Jump to content

Recommended Posts

Чуваше се при по резки маневри и малка скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулката на рейката смени ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Времето се стопли, тропането започна. Не се издържа. Премахнах вчера тази част описана в началото. Покарах 2-3 км само на тръгни спри и сякаш почукването изчезна. Ще покарам така няколко дни да видим какво ще стане. 
Оглеждайки та уйовина ми се струва, че болта, който преминава през планката и гумата и се захваща за желязото е поразбил дупката на планката и улеснява значително поклащането, респективно чукането. Отделно в топло време гумата омеква и допринася за проблема. 
 
IMG_20240617_172805.thumb.jpg.bda4c2b2935339d7eaea85f0d8af7836.jpg
За какво точно служи това "нещо"? При теб имаше ли скърцане/тропане дори при минимално въртене на волана?


Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво служи само един японски инженер може да каже. Едва ли ще се намери втори. 

При въртене на волана се чува/усеща леко притриване. Но е трудно доловимо. Тракане тропане не е имало. При ниска скорост се чува тракнето. Все още не съм успял да покарам повечко колата за да кажа нещо конкретно, но вероятността да НЕ Е това нараства след всяко шофиране. 

 

Все повече клоня към проблем в нещо на изпуксателната система, поне при мен. Освен, че проблема се случва само в топло към ту горещо време, той не започва веднага с тръгването на студена кола.  Дори сутрин при 30 градуса първо палене и няколко минути движение, дори на тръгни спри, не е се долавя проблема. 

 

Сега предстоят повечко километри и като приключат, живот и здраве, ще пиша пак ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се получава като покарам малко повече колата в топлото време.
Ето видео. Споделям го от външен сайт, защото от Tapatalk-а ми изписва, че е голям файла. Като го увеличите се чува. Това е в докрай завъртян волан, но го прави във всички положения....
https://jmp.sh/s/LyiuVSg4Elu3LGK8WYMn

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина интересно ква ли им е функцията на тея гумени неща в скоби...

Дали е възможно това да е от предаването на движението, примерно вътрешно каре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.06.2024 г. at 17:20, storish05 написа:

Това се получава като покарам малко повече колата в топлото време.
Ето видео. Споделям го от външен сайт, защото от Tapatalk-а ми изписва, че е голям файла. Като го увеличите се чува. Това е в докрай завъртян волан, но го прави във всички положения....
https://jmp.sh/s/LyiuVSg4Elu3LGK8WYMn

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

File not found

The file does not exist or has been deleted by the owner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такова нямам, не знам дали и трябва да имам?

 

IMG_20240706_104323.jpg

IMG_20240706_104311.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
File not found
The file does not exist or has been deleted by the owner
Извинявам се, ето го видеото в ютуб.


Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, storish05 написа:

Извинявам се, ето го видеото в ютуб.

 


Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

 

Благодаря за видеото колега. Този проблем е явно следващото ниво тропане... :wacko: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След изминати 1200 км. се оказа, че въпросният топуз 199% няма нищо общо! На продължително каране нещата стават още по зле. Предницата на колата все едно пред разпад. Ще трябва да се разглобява всичко ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампонът показан в пост 43 е за гасене на резонансни вибрации в "магарето" при определен оборотен режим.

Той няма общо с работата на окачването, рейката и т. н. агрегати, и нередности по тях.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
След изминати 1200 км. се оказа, че въпросният топуз 199% няма нищо общо! На продължително каране нещата стават още по зле. Предницата на колата все едно пред разпад. Ще трябва да се разглобява всичко ...
И при мен така се получава при много продължително каране....

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И снощи след като се прибрах, се качаме с майстора да слуша какво има по колата и да си е*е майката - звук не издаде! То по калдаръми, по ремонтирани пътища, по паважи, по дупки нарочно - тишина. Откачих! Дори хлопането при спирачка беше едвам доловимо. 

Но такива звуци, като от клипчето нямам. Все още. Въпреки, че на прибиране в събота, след продължителното каране се чуваше пристъргване метал в метал, но не и чак такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така я закарах при един майстор в 30-31гр температура и нищо не хвана Колата не издаде почти никакви звуци. Вече втора година се боря с този проблем без резултат. Може би ще се окаже рейката. Дясната втулка е сменена, но като че ли няма да е само там проблема.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в страната дали има вибростенд за коли, някой знае ли?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря, колега. Целта на темата беше именно да получа мнение като твоето.
Онзи ден закарах колата в един сервиз за стенд и за пореден път накарах майсторите да ми направят и проверка на цялата предница. И както си знаех - всичко е перфектно по техни думи. Като цяло доста се постараха с прегледа и ми обърнаха доста внимание, но без резултат.
За мен нещата бяха почти ясни вече - рейката или долните шарнири. Рейката, защото си е проблемна при 8ма генерация и долните шарнири, защото при по задълбочено търсене на информация за техните симптоми, се оказа, че и при други автомобили са правили подобни проблеми.
Много благодаря за мнението отново.


Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действам по въпроса докато са жегите все още. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...