Jump to content
Cherrypielol

Accord 8 Type S - Първи впечатления и проблеми след 1000км

Recommended Posts

Здравейте! 

Преди няколко дни смених вярната ми дизелова 7-ца за 8-ма генерация 2.4 и към момента съм много доволен. Колата няма нищо общо с предната, много по-широка и удобна е, а пък аз съм си 1.90 към 120кг и разликата се усеща. Откъм "вървеж" съм малко със смесени чувства, но е нещо с което се свиква - до момента дори не се замислях при изпреварване, сега имам чувството, че карам електрическа Дачия. ( 20 сек за ускорение от 80 до 120 ). В кръга на шегата естествено :)

При 7-цата за 110000хил. км съм дал точно 0 лв за ремонти - направо не ми се вярва докато го пиша. Нафта, масло и течност за чистачки, нищо повече :) Летвата е високо вдигната, но имам чувството, че тук няма да е точко така, хаха. Не помня кога за последно съм намалял за легнал полицай, релси или неравности....

Поразчетох се за основните проблеми и мисля, че един е на лице със сигурност - вътрешно каре. За 2 дни ми се случи не повече от 4-5 пъти да притресе при плавно ускорение около 30-40км/ч - като гледам колегите какво пишат, предполагам нещата натам отиват. Ще се прегледа окачването идната седмица и ще разбера.  Притеснява ме и друго - потропване от предната част при минаване на много "крива" улица с много дупки и неравности. Като знам, че рейката също е проблемна, мирише ми на ремонт и там. При каране в градски условия, легнали полицаи и неравности с по-висока скорост не се чува нищо, но започна ли да лазя по дупките започва да потропва. 

Като го изключим това, към момента съм много доволен. Както споменах, няма нищо общо с предното поколение и определено ми допада как вози. Идната седмица слагам газ и ще добавя и впечатления след поне 10хил. км. 

Ще се радвам да споделите ака имате наблюдения относно неща с които трябва да се внимава, или е хубаво да се прегледат превантивно. 

И последно нещо, малко извън "представянето" - взех парктроник и сега трябва да намеря някой да го сложи... Някой да е чувал за жичкаджия, който се занимава? Трябва да се пробие бронята и да се върже. Не е заводски, т.е няма да излиза на таблото. 

Поздрави и до скоро! 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това беше първата тема, която изчетох, благодаря! 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Cherrypielol

 

Честито за колата! Много безаварийни км!

И аз съм, че темата, но отдавна и сега не ми се занимава да я прегледам цялата.

Аз съм с 2лт бензин, но мога да ти кажа какви наблюдения имам.

 

За рейката - знаеш, при неравности шуми, но не е болка за умиране, можеш да караш така, или ако си мераклия да оправяш, разликата ще е в шума само.

Бих те посъветвал да погледнеш компресора на климатика - на мен сдаде на под 180К км. Често е за смяна целият комплект - Излезе ми към 750лв с работата.

Както си забелязал, 8мицата е по тежка спрямо 7ма и отзад има проблем с пружнините/накрайниците, виж дали имаш позитивна/негативна промяна на градусите на колелата - като цяло започват да ядат борда на гумите.

Датчика за автоматично регулиране на фаровете се чупи - от ръжда и години се износва - можеш да си го поръчаш само него - излиза към 40-50лв, в Бултрако ми казаха 500лв като щели да сменят не знам какво, не можело само тва лостче..

Задните апарати е хубаво да се проверят - при мен ръчната е вътре в апарата и единият го рециклирах, че задържаше.

 

Предполагам си чел за К24 разход на масло, трябва да се сменя често :D 

 

За Парктроник / DRL / Видеорегистратори / Камери- аз ползвам услугите на Авител в Сф, разбират си от работата, но се чака доста.

 

Това е общо взето, колата е доста добра за годините си, мисля, дано останеш доволен :)


Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Cherrypielol написа:

Ще се радвам да споделите ака имате наблюдения относно неща с които трябва да се внимава, или е хубаво да се прегледат ...

И аз от дизелова и бензинова 7-ца, минах на 8-ца 2.0.

Споделям нещата които споделяш, но не съм толкова щедър с хвалбите... :)

За размера съм на обратното мнение, бих искал всичко да е събрано в размера на 7-та. Да, за дълъг път е чудесна, комфортна, заради 6-та скорост и чудесния двг., разхода е добър. (вчера ходих Пл-Троян, разход по борд компа 5.5). За градско обаче, лоша видимост за габаритите напред,  за пакиране, маневриране, за тесни улички, гаражи, паркинги, имам забележки, демек не е градска кола.

Общо взето, 7-та според мен е по- безпроблемна откъм ходова част... Тук постоянно се споменават рейки, карета, полуоски, които няма да те оставят на пътя, ама дразни и са дебели разходи, ако решиш да ги правиш...

За парктроника- купих китайски, монтирах си го сам, дисплея с метри, светодиоди, сложих над огледалото, но само пискането е достатъчно, върши работа...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@galin_k благодаря за информацията. Ще звънна на Авител да видя дали и кога могат да ми монтират парктроника. Тропането от рейката не ме притеснява толкова много, прави го на много гадни пътища ( засега ), като аз ги избягвам предимно. Имам късмет основите ми маршрути да са със сравнително хубави пътища. Ако започне да звучи на чупене ще им обърна повече внимание. За пружините отзад ще погледна като оставя колата за цялостна диагностика, но засега гумите изглеждат прилично, а са дот 19 :lol:

@JapCar Аз съм с автоматик и определено исках да мина на автомат, пък и заради жената - не иска да чува за ръчни скорости и колкото и да е, все ще се наложи да ме прибере отнякъде. Аз от 5-6 години не съм карал кола без камера за задно и парктроник и ако трябва да съм честен осъзнах колко не мога да карам без елементарните удобства. Та тепърва ще видим с габаритите как ще се справям и се надявам да монтирам пактроника възможно най-скоро - взех оригинален, който само ще пищи. Още не знам дали направих правилния избор да сменя 7цата, но цената на тази беше твърде добра за да я пропусна, пък и ми харесва повече. 

Поздрави! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Cherrypielol написа:

@galin_k 

@JapCar   Още не знам дали направих правилния избор да сменя 7цата, но цената на тази беше твърде добра за да я пропусна, пък и ми харесва повече.

Пропуснах да кажа, че при ниска скорост ми е по- шумна откъм гумите и моите са дот 19 ( преди писах за това)

За цената очевидно имаме различни критерии... :) За 14 годишна кола ми се видя скъпа, спечели ме само с реалните километри 177К и общо взето добро състояние...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JapCar о да, това със сигурност - 189к км, пълна сервизна книжка до деня в който я взех, една папка с бележки за гориво, обслужвания, фактури и т.н - Има разни малки детайли, които ме впечатлиха и ме увериха, че предния собственик я е поддържал - фолио зад номерата за да не се драска, стикери от вътрешната страна на вратите за да не се драска от нокти, оригинални крикове, аптечка и т.н. Малки неща, но се събират :) 

Колата цялостно изглежда изключително добре, с изключение на малко петно на лака и камъчета по предния капак, но е бял кахър. Вчера смених стопа за задната с този от десен волан за халоген и най-накрая са еднакви. Това е единственото нещо което ме побъркваше и при 7цата - как може да не са еднакви...

Ще кача снимки малко по-късно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, Cherrypielol написа:

@JapCar о да, това със сигурност - 189к км, пълна сервизна книжка до деня в който я взех, една папка с бележки за гориво, обслужвания, фактури и т.н -

Пропуснах и още 2 кусура- фаровете изискваха полиране (на доста, видени из улиците са така) и липса на патерица, което не ме кефи, пяната е тъпо решение...

Е, одрасканото от нокти около дръжките отвън си го има но това е козметичен кусур..., за маниаци и на външния вид, разглеждащи с лупи, полира се... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JapCar аз моите ги полирах дена в който я взех, ама са замъглени отвътре и не знам дали въобще могат да се полират...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Cherrypielol написа:

@JapCar аз моите ги полирах дена в който я взех, ама са замъглени отвътре и не знам дали въобще могат да се полират...

Много неща съвпадат... :)

И моите, а съм виждал още една, две на същото място, около мигачите, някакво стичане отвътре, повече на левия...

Могат, но трудно се намира някой да ги отваря по метода с ръчно нагряване, а трябва голяма фурна, (защото са над 60см дълги), а не всеки има... 

Цената е безумна за мен, искат поне 160 само за отваряне, а естествено,искат да рециклират всичко вътре, щом се отваряло..., та отива на 300. 

След като ги полирах отвън, видях, че не е толкова зле, малко е, отстрани е и не пречи на светлината...

Виждал съм обаче и други, същите години, в отлично състояние и си мисля, дали Хонда не са монтирали фарове от 2-3  различни доставчици...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8ма в никакъв случай не е по-голяма от 7ма, даже е обратното. Просто е по-ергономична. Аз съм 195см и не съм очаквал, че на пасажерската седалка ще ми бъдат толкова свити коленете. А ако има двама на задната седалка, тогава е чудо!:D

За разходите спрямо 7ма..., в началото може да се изнервиш малко, но не са неща, които да правиш всяка година. Просто 7ма много ни разглези, като изключим веригата при дизела. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Krasjo написа:

8ма в никакъв случай не е по-голяма от 7ма, даже е обратното. Просто е по-ергономична.

Говоря за външни размери, габарити..., доста по-голяма.  Просто тенденцията при всички коли, незнайно защо, е такава, всеки следващ модел е по- голям. Виж размера на първите и последните Опел Астра...различен клас.

Иначе, вътре, аз съм 1.85, но седалката, максимално вдигната ми е малко ниска за добър обзор отпред... Тя конструкцията си е такава, но аз виждам до ръба на предния капак, а калниците са още педя настрани.

Седмиците ми бяха Executive и дете седалки бяха електрически във всички посоки, тук са механични, а пасажерската не се регулира...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега @Cherrypielol честито.

Автомата  е адаптивен и ако се стряска малко повече ще се събуди,опресняване на маслото с оригинално е препорачително също допринася за съживяването му,бензиновите варианти имат и външен филтър автомат  който се сменя,да кажат колегите с този мотор

Двигателното масло също не е за пренебрегване 5W30хубава синтеника ако не го харчи сложи 0w30 също ще подобри дивамиката на този мотор,не маловажен е филтъра масления,има хубава тема тук за това.

Газифицирането може да развали удоволствието ти от този автомобил,мога да кажа че колата ми върви супер добре на газ като динамика и тн.

Внимавай къде слагаш газ,най важното да не е сбирщайн от компоненти и при газ клапаните се проверяват на 25 хил км.

Ето насоки за газифициране

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-2 дена работа за двата със сваляне и качване.
Стъклата се продават в алиекспрес и ми излязоха преди 1г около 120лв с доставката.
Повярвайте ми новото стъкло си е ново, старите каквото и да ги правите няма как да станат така.
На тези фарове конкретно (лупа без ксенон) няма какво да ми се рециклира вътре. H1 крушката пази рефлектора и са буквално като нови вътре (ако не е имало влага разбира се).20210508_161036.jpg

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, storish05 написа:

1-2 дена работа за двата със сваляне и качване.
Стъклата се продават в алиекспрес и ми излязоха преди 1г около 120лв с доставката.

Сега мисля,че са около 150лв, не знам дали с доставка и не знам за колко време идват...

Кой ги отваря/затваря, а специалния битум?

Защо се наложи това, толкова зле ли бяха оригиналните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагряват се с пистолет за горещ въздух и старото лепило се реже с макетен нож и през това време се дърпа самата пластмаса. Като цяло лепилото е доста твърдо спрямо това на другите марки. Има и винтове, които трябва да се махнат за да може да падне стъклото.
Старите стъкла бяха зле отвън и за нещастие и отвътре и не ми се занимаваше. Колата придоби съвсем друг вид с чисто нови стъкла.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, storish05 написа:

Нагряват се с пистолет за горещ въздух и старото лепило се реже с макетен нож и през това време се дърпа самата пластмаса.

Знам как става...

Залепването със същия битум ли направи или нов? Провери ли дали някъде е нехерметично, преди да ги монтираш?

Провери ли старите стъкла, замърсени ли са, или матирани, като отвън?

Дано новите стъкла изкарат повече от полирани...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм го и на други автомобили това, там битума в доста мек и може да се използва, но тук е доста твърд. Затова с изключение на няколко места по фара съм слагал нов.
Вече над 1г. нямам никакви проблеми с влага и т.н. така че всичко се получи перфектно.
При мен старите стъкла бяха доста зле, най-вече - зле и от вътре. Та реших да не се занимавам с тях и не съжалявам. Колкото изкарат тези толкова, Колата стои постоянно отвън и засега са като нови.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих газта и разлика във вървенето не виждам, което определено ми харесва. Утре ще сменя маслото и филтъра на кутията. 

Остава тресенето при 40-50км/ч на 1850-2000 об/м - почти съм убеден, че е вътрешно каре ( от изчетеното до момента и симптомите )и утре ще го видят майсторите за луфтове и съответно ще го сменя ако има нужда. Прави ми впечатление, че ако върна предавка с перата докато има вибрация тресенето изчезва. Също така не е при всяко ускорение, за 1 седмица го е направило не повече от 10тина пъти за 2000км. 

Има и тропане по окачването и ще видим и ходовата част.

Имам 2 въпроса: 

Понеже нямам време да ида днес до хонда и да взема оригинално масло за кутията, кое е най-високо качество от неоригиналните? 
Скоростната кутията може ли софтуерно да се рестарира? От време на време се държи странно при ускорение, всякаш бърка и връща 2 предавки и веднага вдига една на горе.. Но пък при плавно ускорение работи много добре. 

Ще драсна след като я взема от сервиза :)

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах в бултрако за цени:

1320лв полуоска ( за 1бр. )
672лв вътрешно каре ( за 1бр. )

900лв рециклиране на рейка 

Ако е от полза на някого
 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото на кутията е само на Хонда и никое друго, нищо чудно кутията да работи не както трябва ако някой е сменял маслото с не такова каквото трябва и аз мисля, че точно това и е проблема. В този случай ще се наложи две смени в кратки интервали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов в крайна сметка хванах работното време на бултрако и взех маслото от тях, но нямаха външен филтър.. Ще го сменя допълнително. Остава да намеря проблема с вибрацията утре и да мина през пловдив да търся втулка за рейка :) Вижда му се края :plane:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши какво е станало с втулката за рейката, че и аз трябва да я правя.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Cherrypielol написа:

 но нямаха външен филтър.. Ще го сменя допълнително. Остава да намеря проблема с вибрацията

Филтъра можеш да го смениш и по-нататък не е задължително да се смени с маслото но самото маслото да, а това с рециклирането на карето виж темите за полуоските, има координати те и Бултрако там ги носят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@storish05 Звъннах на човека и се разбрахме да я сменим началото на Юли - ще пиша след като е сменена да видим дали има промяна 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулката е сменена и тропането се оправи - ако някой има същия проблем може да ми пише на ЛС и ще дам контакт на човека. За +- 30мин и 100лв я смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Cherrypielol написа:

Втулката е сменена и тропането се оправи - ако някой има същия проблем може да ми пише на ЛС и ще дам контакт на човека. За +- 30мин и 100лв я смени.

Направи и смени, или само смени готова...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JapCar сега виждам коментара - човека поддържа по няколко втулки и ги взима от стругар ( направени са по руските чертежи ), така че по-скоро "направих" и я смених

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 6/20/2023 at 6:57 PM, Cherrypielol said:

Питах в бултрако за цени:

1320лв полуоска ( за 1бр. )
672лв вътрешно каре ( за 1бр. )

900лв рециклиране на рейка 

Ако е от полза на някого

 

 


 

 

Полуоска едва ли е, карето заминава доста преди нейните шлици.

 

Карето се рециклира, ако не може само оригинално - с ново афтърмаркет може даже по зле да стане от сега.

 

Рейката е 120-150лв., ако идеш на място при човека в Пловдив на Карловско. На същия  на който ги носят и Бултрако и при който съм виждал да карат и S-class 2018-a да правят рейка :D.

Ама ефекта е временен - чисто нова рейка на чисто нова кола се разтропва на около 40 000км. Смятай рециклираната колко ще издържи.

Сменят една втулка и колкото изкара, гаранция-франция. Това ти е рециклажа. При мен изкара около 25 000 и пак потропва по павета. Но вече така ще

кара, не ме дразни. Проблема е само козметичен, няма какво друго да стане. С ел. рейка е 8-цата.

 

P.S. Чак после видях, че рейката си писал, че си я оправил вече.

 

 

Редактирано от Jenti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да се жмъцна в темата на колегата?

Чувам прихлопване при натискане и отпускане на спирачката, точно пред скорсотния лост от към двигателя (което не е меродавно), чува се при ниска скорост и предавка (първа и втора). Прояви се при продължителните премествания с по два три метра на колата по границата. При запалване сутрин се проявява чак след 7-8 натискане на спирачката. По границата се засилваше звука все повече и повече. Какво да очаквам да бъде - рейка, някой тампон или един Господ знае?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...