JapCar 234 #41 Posted March 25 Преди 6 часа, Митко Йотов написа: Емо защо не ми каза, че ти трябват такива инструменти можех да ти дам пълен комплект от тях да си свършиш работа. В Англия и аз имам подобен, тук само една "лопатка", но в повечето случаи е достатъчно... Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #42 Posted March 25 Преди 3 часа, galin_k написа: @JapCar ремъкът на климатика също прави проблеми, шумът може да идва оттам и да е в начална фаза. Моят го смених някъде към 180к км. На празен ход двг. си работи добре, в движение чувам леко изсвистяване откъм двг., пропорционално на оборотите... Някой трябва да дава газ, аз да слушам отпред на отворен капак..., сам не мога (както на дъртите коли с механична газ, можеш да форсираш от там... ) Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #43 Posted March 25 (edited) При монтирането на предната камера/регистратор ми трябваше захранване през контактния ключ, но бях забравил, че на 7-та бях го взел от огледалото, та търсих отдолу... Свалих панела над съединителя и този до него около лоста за отваряне на предния капак. Твърде тъпо решение да сложат предпазителите там, на такова недостъпно място..., на повечето коли са лесно достъпни, зад някаква вратичка/капаче, лесна за махане... В купето това ли са единствените бушони, или има и другаде? На панела над съединителя има нещо с два проводника, това датчик вътрешна температура на климатроника ли е? За задната камера трябва да намеря наблизо захранване през контакт... Не се сещам, из багажника има ли такова захранване някъде или да търся от бензиновата помпа? Тя под седалката ли е, лесно достъпна ли е? Edited March 25 by JapCar Share this post Link to post Share on other sites
storish05 26 #44 Posted March 25 Има и от страната на пасажера, долу до вратата ще видиш едно капаче.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #45 Posted March 25 преди 17 минути, storish05 написа: Има и от страната на пасажера, долу до вратата ще видиш едно капаче. Е, под капаче е нормално..., но първото място, което споменах не е... Share this post Link to post Share on other sites
Krasjo 15 #46 Posted March 26 Предпазители има на три места. Пред шофьора, пред пътника и при двигателя. Нямаш ли запалка в багажника? Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1034 #47 Posted March 26 Преди 7 часа, JapCar написа: На панела над съединителя има нещо с два проводника, това датчик вътрешна температура на климатроника ли е? Не. Емо по всяка вероятност колата ти е ЕХ което е чудесно, с прем аудио си и субуфер ако е както си мисля, запалка при комбито има в багажника при седана не знам (видях теб и хондата на корта) а последната ти снимка е светлината в краката при пуснати светлини имаш и същата кора с осветление под жабката. Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 106 #48 Posted March 26 На 24.03.2023 г. at 23:53, ceco_accord написа: За градско ги направи 2 десети под норматива, а извънградско ще се върнат в нормата. Градско се кара бавно и е по-комфортно, а извънградско ще са по спецификация към окачването и нужното сцепление с асфалта. От години практикувам така и няма странични ефекти, особено щом не са нископрофилни. Това отнася ли се и за зимния сезон? Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 4803 #49 Posted March 26 (edited) За покачването на налягането да, но те обикновено са от по-мека смес и разликата в усещането не е голяма, обаче няма драма да се пробва и вече според преценката. Със сигурност е приложимо когато се наложи извънградско пътуване посред зима, а е слънце и + 20 градуса. Edited March 26 by ceco_accord 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #50 Posted March 26 Преди 8 часа, Krasjo написа: Предпазители има на три места. Пред шофьора, пред пътника и при двигателя. Нямаш ли запалка в багажника? Не съм видял..., къде трябва да е в багажника? Може би комбитата имат... Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #51 Posted March 26 Преди 6 часа, Митко Йотов написа: Не. Емо по всяка вероятност колата ти е ЕХ което е чудесно, с прем аудио си и субуфер ... Май не е..., като я видиш, ще кажеш... Очаквам обаждане от теб, когато можеш. 1 Share this post Link to post Share on other sites
cool24 45 #52 Posted March 26 Аз взех колата с vredestein ultrac satin на 1 година беше дота на летните. Като ги смених със зимните не си чувах мислите. По шумна гума в 15 годишния ми стаж не съм срещал. Както и да е. Много е вероятно при ниска скорост потропването да е от кормилната рейка. Като я вдигнеш на подемник ще се разбере. Ако са лагери ще вият с увечичаване на скоростта. За запалката виж по скоро бушона да не е изгърмял, понеже няма логика да няма захранване. Share this post Link to post Share on other sites
Nicholson 15 #53 Posted March 26 Едно клипче от моята как работи двигателят от март 2021 преди да я взема, ремъка не е този който се вижда, а е сменен с нов когато ми сменяха маслото в скоростната кутия май 2021г video-3.mp4 Share this post Link to post Share on other sites
Krasjo 15 #54 Posted March 26 Сега видях, че твоята е седан. За тях не знам дали имат в багажника. За видео регистратора съм виждал да вземат захранване от плафона над огледалото. За задния можеш да пуснеш кабел от 12v в подлакътника. Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #55 Posted March 26 Преди 2 часа, cool24 написа: Аз взех колата с vredestein ultrac satin на 1 година беше дота на летните. Като ги сменя със зимни ще се разбере... Проверих налягането и е около предписаното 2.2... Имам канал, ще погледна отдолу... Може би трябва да я вдигна с крикове и да подложа трупчета под носачите и да я пусна, тогава да гледам за луфтове. Не съм имал коли с ел. рейка, има си хас да са проблемни..., никоя друга с хидравлика не е имала проблем... Ще видя кой е бушона за запалката, не знам къде е... Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #56 Posted March 26 Преди 2 часа, Nicholson написа: Едно клипче от моята как работи двигателят... В каква връзка пускаш това, двигателя е съвсем различен..., моят е R20A3... Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #57 Posted March 26 преди 58 минути, Krasjo написа: Сега видях, че твоята е седан. За тях не знам ... Няма в багажника... Предната съм захранил от един куплунг под таблото, от където е била захранена някаква навигация, стойката е изведена горе на таблото, но няма навигация... Огледалото е хроматично и от там може, но не се сетих... От подлакътника трябва да минава под мокета и май е по- сложно отколкото от бенз помпа. Как се вдига задната седалка, да видя къде е капака? Share this post Link to post Share on other sites
Krasjo 15 #58 Posted March 26 Предпазител 23 от страната на шофьора е запалката. Задната седалка виж някое видео за Acura TL Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #59 Posted March 26 преди 22 минути, Krasjo написа: Предпазител 23 от страната на шофьора е запалката. Задната седалка виж някое видео за Acura TL Олелеее..., възможно най- неудобното място за достъп. Share this post Link to post Share on other sites
Krasjo 15 #60 Posted March 26 Мокета вече не е толкова лош вариант, нали?! Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1034 #61 Posted March 26 Задната седалка се вдига като се издърпват два пластмасови шплента които се намират зад краката на стоящите отзад, като опипаш с ръка долният ръб на седалката ще ги намериш дърпат се напред като ги освободиш вдигаш нагоре но седалката не можеш да махнеш защото се държи на три болта в купето заедно с облегалката (в средата и двата края) помпата се намира под заДника на задния десен пасажер. Говоря за комбито но и при седана трябва да е така. Ако седана има джобове в багажника просто им махни капаците и виж за гнездо с 12V все си мисля, че не може да няма. 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #62 Posted March 26 Преди 1 час, Krasjo написа: Мокета вече не е толкова лош вариант, нали?! Не съм махал мокети до сега, та за мен е лош... Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #63 Posted March 26 преди 49 минути, Митко Йотов написа: помпата се намира под заДника на задния десен пасажер. Говоря за комбито но и при седана трябва да е така. Щом не се махат, само се вдигат, има ли достъп до куплунга на помпата? Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1034 #64 Posted March 26 Има, да. Трябва някой да я задържи или да сложиш пръчка защото е под напрежение като предния капак. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #65 Posted March 28 Открих две неща, които не знам какви са... - В багажника, от лявата страна, до говорителя- черна кутия?? - До въздушния филтър, нещо вързано с бяла свинска опашка за кабелния сноп, има само един кабел?? Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #66 Posted March 30 (edited) Вече никой не отговаря, ама да питам още две неща: - Моята кола е Elegance, това базов модел ли е? - При даване на контакт, до дисплея излиза предупреждение за възд. възглавница 2 и гасне след няколко секунди... Какво значи това? Edited March 30 by JapCar Share this post Link to post Share on other sites
MilenG 31 #67 Posted March 30 (edited) - по принцип Elegance е първото ниво на оборудване, което не означава, че няма допълнителни екстри, в зависимост от страната, за която е правена или клиентът специално си е поръчал. Обикновено е подгрев на седалките, парктроник, може би нещо и във вида на фаровете. - Това е индикатора за изключване на пасажерската въздушна възглавница. Прави си проверка и изгасва, ако въглавницата е активна. Ако не е (изключил си я с ключа на колата от контакта в дясната страна на таблото) - остава да свети. Edited March 30 by MilenG 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
zag80 40 #68 Posted March 30 (edited) Това до въздушния филтър е куплунг за свързване на външен оборотомер. Edited March 30 by zag80 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #69 Posted March 30 Преди 1 час, MilenG написа: - по принцип Elegance е първото ниво на оборудване, което не означава, че няма допълнителни екстри, в зависимост от страната, за която е правена или клиентът специално си е поръчал. Обикновено е подгрев на седалките, парктроник, може би нещо и във вида на фаровете. - Това е индикатора за изключване на пасажерската въздушна възглавница. Прави си проверка и изгасва, ако въглавницата е активна. Ако не е (изключил си я с ключа на колата от контакта в дясната страна на таблото) - остава да свети. Ясно... Подгрев на седалките имам, което не ми трябва, но парктроник, който ми трябва, няма..., ще сложа. Трябва да видя от някъде как се сваля задната броня. Ако има линк някъде?? За фаровете не знам каква е разликата, но е греда... Трябва да ги давам да се разглобяват, защото са мръсни стъклата и отвътре, освен полирането... Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #70 Posted March 30 преди 35 минути, zag80 написа: Това до въздушния филтър е куплунг за свързване на външен оборотомер. Ясно, очевидно е за сервизно оборудване/диагностициране... Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #71 Posted March 31 Как да проверя има ли аларма? На таблото около радиото, постоянно мига червена светлина "Antiteft", което вероятно е за имобилайзера. Когато заключа с дистанционното или с ключа отвън, на оборотомера, в ляво долу започва да мига друга червена светлина... За какво е, само да плаши, или охранява по някакъв начин? Обемни датчици в купето не виждам. Как да тествам/имитирам взлом? Когато съм в купето и заключа, не мога да отворя вратите... В Англия на 7-та дилърите задължително слагат, заради застрахователите. Намираше се в багажника под дясната кора, собствена сирена/батерия. В тая връзка, против кражба, искам с тайно ключе да прекъсвам някоя важна верига, да не пали, дори да я отворят с прихванат код на дистанционното... Къде е най-удачно/лесно/достъпно да стане прекъсването? Може на бензиновата помпа, но е много далече да разкарвам кабели от задната седалка до отпред някъде... Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1034 #72 Posted March 31 (edited) Ей тази лепенка има ли я на прозореца? Edited March 31 by Митко Йотов Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #73 Posted March 31 преди 51 минути, Митко Йотов написа: Ей тази лепенка има ли я на прозореца? Имам я на шофьорската врата... Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #75 Posted March 31 преди 12 минути, Митко Йотов написа: Значи имаш. Добре, ама искам да я пробвам... Share this post Link to post Share on other sites
Krasjo 15 #76 Posted March 31 Отвътре би трябвало да може да се отвори, просто трябва да отключиш вратата. Само с дърпане на дръжката, като на 7ма не става. Ако не става пробвай така: Отключваш капака на двигателя, заключваш с дистанционното, отваряш капака и откачваш акумулатора, отключваш вратата с ключа, свързваш пак акумулатора и отваряш вратата. Алармата (клаксона) се спира с бутона за отключване на дистанционното. Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #77 Posted April 1 (edited) Преди 8 часа, Krasjo написа: Отвътре би трябвало да може да се отвори, просто трябва да отключиш вратата. Само с дърпане на дръжката, ... Не разбрах... Като се заключа вътре, не може да се отвори. Ако отключа с дистанционното, то алармата се елиминира... Споменаваш клаксона, значи няма собствена свирка като 7-та?? Бандита откачва акумулатора, звукът спира и спокойно си качва колата на платформата... Edited April 1 by JapCar Share this post Link to post Share on other sites
simo vtecman 118 #78 Posted April 1 Най лесно е да заключиш колата със свален прозорец до средата , изчакваш 2-3 минути (задължително) и се опитай да отвориш вратата от вътре, бъркайки през прозореца. 1 Share this post Link to post Share on other sites
_pileto_ 42 #79 Posted April 1 (edited) Предния капак също има датчик/ключ, и при отварянето му алармата се задейства. Бандита докато отвори и разкачи акумулатора клаксона ще свири. А на платформа ако решат да я качат, ще го направят и без разкачат акумулатора. Незнам фабричната аларма да има шоков. датчик. Edited April 1 by _pileto_ 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 234 #80 Posted April 1 Преди 5 часа, simo vtecman написа: Най лесно е да заключиш колата със свален прозорец до средата , изчакваш 2-3 минути (задължително) и се опитай да отвориш вратата от вътре, бъркайки през прозореца. Ще опитам, но каква е разликата отвътре или отвън се опитвам да отворя с вътрешната брава...? Ще опитам и с предния капак, без да е затворен докрай, дали колата ще може да се заключи... Къде е бутонът му, да го натисна, имитирайки затворен капак и да заключа, после го пускам...? Не знаех, че трябва да се изчака 2-3 мин... При заключване червената лампичка на оборотомера започва да мига бавно веднага... Share this post Link to post Share on other sites