Jump to content
JapCar

Вече и с Акорд 8... впечатления и малко въпроси.

Recommended Posts

Преди 6 часа, Митко Йотов написа:

 

Емо защо не ми каза, че ти трябват такива инструменти можех да ти дам пълен комплект от тях да си свършиш работа.

 

В Англия и аз имам подобен, тук само една "лопатка", но в повечето случаи е достатъчно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, galin_k написа:

@JapCar ремъкът на климатика също прави проблеми, шумът може да идва оттам и да е в начална фаза. Моят го смених някъде към 180к км. 

 

На празен ход двг. си работи добре, в движение чувам леко изсвистяване откъм двг., пропорционално на оборотите... Някой трябва да дава газ, аз да слушам отпред на отворен капак..., сам не мога (както на дъртите коли с механична газ, можеш да форсираш от там... :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При монтирането на предната камера/регистратор ми трябваше захранване през контактния ключ, но бях забравил, че на 7-та бях го взел от огледалото, та търсих отдолу...

Свалих панела над съединителя и този до него около лоста за отваряне на предния капак. Твърде тъпо решение да сложат предпазителите там, на такова недостъпно място..., на повечето коли са лесно достъпни, зад някаква вратичка/капаче, лесна за махане...

В купето това ли са единствените бушони, или има и другаде?

На панела над съединителя има нещо с два проводника, това датчик вътрешна температура на климатроника ли е?

За задната камера трябва да намеря наблизо захранване през контакт... Не се сещам, из багажника има ли такова захранване някъде или да търся от бензиновата помпа? Тя под седалката ли е, лесно достъпна ли е?

20230325_161237.jpg

20230325_162622.jpg

20230325_162632.jpg

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и от страната на пасажера, долу до вратата ще видиш едно капаче.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, storish05 написа:

Има и от страната на пасажера, долу до вратата ще видиш едно капаче.

Е, под капаче е нормално..., но първото място, което споменах не е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазители има на три места. Пред шофьора, пред пътника и при двигателя. Нямаш ли запалка в багажника? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 7 часа, JapCar написа:

На панела над съединителя има нещо с два проводника, това датчик вътрешна температура на климатроника ли е?

Не.

Емо по всяка вероятност колата ти е ЕХ което е чудесно, с прем аудио си и субуфер ако е както си мисля, запалка при комбито има в багажника при седана не знам (видях теб и хондата на корта) а последната ти снимка е светлината в краката при пуснати светлини имаш и същата кора с осветление под жабката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.03.2023 г. at 23:53, ceco_accord написа:

За градско ги направи 2 десети под норматива, а извънградско ще се върнат в нормата. Градско се кара бавно и е по-комфортно, а извънградско ще са по спецификация към окачването и нужното сцепление с асфалта. От години практикувам така и няма странични ефекти, особено щом не са нископрофилни.

Това отнася ли се и за зимния сезон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За покачването на налягането да, но те обикновено са от по-мека смес и разликата в усещането не е голяма, обаче няма драма да се пробва и вече според преценката. Със сигурност е приложимо когато се наложи извънградско пътуване посред зима, а е слънце и + 20 градуса.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Krasjo написа:

Предпазители има на три места. Пред шофьора, пред пътника и при двигателя. Нямаш ли запалка в багажника? 

Не съм видял..., къде трябва да е в багажника? Може би комбитата имат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Митко Йотов написа:

 

Не.

Емо по всяка вероятност колата ти е ЕХ което е чудесно, с прем аудио си и субуфер ...

Май не е..., като я видиш, ще кажеш... Очаквам обаждане от теб, когато можеш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех колата с vredestein ultrac satin на 1 година беше дота на летните. Като ги смених със зимните не си чувах мислите. По шумна гума в 15 годишния ми стаж не съм срещал. Както и да е. Много е вероятно при ниска скорост потропването да е от кормилната рейка. Като я вдигнеш на подемник ще се разбере. Ако са лагери ще вият с увечичаване на скоростта. За запалката виж по скоро бушона да не е изгърмял, понеже няма логика да няма захранване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно клипче от моята как работи двигателят от март 2021 преди да я взема, ремъка не е този който се вижда, а е сменен с нов когато ми сменяха маслото в скоростната кутия май 2021г :) 

548.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях, че твоята е седан. За тях не знам дали имат в багажника. За видео регистратора съм виждал да вземат захранване от плафона над огледалото. За задния можеш да пуснеш кабел от 12v в подлакътника. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, cool24 написа:

Аз взех колата с vredestein ultrac satin на 1 година беше дота на летните.

Като ги сменя със зимни ще се разбере... Проверих налягането и е около предписаното 2.2...

Имам канал, ще погледна отдолу... 

Може би трябва да я вдигна с крикове и да подложа трупчета под носачите и да я пусна, тогава да гледам за луфтове. 

Не съм имал коли с ел. рейка, има си хас да са проблемни..., никоя друга с хидравлика не е имала проблем...

Ще видя кой е бушона за запалката, не знам къде е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Nicholson написа:

Едно клипче от моята как работи двигателят...

В каква връзка пускаш това, двигателя е съвсем различен..., моят е R20A3...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Krasjo написа:

Сега видях, че твоята е седан. За тях не знам ...

Няма в багажника...

Предната съм захранил от един куплунг под таблото, от където е била захранена някаква навигация, стойката е изведена горе на таблото, но няма навигация...

Огледалото е хроматично и от там може, но не се сетих...

От подлакътника трябва да минава под мокета и май е по- сложно отколкото от бенз помпа. Как се вдига задната седалка, да видя къде е капака?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазител 23 от страната на шофьора е запалката. Задната седалка виж някое видео за Acura TL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Krasjo написа:

Предпазител 23 от страната на шофьора е запалката. Задната седалка виж някое видео за Acura TL

Олелеее..., възможно най- неудобното място за достъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мокета вече не е толкова лош вариант, нали?! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задната седалка се вдига като се издърпват два пластмасови шплента които се намират зад краката на стоящите отзад, като опипаш с ръка долният ръб на седалката ще ги намериш дърпат се напред като ги освободиш вдигаш нагоре но седалката не можеш да махнеш защото се държи на три болта в купето заедно с облегалката (в средата и двата края) помпата се намира под заДника на задния десен пасажер. Говоря за комбито но и при седана трябва да е така. Ако седана има джобове в багажника просто им махни капаците и виж за гнездо с 12V все си мисля, че не може да няма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Krasjo написа:

Мокета вече не е толкова лош вариант, нали?! :D

Не съм махал мокети до сега, та за мен е лош... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, Митко Йотов написа:

помпата се намира под заДника на задния десен пасажер. Говоря за комбито но и при седана трябва да е така. 

Щом не се махат, само се вдигат, има ли достъп до куплунга на  помпата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, да. Трябва някой да я задържи или да сложиш пръчка защото е под напрежение като предния капак.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих две неща, които не знам какви са...

- В багажника, от лявата страна, до говорителя- черна кутия??

 

- До въздушния филтър, нещо вързано с бяла свинска опашка за кабелния сноп, има само един кабел??

20230328_174719.jpg

20230328_175354.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вече никой не отговаря, ама да питам още две неща:

- Моята кола е Elegance, това базов модел ли е?

- При даване на контакт, до дисплея излиза предупреждение за възд. възглавница 2 и гасне след няколко секунди... Какво значи това?

P1060061.JPG

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

- по принцип Elegance е първото ниво на оборудване, което не означава, че няма допълнителни екстри, в зависимост от страната, за която е правена или клиентът специално си е поръчал. Обикновено е подгрев на седалките, парктроник, може би нещо и във вида на фаровете.

- Това е индикатора за изключване на пасажерската въздушна възглавница. Прави си проверка и изгасва, ако въглавницата е активна. Ако не е (изключил си я с ключа на колата от контакта в дясната страна на таблото) - остава да свети.

image.thumb.png.5634518882a261119fa27fe3f53d3cb7.png

Редактирано от MilenG
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това до въздушния филтър е куплунг за свързване на външен оборотомер.

image.thumb.png.43055cf2c8b7017aa3a4e428a7e430eb.png

Редактирано от zag80
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, MilenG написа:

- по принцип Elegance е първото ниво на оборудване, което не означава, че няма допълнителни екстри, в зависимост от страната, за която е правена или клиентът специално си е поръчал. Обикновено е подгрев на седалките, парктроник, може би нещо и във вида на фаровете.

- Това е индикатора за изключване на пасажерската въздушна възглавница. Прави си проверка и изгасва, ако въглавницата е активна. Ако не е (изключил си я с ключа на колата от контакта в дясната страна на таблото) - остава да свети.

 

Ясно... Подгрев на седалките имам, което не ми трябва, но парктроник, който ми трябва, няма..., ще сложа. Трябва да видя от някъде как се сваля задната броня. Ако има линк някъде??

За фаровете не знам каква е разликата, но е греда... Трябва да ги давам да се разглобяват, защото са мръсни стъклата и отвътре, освен полирането...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, zag80 написа:

Това до въздушния филтър е куплунг за свързване на външен оборотомер.

Ясно, очевидно е за сервизно оборудване/диагностициране...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да проверя има ли аларма?

На таблото около радиото, постоянно мига червена светлина "Antiteft", което вероятно е за имобилайзера. Когато заключа с дистанционното или с ключа отвън, на оборотомера, в ляво долу започва да мига друга червена светлина... За какво е, само да плаши, или охранява по някакъв начин?

Обемни датчици в купето не виждам. Как да тествам/имитирам взлом? Когато съм в купето и заключа, не мога да отворя вратите...

В Англия на 7-та дилърите задължително слагат, заради застрахователите. Намираше се в багажника под дясната кора, собствена сирена/батерия.

В тая връзка, против кражба, искам с тайно ключе да прекъсвам някоя важна верига, да не пали, дори да я отворят с прихванат код на дистанционното... Къде е най-удачно/лесно/достъпно да стане прекъсването? Може на бензиновата помпа, но е много далече да разкарвам кабели от задната седалка до отпред някъде...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

330736888_880740516536184_9102621887119022797_n.jpg  Ей тази лепенка има ли я на прозореца?

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, Митко Йотов написа:

 Ей тази лепенка има ли я на прозореца?

Имам я на шофьорската врата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Митко Йотов написа:

Значи имаш.

 

Добре, ама искам да я пробвам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвътре би трябвало да може да се отвори, просто трябва да отключиш вратата. Само с дърпане на дръжката, като на 7ма не става. Ако не става пробвай така: Отключваш капака на двигателя, заключваш с дистанционното, отваряш капака и  откачваш акумулатора, отключваш вратата с ключа, свързваш пак акумулатора и отваряш вратата. Алармата (клаксона) се спира с бутона за отключване на дистанционното. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Krasjo написа:

Отвътре би трябвало да може да се отвори, просто трябва да отключиш вратата. Само с дърпане на дръжката, ...

Не разбрах... Като се заключа вътре, не може да се отвори. Ако отключа с дистанционното, то алармата се елиминира...

Споменаваш клаксона, значи няма собствена свирка като 7-та??

Бандита откачва акумулатора, звукът спира и спокойно си качва колата на платформата... :)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно е да заключиш колата със свален  прозорец  до средата , изчакваш 2-3 минути (задължително) и  се опитай да отвориш вратата от вътре, бъркайки през прозореца. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния капак също има датчик/ключ, и при отварянето му алармата се задейства. Бандита докато отвори и разкачи акумулатора клаксона ще свири. А на платформа ако решат да я качат, ще го направят и без разкачат акумулатора. Незнам фабричната аларма да има шоков. датчик.

Редактирано от _pileto_
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, simo vtecman написа:

Най лесно е да заключиш колата със свален  прозорец  до средата , изчакваш 2-3 минути (задължително) и  се опитай да отвориш вратата от вътре, бъркайки през прозореца. 

Ще опитам, но каква е разликата отвътре или отвън се опитвам да отворя с вътрешната брава...?

Ще опитам и с предния капак, без да е затворен докрай, дали колата ще може да се заключи... Къде е бутонът му, да го натисна, имитирайки затворен капак и да заключа, после го пускам...?

Не знаех, че трябва да се изчака 2-3 мин... При заключване червената лампичка на оборотомера започва да мига бавно веднага...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...