Jump to content
Plamen-CRV

Acura RDX – Втора генерация

Recommended Posts

  На 13.05.2023 г. at 17:53, ceco_accord написа:

На Ледженда пак такъв изглежда и пак така за секунди се сменя.

 

  На 13.05.2023 г. at 18:27, simo vtecman написа:

На акорд 8 е по същия начин, дори и филтъра е същия  .

По-нагоре в темата съм писал за съвместимост на филтрите. Кофтито в случая е, че Acura RDX не съществува като автомобил в софтуера на търговците. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време ми правеше впечатление че, когато ме търсят по телефона на дисплея не изписва името. Оказа се бъг в системата. Когато номера ми е записан 08ххххххх не се визуализира името на търсещия а изписва +3599хххххххх. 

Така за пореден път се налага редактиране на телефонния указател. Първия път беше за преминаване от кирилица на латиница.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такъв джип от доста време, не разбрах дали още си сменял комплект ангренаж, ама купи Aisin ако можеш. Има много изписано в piloteers северно американския форум и много хора са патили от водните помпи на другите комплекти. Не знам как ви работят общите поръчки, но ако можеш да си поръчаш от сайт, виж rockauto com. Комплекта идва директно от съплаера в калифорния и комплекта е с най-високо качество и близко до оем. Иначе на оем ангренажа слабото място е обтегача, ама съм виждал j35 на odyssey със шляпащ ремък на 200к мили и пак не е строшил мотор. VCM е пълна простотия, добре че си взел s-vcm, аз го бях веднага като излезе. Без това нещо не само ти се скапват тампоните на мотора които са некви активни и струват майка си и баща си (афтърмаркет са зле, ял съм го с афтърмаркет на civic 8ма генерация, а от акура дилъра предния май беше 650 долара без ддс) ами и харчи масло и се получават задири на висок пробег. Като е жега лятото особено в трафик гледай да си с пуснат климатик. Охладителната им система е корава ама s-vcm го оставя да вдига до 110 градуса мисля. Има един от сан диего дето прави тест на акорд крос тур, същия мотор и обясняваше кое как ама нещо не мога да намеря темата. За скоростната кутия, ако вземе да "плават" оборотите прочети за 3х oil change tsb на rdx. Тука в акура уж правят адаптация на кутията щото торк конвертор лок много захабява маслото на кутията и почва да работи странно, ама не виждам подобрение след ъпдейт, но като се сменя често маслото няма проблеми. Аз като я взех го смених по тоя 3х метод, сменяш караш 15 минути, вдигаш по висока скорост за да заключи торк конвертора на най висока предавка и сменяш пак. Стана като нова кутия след това. Хонда автоматите са си чуствителни към маслото, имам и сивик където го сменям на 30к мили и колата си е на 170к мили и няма грижи. За накладки, най добре акебоно керамични, тихи са и няма прах от тях.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@turbo_terlik, много благодаря за изказаното мнение.

Аз също поръчвам от rockauto. За комплектите на Aisin съм чел много положителни мнения в acurazine. Още не съм го сменил защото моя майстор пое ангажимент да ми поръча OEM части и да направи смяната.

Климатика го държа постоянно включен и при настроена температура на климатроника той си преценява кога да охлажда и кога да топли.

Скоростната кутия само съм опреснил ATF-а. Не съм правил тройно опресняване. Автомата превключва много плавно и не съм забелязал плаване на оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера закарах колата за смяна анг ренаж на Дидо във Варна, кв. Левски.

20230708_182506.thumb.jpg.787fc0e00b4be30c4da7d9a7effa0354.jpg

 

№3: 19200-RDV-J01 - Водна помпа

f650bd84adf815a633e3157d7d0f088d.thumb.gif.93f0746a8da2f38d0e63982c6151dc11.gif

 

№5: 14400-RCA-A01 - Ангренажен ремък

№6: 14510-RCA-A01 - Ролка

№8: 14510-RCA-A01 - Обтегач

№10: 14550-RCA-A01 - Ролка

 

a74ae9791be12c777c54fb9622a9f593.thumb.gif.e1c1b98b9e66ea92655660d4772db490.gif

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, браво и за майстора.

На колко се сменят при Акурата - 100К мили - 160К км? От Бултрако или директно си ги поръчал? Приблизително колко излезнаха? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@galin_k

Ангренажа се сменя на 120 000. Аз я купих на 129 и си мислех, че е сменен. При газифицирането Бранко с неговото набито око забеляза, че ремъка за климатика и динамото не е "пипан". Каза ми "Смятай, че и другия не е пипан"

Частите ги поръчах от @tsonev.autofix. Цената на комплекта от снимката е 880 лв. (цените ги има в темата му)

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А той нямаше ли време да ги смени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А газовата бутилка предполагам стои отвън под багажника нали? Колко събира?

 

Вчера сутринта взамах акорда от Дидо и видях една черна Акура от пред 3та ген, предполагам е била твоята :) Много хубава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 18.07.2023 г. at 6:39, ceco_accord написа:

А той нямаше ли време да ги смени?

Кой? Бранко ли?

Беше поел ангажимент, но после му се случиха някои здравословни проблеми. Обаче километрите си се увеличиха доста над 120. Смених ангренажа на 126К. В американските форуми някои пишат, че може да се смени на 100к мили. 

  На 18.07.2023 г. at 6:48, galin_k написа:

А газовата бутилка предполагам стои отвън под багажника нали? Колко събира?

Газовата е тороидална и събира 53-54 литра чисто. На този модел резервната гума е вътре в багажника.

  На 18.07.2023 г. at 6:48, galin_k написа:

Вчера сутринта взамах акорда от Дидо и видях една черна Акура от пред 3та ген, предполагам е била твоята :) Много хубава

Благодаря. Моята е тъмно кафява. На слъне става златиста. На сянка седи към черно. Може и моята да си видял.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли на 3та ген, но при МДХ дали пак резервната е в багажника. Следя ги, обмислям всякакви варианти, кутии, директно/недиректно впръскване, та затова питам. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@galin_k, не знам къде е резервната гума.

MDX 3-та генерация са с директно впръскване. Първите години (2014-2015) са с 6 степенен автоматик.

Screenshot_168.thumb.png.93aa86d5c0334380f9cd2dedda5c04f3.png

След това (2016) им слагат ZF кутия. Различават се по скоростния лост. При ZF няма скоростен лост, а е с бутони.

Screenshot_167.thumb.png.e441954d96427ca91423598f87d64c91.png

2017 има фейслифт който на мен ми допада повече.

Screenshot_169.thumb.png.4d59e65adf9c00116bbfe4363535c4d8.png

 

 

Редактирано от Plamen-CRV
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега гледам точно 2017 ЗФ9 , малко тъпо, че Акура не се познава в БГ и веднъж вкарана цената пада драстично.. Но и с алтерегото - Пилота е нещо подобно. Иначе тази маска е топ, колата е много яка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената не съм убеден, че пада. Може би при мен съвпадна и с липсата на автомобили втора ръка последно време, но в момента в мобиле.бг няма нито една MDX 2019. Специално след моята покупка вносителят каза, че имат нов клиент, който търси такава и няма, т.е. теоретично може да се надуе цената, ако някой има желание за бърза печалба.

 

Моята ми я вкараха от Мост Ауго и мога да споделя 2 неща:

- Според тях има възможност след 2г каране да се продаде на цена близка до покупната

- Невинаги дилърите в САЩ и Канада се съгласяват да продават за Експорт, тъй като губят възможността новия собственик да ползва услугите им в идните години. Което явно е по-доходоносно от маржа, който реализират първоначално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги е така. Там хората свикват с 1 дилър (не е задължително с 1 марка) и като му имат доверие, откарват при него с петилетки и няколко коли, а той си ги обгрижва цялостно относно автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 15.08.2023 г. at 8:45, madzhara написа:

Моята ми я вкараха от Мост Ауго и мога да споделя 2 неща:

- Според тях има възможност след 2г каране да се продаде на цена близка до покупната

- Невинаги дилърите в САЩ и Канада се съгласяват да продават за Експорт, тъй като губят възможността новия собственик да ползва услугите им в идните години. Което явно е по-доходоносно от маржа, който реализират първоначално.

Здравей колега, 

 

фен съм на Мост Ауто, но следя и други като North Auto. Твоята е МДХ 2019 ли? Аз ги гледам много, но ми идва малко скъпа спрямо 2017 и обмислям дали да не я оставя за догодина. Много ме накефи че има опция за Хибрид но в Канада няма почти никакви или са много скъпи. Иначе, A-Spec също много ми харесва с по-агресивна визия. Като цяло колата е супер яка.

Отделно доста ме наплашиха от към ръжда, вече 2-ма отвърдени майстори казват, че имат клиенти с много ръжда с коли 2015-2017г от Канада. И си мисля дали дори и да не се вижда първоначално, може ли да избие след 2-3 зими?

 

Ако е удобно разкажи нещо повече за твоята - техностест лесно ли мина? Преправят ли се стоповете в жълти светлини само с лед крушки?

 

Благодаря

Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервната гума на  MDX, е под багажника отвън, има нещо като ръчка след освобождаване пада и тсе развива една част, след това имаш резервна гума. Замислял съм се в дъждовно и скално време, ако ми се случи :). Дано не трябва да легнеш отдоло.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Техно тест се минава лесно, но за пред кат е по-добре да преубразуваш мигачите(само задни) твърде вероятно да не те пуснат, ако случайно минеш е възможно заяждане на пътя от кат и да отнесеш някоя глоба. За мое спокойствие и безпроблемно круизване си ги преубразувах. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това със сигурност, отделно жълтата светлина го прави и по-безопасно за всички. Щом стават е добре, мисля на по-старите ако стопът и задният мигач са заедно, няма как да стане, за това питах. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 16.08.2023 г. at 5:09, didomucy написа:

Техно тест се минава лесно, но за пред кат е по-добре да преубразуваш мигачите(само задни) твърде вероятно да не те пуснат, ако случайно минеш е възможно заяждане на пътя от кат и да отнесеш някоя глоба. За мое спокойствие и безпроблемно круизване си ги преубразувах. 

Ами аз като регистрирах моята кола, никой не ми е гледал мигачите. Разбира се смяната на светлините е към 300лв. 

Доста коли си карат с червени мигачи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Канада няма изискване какъв цвят са мигачите и затова там има и от двата вида. Не знам дали това важи за Акурата обаче. Може да ги правят само с червени. Моят Пилот беше с червени, оправих ги и на канала даже не ми ги провериха.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за Канада, забелязох на снимки, че някои от МДХ-те са с жълти, така че има и двете опции.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При RDX фейслифта 2016-2018 стъклата на мигачите са бели и там няма проблем. Слага се жълта крушка и готово.

image.thumb.png.e0f4e0f305866c9b9314ba62eb08498a.png

Преди фейслифта стъклата са червени. Аз сложих ЛЕД крушки с много силна жълта светлина и така преминавайки през червената бленда стават жълти.

Предпочетох този вариан защото ми казаха, че от КАТ имат право да ми спрат колато от движение заради червени мигачи. На канала при регистрацията ги погледнаха и нямаше заяждания.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, и аз мисля да си поръчам един 2016-2018 RDX от Америките, но от Мост ми казаха да гледам само южните щати заради проблемите с ръждата като цяло с азиатските коли. При тази имате ли наблюдения как е ако е от Канада? И някой дали ще може да ми даде размери на багажника в ширина/височина/дълбочина, че съм с 2 кучета и всичко е много условно с литрите? MDX ми е идеално, но без опцията за газифициране и проблемите със ZF нещо не смея...

Редактирано от megamind
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 24.08.2023 г. at 9:38, megamind написа:

И някой дали ще може да ми даде размери на багажника в ширина/височина/дълбочина, че съм с 2 кучета и всичко е много условно с литрите?

Кой ако не аз :D. Дано кучетата не са от най-едрите породи.

широчина 125 см.

височина 82 см.

дълбочина (при кората за рез, гума) 85 см.

дълбочина (между облегалка и затворена задна врата) 70 см.

  На 24.08.2023 г. at 9:38, megamind написа:

Мост ми казаха да гледам само южните щати заради проблемите с ръждата като цяло с азиатските коли.

от там трудно може да се намери AWD. 1-во не им е нужно и 2-ро заради по-високите данъци хората си купуват само с предно предаване.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 24.08.2023 г. at 9:38, megamind написа:

Привет, и аз мисля да си поръчам един 2016-2018 RDX от Америките, но от Мост ми казаха да гледам само южните щати заради проблемите с ръждата като цяло с азиатските коли. При тази имате ли наблюдения как е ако е от Канада? И някой дали ще може да ми даде размери на багажника в ширина/височина/дълбочина, че съм с 2 кучета и всичко е много условно с литрите? MDX ми е идеално, но без опцията за газифициране и проблемите със ZF нещо не смея...

Двама известни майстори и на мен ми казаха да не взимам от Канада заради ръждата. Да съветват южните щати, не знам как са там още не съм гледал. Като цяло от Щатите идва малко по скъпо..

И Мост и Норд и други имат опция човек да погледне за ръжда, но аз се замислих, възможно ли е дори сега да няма, да избие вече в БГ след няколко зими примерно??! В смисъл, металът да е вече компроментиран, заради тежките зимни условия в Канада?

 

RDX - тези години с какъв мотор и кутия са, че тях предпочиташ?

 

Благодаря

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 25.08.2023 г. at 13:49, galin_k написа:

RDX - тези години с какъв мотор и кутия са, че тях предпочиташ?

Същия мотор е. Само има фейслифт. ЛЕД фарове, лайн асистънс, дисктроник.... При топ оборудването има и обдухване на седлаките

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно видях че след 2017 МДХ има и хибрид 3лт 7 степенен автоматик с двоен съединител. Много добър разход общо средно около 8-9/100 го дават. Проблемът е че в Канада са много малко и дост скъпи. В щатите не съм гледал. 

Какво мислите??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии не знам колко ще е адекватен тоя хибрид. Ако е като на ауди великия хибрид, вместо резервна гума имаш 1 батерия, по-добре без него. Сега тия новите изглеждат брутално ама са много пара. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горния дисплей само за неработещата навигация ли се ползва? Има сравнително скъпа опция за добавяне на Android модул от Navitool ($600 + доставка и данъци), но се ползва през джойстика и изглежда малко дървено. Из Алиекспрес не намирам никакви мултимедии, каквито има за повечето други марки. 

 

Като гледам и повечето нямат релси за автобокс отгоре - оригиналните са бая скъпи, $500-600, но има китайски за около $250 (с ниско качество и напасване). Може и директно универсални напречни греди да се монтират, но те винаги са грозни и шумни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горния дисплей се ползва за навигация, аудио, телефон. Най-дразнещото за мен е, че при всяко палене/пускане излиза едно приветствие според ключа Welcome driver 1 или 2 и предупреждение за безопастност. За да се махне се натиска Enter (иначе изгасва) и след това се показва картатана навигацията. Не намерих опция да тръгва на екран аудио. Относно мултимедията якото е, че има хард диск и си записва всички дискове които пускаш.

В алиекспрес съм виждал специално за RDX. Продават ги заедно с духалките - за мен това не е вариант и не бих сложил китайска пластмаса точно пред очите ми.

Надлъжните релси са опция и се закупуват отделно. Щората на багажника също. Затова повечето са без щори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би нещо такова е приемлив вариант за горния екран - EKIY Wireless CarPlay For Acura RDX 2013-2018. Има още няколко подобни модула из Али и като цяло са с добри ревюта.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 26.08.2023 г. at 9:23, Drone написа:

Мии не знам колко ще е адекватен тоя хибрид. Ако е като на ауди великия хибрид, вместо резервна гума имаш 1 батерия, по-добре без него. Сега тия новите изглеждат брутално ама са много пара. 

Не  знам как при Ауди. За тази гледах едно приятно ревю, до колкото разбрах има 3 електромотора. Разходът е като на Хайлендъра, въпреки че едва ли ще се мери с хибрида на Тойота. Готиното е, че пак имаш 3 реда седалки, багажникът е със същият обем. Ускоряването е по-добро от ДВГ, в града 5лт по-малко разход. Като цяло изглежда много добре, обаче е много скъпа и няма никакви поне в Канада...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хоп, и аз влизам в мини клуба с 2016 Advance :) Междувременно търся фирма или човек, който доставя едрогабаритни части с контейнер, че съм без една врата :D

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 19.09.2023 г. at 17:47, megamind написа:

Междувременно търся фирма или човек, който доставя едрогабаритни части с контейнер, че съм без една врата :D

Моята беше без задна броня. Поръчах си нова и посредника по вноса ми я докара с друга кола (тяхна си логистика). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 19.09.2023 г. at 17:47, megamind написа:

Хоп, и аз влизам в мини клуба с 2016 Advance :) Междувременно търся фирма или човек, който доставя едрогабаритни части с контейнер, че съм без една врата :D

Честито. Всичко да и е наред и да си я карате с кеф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се запиша и аз в мини клуба - 2013 RDX Tech FWD, от Далас. Тъмно сива със светъл салон. Спечелих я на майтап от търга на смешна цена, даже не можах да си сваля и снимките. Сега започва чакането :) 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сме започнали да се включа и аз RDX advance 2016г. Вече е в контейнера и я очаквам в Холандия скоро.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да са ви честити. Радвам се, че ставаме повече RDXерите във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей кога мина една година?

Дойде врме за технически преглед. Още нищо не е мръднало (въпреки нашите разкопани улици) по ходовата част. Естествено минах първоначален преглед и на газовата уредба.

Лепнаха ми стикер с дупка на 4-ката.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...