Jump to content
Sign in to follow this  
Legend91

Пали "като умряла"

Recommended Posts

След ремонт на стартера  (сменяха бендикса) Акордът пали "като умрял", особено на студен двигател. Пали, но с повече въртене, и като запали сякаш аха-аха ще угасне отново. Давах го в Бултрако да проверят за грешки, казаха че всичко е ОК. Ако обаче само завъртя стартера и пусна ключа преди да е запалил, на следващото врътване пали моментално.

На какво може да се дължи това?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Горивото се връща обраггно.

Бензинов  е двигателя.???

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, бензинка е. Какво значи това, че горивото се връща обратно? Смениха горивния филтър, но слoжиха един глупав (според мен) Japanparts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи че при първото палене,няма гориво в горивните пътища,докато подкачи въртиш.

Винаги евтините консумативи,си го връщат тъпкано после,просто трябва да заболи за да се разбере.

При мен този проблем се беше  усложнен  и от неправилно регулирани клапана,просто майстора е правил каквото си иска,сменх майстора и всичко заспа.

Ти кога си ги регулирал.

Моят горивен  е на МАНН,не го сменям всяка година че да пестя от него дори да е 100лв.

Edited by CARPERA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен клапаните въобще не са регулирани. Не го направиха при смяната на ангренажния ремък и впоследствие така и не стигна дотам. И не мисля да го правя, докато не намеря майстор който ще ги регулира спрямо заводските данни, т.е. вероятно никога 😆 Ами да взема да инвестирам едни 120 лв в оригинален филтър? В интерес на истината това нещо не се случи веднага след смяната на горивния филтър, а някъде около месец след това, 2 седмици след като поправяха и стартера. С филтър Herth&Busch нямаше проблеми, но го смених само след около 10 хил км защото слагах на няколко пъти почистващи добавки (и разхода на гориво спадна така),  но след като се случи чисто нов филтър Blueprint да тече от снадката вече нямам никакво доверие на подобни части.

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites

А се оказва че филтъра освен това трябвало да се напълни с гориво преди да се постави, за да не остават балончета въздух в системата

Share this post


Link to post
Share on other sites

Човече ти сериозно си влязъл в някакъв филм и то по сложен от Бързи и яростни 101ви филм.

Сменяш верига не ти регулират клапаните?????,къде ме чу да те карам слагаш оригинален филтър.

Само на бензин ли се кара.

Почакай още и ще ти се наложи да правиш глава, заради търсене на майстор на майсторите да ти погледне клапаните.

Както съм казвал колата е твоя,можеш да а докараш до пълно мазало както си искаш.

Регулирай клапаните и тогава може да разсъждаваме защо пали толкова зле,ако пали вече толкова зле.

Толкова да няма един майстор в София да ти погледне клапаните,какво ли правят колегите софиянци да кажат.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тя си палеше идеално до този момент а ремъка, не е с верига, го смених преди около 20 хил км. Честно казано: страх ме е да бърникат. За ремъка когато са го сменяли май-май са сложили амортисьорчето с махната скоба и в резултат то се беше прецакало само за няколко хил км! Ето, оказва се че горивния филтър трябва да се обезвъздушава,за да не се прецакват инжекторите и стартера (което стана) а това никой не го прави. С оригиналния филтър докато беше палеше съвсем без да върти, после с Herth & Busch малко въртеше, а с Japanparts ето какво стана. Ще го питам тоя човек който сега я прави, струва ми се добър човек, а има опит и с други V6, за пореден път ще го питам, макар че предния път ми каза че клапаните може и да са саморегулиращи се. Ако настоявам ще взема да го обидя, то не е лесна политика тая работа 😆

Бтв, само на бензин се кара, беше на А100, но с тоя цени и отстъпкста която важи само за А95 няма как. И за газова трябва да мисля.

 

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

за пореден път ще го питам, макар че предния път ми каза че клапаните може и да са саморегулиращи се. Ако настоявам ще взема да го обидя, то не е лесна политика тая работа 😆

До колкото знам Акорд не е с хидравлични клапани, което значи се регулират,да ме поправят тези които са с този двигател.

Моля те мноооого бързо бягай от тоя майстор

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хмм, той единствен ми направи дистрибутора да не тече. Това беше 3тия път който го правят... Бяха мазали със силикони разни, нищо. Човека намери и семеринг точния размер и о-ринг. От ЕМ комплект ми дадоха колата с разкачени букси на автоматика и като се връщам ни лук яли ни лук мирисали, кутията ми била за ремонт! + Чукнат ръб на вратата! Добре че беше шефа там та забеляза....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...