mousy 5 #1 Публикувано 24 Февруари, 2022 Колеги, имам следният проблем с колата - Civic Aerodeck 1.4is, 90 к.с, 2000 г, двигател D14Z4 От около 2 седмици колата губи ток по време на движение - стрелките на таблото започват да играят, губи мощност, понякога се оправя сама - запалва сама в движение, друг път не. Сутрин, когато дам контакт, не винаги таблото светва, трябва да върна ключа и наново да дам контакт - обикновено от втория, третия път става (тогава и чукам цъкването на релето) Понякога дни наред няма проблем по време на движение, друг път го прави през секунди и е много неприятно, а и ме е страх да не ме остави на пътя. Водих я "на доктор" - при майстора, който по принцип я поддържа. Той беше категоричен, че не е клеморед и набързо свали главното реле и го презапои. Но още същият ден на 2 пъти проблемът се повтори. Та, явно е, че ще се сменя клеморед. Искам да взема втора ръка. Имам няколко въпроса към по-компетентните от вас: 1. Откъде е най-добре да купя втора ръка: морга, обява? 2. Как да разбера какво точно реле търся - има ли съвместимост между моделите Сивик от същата генерация или трябва да е конкретно за моя модел? 3. Клеморедът е по-добре да го смени майсторът в сервиза или да я закарам на автоключар? Колата се намира в Бургас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #2 Отговорено 24 Февруари, 2022 Здравей това с клемореда ми се случи два пъти,имам предвид два клемореда.нов не знам откъде?аз взимах 2 ръка.най добре е нов.при мен палеше и гаснеше веднага.разглабях и чистих и така два пъти.оправясе и след няколко месеца пак.сега имам един за резерва.ако не намериш и положение се влоши много ,пиши може да измислим нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #3 Отговорено 24 Февруари, 2022 За кой клеморед иде реч? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #4 Отговорено 25 Февруари, 2022 Преди 9 часа, dandilov написа: За кой клеморед иде реч? На контактния ключ. Не знам какъв точно да търся. Иначе сходен проблем намерих в тази тема: https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/213349-цр-в-започна-да-гасне-в-движение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #5 Отговорено 25 Февруари, 2022 Преди 9 часа, dragob написа: Здравей това с клемореда ми се случи два пъти,имам предвид два клемореда.нов не знам откъде?аз взимах 2 ръка.най добре е нов.при мен палеше и гаснеше веднага.разглабях и чистих и така два пъти.оправясе и след няколко месеца пак.сега имам един за резерва.ако не намериш и положение се влоши много ,пиши може да измислим нещо. Благодаря, надявам се да е клеморед при мен и да се реши проблемът. Остава въпросът какъв точно клеморед да търся и кой да го смени - автомонтьорът или ключарят👀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #6 Отговорено 25 Февруари, 2022 Да не подведа някой, че колата я продадох преди 5 години. Клемореда може да го смени всеки, който не е с две леви ръце, защото се държи на 2, или 3 бяха, болта и една букса. Намира се на противоположната страна на патрона на контактния ключ. Сигурно го има и някъде нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #7 Отговорено 25 Февруари, 2022 Смяната е лесна,наистина . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #8 Отговорено 25 Февруари, 2022 За този ли става въпрос? https://www.akr-performance.de/teile/civic-aerodeck/1998-2001/14i-s/elektronik-1/schalter/honda-zundanlassschalter-35130-st3-305 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #9 Отговорено 25 Февруари, 2022 Предполагам е същият. Номерът му е: 35130ST3G00 Откъде да взема читав втора ръка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #10 Отговорено 25 Февруари, 2022 (Редактирано) Не се занимавай с втора употреба, ще е на същите години като твоя. Не знаеш, кога ще даде фира. edit: И все пак - @kristi09 . Занимаваше се с части втора употреба за "англичанка" като твоята и Ровър. Внасяше цели коли от Англия. За съжаление му изгубих дирите след закриването на двата Ровър форуми. Може да питаш и @fenabg . Той може би има и нови. Редактирано 25 Февруари, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #11 Отговорено 25 Февруари, 2022 (Редактирано) Има оригинален в parts-honda.co.uk за 100-на лева, както и в един друг немски сайт. За втората ръка подкрепям мнението на @Krasi-mir - ако е до 20-на лева, може да се рискува, но за повече се обезсмисля. Виж и в мегапартс, има две налични предложения на ключалка с клеморед, там поне предлагат някаква гаранция за частите: https://www.megaparts.bg/products/kontaktni-klyuchove-i-patroni-klemoredi/honda/civic-vi-aerodeck,civic-vi-coupe,civic-vi-fastback,civic-vi-hatchback,civic-vi-sedan Редактирано 25 Февруари, 2022 от Terje Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #12 Отговорено 26 Февруари, 2022 (Редактирано) Колеги, засега съм се спряла на следния сценарий- кажете доколко и разумен: 1. Вземам втора ръка - ще кача снимки какво ми намериха - и ще се моля да пасне и да е що-годе читав. 2. През това време си поръчвам нов от чужбина( Англия, Германия)- и си го държа за резерва или го сменям веднага - тук дилемата не е една, а са 2, а именно: оригинален на Honda или някакъв aftermarket? Второто ми притеснение е(не съм наясно изобщо)- след като оригиналният номер на Хонда е 35130ST3G00, а в нета ми излизат номера 35130ST3305 -реално последните 3 символа са различни, това нормално ли е? Редактирано 26 Февруари, 2022 от mousy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #13 Отговорено 26 Февруари, 2022 Нормално е ,просто единия парт номер е заменен с по-нов Partno.: 35130ST3G00, 35130ST3G10 Replaced by: 35130-ST3-305 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #14 Отговорено 26 Февруари, 2022 преди 6 минути, aleksandur написа: Нормално е ,просто единия парт номер е заменен с по-нов Partno.: 35130ST3G00, 35130ST3G10 Replaced by: 35130-ST3-305 Благодаря за разяснението !🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #15 Отговорено 3 Март, 2022 (Редактирано) На 26.02.2022 г. at 9:22, aleksandur написа: Редактирано 3 Март, 2022 от mousy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #16 Отговорено 3 Март, 2022 Проблемът при моята кола се оказа наистина клеморед - майсторите не вярваха, защото обикновено хондите страдали от главно реле...Но все пак имат наблюдения предимно върху японки, а явно при англичанките и клеморедите са слабо място. Доволна съм, че се разминах само с презапояване на главно реле и смяна на клеморед с такъв втора употреба, който се надявам да издържи. Благодаря на всички, които се включиха с мнение и съвет в темата! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #17 Отговорено 4 Март, 2022 Добре е ,че си решила проблема.следващия път знаеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #18 Отговорено 5 Март, 2022 Преди 11 часа, dragob написа: Добре е ,че си решила проблема.следващия път знаеш. Ще знаем всички, дето караме такива бабички 😉. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове