Jump to content
Sign in to follow this  
tsetsolini

Заключена кола + паднал акумулатор

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

Може ли да помогнете със следното - колата Accord 7 дизел беше оставена без да се кара месец. Вчера пробвах да я отворя с дистанционното (ключалката на предната врата е счупена и не работи), обаче колато въобще не реагира.

Предполагам, че акумулатора е тотално заминал.

 

Можете ли да хелпнете, как аджеба да отворя колата за да сменя акумулатора?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само на шофьорската врата ли има ключалка? На другата няма ли?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като извикаш ключар. Той знае какво трябва да се направи.

Или вдигаш отпред от 2-те страни, ляга се отдолу и се търси + на стартера. Маса може и от носача да вземеш.

Или Ютуб и успех.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съветите!

Ключалката е само една и вече не може да се използва заради предишно отваряне на колата от ключар.

 

Доста търсех варианти, но нищо.

Остава единствено това със стартера, макар, че да намеря въпросния плюс ми се струва мисията невъзможна.

 

Дано само не стигна до варианта със чупенето на страничното стъкло.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Що пък реши че предишно отваряне от ключар е причината да не ти работи ключалката.

Хонда си има всекидневни набези. Ключалките са толкова калпави че не са проблем за разбиване.

Другият вариант е да не работи ключалката , защото никога не е ползвана с ключ а самият ключ е толкова износен от употреба,

че не може да изравни пластините когато влезе( ако въобще влиза нормално и до край)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.12.2021 г. at 18:25, tsetsolini написа:

Здравейте, колеги,

 

Може ли да помогнете със следното - колата Accord 7 дизел беше оставена без да се кара месец. Вчера пробвах да я отворя с дистанционното (ключалката на предната врата е счупена и не работи), обаче колато въобще не реагира.

Предполагам, че акумулатора е тотално заминал.

 

Можете ли да хелпнете, как аджеба да отворя колата за да сменя акумулатора?

 

А, дали не е от батерийката на дистанционното ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, със сигурност е от акумулатора, щото една седмица преди това при преместване, колата изпищя, за проблем с него, ама аз не реагирах и сега си сърбам последствията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом е изпищяла за пробелеми с него значи генераторът не е зараждал и просто си го доуморил с последното каране и така…

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Махаш лайсната, която уплътнява стъклото на шофьорската врата. При някой марки, като Шкода например се отваря фуга около 1 см. Не знам при Акорда колко ще е, но ще влезе телта. Взимаш стоманена тел и правиш в единия край кука. После трябва да уцелиш лостовия механизъм на вътрешната дръжка за отваряне и дърпаш... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

То това да не е Жигули... Лаисната пък е захваната за вратата освен с яките щипки и отпред на колонката и почти трябва да я счупи за да я извади.

Хубаво е безмислени предположения и мисли да не бъдат писани , за да няма подвеждане и отплесване от първоначалният въпрос.....Динамото не работело....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма ли аварийно отваряне на предният капак? Имах същият проблем с друг автомобил. Там нещата се решиха по този начин.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, docev написа:

То това да не е Жигули... Лаисната пък е захваната за вратата освен с яките щипки и отпред на колонката и почти трябва да я счупи за да я извади.

Хубаво е безмислени предположения и мисли да не бъдат писани , за да няма подвеждане и отплесване от първоначалният въпрос.....Динамото не работело....

Няколко коли след 2000г. се е налагало да се отварят така и проблем не е имало... Никой не споменава Жигули. Там ти трябва единствено запалка за триъгълното прозорче🙂. Не вярвам тази лайстна да се сваля единствено след махане кората на вратата! А ако е така просто можеше да споменеш за тази подробност, а не да казваш, че предложението е безсмислено! Айде със здраве!🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Второто изречение , беше за кометара над товоят. Не си разбрал правилно. А и като цяло сме се наслушали на какво ли не, и сме вдигнали ръце вече.

Когато дойде някой и ми каже, искам еди какво си и четох в интернет..... и припадам често.  С зраве! 😉

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Направих си труда да проверя и лайсната има даже в задния край самонарезен болт. На първата снимка от линка е показано...

 

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00J16126720361KBRT10.HTML

Edited by 5 GTT

Share this post


Link to post
Share on other sites

За това говорех.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хвърлих едно око на Акорда (фейс,'07-ма).

 

Отпред през решетката, през горния процеп, веднага до емблемата се вижда жилото за отваряне на капака. Никога не съм пробвал, ама се си мисля, че ще може да се дръпне с една твърда тел и да се отключи капака.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей,
преди около 2 години ми "падна" акумулатора звънях на ключар.
НО има едно интересно клипче в youtube как се отваря колата при така стеклите се неща.
Оказа се че се отваря за секунди.

И казах на ключаря да не идва.....

Edited by morfey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей,Morfey,

 

Преди да пиша тук изгледах доста клипчета, но никое не даде ясно обяснение как да се отключи колата.

 

Можеш ли да споделиш въпросното клипче?

 

 

Edited by tsetsolini

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 21.12.2021 г. at 17:18, webster написа:

Това е нереално..., отвън щрака с дистанционното...

Как си представяш да дърпаш бутона настрани, а той да излезе нагоре...

Теоретично би могло с тънка тел да се направи примка, която да обхване бутона подобно на показаното, с опъване да се стегне, после външният край да се измести нагоре и да се дърпа...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дърпа се под ъгъл, хем настрани, хем нагоре, самия бутон е грапав, с чембер лента се хваща и изплъзване няма, и да, отваря се за 1 минутка по тоя начин. Тия теоретични измислици бая повече време им трябва да не говорим за намиране на правилните прибори.

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, sashua написа:

Дърпа се под ъгъл, хем настрани, хем нагоре, самия бутон е грапав, с чембер лента се хваща и изплъзване няма, и да, отваря се за 1 минутка по тоя начин. Тия теоретични измислици бая повече време им трябва да не говорим за намиране на правилните прибори.

Виж пак клипа...дърпа почти само настрани, не нагоре и бутона изхвърча без колебание и постепенност, без да е опъната много лентата, изскача като с дистанционното...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Айде сега пак да гледаме клипа, аларма се включи, тва с ключа, ако отваряше щеше ши да стане?? И да естествено че ще изхвърчи нагоре, нали е насочен на там, една проста тел го държи надолу...Аз пак ти казвам че тва е пробван начин, и ти пак спориш, повече няя смисъл.

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...