Jump to content
ИцоД

Смяна на спирачна течност

Recommended Posts

Колеги, някой правил ли е смяна на спирачна течност с промивка на системата. Става въпрос за машинна смяна и тест и колко струва ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София, миналата година беше 65лв. заедно със спирачната течност.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машината просто източва от пробките течност под налягане.

Когато е ръчно раздвижваш помпата  и  буталата на апаратите и така според мен е по ефективната смяна  и промивката.

Да трудоемка и по-бавна.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-важното е да се сменя редовно на 2-3 години.От там нататък,дали ръчно или машинно се тая-така или иначе ако колата се кара редовно помпата се раздвижва ежедневно десетки пъти.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бихте ли обяснили защо някои майстори отказват да сменят спирачна течност? Необходимо ли е да се изтача от всички апарати с оглед в задните да не се застоява стара течност и да не вземат да ръждясват или запичат нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Legend91 said:

А бихте ли обяснили защо някои майстори отказват да сменят спирачна течност? Необходимо ли е да се изтача от всички апарати с оглед в задните да не се застоява стара течност и да не вземат да ръждясват или запичат нещо?

Защото е пипкава и бавна процедурата,ако нямат специални техника и инструменти.

А има и такива които измиват казанчето слагат нова само там и си готов.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Legend91 написа:

 Необходимо ли е да се изтача от всички апарати с оглед в задните да не се застоява стара течност и да не вземат да ръждясват или запичат нещо?

Принципно "кръв се пуска" от всеки апарат (почвайки от задните), за да се изгонят съсиреците и % влага.

Точно от зоната на спирачните апарати в системата с времето започва деградацията на течността.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord
Не съм много наясно с процедурата. Имаш предвид обезвъздушаването или директно един да натиска педала, друг да изтача от апарата? Казаха ми смяна под налягане във ВАГ, но аз не съм много "за", за автомата например Хонда не одобряват такива "груби намеси"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автомата е друго.

Може и сам + 1 да смените цялата течност.

Изсмукваш всичко от казанчето и ако има видими отлагания го почистваш.

Пълниш до горе, +1 помпи на педала (следейки в казанчето да има и да долива), а ти отвиваш последователно пробката на всеки апарат, точейки докато дойде новата течност. 1 литър трябва да е достатъчен.

Пътем си виж състоянието на апаратите и накладките.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
38 minutes ago, Legend91 said:

@ceco_accord
Не съм много наясно с процедурата. Имаш предвид обезвъздушаването или директно един да натиска педала, друг да изтача от апарата? Казаха ми смяна под налягане във ВАГ, но аз не съм много "за", за автомата например Хонда не одобряват такива "груби намеси"?

@Legend91

Може тази тема да внесе яснота при теб.

 

 

Смяната под налягане един от видовете,в по-големите автосервизи  е с машина.

1497707638_.thumb.png.cbc4ca4f84cc3f3e770958b7554401eb.png

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Legend91 написа:

Казаха ми смяна под налягане във ВАГ, но аз не съм много "за", за автомата например Хонда не одобряват такива "груби намеси"?

Остави ги тия от ВАГ:D,Лада имал ли си...,същото е и тук с смяната и обезвъздушаването.Нито е сложно,нито отнема и много време.Друг е въпроса,че сервизите(не всички) не им се захваща,за не толкова доходна манипулация🤑.

Редактирано от JHM
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Legend91

Не знам, каква машина ползват ВАГ.

Аз ползвах подобно на това в пост #4:

Виж цялата тема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говорих и с един таксиджия. Той ми обясни че и на таксито също не искали да сменят спирачната течност, защото пробките били ръждясали и не можели да се отвият. Имало опасност да се скъсат. Също можело, по неговите думи, и да "клеясат".  Хубаво де, аз имам криогенен спрей за разблокиране, не може ли с него да се пръснат и отвият ако и моите са такива, макар че ръжда по апаратите никаква не виждам, за клеясване: не зная.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълни простотии да си кара там таксито.

Да напръскай ги наколко дена преди и няма да имаш проблеми,ще се развият.

Лъжи на майсторите защото е трудоемка работата за малко пари.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега   @Legend91 мисля, че беше от Плевен, обади ми се да те заведа където си сменям моята спирачна течност. Сменя се с машина за около 20/30 минути. Странно но до сега на три коли съм сменял там включително и на акорда като на хондата си бях закупил течността от Бултрако и никога не са ми отказвали.

Ако държиш сервиза да е оторизиран и там няма да те върнат нищо, че колата няма да е от тяхна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...