Jump to content
Sign in to follow this  
nedyalkov

Грешки в Хонда Акорд 7 фейслифт

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

Поредната "нова" кола на старо и нови проблеми, с които не съм се сблъсквал. Колата е Хонда Акорд 2.4 екзекютив, 2006.

Преди време бях писал за неработещо отваряне на багажника от дистанционното на ключа. Тъй като не можах да получа конкретен отговор тук във форума, отидох в Омбре сервиз. Там се бориха цял ден, но така и не можаха да открият как да отстранят проблема. Дадоха предположения, но тъй като не бяха напълно конкретни, ми предложиха все пак ако искам да отида в Бултрако, там дали няма да знаят повече. Вчера успях да отида в Бултрако и след няколко часа там, така и не можаха също да конкретизират от къде е проблема. Взеха ми една хубава сума пари и ми предложиха да ме запишат за друг ден, защото времето беше напреднало и те не бяха убедени, че в конкретния ден ще успеят да открият проблема. Лошото е че се появиха записани временни грешки, които са обвързани най-вероятно и с неработещото дистанционно отваряне на багажника. Изтриха грешките, но започнаха да се случват странни работи. При включена диагностика ту има грешки, ту няма на компютъра. И това се повтаря през няколко секунди. Поради тази причина в момента съм с неработеща VSA система, защото програмата им в Бултрако не позволява да се нулира VSA при записани грешка. Казаха ми, че другаде с не оригинална програма биха могли да ми нулират поне VSA, за да си работи. Предвид факта, че на час в Бултрако взимат по 90 лв и не се знае колко часа ще са необходими да се локализира проблема, някой дали би могъл да ме насочи, къде в София бих могъл да отида за да открият, от къде идва проблемът и не да ми вземат 500 или 1000 лв само за тази процедура.

Ще съм благодарен за всякакви препоръки и предложения.

 

 

IMG_20210919_195704.jpg

Edited by nedyalkov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Акумулаторът да не сдава багажа?

Колата да не е флашвана нещо, тунинг?

Ако искаш мога да ти помогна да калибрираме VSA пък дано не се налага повече.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Акумулаторът беше паднал един Понеделник и не можах да запаля, затова ходих да го проверят. Оказа се, че имам утечка от Bluetooth-а, но акумулаторът може да изкара още. Просто трябваше да се зареди. Все пак е Varta на 3 години, 60 Ah (слаган е по-мощен в Германия). Вероятно ще го сменя в някакъв момент все пак, просто изчаквах. VSA и аз бих могъл да го калибрирам по начина с кабелче в пиновете, но ми стана много тъпо, че от Бултрако си тръгнах с неработеща VSA система. Иначе техникът беше свалил от неговата кола (пак Акорд) заключващия механизъм да се пробва и пак при мен не работи, а при него с този от моята кола си работи. Моята кола не е флашвана, но имаше поставена автономна бенз. печка, от което би могло да е тръгнал проблема. Може да има нещо, което по веригите или дори в компютъра да дава лоша връзка, но трябва да се занимава някой, който е много на ясно и има подходящата техника. Затова питам за друг сервиз в София, където биха могли да открият проблема срещу по-разумно заплащане.

Edited by nedyalkov
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей,

 

Съжалявам за проблемите които имаш с Акорд-а!

 

Имам подобен Акорд, 2.4 преди фейслифта и съм наблюдавал някои от описаните неща !

 

Относно акумулатора

Това е доста дразнещ проблем, доста е малък този акумулатор за автомобил с толкова екстри, но според мен или го зареди хубаво или си купи нов. От друга страна хубавото на този акумулатор е, че цената му е към 100 тина лева.

 

Отностно VSA :

Светването на VSA може да има пряка връзка със слабият акумулатор. С моят HDS не успях да изтрия грешката, но метода с кламерчето и копчето за изключване на VSA работи безотказно. Мисля, че има линк във форума кои крачета на ОБД буксата се свързват и по нататъшната процедура.

 

Относно "При включена диагностика ту има грешки, ту няма на компютъра" :

Колата има ли газова уредба свързана по ОБД ? 

 

Относно проблема с отварянето на багажника

Не мога да открия информация дали колата е седан или комби (турър) в описанието. При комбито нещата са по-сложни заради автоматичната врата. Виждам, че хората от Бултрако са диагностицирали с HDS - "Body Electrical" частта, не виждам да има грешки.

С тази част на програмата може да се задейства всяка една част на с-мата за отваряне на багажника (опита ми е от комби), не само да се проверява за грешки, което би подсказало дали има дефект в някой механизъм.

 

Имам няколко въпроса които може би ще те насочат в определена посока, искрено се надявам да е правилната

- Ключа работи ли за отключване и заключване ? - Така разбираш дали работи ключа като цяло.

- Когато задържиш бутона за отваряне на багажника, червеното диодче на ключа премигва ли ? - Така разбираш дали работи физическото копчето за отваряне на багажника от ключа и дали изпраща сигнал към колата.

- Ако отговора на предните два въпроса е "да", то най-вероятно става въпрос за проблем специфичен за отварянето на багажника, а не общ проблем.

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

VSA не ми светеше преди да отида в Бултрако @martinhristov . Светна, тъй като не е калибрирана след изтриване на грешките, които описах и приложих.

Имам АГУ на колата от по-малко от месец. Проблема с постоянната поява и изчезване на грешките си го има и при изключен компютър на АГУ-то.

Заключването и отключването на колата си работи от дистанционното на ключа. Свети си и диодчето. За това отидох и във втори сервиз, защото просто не работи и не може да се открие проблема. Губи се сигнала някъде по пътя от компютъра до ключалката. Тъй като обаче има и други записани грешки, които ту се появяват ту изчезват в паметта на компютъра на колата, се стигна до извода, че има проблем, чието решение ще доведе до разрешаване и на двата проблема. Колата е седан.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз имах подобен проблем. Почна да свети VSA + други грешки разни. Тогава нямах HDS-a и закачахме един ЕЛМ - един път едно, друг път друго. Накрая се оказа, че ми е заминал регулатора на напрежение. Измери токовете от генератора, за да изключиш подобен проблем.

Успех!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@I_Yordanov както писах по-нагоре в темата, ходих да проверят акумулатора а и освен това беше проверено и зареждането на алтернатора, което си беше абсолютно в норми.

Нужен ми е наистина добър сервиз разбираш от Хонда, който да работи с по-разумно цени от тези на Бултрако.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги.

Продължава да се задълбочава проблема. Днес сутринта не можах да запаля колата изобщо. Явно нещо ключа не е разпознат, защото като дам на контакт и започва да мига ключе зелено на таблото, но не загасва след няколко премигвания както правеше преди. Това значи ли, че трябва да търся проблем в компютъра на колата или пък имобилайзера? Моля, за някакви предложения и идеи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Свали ЕКУ-то и виж да не е наводнявано. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, jijane написа:

Свали ЕКУ-то и виж да не е наводнявано. 

Само се откача ЕКУ-то ли, понеже не ми се е налагало досега такава процедура да правя? Как да разбера дали е наводнявано след това ЕКУ-то, има ли нещо, което да ме насочи?

Edited by nedyalkov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ще има окиси по платката. Покрай него минава на климатика тръбичката и ако е пропукана или извадена или тече по нея конденза, може да е причината за наводяването му. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много хора са страдали от наводнено еку. А с такива странни проблеми е много вероятно да е там причината.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чистена ли е климатичната система със спрей през решетките? 
Чета, че няколко човека след почистване им се намокря компютъра и започват проблеми.
При мен също един път ми светна VSA след закачане с някаква китайска диагностика, в сервиза закачиха втора диагностика и изтриха грешката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко развитие по темата.

Не паленето на колата беше причинено от изгорял бушон по моя грешка, но пак в следствие на нескопосаната работа на служителите в Бултрако и светеща и неработеща VSA.

Днес ходих отново в Омбре сервиз и хората там си прочетоха всички грешки в паметта и ги изтриха съвсем успешно и VSA не светна, след което. За момента ми остана само проблемът с неработещото отваряне на багажника от бутона на ключа. Въпреки, че съм открил къде да оправят и този проблем, за момента ще задържа по тяхно предложение. По-нататък ако много ме дразни тази липса ще предприема ремонт.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ключовете ти оригинални ли са. Може да няма функция багажник а физически да присъства бутона. Когато натиснеш бутона за багажник, веднага ли премигва диода или премигва след като го задържиш натиснат за 2-3 сек.

Edited by docev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Диодът на ключа премигва след като задържа бутона натиснат около 2-3 секунди.

Нямам представа дали са оригинални ключовете. Изглеждат като да са оригинални, но не съм сигурен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...