nedyalkov 13 #1 Публикувано 19 Септември, 2021 (Редактирано) Здравейте, колеги. Поредната "нова" кола на старо и нови проблеми, с които не съм се сблъсквал. Колата е Хонда Акорд 2.4 екзекютив, 2006. Преди време бях писал за неработещо отваряне на багажника от дистанционното на ключа. Тъй като не можах да получа конкретен отговор тук във форума, отидох в Омбре сервиз. Там се бориха цял ден, но така и не можаха да открият как да отстранят проблема. Дадоха предположения, но тъй като не бяха напълно конкретни, ми предложиха все пак ако искам да отида в Бултрако, там дали няма да знаят повече. Вчера успях да отида в Бултрако и след няколко часа там, така и не можаха също да конкретизират от къде е проблема. Взеха ми една хубава сума пари и ми предложиха да ме запишат за друг ден, защото времето беше напреднало и те не бяха убедени, че в конкретния ден ще успеят да открият проблема. Лошото е че се появиха записани временни грешки, които са обвързани най-вероятно и с неработещото дистанционно отваряне на багажника. Изтриха грешките, но започнаха да се случват странни работи. При включена диагностика ту има грешки, ту няма на компютъра. И това се повтаря през няколко секунди. Поради тази причина в момента съм с неработеща VSA система, защото програмата им в Бултрако не позволява да се нулира VSA при записани грешка. Казаха ми, че другаде с не оригинална програма биха могли да ми нулират поне VSA, за да си работи. Предвид факта, че на час в Бултрако взимат по 90 лв и не се знае колко часа ще са необходими да се локализира проблема, някой дали би могъл да ме насочи, къде в София бих могъл да отида за да открият, от къде идва проблемът и не да ми вземат 500 или 1000 лв само за тази процедура. Ще съм благодарен за всякакви препоръки и предложения. Редактирано 19 Септември, 2021 от nedyalkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 19 Септември, 2021 Акумулаторът да не сдава багажа? Колата да не е флашвана нещо, тунинг? Ако искаш мога да ти помогна да калибрираме VSA пък дано не се налага повече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #3 Отговорено 20 Септември, 2021 (Редактирано) Акумулаторът беше паднал един Понеделник и не можах да запаля, затова ходих да го проверят. Оказа се, че имам утечка от Bluetooth-а, но акумулаторът може да изкара още. Просто трябваше да се зареди. Все пак е Varta на 3 години, 60 Ah (слаган е по-мощен в Германия). Вероятно ще го сменя в някакъв момент все пак, просто изчаквах. VSA и аз бих могъл да го калибрирам по начина с кабелче в пиновете, но ми стана много тъпо, че от Бултрако си тръгнах с неработеща VSA система. Иначе техникът беше свалил от неговата кола (пак Акорд) заключващия механизъм да се пробва и пак при мен не работи, а при него с този от моята кола си работи. Моята кола не е флашвана, но имаше поставена автономна бенз. печка, от което би могло да е тръгнал проблема. Може да има нещо, което по веригите или дори в компютъра да дава лоша връзка, но трябва да се занимава някой, който е много на ясно и има подходящата техника. Затова питам за друг сервиз в София, където биха могли да открият проблема срещу по-разумно заплащане. Редактирано 20 Септември, 2021 от nedyalkov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #4 Отговорено 20 Септември, 2021 Здравей, Съжалявам за проблемите които имаш с Акорд-а! Имам подобен Акорд, 2.4 преди фейслифта и съм наблюдавал някои от описаните неща ! Относно акумулатора : Това е доста дразнещ проблем, доста е малък този акумулатор за автомобил с толкова екстри, но според мен или го зареди хубаво или си купи нов. От друга страна хубавото на този акумулатор е, че цената му е към 100 тина лева. Отностно VSA : Светването на VSA може да има пряка връзка със слабият акумулатор. С моят HDS не успях да изтрия грешката, но метода с кламерчето и копчето за изключване на VSA работи безотказно. Мисля, че има линк във форума кои крачета на ОБД буксата се свързват и по нататъшната процедура. Относно "При включена диагностика ту има грешки, ту няма на компютъра" : Колата има ли газова уредба свързана по ОБД ? Относно проблема с отварянето на багажника : Не мога да открия информация дали колата е седан или комби (турър) в описанието. При комбито нещата са по-сложни заради автоматичната врата. Виждам, че хората от Бултрако са диагностицирали с HDS - "Body Electrical" частта, не виждам да има грешки. С тази част на програмата може да се задейства всяка една част на с-мата за отваряне на багажника (опита ми е от комби), не само да се проверява за грешки, което би подсказало дали има дефект в някой механизъм. Имам няколко въпроса които може би ще те насочат в определена посока, искрено се надявам да е правилната : - Ключа работи ли за отключване и заключване ? - Така разбираш дали работи ключа като цяло. - Когато задържиш бутона за отваряне на багажника, червеното диодче на ключа премигва ли ? - Така разбираш дали работи физическото копчето за отваряне на багажника от ключа и дали изпраща сигнал към колата. - Ако отговора на предните два въпроса е "да", то най-вероятно става въпрос за проблем специфичен за отварянето на багажника, а не общ проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #5 Отговорено 20 Септември, 2021 VSA не ми светеше преди да отида в Бултрако @martinhristov . Светна, тъй като не е калибрирана след изтриване на грешките, които описах и приложих. Имам АГУ на колата от по-малко от месец. Проблема с постоянната поява и изчезване на грешките си го има и при изключен компютър на АГУ-то. Заключването и отключването на колата си работи от дистанционното на ключа. Свети си и диодчето. За това отидох и във втори сервиз, защото просто не работи и не може да се открие проблема. Губи се сигнала някъде по пътя от компютъра до ключалката. Тъй като обаче има и други записани грешки, които ту се появяват ту изчезват в паметта на компютъра на колата, се стигна до извода, че има проблем, чието решение ще доведе до разрешаване и на двата проблема. Колата е седан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #6 Отговорено 20 Септември, 2021 И аз имах подобен проблем. Почна да свети VSA + други грешки разни. Тогава нямах HDS-a и закачахме един ЕЛМ - един път едно, друг път друго. Накрая се оказа, че ми е заминал регулатора на напрежение. Измери токовете от генератора, за да изключиш подобен проблем. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #7 Отговорено 20 Септември, 2021 @I_Yordanov както писах по-нагоре в темата, ходих да проверят акумулатора а и освен това беше проверено и зареждането на алтернатора, което си беше абсолютно в норми. Нужен ми е наистина добър сервиз разбираш от Хонда, който да работи с по-разумно цени от тези на Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #8 Отговорено 22 Септември, 2021 Здравейте, колеги. Продължава да се задълбочава проблема. Днес сутринта не можах да запаля колата изобщо. Явно нещо ключа не е разпознат, защото като дам на контакт и започва да мига ключе зелено на таблото, но не загасва след няколко премигвания както правеше преди. Това значи ли, че трябва да търся проблем в компютъра на колата или пък имобилайзера? Моля, за някакви предложения и идеи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 448 #9 Отговорено 22 Септември, 2021 Свали ЕКУ-то и виж да не е наводнявано. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #10 Отговорено 22 Септември, 2021 (Редактирано) Преди 1 час, jijane написа: Свали ЕКУ-то и виж да не е наводнявано. Само се откача ЕКУ-то ли, понеже не ми се е налагало досега такава процедура да правя? Как да разбера дали е наводнявано след това ЕКУ-то, има ли нещо, което да ме насочи? Редактирано 22 Септември, 2021 от nedyalkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #11 Отговорено 22 Септември, 2021 Да ще има окиси по платката. Покрай него минава на климатика тръбичката и ако е пропукана или извадена или тече по нея конденза, може да е причината за наводяването му. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #12 Отговорено 22 Септември, 2021 Много хора са страдали от наводнено еку. А с такива странни проблеми е много вероятно да е там причината. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #13 Отговорено 23 Септември, 2021 Чистена ли е климатичната система със спрей през решетките? Чета, че няколко човека след почистване им се намокря компютъра и започват проблеми. При мен също един път ми светна VSA след закачане с някаква китайска диагностика, в сервиза закачиха втора диагностика и изтриха грешката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #14 Отговорено 28 Септември, 2021 Малко развитие по темата. Не паленето на колата беше причинено от изгорял бушон по моя грешка, но пак в следствие на нескопосаната работа на служителите в Бултрако и светеща и неработеща VSA. Днес ходих отново в Омбре сервиз и хората там си прочетоха всички грешки в паметта и ги изтриха съвсем успешно и VSA не светна, след което. За момента ми остана само проблемът с неработещото отваряне на багажника от бутона на ключа. Въпреки, че съм открил къде да оправят и този проблем, за момента ще задържа по тяхно предложение. По-нататък ако много ме дразни тази липса ще предприема ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #15 Отговорено 28 Септември, 2021 (Редактирано) Ключовете ти оригинални ли са. Може да няма функция багажник а физически да присъства бутона. Когато натиснеш бутона за багажник, веднага ли премигва диода или премигва след като го задържиш натиснат за 2-3 сек. Редактирано 28 Септември, 2021 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #16 Отговорено 1 Октомври, 2021 Диодът на ключа премигва след като задържа бутона натиснат около 2-3 секунди. Нямам представа дали са оригинални ключовете. Изглеждат като да са оригинални, но не съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове