cinkata 35 #1 Публикувано 14 Юни, 2021 (Редактирано) Здравейте, да се похваля и аз. Редактирано 14 Юни, 2021 от cinkata 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #2 Отговорено 14 Юни, 2021 Да ти е честито бИлото на пикапите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #3 Отговорено 14 Юни, 2021 Карам ЦРВ ген. 1 от девет години и съвсем случайно минах покрай един красив пикап. Подминах го, но с крайчеца на окото, в последния миг видях емблемата "ХОНДА" на задния капак. Онемях!!! Върнах се, започнах да гледам и реших-това е моята следваща кола!!! След пет месеца икономисване от бира, цигари и мезе вече беше моя. 2009год. V6. 3.5L. 247HP автомат 6 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #4 Отговорено 14 Юни, 2021 Off Topic От тея пороци обилно си злоупотребявал явно! Продължавай така здравословно и сега, че да можеш да изхранваш "добичето". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 14 Юни, 2021 Ехее, честито и от мен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #6 Отговорено 14 Юни, 2021 Първоначални впечатления при навъртени около 3000 километра след покупката: 1. Много-по комфортно усещане при шофиране 2. Не се накланя в завой както се накланя ЦРВ-то 3. Заводската аудио система ме впечатлява в добрия смисъл 4. Доста е широко вътре и има "джобове" за дребни и не дотам дребни вещи навсякъде 5. Разхода на гориво е непредсказуем-16÷17 градско в Ловеч, 13÷14 градско в Севлиево 6. На дълго-Ловеч-яз Сопот 10.5,на следващия риболов по същия маршрут и същия стил на каране 13литра бензин 6. Поведение при подаване на газ при изпреварване-нямам думи. Автомата сваля две или три предавки според скоростта с която съм започнал да изпреварвам, мотора изревава злобно и не знае нищо освен напред. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #7 Отговорено 17 Юни, 2021 Първи проблем: след смяна на гуми светна "TPMS". Налягането в гумите е препоръчителното-2.5 bar. Някой знае ли как се гаси тази ламБа? Благодаря предварително на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 17 Юни, 2021 (Редактирано) Не знам дали си с навигация или бутони от волана. Да предположим, че си с бутони. едит: видях, че си с бутони Press MENU. Select Customize Settings. Select TPMS Calibration. Select Initialize. Select Yes. Press MENU to exit. Редактирано 17 Юни, 2021 от Drone 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #9 Отговорено 17 Юни, 2021 След по-задълбочено търсене, тези модели нямат ресетване. Единствения начин е закачане на HDS. Показана ли е някоя гума? Провери ли всички дали са според указанията на колоната? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #10 Отговорено 17 Септември, 2021 Впечатления след изминати 15000км: След смяна на моторно масло"Адинол" 5w20 на 7500км,автомонтьора ми просто тичаше с тубата източено от мотора ми масло към резервоара на мерцедеса си"240D"...... На втората смяна последва същото... Не знам дали е добре да е толкова бистро и чисто, нали все пак трябва да смазва, охлажда и мие мотора. Примирих се със светещата "TPMS". Разхода на гориво продължава да е странен-при градско каране "като патрулка" - 15÷16/100, при малко по-към нормално(без простотии) - 14/100. До тук, никакви аварии и никакви ремонти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #11 Отговорено 17 Септември, 2021 (Редактирано) Ако си на LPG ще е бистро. Няма отделяне на сажди при горенето. Но с навъртане на моточасовете се разграждат противоизносните присадки, маслото се окислява и т.н., и си трябва смяна. Редактирано 17 Септември, 2021 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #12 Отговорено 17 Септември, 2021 (Редактирано) Не, не е на LPG. Пикапа е със оригиналната горивна система проектирана, изпитана и вложена в него от производителя бензинова такава. Редактирано 19 Септември, 2021 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #13 Отговорено 17 Септември, 2021 За този автомобил категорично съм взел решение да не изменям вида гориво на различно от бензин защото: 1.VW Passat 1.8 mono. 90hp-метанова уредба-смъртта настъпи след 90000км. 2.HONDA-CRV RD1 B20Z1-газов инжекцион-смъртта настъпи след 82000км.,при педантично обслужване и реглаж на клапаните на всеки 7500км-на толкова сменям масло в мотора. 3.SUZUKI VAGON R+ 1.3-газов инжекцион и същата педантичност при обслужването-смъртта настъпи след 86000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #14 Отговорено 17 Септември, 2021 В такъв случай, двигателят е в много добра кондиция и смяната на 7500 км е много правилно решение за дългата му служба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #15 Отговорено 17 Септември, 2021 Странна смърт на 3 различни коли! От едно е също ли умряха? 7500км не са нищо за едно добро масло. Ако са извънградски, това са под 100 мото часа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #16 Отговорено 17 Септември, 2021 Разход 14-15-16 градско за возило с такива габарити и мотор е напълно нормален . Даже е нисък .☺️ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #17 Отговорено 18 Септември, 2021 Направо си е супер! По заводски данни е над 2 тона и: Fuel consumption (economy) - urban20 Liters/100 km. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #18 Отговорено 18 Септември, 2021 Преди 20 часа, ceco_accord написа: Странна смърт на 3 различни коли! От едно е също ли умряха? 7500км не са нищо за едно добро масло. Ако са извънградски, това са под 100 мото часа. Да, от едно и също-изгорели изпускателни клапани. Последствията са ясни на всички-опечени гумички, син дим от комина и айдееее ремонт на глава. Относно 7500км,и трите коли се движеха 80% градско и прецених, че ще го сменям на толкова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #19 Отговорено 18 Септември, 2021 Добре си преценил. Този пробег при 80% градско си е поне 250 мото часа - достатъчно и навременно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #20 Отговорено 18 Септември, 2021 Не знам дали тук е мястото да задам въпроса си относно поведението на автоматичната трансмисия на пикапа ми, но изчитайки темите във форума не открих инфо за конкретния автомобил. Та на въпроса: 5 степенен автомат... от 1 на 2 превключва направо незабележимо, от 2 на 3 има като чели едно леко забавяне, от 3 на 4 пак неусетно превключване и от 4 на 5 пак неусетно. Наблюденията са на равно, добре асфалтирано шосе и не се влияят от температурата на мотора (студен-топъл) - все еднакво поведение. Няма абсолютно никакви шумове от трансмисията (стържене, щракане, свистене, бърбочене и бог знае какво още) - пълна тишина! Нормално ли е това или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #21 Отговорено 19 Септември, 2021 А има ли забавяне от 3-та към 2-ра спрямо 5-4 и 4-3? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #22 Отговорено 19 Септември, 2021 Преди 12 часа, cinkata написа: от 2 на 3 има като чели едно леко забавяне Дефинирай "забавяне". Какво точно се случва при превключване от 2-ра на 3-та? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #23 Отговорено 19 Септември, 2021 То вариантите са 2: Или включва по-късно - тоест на по-високи обороти спрямо другите при малко газ Или самата смяна на горната предавка отнема повече време спрямо другите - пак при малка газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #24 Отговорено 19 Септември, 2021 Цецо, що ми се струва, че казваш едно и също нещо по два различни начина?! преди 5 минути, ceco_accord написа: Или включва по-късно ... Или ... отнема повече време ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #25 Отговорено 19 Септември, 2021 Усещането е все едно някой натиска спирачката за част от секундата точно в момента на превключване. Няма "забива не на муцуната", а е като леко дръпване за опашката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #26 Отговорено 19 Септември, 2021 Краси - струва ти се. При тръгване от място с лекичко газ автомата вкл. горна предавка при достигане 2000 об/мин на мотора и така изрежда всичките 5 при това с еднаква пауза между тях. Ако паузата между някоя е по-дълга е едно, ако вкл. някоя от тях на по-високи обороти (без промяна в натиска на газта) е друго, а ако лашка при смяна е трето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #27 Отговорено 19 Септември, 2021 Цецо, след уточнението на @cinkata разбрах, какво имаш предвид. Тааа ... Нямам база за сравнение, т.е. не съм карал Риджлайн. От скромният ми опит с други автоматици, това забавяне не е норнално. На мен ми звучи като проблем със соленоида за 3-та, бави се с реакцията. Не съм сигурен, дали е точно това и, дали е електрически, или хидравличен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #28 Отговорено 19 Септември, 2021 Ами точно там е разковничето. 3-те различни симптома са 3 различни проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #29 Отговорено 19 Септември, 2021 Поднасям огромно извинение на всички включили се в темата за превключването!!!! Изказвам и благодарност за постовете Ви!!! В крайна сметка проблема съм го създал аз, воден от незнанието си и не познаването на начина на смяна и последващо замерване на нивото на течност в автоматичната кутия. А, именно: източихме течността, измерихме колко е изтекла и доляхме същото количество. Проверих на "клечката" нивото и видях че е между двете дупчици. С това сметнах задачата за приключена. Да ама не!!! Днес изгледах доста клипове за смяна на течност в автоматична кутия на "риджлайн" и видях къде съм се осрал!!! Нивото след смяна се мери при работещ мотор и селектор в положение "Р". Пък аз го мерих на угасен мотор.... Преди около два часа долях още 400мл. течност и О ЧУДО!!! 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #30 Отговорено 19 Септември, 2021 Евала! Значи всичко е ок. Сложно и бавно е всяка тема да е начално образователна, та за това сме спестили обичайните въпроси за какво, кога и колко е налято в кутията. Сега спи спокойно и снимай разхода след 100 км чисто градско, че мен сън не ме хваща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #31 Отговорено 19 Септември, 2021 (Редактирано) Преди 3 часа, ceco_accord написа: Сега спи спокойно и снимай разхода след 100 км чисто градско, че мен сън не ме хваща. Редактирано 19 Септември, 2021 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #32 Отговорено 19 Септември, 2021 Това е разхода при 80% градско в Ловеч, не знам дали е съпоставим с "градско" в друго населено място с по-натоварен или по-разтоварен трафик. В интерес на истината, Пикапа се ползва за това за което е предназначен, а именно превоз на товари, а не за развозване на "тънки глезени" по кафенетата. На 14.06.2021 г. at 12:15, ceco_accord написа: Скрий съдържанието От тея пороци обилно си злоупотребявал явно! Продължавай така здравословно и сега, че да можеш да изхранваш "добичето". Благодаря за пожеланието, но ако го бях спазил, досега щях да притежавам"F-250 SUPER DUTY" и нямаше да имам честта да комуникирам с читави хора като Вас! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #33 Отговорено 19 Септември, 2021 (Редактирано) Докато работех в сервиз си изградих собствено правило - източвам, колко изтече и наливам, колкото трябва, както трябва. Без значение в двг, ск.кутия, диференциал ... Работи, нямам оплаквания. Ама кой да предположи, че си пропуснал RTFM (Read The Fucking Manual). Редактирано 19 Септември, 2021 от Krasi-mir 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #34 Отговорено 19 Септември, 2021 (Редактирано) преди 48 минути, Krasi-mir написа: Ама кой да предположи, че си пропуснал RTFM (Read The Fucking Manual). Редактирано 19 Септември, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #35 Отговорено 19 Септември, 2021 Преди 2 часа, cinkata написа: Това е разхода при 80% градско в Ловеч, не знам дали е съпоставим с "градско" в друго населено място с по-натоварен или по-разтоварен трафик. Явно си е нормално. Просто по данни му дават повече, явно караш доста на 5-а в града. Да ти е жив и здрав и сейфа с пачките да ти пренесе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cinkata 35 #36 Отговорено 19 Септември, 2021 От тук насетне, ще чета "шибания мануал" - както го нарече уважаемия съфорумец и ще се ползвам от неговите предписания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #37 Отговорено 19 Септември, 2021 (Редактирано) Quote 2.HONDA-CRV RD1 B20Z1-газов инжекцион-смъртта настъпи след 82000км.,при педантично обслужване и реглаж на клапаните на всеки 7500км-на толкова сменям масло в мотора. Извинявам се но с това не съм съгласен,тук нещо изобщо не е наред ,какъв е този реглаж на 7500км,някой сериозно нещо е объркал за да си умре така мотора. Но да не спамя темата дано сега този мотор да те изкара мнооого повече. Да в повечето ръководства пише как точно се мери маслото на автомата и още важни данни за него,и това е важно за дългото му безпроблемно експлоатиране. Редактирано 19 Септември, 2021 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #38 Отговорено 19 Септември, 2021 Аз до колкото знам , на повечето автомобили с автомат , нивото се мери при работещ двигател . Може да има и от другия вариант , но аз поне не съм чувал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #39 Отговорено 19 Септември, 2021 преди 48 минути, ceco_accord написа: Явно си е нормално. Убеден съм. Тия 3.5л и 247 коня си казват думата. При спокойно каране, без "кой ще стигне пръв" на светофара, този разход е приемлив за мен. Почти съм сигурен, ама нека @cinkata каже - RD1 требе да прави същия разход, при същите условия. Нема пауър горкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #40 Отговорено 19 Септември, 2021 преди 3 минути, CNC Setter написа: на повечето автомобили с автомат , нивото се мери при работещ двигател . Има една тънка разлика - автомата на Хонда не е като на повечето автомобили. Досега, на всички Хонда степенни автомати с хидротрансформатор, на които съм рийдвал FM-a пише "на загрят и ЗАГАСЕН двг". СтанА ми чудно, защо на Риджлайн е различно. Обаче си трайкам, защото нямам никаква представа, каква е кутията на Риджлайн и не съм чел факиния манюал. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове