Jump to content
cinkata

Хонда Риджлайн

Recommended Posts

Да ти е честито бИлото на пикапите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

От тея пороци обилно си злоупотребявал явно! Продължавай така здравословно и сега, че да можеш да изхранваш "добичето". :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее, честито и от мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначални впечатления при навъртени около 3000 километра след покупката:

1. Много-по комфортно усещане при шофиране

2. Не се накланя в завой както се накланя ЦРВ-то

3. Заводската аудио система ме впечатлява в добрия смисъл

4. Доста е широко вътре и има "джобове" за дребни и не дотам дребни вещи навсякъде

5. Разхода на гориво е непредсказуем-16÷17 градско в Ловеч, 13÷14 градско в Севлиево

6. На дълго-Ловеч-яз Сопот 10.5,на следващия риболов по същия маршрут и същия стил на каране 13литра бензин

6. Поведение при подаване на газ при изпреварване-нямам думи. Автомата сваля две или три предавки според скоростта с която съм започнал да изпреварвам, мотора изревава злобно и не знае нищо освен напред. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи проблем: след смяна на гуми светна "TPMS". Налягането в гумите е препоръчителното-2.5 bar. 

Някой знае ли как се гаси тази ламБа? 

Благодаря предварително на отзовалите се! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам дали си с навигация или бутони от волана. 

Да предположим, че си с бутони. 
едит: видях, че си с бутони ;) 

Press MENU.

Select Customize Settings.

Select TPMS Calibration.

Select Initialize.

Select Yes.

Press MENU to exit.

 

 

Редактирано от Drone
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След по-задълбочено търсене, тези модели нямат ресетване. Единствения начин е закачане на HDS. Показана ли е някоя гума? Провери ли всички дали са според указанията на колоната?

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впечатления след изминати 15000км:

След смяна на моторно масло"Адинол" 5w20 на 7500км,автомонтьора ми просто тичаше с тубата източено от мотора ми масло към резервоара на мерцедеса си"240D"......

На втората смяна последва същото... 

Не знам дали е добре да е толкова бистро и чисто, нали все пак трябва да смазва, охлажда и мие мотора. 

Примирих се със светещата "TPMS". 

Разхода на гориво продължава да е странен-при градско каране "като патрулка" - 15÷16/100,

при малко по-към нормално(без простотии) - 14/100.

До тук, никакви аварии и никакви ремонти. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си на LPG ще е бистро. Няма отделяне на сажди при горенето.

Но с навъртане на моточасовете се разграждат противоизносните присадки, маслото се окислява и т.н., и си трябва смяна.

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е на LPG. Пикапа е със оригиналната горивна система проектирана, изпитана и вложена в него от производителя бензинова такава. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този автомобил категорично съм взел решение да не изменям вида гориво на различно от бензин защото:

1.VW Passat 1.8 mono. 90hp-метанова уредба-смъртта настъпи след 90000км.

2.HONDA-CRV RD1 B20Z1-газов инжекцион-смъртта настъпи след 82000км.,при педантично обслужване и реглаж на клапаните на всеки 7500км-на толкова сменям масло в мотора. 

3.SUZUKI VAGON R+ 1.3-газов инжекцион и същата педантичност при обслужването-смъртта настъпи след 86000км.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, двигателят е в много добра кондиция и смяната на 7500 км е много правилно решение за дългата му служба. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна смърт на 3 различни коли!

От едно е също ли умряха?

7500км не са нищо за едно добро масло. Ако са извънградски, това са под 100 мото часа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход 14-15-16 градско за возило с такива габарити и мотор е напълно нормален . Даже е нисък .☺️

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо си е супер!

По заводски данни е над 2 тона и: Fuel consumption (economy) - urban20 Liters/100 km.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, ceco_accord написа:

Странна смърт на 3 различни коли!

От едно е също ли умряха?

7500км не са нищо за едно добро масло. Ако са извънградски, това са под 100 мото часа.

Да, от едно и също-изгорели изпускателни клапани. 

Последствията са ясни на всички-опечени гумички, син дим от комина и айдееее ремонт на глава. 

Относно 7500км,и трите коли се движеха 80% градско и прецених, че ще го сменям на толкова. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си преценил. Този пробег при 80% градско си е поне 250 мото часа - достатъчно и навременно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали тук е мястото да задам въпроса си относно поведението на автоматичната трансмисия на пикапа ми, но изчитайки темите във форума не открих инфо за конкретния автомобил. 

Та на въпроса: 5 степенен автомат... 

от 1 на 2 превключва направо незабележимо, от 2 на 3 има като чели едно леко забавяне, от 3 на 4 пак неусетно превключване и от 4 на 5 пак неусетно. 

Наблюденията са на равно, добре асфалтирано шосе и не се влияят от температурата на мотора (студен-топъл) - все еднакво поведение. 

Няма абсолютно никакви шумове от трансмисията (стържене, щракане, свистене, бърбочене и бог знае какво още) - пълна тишина! 

 

Нормално ли е това или не? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли забавяне от 3-та към 2-ра спрямо 5-4 и 4-3?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, cinkata написа:

от 2 на 3 има като чели едно леко забавяне

Дефинирай "забавяне".

Какво точно се случва при превключване от 2-ра на 3-та?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То вариантите са 2:

Или включва по-късно - тоест на по-високи обороти спрямо другите при малко газ

Или самата смяна на горната предавка отнема повече време спрямо другите - пак при малка газ.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, що ми се струва, че казваш едно и също нещо по два различни начина?!

преди 5 минути, ceco_accord написа:

Или включва по-късно ...

Или ... отнема повече време ...

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещането е все едно някой натиска спирачката за част от секундата точно в момента на превключване. 

Няма "забива не на муцуната", а е като леко дръпване за опашката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси - струва ти се. :)

При тръгване от място с лекичко газ автомата вкл. горна предавка при достигане 2000 об/мин на мотора и така изрежда всичките 5 при това с еднаква пауза между тях.

Ако паузата между някоя е по-дълга е едно, ако вкл. някоя от тях на по-високи обороти (без промяна в натиска на газта) е друго, а ако лашка при смяна е трето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, след уточнението на @cinkata разбрах, какво имаш предвид. ;)

 

Тааа ...

Нямам база за сравнение, т.е. не съм карал Риджлайн.

От скромният ми опит с други автоматици, това забавяне не е норнално.

На мен ми звучи като проблем със соленоида за 3-та, бави се с реакцията.

 

Не съм сигурен, дали е точно това и, дали е електрически, или хидравличен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно там е разковничето. 3-те различни симптома са 3 различни проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала! Значи всичко е ок.

Сложно и бавно е всяка тема да е начално образователна, та за това сме спестили обичайните въпроси за какво, кога и колко е налято в кутията.

Сега спи спокойно и снимай разхода след 100 км чисто градско, че мен сън не ме хваща. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Сега спи спокойно и снимай разхода след 100 км чисто градско, че мен сън не ме хваща. :)

 

IMG_20210919_181024.jpg

Редактирано от dindin
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е разхода при 80% градско в Ловеч, не знам дали е съпоставим с "градско" в друго населено място с по-натоварен или по-разтоварен трафик. 

 

В интерес на истината, Пикапа се ползва за това за което е предназначен, а именно превоз на товари, а не за развозване на "тънки глезени" по кафенетата. 

IMG_20210720_155515.jpg

 

На 14.06.2021 г. at 12:15, ceco_accord написа:
  Скрий съдържанието

От тея пороци обилно си злоупотребявал явно! Продължавай така здравословно и сега, че да можеш да изхранваш "добичето". :)

 

Благодаря за пожеланието, но ако го бях спазил, досега щях да притежавам"F-250 SUPER DUTY" и нямаше да имам честта да комуникирам с читави хора като Вас! 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато работех в сервиз си изградих собствено правило - източвам, колко изтече и наливам, колкото трябва, както трябва. Без значение в двг, ск.кутия, диференциал ...

Работи, нямам оплаквания. :)

 

Ама кой да предположи, че си пропуснал RTFM (Read The Fucking Manual). :D

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, Krasi-mir написа:

Ама кой да предположи, че си пропуснал RTFM (Read The Fucking Manual). :D

 

IMG_20210919_203440.jpg

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, cinkata написа:

Това е разхода при 80% градско в Ловеч, не знам дали е съпоставим с "градско" в друго населено място с по-натоварен или по-разтоварен трафик. 

Явно си е нормално. Просто по данни му дават повече, явно караш доста на 5-а в града. Да ти е жив и здрав и сейфа с пачките да ти пренесе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук насетне, ще чета "шибания мануал" - както го нарече уважаемия съфорумец и ще се ползвам от неговите предписания. 

 

IMG_20210919_203620.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

2.HONDA-CRV RD1 B20Z1-газов инжекцион-смъртта настъпи след 82000км.,при педантично обслужване и реглаж на клапаните на всеки 7500км-на толкова сменям масло в мотора. 

Извинявам се но с това не съм съгласен,тук нещо изобщо не е наред ,какъв е този реглаж на 7500км,някой сериозно нещо е объркал за да си умре така мотора.

Но да не спамя темата дано сега този  мотор да те изкара мнооого повече.

Да в повечето ръководства пише как точно се мери маслото на автомата и още важни данни за него,и това  е важно за дългото му безпроблемно експлоатиране.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам , на повечето автомобили с автомат , нивото се мери при работещ двигател .

Може да има и от другия вариант , но аз поне не съм чувал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, ceco_accord написа:

Явно си е нормално.

Убеден съм.

Тия 3.5л и 247 коня си казват думата. При спокойно каране, без "кой ще стигне пръв" на светофара, този разход е приемлив за мен.

Почти съм сигурен, ама нека @cinkata каже - RD1 требе да прави същия разход, при същите условия. Нема пауър горкото. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, CNC Setter написа:

на повечето автомобили с автомат , нивото се мери при работещ двигател .

Има една тънка разлика - автомата на Хонда не е като на повечето автомобили.

Досега, на всички Хонда степенни автомати с хидротрансформатор, на които съм рийдвал FM-a пише "на загрят и ЗАГАСЕН двг".

СтанА ми чудно, защо на Риджлайн е различно. Обаче си трайкам, защото нямам никаква представа, каква е кутията на Риджлайн и не съм чел факиния манюал.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...