ivan047 3 #1 Публикувано 5 Май, 2021 Здравейте, преди няколко дни ми зветна тази лампа на таблото,искам да попитам дали това означава, че DPF-а е запушен или може да е друго?Само да кажа преди това си мих колата и я мих отдолу с водоструйката защото беше бая мръсна и да не съм намокрил някой датчик, дайте мнение моля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenata_73 6 #2 Отговорено 5 Май, 2021 Да, ДПФ -а ти е запушен. Минах по този път. Ако случайно си намокрил нещо, би трябвало да изсъхне, но не вярвам да е от това. Все пак изчакай. Ако се окаже филтъра, ще трябва да решиш дали машинно почистване или премахване. При мен когато светна и удивителната колата мина на авариен режим. Премахнах го, но това решение е индивидуално за всеки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #3 Отговорено 5 Май, 2021 Ами минаха няколко дни и стои така.Ще отида все пак днес да ми прочетат грешката, но ако е това ще мисля какво да я правя, може би почистване.Иначе мисля, че си върви или аз не я усещам, но вдига си обороти, пробвах на магистралата 3000-3400оборота на ниска предавка повечко време и си свети още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 6 Май, 2021 Щом влиза в обороти, значи ще мине с принудителна регенерация. Ако не може да минеш 2к об, си за ДПФ. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #5 Отговорено 6 Май, 2021 Да, дори сега я карах по магистралата и сипах добавка за ДПФ и я карах на 4-скорост със 120 почти 4к оборота, но още свети.На 2-ра като я настъпя стига до 4к оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #6 Отговорено 6 Май, 2021 Щом имаш удивителна (!) след иконата, само с принудителна регенерация ще я оправиш. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #7 Отговорено 7 Май, 2021 Ами дано, днес ще я правя в един сервис, дано стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #8 Отговорено 10 Май, 2021 Имах същия пробрем. Изключи ми се само турбината. Решението е първо опит в сервиз за принудителна регенерация. Втора серия е чистене на машина. И трета серия е рязане - никой не може да каже кога ще се случи, защото всичко е на късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #9 Отговорено 12 Май, 2021 След като направих принудителна регенерация и се оправи.На 1-ва и 2-ра предавка сега като я натисна до край върви много, а преди явно все едно е скопена и без турбо!Съвет сега как да гл запазя чист?Било с добавки или методи?Мисля утре малко магистрално да я покарам, за да я продухам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #10 Отговорено 12 Май, 2021 Няма шанс. Тръгнал ли е веднъж, ще си запушва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #11 Отговорено 12 Май, 2021 Сега и моите 5ст. Опитай се да я хванеш, когато прави прави сама регенерация и се постарай да не я прекъсваш. Няма лампа когато е в процес на естествена регенерация,(което е гадно) затова гледаме две три неща - първо колата става по-шумна от включването на вентилатора на климатика, второ вдига с 1 до 2 литра временния разход по борд, при потегляне - примерно от светофар, отзад може да има пушеци и миризми и последно при спиране и за слизане от колата, ако усетиш голяма жега да излиза от под купето, със сигурност си в процес на регенерация. И последно, ако те интересува имам такава тема в раздела за 3-та ген.СРВ , която може да прочетеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #12 Отговорено 12 Май, 2021 Моя на скоро ми изби същата грешка. Карах на магистралата с над 3000 оборота около 60 км. Никакъв ефект. Пуснахме ръчно през компютъра регенерация 20тина минути с отворен капак, включени дълги и пуснат климатик. Оправи се за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #13 Отговорено 12 Май, 2021 Ами освен ще я следя за тези симптоми, а дали си прави сама на определен период или кога започне да се запушва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #14 Отговорено 12 Май, 2021 Ако е светнала само индикацията, но без ! - с каране ще се оправят нещата, но горивото трябва да е поне на половината в резервоара. И с 3000+ обороти се "отпушва" катализатора, а за ДПФ-а , се кара с 60+ км/ч за около 10/15 минути и би трябвало, да си завърши регенерацията и да изгасне индикацията. п.п. В понеделник, свалих от колата на детето ДПФ-а (Хюндай Туксон ) и го пратих във Варна за почистване. Въпреки че , не се беше "осветкала" - на диагностика показваше лоши данни и от ауспуха почти не излизаше нищо, колкото и газ да и даваш, едвам се усещаше с ръка на 5 см. от ауспуха, някакви леки газове. Днес вече е на колата и всичко е отпушено. Цялата галимера излезе 330лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #15 Отговорено 13 Май, 2021 Прикачвам тема от CRV раздела. На втора страница Емича е дал координати на сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров 10 #16 Отговорено 27 Юли, 2021 Здравйте,аз съм поредният със запушен ДПФ. От прочетеното във форума разбрах,че с принудителна регенерация трябва да се отпуши. Искам да попитам след какъв пробег да очаквам неприятната индикация за проблем с ДПФ-а да се покаже на отново? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #17 Отговорено 28 Юли, 2021 Колега, не е сигурно, че ще се оправи с принудителна регенерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров 10 #18 Отговорено 28 Юли, 2021 Да знам но се надявам да се оправи. От прочетеното тук разбрах,че ако колата вдига над 2000 оборота би трябвало да мине с принудителна регенерация. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #19 Отговорено 29 Юли, 2021 На мен за 5 хиляди км 4 пъти ми се запушва. Карам градско колкото и извън. Чистехме го с химии и след 500 км пак. Понеделник ще го махам. Най интерестното е, че като стойности дава, че е чист, а се запушва. Четох в английски форуми, че самия софт имал дефект. Интерестно е, че винаги ми светва лампата с принудителна регенерация, а никога без удивителната. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #20 Отговорено 29 Юли, 2021 Оправя се с принудителна, но не се знае кога пак ще се запуши. Дали 300 км, дали след 1000. Запушва се, влиза в режим без турбина, а не е приятно да караш чист дизел мислех да си вземам диагностика да си я правя сам, но не е много хубаво за двигателя през 1000 км да го правиш. Или махаш или слагаш нов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #21 Отговорено 30 Юли, 2021 Имам приятел работещ на пункт за ГТП. Та от него знам, че от догодина се обмисля да не можеш да минеш преглед, ако фабрично автомобила има ДПФ филтър, а е свален. Та по-добре помисли за нов или за почистване на този. Има човек във Варна с читава машина, който върши работата добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #22 Отговорено 10 Август, 2021 (Редактирано) След като го премахнах софтуерно, махнах питата на дпфа, като оставих катализатора. Това е питата след регенерация и чистен с химия. На слънчева светлина се вижда от другата страна питата, но тези розови неща явно няма как да се изчистят и реално според мен те запушват дпфа с времето. Не се махат с отверка, а камо ли с химия. Мисля да мина тези дни газанализатор да видим какво се случва. Реално 7ма генерация е без дпф, но пак е евро 4. Егр и катализатор са си на мястото. Редактирано 10 Август, 2021 от cool24 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цветомир 0 #23 Отговорено 17 Август, 2021 Здравейте и от мен. И аз имам проблем с този дпф. Както ускорява нормално, в даден момент губи мощност, чек-а светва и мощността пада. Ако я изгася и включа, имам мощност за кратко. Закачихме я и показа "P2002 DPF EFFICIENCY BELOW THRESHOLD". Изчистиха дпф-а, пуснаха регенерация, но няма промяна. Казаха, че може би е от сензора за налягане към дпф-а, аз пък се чудя дали ламбдасондата не прави някакви мизерии. Някакви предложения, как да подходя, това за премахването хард. и софт. на дпф-а може би, но като краен сценарий. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #24 Отговорено 4 Септември, 2021 Как изчистиха дпф-а? Рано или късно ще стигнеш до премахването му, освен ако не закупиш нов. Моя след регенерация си караше нормално, но в диапазона на макс 500 км се запушваше отново. Нямам възможност в момента да дам 3к за нов и го премахнах, иначе бих дал. Поне оставих катализатора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #25 Отговорено 10 Септември, 2021 Имах си същите ядове, ето ти темата да прочетеш. Там малко нещата стигнаха до дразги ма всеки си има мнение и е затворена темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inaydenov1981 0 #26 Отговорено 27 Ноември, 2021 Как да дам принудителна регенерация от колата. Без да ходя в сервиз? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #27 Отговорено 28 Ноември, 2021 Няма как, трябва ти софтуер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inaydenov1981 0 #28 Отговорено 30 Ноември, 2021 В сервиза ми казаха, че трябва задължително да сменя маслото и м.филтър. Така ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #29 Отговорено 30 Ноември, 2021 Това във връзка с DPF-а ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inaydenov1981 0 #30 Отговорено 30 Ноември, 2021 Да, пуснаха принудителна регенерация на ДПФ за 40 мин. и ми казаха, че е хубаво да сменя маслото и филтъра. Смених го в сервиз на Хонда, преди около 4000 км (6 месеца). Какво масло да сложа, че доста пари ми взеха? Искам сам да си купя маслото и да ми го смени кварталния сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANTRAZID 10 #31 Отговорено 1 Декември, 2021 22 hours ago, inaydenov1981 said: Какво масло да сложа Потърси @fenabg за масла и филтри ще ти предложи ,ако си близо до Дупница може направо и да ти ги смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #32 Отговорено 3 Декември, 2021 На 30.11.2021 г. at 17:36, inaydenov1981 написа: Да, пуснаха принудителна регенерация на ДПФ за 40 мин. и ми казаха, че е хубаво да сменя маслото и филтъра. Смених го в сервиз на Хонда, преди около 4000 км (6 месеца). Какво масло да сложа, че доста пари ми взеха? Искам сам да си купя маслото и да ми го смени кварталния сервиз. Забелязал ли си да ти е вдигнало нивото на маслото? Когато затапва филтъра вкарва гориво в маслото, за това е препоръчително да се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #33 Отговорено 6 Декември, 2021 Преди месец в сервиз на Хонда ми правеха принудителна регенерация на ДПФ, маслото не е сменено. Задължителна ли е смяната, или само ако е вдигнато нивото на маслото. В сервиза се предполага, че ако имаше нужда щеше да го сменят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #34 Отговорено 8 Декември, 2021 Не е задължителна, ако не покачва нивото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inaydenov1981 0 #35 Отговорено 9 Декември, 2021 (Редактирано) Проверих щегата и установих, че е доста над 2-ра дупка на щеката. Води ме мисълта, че се е дигнало нивото. Ще сменям 100 % масло Става ли Total 5w30 - 6 лт.? Редактирано 9 Декември, 2021 от inaydenov1981 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #36 Отговорено 9 Декември, 2021 (Редактирано) Преди 1 час, inaydenov1981 написа: Става ли Total 5w30 - 6 лт.? Не,пълен боклук Редактирано 9 Декември, 2021 от 323f-fan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #37 Отговорено 28 Декември, 2021 On 9/4/2021 at 10:54 PM, cool24 said: Как изчистиха дпф-а? Рано или късно ще стигнеш до премахването му, освен ако не закупиш нов. Моя след регенерация си караше нормално, но в диапазона на макс 500 км се запушваше отново. Нямам възможност в момента да дам 3к за нов и го премахнах, иначе бих дал. Поне оставих катализатора. И аз минах през тези "мъки" с DPF, дори си купих заместител, който изкара твърде малко. Заместителят беше BM catalysts. Цената на оригинален беше твърде висока. Смяната с нов трябва да е само с оригинален. Но всичко опира до цена. Накрая го махнах софтуерно и премахнаха "питата". Писал съм всички подробности в темата, цитирана по-нагоре, за CR-V. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове