Jump to content
hmfen

Рециклаж на кормилна рейка София - ПОМОЩ

Recommended Posts

Здравейте,

 

 

Кормилната ми рейка е за рециклаж, колата е  civic 1.8 ръчка.

Бихте ли ми препоръчали при кой мога да я закарам в София.

На старата кола брах много ядове с рейките 2 пъти ми я рециклираха и 2 пъти протича. 

 

На тези хонди, след рециклаж колко време горе долу издържа преди пак да проточе.

Създавам нова тема, понеже колите ни трупат км. и тези болежки започват да се показват все по често.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как разбра, че рейката е за рециклиране ? Как точно лопа отпред колата, защото и при мен нещо лопа отпред и майсторите не могат да разберат какво е. Предложиха да сменят амортисьори, задни втулки на преден носач, макферсон с лагер. Ама не знаели от къде да започнат и ми казаха да си карам така и като се засили звука да съм отишъл да видят какво става. Чудя дали не е проблема в рейката в крайна сметка.

Редактирано от advokata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При навиване има леко прискърцване, похлопване + има леко омасляване при маншона, най вероятно сегментите са за смяна и тече от рейката.

Понякога се появява и при завъртане на волана в спряло положение. 

Но не знам при кой да я закарам, читав човек ми трябва, защото освен че рециклажа трабвя да бъде направен както трябва, но и последващото поставяне също е леко пипкаво. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 11 часа, advokata написа:

нещо лопа отпред и майсторите не могат да разберат какво е.

СменИ "майсторите".

Ако беше в Англия, бих ти казал да отидеш в най-близкия център за МОТ ( т.е. ГТП), 100про ще ти кажат какво тропа по предницата и дали е в допустимите граници. Ама в България не знам, как се проверява кола на ГТП, и кой, и как става ГТП инспектор.

Рейката на моето CR-V тропа без да тече, откакто го имам - 6г и 70К мили. Още на първия преглед разбрах, какво точно тропа, ама е в допустимите граници за МОТ и си карам, и не се занимавам с глупости.

 

п.п. Хора, тези работи не стават с щракане по клавиатурата. Стават с посещаване на ... @fenabg , например. На него това му е работата.

 

Адвоката работата му е да си гледа параграфите, а не да се чуди дали не му тропа рейката.

 

Ако аз съм Майстор и някой ми каже

На 19.03.2021 г. at 14:29, hmfen написа:

Кормилната ми рейка е за рециклаж

 

преди 51 минути, hmfen написа:

най вероятно сегментите са за смяна

 

Веднага щом си отиде го "качвам" в портала за вицове за блондинки.

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо мислех да проверя темата, защото моята рейка също тропа, но не тече. Обаче ме е страх да не задам тъп въпрос или предположение. Все пак не съм се родил научен и питам, ама тук явно не е мястото. Не искам да ме качват по сайтовете за вицове

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Krasi-mir - Аз питам за човек който да ми рециклира рейката, Кво пък на теб ти е толко смешно?

И да сегменти са, износват се с времето и се подменят, кво е толко смешно.

revenue - тъпи въпроси няма, но някакви дето се правят на псевдо майсори пред клавиатурата са ми супер забавни, като този горния.

 

Редактирано от hmfen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам ... Рейката нали е електрическа, ток ли тече оттам?

ps. Ама въобще не ме е срам да попитам, след като разбирам колкото да преместя автомобил от точка А до точка В

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не тече ток от там.Ползва ел.двигател,а не хидравлична течност с помпа.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, tony® написа:

Ползва ел.двигател

Е, какво масло и какви сегменти?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,никъде не съм споменал масло и сегменти,та не знам какъв и към кого ти е въпроса.

Електрическа е,защото има електродвигател,който играе ролята на хидравличната помпа+маслото(хидравличното-в повечето случаи червеникаво тънко масълце).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох пост 3 и 6 на колегата hmfen и понеже не разбирам ми стана интересно, в крайна сметка и аз карам такава кола, утре не дай си боже стане нещо такова с майсторите по мойта геогравска ширина....има да ме сапунисват ;) 

Редактирано от Nikolay_dim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikolay_dim , кои ширини, Мидландс, или Ямбол?

 

п.п. Ако решиш да разгледаш моите английски югозападни ширини си добре дошъл да си поприказваме за Хонда (и не само). Ако ти се говори с клавиатурни псевдо майстори де. Може и да качим твоята на рампата в личния сервиз на моя български автомонтьор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikolay_dim , кои ширини, Мидландс, или Ямбол?

Ми и на двете места се майстори... ама нали аз не разбирам направо е плачевно за банковата сметка 🤪.Благодаря за поканата все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Рейката е електрическа, моя грешка да твърдя обратното

Рециклирането и монтажа ми излезе около 700 лв.

Мото бокс, ако някой пита.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за тези 700 лв дават ли някаква гаранция за изминати километри ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни цени т.е двойни. Обикновенно взимаха около 400лв за сваляне/качване/рециклиране. Тези 700лв ми се струват повече. Колега с 1.8 си я беше свалил сам и си я беше закарал да му я рециклират за под 200лв та в този ред на мисли, 500лв за сваляне/качване ли да взимат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При последният ми разговор с тях на тема "ремонт на рейки", споменаха, че мястото което ползват за рециклиране използват ОЕМ компоненти. Аз лично незнам дали е така но някак се съмнявам да има ОЕМ ремонтни компоненти по подобие при ремонт на хидравличната помпа (например). Но може и да греша. Навярно за това и цената е по-висока и то в частта за самия ремонт на рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази думичка ОЕМ е донесла много бонуси на търговци и сервизи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми рециклираха рейката преди 3-4 години. Колата беше оставена в сервиза на Хонда във Варна. Казаха ми, че я свалят и я пращат в Пловдив на някакъв човек / сервиз, който им ги рециклирал за Хонда и струваше 320 лв до колкото помня и колата стоя 3-4 дни в сервиз им. Та ако някой колега знае кой е този човек или сервиз в Пловдив, може да сподели и направо при него да се отиде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.05.2021 г. at 11:01, hmfen написа:

Рециклирането и монтажа ми излезе около 700 лв.

Мото бокс, ако някой пита.

 

В началото на миналата година и аз ходих там и ми искаха 300 лв. за рециклирането и да оставя колата за няколко дни, но точно тогава ми трябваше автомобил и отложих ремонта за по-нататъка. Естетвено още не съм я оправил и се чудя опасно ли е да се кара с "тръгнала" рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко Стара тема ама да се разпиша. Аз сам свалих рейката, занесох да я рециклират,и монтирах обратно. Нищо сложно, на една жигула ремонта би бил същия. Та 700 лева за тая работа на тоя дърт котор си е некав обир направо. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не всички имат възможността и времето да се справят с такъв ремонт, а пък професионалните механици си ценят труда. Може ли да споделиш къде ти рециклираха рейката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Технически университет София. 180 лв беше тогава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...