Emicha 1864 #41 Отговорено 12 Декември, 2020 За 3,4 или 5 минути няма начин стрелката да се вдигне до това положение. И защо в случая намесвате въобще термостата, за това кратко време - айде мислете малко? Да, бензиновите започват да духат топло, по-бързо от дизелите (за около 2 / 3 км. или 4 / 5 минути след запалването) но това не означава, че колата е загряла в оптимална температура, (за да има причина за отваряне на термостата, още повече за включване на вентилатора), така че стрелката няма как да се качи до максималното си предвидено положение - даже в случая е и отгоре. Евентуални леки проблеми биха били : некоректно отчитащ датчик, или евентуално образувана въздушна възглавница около датчика, или липса на антифриз. По тежки проблеми: джамбазите като са и нагласяли "реалните" километри, да са прецакали нещо по таблото, или още по-лошото, да е гарнитурка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #42 Отговорено 12 Декември, 2020 (Редактирано) Днес от сутринта, старт на двигателя Следете часовника Това на втората минута,тук започва топлото. Това е вече на 4-5минута ,Да както каза колегата @Emichaтова не е оптимална температурата на двигателя гледал съм го с диагностика,леко разминаване с стрелката,стрелката е напред. За авторрката на темата доста информация ,старай се да получиш ако ти я дадат от сервиза. Но това с температурата и термостата едва ли ще го проследят при стандартен преглед. Това само преглед ли е или обслужване с смяна на масла и филтри. Маслато за твоя двигател са 5w30 или 0w30, никакво 10w40. Редактирано 12 Декември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #43 Отговорено 12 Декември, 2020 Перките вкючват еднакво поне и при трите Сивика който ги имаме (96 включват 98 изключват) всичките имат устроиства с ОБД и съм ги гледал и на стария Акорд е посъщия начин само че там го гледах с външен термометър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deskata 2 #44 Отговорено 14 Декември, 2020 On 12/12/2020 at 8:15 AM, CARPERA said: Това само преглед ли е или обслужване с смяна на масла и филтри. Маслато за твоя двигател са 5w30 или 0w30, никакво 10w40. Пълноно обслужване, коментирахме и това маслото да е оригинално на Хонда (надявам се такова да сложат). Предадох я в ръцете им с един ферман “задачи” , включително кривия волан, температурата, леко дългия ход на педала на спирачките и някои неработещи крушки. Наляли са 1 литър антифриз, ще я карат и ще пиша какво са установили. Четох ( то по авто-форумите малко като в Бг-мама 😄😄), че е добре да се направи и реглаж на клапаните - това, обаче, не е ли часовникарска работа?? Къде е удачно да го направя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #45 Отговорено 14 Декември, 2020 (Редактирано) Реглажа на клапани и хубаво да се направи ако нямаш информация, кога е правено преди,хубаво е от хора които са го правили това на Хонда Всички процеду записваш км и кога са правени,за клапаните ако не слагаш газова уредба,следваща проверка след 40-50хил км. Хондовато масло не е панацея, преколено скъпо ,има бюджетни масла също много добри,коментирани са тук в форума. Примерно новото Petro-Canada 5w30. Антифриза е този Хубаво е ако такъв са наляли. Ако не си го поставила като задача,да сменят спирачната течност цялостно чрез източване от всеки апарат. Както и на съединителя която също е спирачна течност, чрез източване от долната помпа. Това може и да е последващо обслужване. Ако имаш въпроси,споделяй ги. Редактирано 14 Декември, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #46 Отговорено 14 Декември, 2020 Потърси си в ръководството за твоя модел какви неща се обслужват периодично (има табличка) и си отбелязвай на кои дати и какви километри ги правиш. И просто спазвай интервалите, ако искаш да се радваш дълго време на колата ти. Ако нещо от тези консумативи не знаеш кога е сменяно / извършвана проверка, и няма как да се определи какво му е състоянието, най-добре го направи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6152 #47 Отговорено 14 Декември, 2020 На 12.12.2020 г. at 4:55, Emicha написа: Да, бензиновите започват да духат топло, по-бързо от дизелите (за около 2 / 3 км. или 4 / 5 минути след запалването) но това не означава, че колата е загряла в оптимална температура, (за да има причина за отваряне на термостата, още повече за включване на вентилатора), така че стрелката няма как да се качи до максималното си предвидено положение - даже в случая е и отгоре. Евентуални леки проблеми биха били : некоректно отчитащ датчик, или евентуално образувана въздушна възглавница около датчика, или липса на антифриз. Щом са доляли литър, вероятно е въздушна възглавница. Off Topic Бай дъ уей (не че е фактор за колежката), но Ледженда "стопля" адски бързо. Докато го изкарам от топлия гараж (около +10 гр.) и затворя след него минава минутка, докато изляза на главната (около 200 м.) е още 1 мин. и стрелката вече е на 2мм от минимума (по което време и системата обръща на газ), а климата почва да духа топло. За следващата 1 мин. (около 600 м.) стигам до първия светофар и стрелката си е "на мястото". За следващите 1,6 км градско (около 4-6 мин) в купето е "баня", но шестака е преоразмерен и има голямо топлоотдаване. Как го постига при положение че антифриза в системата е 8,6 литра е загадка, но е добре. И в студ и в пек, независимо от "натискането" стрелката си е "закована" на обичайното за Хондите място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deskata 2 #48 Отговорено 17 Декември, 2020 И така, количката е изписана с неоправен проблема (ако изобщо е проблем) със стрелката/температурата. След доливане на многото антифриз, каране, тестване, изводът е че колата не прегрява 🤩 и, че най-вероятно проблемът е чисто механичен в стрелката, защото се оказа, че при самото палене тя стартира от по-висока позиция. Хипотезата е, че при обичайното горублянско превъртане на километража, Джамбо е прецакал стрелката.... И ме посъветваха, ако искам да имам изрядни уреди на таблото, да си търся табло от друга количка. (дали са еднакви на К20 и К24?? - може би максималната скорост е различна). Ето и таблото при стартиране и 5 Мин по- късно: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #49 Отговорено 17 Декември, 2020 (Редактирано) Да както си и мислех,информация никаква само предположени. Минимум можеха да видят датчика който измерва температурата дали не е сменян. Можеха да тестват и да да кажат,да термостата ти отваря в диапазон който е в твоето ръководство. Това можеха да установят,а не направо друго табло. И да кажат тогава всичко е наред с охлаждането ти просто стрелката заблуждава Можеш така да караш,аз не бих,и да следих дали се вдига от там стрелката. Но сега е зима ако има драма тя ще е лятото при натоварване . Може да пробваш само за тест ,да вземеш датчик не оригинален,на мен ми искаха 126лв от Бултрако, взех за 15 лв и до сега работи коректно. Преди да намеря точния смених два,не показваха коректно. Някой колега наистина да покаже на студен двигател откъде стартира стрелката. Редактирано 17 Декември, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #50 Отговорено 17 Декември, 2020 За мен е очевидно, че при студен старт стрелката не трябва да започва от позицията, на която е на първата снимка. А и се вижда, че оборотите са високи, т.е. двигателят е студен още. Не бих си правил още тестове с термодатчици. Звучи като диагнозата от сервиза да е вярна. Ето тук се вижда, че стрелката за температурата започва под скалата, както при всички Хонди, които съм виждал. Дори не е нужно да пускате клипа – вижда се от картинката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deskata 2 #51 Отговорено 17 Декември, 2020 И все пак, ако реша да го сменям - таблата за ляв и десен волан, както и за 2.0 и 2.4 различават ли се? Или да тая надежда че са взаимозаменяеми.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6152 #52 Отговорено 17 Декември, 2020 Може просто да се отвори твоето табло и да се препозиционира стрелката на температурата. Видно е че с колкото е по-високо на студен мотор, с толкова е по-високо и на загрял. Другият вариант е да и свикнеш, а в летните жеги да я следиш да не надскача "твоята нормална топла позиция" на загрял мотор. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #53 Отговорено 17 Декември, 2020 Най-добре преди да сменяваш каквото и да е било, купи си един ELM327, и когато караш си го свържи с телефона, гледай каква температура ще достигне макс антифриза и гледай също по табло как е, след което може да си правиш каквито и да е заключение. И да в твоя случай най-вероятно проблемът е в позицията на стрелката в таблото, но за да си спокойна, когато тръгнеш на дълъг път, направи горното упражнение за да си сигурна в изправността на охладителната система, успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deskata 2 #54 Отговорено 29 Декември, 2020 И така, за две седмици каране равносметката е следната: 1.Не прегрява, закачихме я за диагностика, явно е само стрелката. 2. Един ден ми светна чек енджина - шаш и паника... четох в книжката (осъмних се в една тъпа причина), пак я закачихме и се оказа, че съмнението ми се потвърди - лелята на бензиностанцията не щракнала капачката на резервоара ТРИ пъти и компа си мисли че има теч на гориво 🤣🤣🤣🤣 ( то си го пише и на капачката на резервоара)... 3. Много е гладна (сравнявам със стария Нисан примера, който беше ламя, но не подминаваше 13 зимата, но пък беше и с по малък двигател, та може би е нормално....🧐) - 14-15 бензин градско... газта малко ще почака, обаче, по-добри финансови времена. Имам още един проблем, който установих карайки - явно вместо шофьорско огледало отляво имам пасажерско, може би от дясна дирекция - видимостта ми е никакава... колкото и да го въртя и нагласям. Въпрос - мога ли просто да сменя стъклото с изпъкнало панорамно за ляв волан на същата основа или ляво шофьорско и ляво пасажерско огледало са с различна геометрия и са несъвместими???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #55 Отговорено 29 Декември, 2020 Не знам как е при твоето ЦРВ, но при Акорд самият корпус е с друга геомтерия и смяна на стъклото няма да ти помогне. При Акорд обаче може да се „побългари“ като се свали стъклото и се подложи метална подложка на подходящото място. Дава възможност стъклото да се завърта хоризонтално много повече. Минусът е, че отваря луфт откъм корпуса в долният десен ъгъл – чисто естетически. Не съм сигурен дали и при теб е същата ситуация, но може да си заслужава да разглобиш и да пробваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deskata 2 #56 Отговорено 29 Декември, 2020 Сложих стъкло Blic, води се асферично, доста силно изкривява... но пък обхватът е голям и имам видимост. Има луфт, по различна му е основата, но не е трагично. По скоро голямата деформация е притеснителна. Има ивица за мъртвата зона, но и останалата част е много заоблена. Чудя се какво ли е оригиналното огледало.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #57 Отговорено 30 Декември, 2020 Струва ми се, че джамбазите доста са поработили по тази кола (дано това е последното което откриеш). Най-лесно им е било да сложат стъкло от дясна дирекция , че се намират по-лесно, а са и по-евтини. Не харесвам огледалата които имат ивица за мъртва зона, още повече, тези прекалено извитите , защото не дават реалните разстояния (но това е субективно мнение). Ако се чудиш как е с оригинално огледало, просто като видиш някъде някое спряло такова CR-V и човека е там, просто го помоли да погледнеш, защото така ще придобиеш най-реална представа. Ако ти харесва си търсиш оригинално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #58 Отговорено 30 Декември, 2020 (Редактирано) @Emicha Деската каза Преди 20 часа, Deskata написа: колкото и да го въртя и наглася Това ме навежда на мисълта, че лявото й огледало, цялото, не само стъклото е от кола с десен волан. Пробвал съм и на CR-V 1, и на CR-V 2 с десен волан - сядам на лявата седалка все едно съм шофьор с ляв волан, и се опитвам да си наглася огледалата. Ми не става, ъгълът (както казвате "геометрията") е различен. Колкото и да местя лявото огледало на ляво, ако не се наведа напред си виждам вратите, но не и пътя зад мен. Редактирано 30 Декември, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deskata 2 #59 Отговорено 30 Декември, 2020 5 hours ago, Emicha said: Струва ми се, че джамбазите доста са поработили по тази кола (дано това е последното което откриеш). Да, уви, прав си. Горубляне е шит... Предстои да я тествам на дълъг път! Дано количката да се справи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #60 Отговорено 30 Декември, 2020 (Редактирано) Това, което предложи Павел е добро временно решение, докато се купи правилното тяло, на подходяща цена Преди 9 часа, Pavel_Pavlov написа: като се свали стъклото и се подложи метална подложка на подходящото място. Дава възможност стъклото да се завърта хоризонтално много повече. Минусът е, че отваря луфт откъм корпуса в долният десен ъгъл – чисто естетически @Deskata махни това широкоъгълно стъкло и си сложи нормално стъкло за ляв волан. Редактирано 30 Декември, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #61 Отговорено 30 Декември, 2020 Ако това ще помогне тук има и стъкла за огледала https://www.avto.bim.bg/Stukla-za-ogledala-za-HONDA-CR-V-II-RD-ot-2001-do-2006_m214t195.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #62 Отговорено 30 Декември, 2020 Доста отдавна като ми се счупи огледалото и аз бях поръчал от там. Тогава ми казаха, че поне 3 седмици ще чакам да дойде и си поръчах от Англия широкоъгълно. За огледалата също сме спорили доста във форума, нямам никакви проблеми с английските (на 2 коли съм сменял и тема съм писал). Даже откъде можем да сме сигурни, че от този сайт конкретно, а и от други не са всъщност от Англия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #63 Отговорено 31 Декември, 2020 Трябва да видите как ще е извънградско разхода. Няма много хора с тоя мотор и трудно ще се даде адекватна оценка дали не е завишен . Може да си е нормален,пък и примера е малка кола и не е редно да се правят сравнения с нея. Това е по голямо , по тежко, с по гадно въздушно съпротивление и редица други фактори, които му намаляват икономията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #64 Отговорено 3 Януари, 2021 На 30.12.2020 г. at 21:40, dindin написа: За огледалата също сме спорили доста във форума, нямам никакви проблеми с английските (на 2 коли съм сменял и тема съм писал). Твоята тема е само за СТЪКЛОТО. Напълно съм съгласен, че няма проблем да се сложи ляво (пътническо) СТЪКЛО за десен волан в КОРПУСА на външно ляво (шофьорско) огледало на кола с ляв волан. Няма да има никакъв проблем с ел.регулирането на стъклото. Единственото неудобство ще е, че образът, който виждаш в огледалото за десен волан ще е по-отдалечен, отколкото трябва да е, ако си със стъкло за ляв волан. За мен, тези две обяснения На 29.12.2020 г. at 9:35, Deskata написа: явно вместо шофьорско огледало отляво имам пасажерско, може би от дясна дирекция - видимостта ми е никакава... колкото и да го въртя и нагласям На 29.12.2020 г. at 22:56, Deskata написа: Сложих стъкло Blic, води се асферично, доста силно изкривява... но пък обхватът е голям и имам видимост. Има луфт, по различна му е основата означават, че лявото огледало (говоря за целия корпус, тяло, основа, пластмасова коруба, или, както там го наричате) на @Deskata е от кола с десен волан. Каквото и стъкло да сложиш в такъв корпус, видимостта никога няма да е каквато трябва да е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deskata 2 #65 Отговорено 3 Януари, 2021 (Редактирано) On 12/31/2020 at 4:36 PM, ivailopp said: Трябва да видите как ще е извънградско разхода. Равносметката: 12 извънградско, но при доста завои (Ковачевица). 4 hours ago, Krasi-mir said: Каквото и стъкло да сложиш в такъв корпус, видимостта никога няма да е каквато трябва да е. Дразнещо е изкривяването, но се свиква, видимостта е добра. Редактирано 3 Януари, 2021 от Pavel_Pavlov Сливане на последователни постове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #66 Отговорено 3 Януари, 2021 (Редактирано) Бих казал ,че трябва да е към 9- 10 разхода. Много ми се струва 12.Някакви шумове от мотора? Придърпване при подаване на остра газ? Светил ли е чека отново? Аз бих погледнал бензиновата корекция на диагностика, ако няма записани грешки. Редактирано 3 Януари, 2021 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolovsystems 6 #67 Отговорено 16 Януари, 2021 Привет, Карам от около 6 месеца същото црв само,че автомат. Държах да е автоматик и да има круиз контрол, понеже съм си свикнал от старите коли.. общо взето ме повозиха на 2.2 дизел и много ми хареса, а отдавна търсех по-проходима кола и като се навих за 1 седмица си намерих и купих черно црв 2.4 автоматик, голям красавец, но беше занемарен от предишния собственик, като отворих капака имаше паяжина... Взех я на 7000лв. със сумати проблеми, никой трезво мислещ нямаше да вземе колата.. Течеше антифриз, масло от скоростите, двигателно масло, климатика не работеше, вътре не беше чистена... Но ме грабна, че е американка, че е автомат и сменяше доста добре и вътре макар и мръсно си беше запазена.. Взех я, Стигнах си до вкъщи и си казах, щом в това състояние ме докара колата значи ще е благодарна кола и се започна..Реглаж на клапаните,абсолютно всички филтри, 4 нови свещи,4 нови бобини, масло на двигателя,диференциала,скоростната кутия само хонда масло..О-пръстени, смяна на пробката на скоростната кутия (от там течеше),Термостат,капачката на радиатора също ми казаха, че е хубаво да се смени..4 нови гуми, 4 нови диска с накладки, айде на стенд оказа се, че шенкела заден ляв ми е крив намерих 2ра ръка и го смених.. Та си викам така и така ще се разглобява да сменя и пружините с нови, но все още ми е леко клекнала отзад и мисля вече да сложа от тези приспособления за вдигането...Нов изпарител на газта с нови дюзи баракуда.Отново смяна на масло на двигателя с такова на хонда.. Е стана кола и то такава кола, че колкото повече я карам толкова повече ми харесва...Сега относо се разскърца нещо отзад и ще я карам пак на сервиз и някак си ми вози по-твърдо и мисля да сменя амортрсьорите и се надявам да стане по-мека. Та.. Мислех, че с 1000-1500лв. Ще я вкарам в пътя, но вече станаха около 3500-4000лв. и да ви кажа при условие, че съм дал тези пари не ме е яд защото си я правя със желание да си я карам.. Можеше и да мина по-тънко, ако не бях избързал, но сега поне ще знам, че всичко и е наред, обичам колата ми винаги да е във топ състояние, имам приятели, който чакат да реша да продам колите си, защото взимат и карат само, но явно си е до човек..Та най-накрая по темата гори ми около 12-14 газ градско сега във студеното време и то на къси разстояния, като дори някой път няма време да загрее..На дълго в това състояние ми гори 10 при 140-150км.. Стрелката за градусите винаги стои една идея под средата. 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове