CARPERA 644 #41 Posted October 25, 2020 Колко протичане на W610/6 имаш. Quote Просто моето наблюдение над хонденския филтър на ман, е че на моята кола 2 пъти се случва да протичат, а колеги механици ми споделят, че клапана не работи правилно и не си задържа маслото. Откъде точно протича на твоята кола монтирания и кой на МАН.Може ли да споделиш как са го установили механиците че не работи клапана. Според мен това протичане се крие че използваш заместителя W610/3 ,а не W610/6 явно има защо да е двойно по-скъп. Това 2009 не е годината на челото отгоре W610/6 когато се освети с ув светлина светва надпис с година дата и час на изработка на филтъра. За това говоря Тази тема може да помогне. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 434 #42 Posted October 25, 2020 (edited) Не само на МАН са в целофан. Тука е оригиналният който слагат в Хонда.Имам още един който го купих преди седмица но забравих каква марка е,той не е в целуфан,и кВо от това.За R20A3 говоря. Edited October 25, 2020 by Митко Йотов 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1271 #43 Posted October 25, 2020 @Георги Здравей, колега! Блуприн са част от китайски филтри, които се предлагат под няколко бранда. "Блупринт" е един от няколкото. Тези филтри, конструктивно са доста качествено изработени. Главният недостатък е качеството на филтърната хартия. Тънка е и с не много взискателни филтриращи способности! Среден клас, ако мога така да го кажа... Чест им прави, че слагат защитно фолио. Това предотвратява проникването на прах и влага, при съхранението на филтрите, при неподходящи условия. Качеството на филтърната хартия, на Манн, мога да определя като средно към добро. Част от "меин-стрийма" на пазара. За филтърната хартия, добро и нагоре качество, отговаряща на изиксването за филтрация на 90% и повече, при частици над 25 микрона, отговарят филтри, които не се срещат масово на нашия пазар! Такива аз си купувам от чужбина. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 644 #44 Posted October 26, 2020 Quote За филтърната хартия, добро и нагоре качество, отговаряща на изиксването за филтрация на 90% и повече, при частици над 25 микрона, отговарят филтри, които не се срещат масово на нашия пазар! Можеш ли да кажеш тези марки. Purflux къде е в твоята таблица ако така мога да се изразя,твоя разрязания и оригиналния пак произведен от Purflux,. Honda оригиналните ги произвежда Purflux за нашия пазар,но има и доста внесени които на се производство на Purflux,а от поне три други фирми. Можеш ли да направиш някакво сравнение. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1271 #45 Posted October 26, 2020 Достойнствата и недостатъците на Purflux-а съм ги изтъкнал в началото на темата. Най-голямото предимство му е голямата площ на филтриращия елемент. Доста по-голяма от повечето други филтри. Когато става въпрос за качествена филтрация, трябва да се търси по-дебела филтърна хартия, качествено положена, заедно с голяма площ и прецизно работещ байпас клапан. Доверил съм се на филтри, които си поръчвам от Япония. В ато24 има и филтри Амсойл. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 434 #46 Posted October 26, 2020 Колеги,къде мога да си закупя ключ тип чашка за масленият. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Led 4 #47 Posted October 26, 2020 Поръчах този https://tashev-galving.com/product/047-UNR1055/klyuch-unior-avtoremonten-za-maslen-filtar-65x36-8-mm-1977-6 Продават и Honda OEM филтри. Безплатна доставка над 50 лева. Да споделя моя опит с този ключ. Идеално пасва на OEM филтрите, OC617, LS350. Много плътно в OP575. Малък е за W610/6. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 412 #48 Posted October 26, 2020 Някой има ли идея какво е предназначението на гумата зад резбата. Прави ми впечатление, че при повечето филтри за нашите модели липсва. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1271 #49 Posted October 26, 2020 Гумта зад резбата?! Това трябва да е основата на противодренажния клапан, ако правилно съм разбрал въпроса... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 412 #50 Posted October 27, 2020 https://www.oil-club.ru/forum/topic/28047-filtron-op-575-honda-accord-cr-v-kia-optima-sorento-mitsubishi-outlander-nissan-pathfinder/#comments Да, това е. Изглежда ползват клапана като уплътнител между основата и филтърното тяло. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1042 #51 Posted December 2, 2020 Ето го и добрия,стар Purflux LS350 -OEM: Пробег 9000. Изключително качество на филтриращите елементи.Хартията е здрава прецизно нагъната и със запазена структура.Добре залепена от двата края.Дълга при разпънато положение 140см.Противодренажната гумена (или силиконова,незнам)клапа е здрава и със запазена еластичност.Байпасния клапан е с нормално усилие при натиск(не задържа никъде). Единствения минус е,че филтъра го изтеглиха от дилърската мрежа,в цяла Европа! 4 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 434 #52 Posted December 2, 2020 Колко много хартия са напъхали в една консерва. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1271 #53 Posted December 4, 2020 То за това и филтрира качествено! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 644 #54 Posted January 5 (edited) Става въпрос за Маслен филтър за Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3 Мой приятел закупи оригинален такъв. Който се оказа Mahle произведен в Австрия.Произведе 21.04. 2016 Закупи също и Mahle произведен пак в Австрия произведен 03.09, 2020 Първо разочарование,филтрите на са опаковани в нищо предпазно,само кутията която го предпазва може би само от прах Второ разочарование оригиналния филтър произведен 2016😨,видно от снимката. Това което е повода за недоволството е видимо разликата в цвета на хартията като на този ОЕМ от 2016 много по-тъмна. Според вас годен ли е този филтър. Филтъра е купен от https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html Маслата закупени от там са с прасна дата на наливане. Edited January 5 by CARPERA 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 698 #55 Posted January 5 Че какво заключение може да се направи от сравнение на цвета на хартията? 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1042 #56 Posted January 5 (edited) Никакво според мен,даже и найлоново фолио не е необходимо тук.Няма байпасни метални клапани,които да корозират. Edited January 6 by Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 644 #57 Posted January 6 (edited) Хартията се поврежда от влага,ако е опаковано в фолио,това няма да се случи,и според мен да потъмнее. Това че е потъмняла значи има промени в нея,все пак на нея разчитаме да филтрира маслото за двигателя. Застояла стока.☹️ Не е ефтин филтъра,а никаква защита от външни влияния. Edited January 6 by CARPERA 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 698 #58 Posted January 6 Няма как да знаеш дали хартията е потъмняла или си е била с такъв цвят поначално. А шансът да е потъмняла е малък защото няма пряка слънчева светлина. Влагата трябва да е в големи количества, за да окаже някакво влияние на хартията – не мисля, че и тук има повод за притеснение. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 434 #59 Posted January 6 То в дизела има повече вода от колкото може да събере този "папирус". И овлажнен да е, какво от това. И едва ли някой прави цвета на хартията по шаблон. Ако някой колега вижда конспирация в това може и да не се ваксинира. 2 1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 19 #60 Posted January 6 (edited) On 9/13/2020 at 1:26 PM, CARPERA said: Някой може ли да каже кои марки имат фолио. Тези с фолиото, нали се сещаш, не са за Европа, а някъде по-на запад .... А толкова ли не може да се светне с фенерче, да се огледа дъното на кутията? Моят майстор слага винаги Mahle. Предполагам ако вървят добре, няма да са ръждясали? Edited January 6 by Legend91 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 19 #61 Posted January 16 (edited) On 8/27/2020 at 12:36 PM, JHM said: Reveal hidden contents Можеш и ти,като вещ във форума,да допринесеш в темата,като събереш снимков материал,като тези от долу-има ги: 1.Made in USA,предлаган сега в дилъра тук: ОЕМ https://imgur.com/gallery/zPb446j Ясно се вижда,нещо пластмасово вътре на дъното,където е клапана 2.Made in Japan,от ebay: OEM Japan https://imgur.com/gallery/Yrb1fAW Бях рязал и един Purflux ls350,но ровя и няма откривате тук. 3.Инъче съм пробвал и тези ,по препоръка на Маркони,за нисък вискозитет и кратък интервал на смени. ОК, би ли могъл да препоръчаш Откъде и Какъв филтър може да се купи? Защото определено от Щатите ще излезе по-скъп от самото масло с митата и доставката. На Амсоил определено не ми харесват тези мижави 5 отворчета... Edited January 16 by Legend91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1042 #62 Posted January 16 Сега,че и от бая смени, купувам каквото имат в Бутрако. До сега беше15400-RBA-F01 (Purflux ls 350),но от средата на миналата година е заместен с американския вариант 15400-PLM-A02. В purflux -а ми харесваше голямата квадратура (в сантиметри де...🙂), и зигзакообразната прегънка на филтр. хартия.В разтегателен положение 140см.Сменям на сравнително къси интервали и не съм имал драми с него,нито течове. За първи път, поставям от американския ОЕМ вариант,но мисля че и той ще бъде ок.Тука отворите са повече,но като че ли Purflux-а ми беше идеален(нямаш вече избор,няма го...)! На следващата смяна ще резна американеца,за аутопсия и ще го снимам. Колеги тук ползват успешно и афтърмаркет филтри. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 412 #63 Posted January 16 (edited) Днес си намерих един забравен Пърфлукс лс350, на около година, бях го оставил на място с по-висока влажност и около байпаса имаше ръжда, та в този ред на мисли, хвърляйте по едно око вътре Edited January 16 by Rakeem 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1042 #64 Posted January 16 Тези американските,от долу на байпаса се вижда, че е пластмаса.Най вероятно,ще е да не корозира. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 412 #65 Posted January 16 Този си е метал, няма пластмаса, точно на основата, за която е занитен байпаса. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1271 #66 Posted January 16 Дай да видим и дъното на корубата дали има ръжда. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 412 #67 Posted January 16 Toва е примерна снимка от нета, моя не съм го рязал. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 19 #68 Posted January 17 (edited) 19 hours ago, JHM said: купувам каквото имат в Бутрако Ами от Бутрако купих и аз веднъж да видя какво представляват. Поглеждам вътре: нещо кафяво, прилично на ръжда. Майстора ме успокоява че това било смола. Сега мисля да се Набутам да взема от амазон това или някой от филтрите на Мобил: https://www.amazon.com/Purolator-PL14610-PurolatorONE-Oil-Filter/dp/B000E8V9RG Едни румънци ще го доставят на минимална цена до милата татковина (и все пак поне 20 лв....) Edited January 17 by Legend91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 644 #69 Posted Tuesday at 06:58 PM По добре от тази марка те и произвеждат ОЕМ за USA филтите на Хонда Quote Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1271 #70 Posted Tuesday at 08:16 PM Експериментирайте. Няма лошо! Аз се убедих, че ми е най-изгодно ... според "цена-качество"! ... да си купувам за D14-ката, от Япония, ето това: https://www.amayama.com/en/part/nitto/4hm113 може и това: https://www.amayama.com/en/part/nitto/4m118 Идва за една седмица по "Български пощи". Без мито! Поръчвам си по 2 бр., за да ми е по-малка цената за доставка (разпределена на бройките). Ако се надхвърят $30, ще има и мито, и ДДС, обаче! Да се има предвид! Инструмент за части: https://honda-europe.epc-data.com/ Тестове: https://www.oil-club.ru/forum/topic/28216-nitto-4hm-113-honda-cr-v-civic-crossroad-domani-fit-jazz-stream/ https://www.oil-club.ru/forum/topic/28731-nitto-4m-118-honda-accord-honda-civic-kia-rio-hyundai-accent/ 4 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 19 #71 Posted Tuesday at 09:01 PM (edited) Цената за доставка пак ли е в долари? Оказва се че Purolator, който толкова си бях харесал, ще бъде с доставка за около 24 лв + 16 лв самия филтър = 40 лв... И това само докато ми е валиден гратисния период за Прайм, който ми дадоха от Амазон. После филтъра скача на 16$ Edited Tuesday at 09:06 PM by Legend91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 698 #72 Posted Tuesday at 09:05 PM Ами пише го в сайта. Явно да. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 19 #73 Posted Tuesday at 09:09 PM А каква е тази боя която са снимали руснаците от вътрешната страна?!?!? Защо боя? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1271 #74 Posted Tuesday at 09:45 PM (edited) Каква боя? На кой филтър? Ако е за Purolator, бих предпочел Purolator BOSS. Разликата между ONE и STANDART е минимална. Edited Tuesday at 09:56 PM by dandilov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 19 #75 Posted Wednesday at 10:15 AM 12 hours ago, dandilov said: Ако е за Purolator, бих предпочел Purolator BOSS Именно за Purolator Boss става въпрос. За боята: имам предвид синята боя от вътрешната страна на кена която са заснели руснаците от линковете с тестове които ти даде. 15 hours ago, CARPERA said: По добре от тази марка те и произвеждат ОЕМ за USA филтите на Хонда Фрам, гледах че някои са просто мукава и лепило от вътрешната страна, нямат дори метални капачки. А относно пълненето на филтъра с масло преди да се завие бихте ли се изказали? При смяна на масло отнема около 2 сек филтъра да се напълни и през това време двигателя работи без налягане на маслото, само с това което е останало в него? 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1042 #76 Posted Wednesday at 10:34 AM Това последното,не го прави! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 698 #77 Posted Wednesday at 10:43 AM Какъв е проблемът Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 19 #78 Posted Wednesday at 10:46 AM (edited) Ако филтъра е вече пълен няма да има загуба на налягане. Но искам да чуя и по-компетентни мнения все пак А какво мислите за този филтър? Made in Korea. https://www.amazon.com/dp/B00VAFAFVS/?coliid=IQA5ILJ1OMDDZ&colid=1VEDF0U1UK5Y1&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it Edited Wednesday at 11:08 AM by Legend91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1042 #79 Posted Wednesday at 11:42 AM Тази процедура,в ръководството не е описана. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 644 #80 Posted Wednesday at 12:43 PM (edited) Това с масления е безмислено,а ако го напълня ,поради хоризонталнот о му положение докато го завия доста масло ще има по мен. Не съм виждал накой да го прави . С масло се маже уплътнението долу . Edited Wednesday at 12:44 PM by CARPERA 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites