Jump to content

Recommended Posts

Колко  протичане на W610/6 имаш.

Quote

Просто моето наблюдение над хонденския филтър на ман, е че на моята кола 2 пъти се случва да протичат, а колеги механици ми споделят, че клапана не работи правилно и не си задържа маслото.

Откъде точно протича на твоята кола монтирания и кой на МАН.Може ли да споделиш как са го установили механиците че не работи клапана.

Според мен  това протичане се крие че използваш заместителя W610/3 ,а не W610/6 явно има защо да е двойно по-скъп.

Това 2009 не е  годината на челото отгоре W610/6 когато се освети с ув светлина светва надпис с година дата и час на изработка на филтъра.

 

За това говоря

 

IMG-528b974b04311145b24b06cf6c110b5b-V.jpg.43ba84c6388692135f6187331e8d7bd5.thumb.jpg.d27ab113064475fe8ecd0fad52d700f7.jpg

Тази тема може да помогне.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не само на МАН са в целофан. Тука е оригиналният който слагат в Хонда.Имам още един който го купих преди седмица но забравих каква марка е,той не е в целуфан,и кВо от това.За R20A3 говоря.

122063843_713287505938548_418004148609533407_n.jpg

122006010_441867136784289_3258103286135876492_n.jpg

121984565_3366976920023870_9085683824037574633_n.jpg

121975127_2731472710429399_3686239681829627395_n.jpg

122124401_280510243094493_6560297895834819481_n.jpg

Edited by Митко Йотов
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Георги

Здравей, колега!

Блуприн са част от китайски филтри, които се предлагат под няколко бранда.  "Блупринт" е един от няколкото. Тези филтри, конструктивно са доста качествено изработени. Главният недостатък е качеството на филтърната хартия. Тънка е и с не много взискателни филтриращи способности! Среден клас, ако мога така да го кажа...

Чест им прави, че слагат защитно фолио. Това предотвратява проникването на прах и влага, при съхранението на филтрите, при неподходящи условия.

Качеството на филтърната хартия, на Манн, мога да определя като средно към добро. Част от "меин-стрийма" на пазара.

За филтърната хартия, добро и нагоре качество, отговаряща на изиксването за филтрация на 90% и повече, при частици над 25 микрона, отговарят филтри, които не се срещат масово на нашия пазар!

Такива аз си купувам от чужбина.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

За филтърната хартия, добро и нагоре качество, отговаряща на изиксването за филтрация на 90% и повече, при частици над 25 микрона, отговарят филтри, които не се срещат масово на нашия пазар!

Можеш ли да кажеш тези марки.

Purflux къде е в твоята таблица ако така мога да се изразя,твоя разрязания и оригиналния пак произведен от Purflux,.

Honda оригиналните ги произвежда Purflux за нашия пазар,но има и доста внесени  които на се производство на Purflux,а от поне три други фирми.

Можеш ли да направиш някакво сравнение.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Достойнствата и недостатъците на Purflux-а съм ги изтъкнал в началото на темата.

Най-голямото предимство му е голямата площ на филтриращия елемент. Доста по-голяма от повечето други филтри.

Когато става въпрос за качествена филтрация, трябва да се търси по-дебела филтърна хартия, качествено положена, заедно с голяма площ и прецизно работещ байпас клапан.

Доверил съм се на филтри, които си поръчвам от Япония.

В ато24 има и филтри Амсойл.

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поръчах този https://tashev-galving.com/product/047-UNR1055/klyuch-unior-avtoremonten-za-maslen-filtar-65x36-8-mm-1977-6

Продават и Honda OEM филтри. Безплатна доставка над 50 лева.

Да споделя моя опит с този ключ.

Идеално пасва на OEM филтрите, OC617, LS350.

Много плътно в OP575.

Малък е за W610/6.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

71-8AzKKeLL._AC_SL1500_.jpg

Някой има ли идея какво е предназначението на гумата зад резбата. Прави ми впечатление, че при повечето филтри за нашите модели липсва. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гумта зад резбата?! Това трябва да е основата на противодренажния клапан, ако правилно съм разбрал въпроса...

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.oil-club.ru/forum/topic/28047-filtron-op-575-honda-accord-cr-v-kia-optima-sorento-mitsubishi-outlander-nissan-pathfinder/#comments

Да, това е. Изглежда ползват клапана като уплътнител между основата и филтърното тяло. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

То за това и филтрира качествено!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Става въпрос за Маслен филтър за Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3

Мой приятел закупи оригинален такъв. Който се оказа Mahle произведен в Австрия.Произведе 21.04. 2016

1876463473_viber__2021-01-05_12-17-088.thumb.jpg.2fd7a25b20b4a66ad1bc7ce82c295ff5.jpg

Закупи също и Mahle произведен пак в Австрия произведен 03.09, 2020

1975217492_viber__2021-01-05_12-17-095.thumb.jpg.91c661c7b50d63a3e90b2ac4bea7837e.jpg

Първо разочарование,филтрите на са опаковани в нищо предпазно,само кутията която го предпазва може би само от прах

Второ разочарование оригиналния филтър произведен 2016😨,видно от снимката.

Това което е повода за недоволството е видимо разликата в цвета на хартията като на този ОЕМ от 2016 много по-тъмна.

797603124_viber__2021-01-05_15-57-441.thumb.jpg.718ab8f481c44672f1fe9e9b26c37d9c.jpg1312835362_viber__2021-01-05_12-29-185.thumb.jpg.83b8e2a1ab7b76a165b896d446cfe730.jpg

Според вас годен ли е този филтър.

 

Филтъра е купен от https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html

Маслата закупени от там са с  прасна дата на наливане.

 

 

 

 

Edited by CARPERA
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че какво заключение може да се направи от сравнение на цвета на хартията?

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Никакво според мен,даже и найлоново фолио не е необходимо тук.Няма байпасни метални клапани,които да корозират.

Edited by Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Хартията се поврежда от влага,ако е опаковано в фолио,това няма да се случи,и според мен да потъмнее.

Това че е  потъмняла  значи има промени в нея,все пак на нея разчитаме да филтрира маслото за двигателя.

Застояла стока.☹️

Не е ефтин филтъра,а никаква защита от външни влияния.

Edited by CARPERA
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма как да знаеш дали хартията е потъмняла или си е била с такъв цвят поначално. А шансът да е потъмняла е малък защото няма пряка слънчева светлина. Влагата трябва да е в големи количества, за да окаже някакво влияние на хартията – не мисля, че и тук има повод за притеснение.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

То в дизела има повече вода от колкото може да събере този "папирус". И овлажнен да е, какво от това. И едва ли някой прави цвета на хартията по шаблон. Ако някой колега вижда конспирация в това може и да не се ваксинира.

  • Like 2
  • Upvote 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 9/13/2020 at 1:26 PM, CARPERA said:

Някой може ли да каже кои марки имат фолио. 

 

Тези с фолиото, нали се сещаш, не са за Европа, а някъде по-на запад ....

А толкова ли не може да се светне с фенерче, да се огледа дъното на кутията? Моят майстор слага винаги Mahle. Предполагам ако вървят добре, няма да са ръждясали?

Edited by Legend91
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/27/2020 at 12:36 PM, JHM said:
  Reveal hidden contents

Можеш и ти,като вещ във форума,да допринесеш в темата,като събереш снимков материал,като тези от долу-има  ги:):

1.Made in USA,предлаган сега в дилъра тук:

ОЕМ https://imgur.com/gallery/zPb446j

Ясно се вижда,нещо пластмасово вътре на дъното,където е клапана

20200827_124057.thumb.jpg.e834122e185d62e128fba7e123d2377b.jpg

 

 

2.Made in Japan,от ebay:

OEM Japan https://imgur.com/gallery/Yrb1fAW

 

Бях рязал и един Purflux ls350,но ровя и няма откривате тук.

 

3.Инъче съм пробвал и тези

1388923799_2017-09-1800_21_43.thumb.jpg.a53710561b3e0aa73ef320613dd18faf.jpg675934805_2017-09-1800_21_59.thumb.jpg.0b65bc0e7cb8322a48356827181d4f15.jpg

,по препоръка на Маркони,за нисък вискозитет и кратък интервал на смени.

 

 

 

 

ОК,  би ли могъл да препоръчаш Откъде и Какъв филтър може да се купи? Защото определено от Щатите ще излезе  по-скъп от самото масло с митата и доставката. На Амсоил определено не ми харесват тези мижави 5 отворчета...

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега,че и от бая смени, купувам каквото имат в Бутрако.

До сега беше15400-RBA-F01  (Purflux ls 350),но от средата на миналата година е заместен с американския вариант 15400-PLM-A02.

В purflux -а ми харесваше голямата квадратура (в сантиметри де...🙂), и зигзакообразната прегънка на филтр. хартия.В разтегателен положение 140см.Сменям на сравнително къси интервали и не съм имал драми с него,нито течове.

За първи път, поставям от американския ОЕМ вариант,но мисля че и той ще бъде ок.Тука отворите са повече,но като че ли Purflux-а ми беше идеален(нямаш вече избор,няма го...)!

На следващата смяна ще резна американеца,за аутопсия:biggrin: и ще го снимам.

Колеги тук ползват успешно и афтърмаркет филтри.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес си намерих един забравен Пърфлукс лс350, на около година, бях го оставил на място с по-висока влажност и около байпаса имаше ръжда, та в този ред на мисли, хвърляйте по едно око вътре ;) 

Edited by Rakeem
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези американските,от долу на байпаса се вижда, че е пластмаса.Най вероятно,ще е да не корозира.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този си е метал, няма пластмаса, точно на основата, за която е занитен байпаса. 

post-18078-0-05932000-1497842690.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дай да видим и дъното на корубата дали има ръжда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toва е примерна снимка от нета, моя не съм го рязал.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, JHM said:

купувам каквото имат в Бутрако

 

Ами от Бутрако  :D  купих и аз веднъж да видя какво представляват.  Поглеждам вътре: нещо кафяво,  прилично на ръжда.  Майстора ме успокоява че това било смола. Сега мисля да се Набутам да взема от амазон това или някой от филтрите на Мобил: https://www.amazon.com/Purolator-PL14610-PurolatorONE-Oil-Filter/dp/B000E8V9RG

Едни румънци ще го доставят на минимална цена до милата татковина (и все пак поне 20 лв....)

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites

По добре от тази марка те и произвеждат ОЕМ за USA филтите на Хонда

1676656660_Screenshot_20210119-205618_SamsungInternet.thumb.jpg.9474b6e076f20b87bc21ce4fe64e29ca.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цената за доставка пак ли е в долари?

Оказва се че Purolator, който толкова си бях харесал, ще бъде с доставка за около 24 лв + 16 лв самия филтър = 40 лв... И това само докато ми е валиден гратисния период за Прайм, който ми дадоха от Амазон. После филтъра скача на 16$ 

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites

А каква е тази боя която са снимали руснаците от вътрешната страна?!?!? :huh: Защо боя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каква боя? На кой филтър?

Ако е за Purolator, бих предпочел Purolator BOSS.

 Разликата между ONE и STANDART е минимална.

Edited by dandilov

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, dandilov said:

Ако е за Purolator, бих предпочел Purolator BOSS

 

Именно за Purolator Boss става въпрос. За боята: имам предвид синята боя от вътрешната страна на кена която са заснели руснаците от линковете с тестове които ти даде.

 

15 hours ago, CARPERA said:

По добре от тази марка те и произвеждат ОЕМ за USA филтите на Хонда

Фрам,  гледах че някои са просто мукава и лепило от вътрешната страна,  нямат дори метални капачки. 

 

А относно пълненето на филтъра с масло преди да се завие бихте ли се изказали? При смяна на масло отнема около 2 сек филтъра да се напълни и през това време двигателя работи без налягане на маслото,  само с това което е останало в него?

  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това последното,не го прави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако филтъра е вече пълен няма да има загуба на налягане.  Но искам да чуя и по-компетентни мнения все пак

 

А какво мислите за този филтър?  Made in Korea. 

https://www.amazon.com/dp/B00VAFAFVS/?coliid=IQA5ILJ1OMDDZ&colid=1VEDF0U1UK5Y1&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази процедура,в ръководството не е описана.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с масления е безмислено,а ако го напълня ,поради хоризонталнот о му положение докато го завия доста масло ще има по мен.

Не съм виждал накой да го прави .

С масло се маже уплътнението долу .

Edited by CARPERA
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...