CARPERA 1537 #41 Отговорено 25 Октомври, 2020 Колко протичане на W610/6 имаш. Quote Просто моето наблюдение над хонденския филтър на ман, е че на моята кола 2 пъти се случва да протичат, а колеги механици ми споделят, че клапана не работи правилно и не си задържа маслото. Откъде точно протича на твоята кола монтирания и кой на МАН.Може ли да споделиш как са го установили механиците че не работи клапана. Според мен това протичане се крие че използваш заместителя W610/3 ,а не W610/6 явно има защо да е двойно по-скъп. Това 2009 не е годината на челото отгоре W610/6 когато се освети с ув светлина светва надпис с година дата и час на изработка на филтъра. За това говоря Тази тема може да помогне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #42 Отговорено 25 Октомври, 2020 (Редактирано) Не само на МАН са в целофан. Тука е оригиналният който слагат в Хонда.Имам още един който го купих преди седмица но забравих каква марка е,той не е в целуфан,и кВо от това.За R20A3 говоря. Редактирано 25 Октомври, 2020 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #43 Отговорено 25 Октомври, 2020 @Георги Здравей, колега! Блуприн са част от китайски филтри, които се предлагат под няколко бранда. "Блупринт" е един от няколкото. Тези филтри, конструктивно са доста качествено изработени. Главният недостатък е качеството на филтърната хартия. Тънка е и с не много взискателни филтриращи способности! Среден клас, ако мога така да го кажа... Чест им прави, че слагат защитно фолио. Това предотвратява проникването на прах и влага, при съхранението на филтрите, при неподходящи условия. Качеството на филтърната хартия, на Манн, мога да определя като средно към добро. Част от "меин-стрийма" на пазара. За филтърната хартия, добро и нагоре качество, отговаряща на изиксването за филтрация на 90% и повече, при частици над 25 микрона, отговарят филтри, които не се срещат масово на нашия пазар! Такива аз си купувам от чужбина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #44 Отговорено 26 Октомври, 2020 Quote За филтърната хартия, добро и нагоре качество, отговаряща на изиксването за филтрация на 90% и повече, при частици над 25 микрона, отговарят филтри, които не се срещат масово на нашия пазар! Можеш ли да кажеш тези марки. Purflux къде е в твоята таблица ако така мога да се изразя,твоя разрязания и оригиналния пак произведен от Purflux,. Honda оригиналните ги произвежда Purflux за нашия пазар,но има и доста внесени които на се производство на Purflux,а от поне три други фирми. Можеш ли да направиш някакво сравнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #45 Отговорено 26 Октомври, 2020 Достойнствата и недостатъците на Purflux-а съм ги изтъкнал в началото на темата. Най-голямото предимство му е голямата площ на филтриращия елемент. Доста по-голяма от повечето други филтри. Когато става въпрос за качествена филтрация, трябва да се търси по-дебела филтърна хартия, качествено положена, заедно с голяма площ и прецизно работещ байпас клапан. Доверил съм се на филтри, които си поръчвам от Япония. В ато24 има и филтри Амсойл. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #46 Отговорено 26 Октомври, 2020 Колеги,къде мога да си закупя ключ тип чашка за масленият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Led 9 #47 Отговорено 26 Октомври, 2020 Поръчах този https://tashev-galving.com/product/047-UNR1055/klyuch-unior-avtoremonten-za-maslen-filtar-65x36-8-mm-1977-6 Продават и Honda OEM филтри. Безплатна доставка над 50 лева. Да споделя моя опит с този ключ. Идеално пасва на OEM филтрите, OC617, LS350. Много плътно в OP575. Малък е за W610/6. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #48 Отговорено 26 Октомври, 2020 Някой има ли идея какво е предназначението на гумата зад резбата. Прави ми впечатление, че при повечето филтри за нашите модели липсва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #49 Отговорено 26 Октомври, 2020 Гумта зад резбата?! Това трябва да е основата на противодренажния клапан, ако правилно съм разбрал въпроса... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #50 Отговорено 27 Октомври, 2020 https://www.oil-club.ru/forum/topic/28047-filtron-op-575-honda-accord-cr-v-kia-optima-sorento-mitsubishi-outlander-nissan-pathfinder/#comments Да, това е. Изглежда ползват клапана като уплътнител между основата и филтърното тяло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #51 Отговорено 2 Декември, 2020 Ето го и добрия,стар Purflux LS350 -OEM: Пробег 9000. Изключително качество на филтриращите елементи.Хартията е здрава прецизно нагъната и със запазена структура.Добре залепена от двата края.Дълга при разпънато положение 140см.Противодренажната гумена (или силиконова,незнам)клапа е здрава и със запазена еластичност.Байпасния клапан е с нормално усилие при натиск(не задържа никъде). Единствения минус е,че филтъра го изтеглиха от дилърската мрежа,в цяла Европа! 4 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #52 Отговорено 2 Декември, 2020 Колко много хартия са напъхали в една консерва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #53 Отговорено 4 Декември, 2020 То за това и филтрира качествено! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #54 Отговорено 5 Януари, 2021 (Редактирано) Става въпрос за Маслен филтър за Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3 Мой приятел закупи оригинален такъв. Който се оказа Mahle произведен в Австрия.Произведе 21.04. 2016 Закупи също и Mahle произведен пак в Австрия произведен 03.09, 2020 Първо разочарование,филтрите на са опаковани в нищо предпазно,само кутията която го предпазва може би само от прах Второ разочарование оригиналния филтър произведен 2016😨,видно от снимката. Това което е повода за недоволството е видимо разликата в цвета на хартията като на този ОЕМ от 2016 много по-тъмна. Според вас годен ли е този филтър. Филтъра е купен от https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html Маслата закупени от там са с прасна дата на наливане. Редактирано 5 Януари, 2021 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #55 Отговорено 5 Януари, 2021 Че какво заключение може да се направи от сравнение на цвета на хартията? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #56 Отговорено 5 Януари, 2021 (Редактирано) Никакво според мен,даже и найлоново фолио не е необходимо тук.Няма байпасни метални клапани,които да корозират. Редактирано 6 Януари, 2021 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #57 Отговорено 6 Януари, 2021 (Редактирано) Хартията се поврежда от влага,ако е опаковано в фолио,това няма да се случи,и според мен да потъмнее. Това че е потъмняла значи има промени в нея,все пак на нея разчитаме да филтрира маслото за двигателя. Застояла стока.☹️ Не е ефтин филтъра,а никаква защита от външни влияния. Редактирано 6 Януари, 2021 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #58 Отговорено 6 Януари, 2021 Няма как да знаеш дали хартията е потъмняла или си е била с такъв цвят поначално. А шансът да е потъмняла е малък защото няма пряка слънчева светлина. Влагата трябва да е в големи количества, за да окаже някакво влияние на хартията – не мисля, че и тук има повод за притеснение. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #59 Отговорено 6 Януари, 2021 То в дизела има повече вода от колкото може да събере този "папирус". И овлажнен да е, какво от това. И едва ли някой прави цвета на хартията по шаблон. Ако някой колега вижда конспирация в това може и да не се ваксинира. 2 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #60 Отговорено 6 Януари, 2021 (Редактирано) On 9/13/2020 at 1:26 PM, CARPERA said: Някой може ли да каже кои марки имат фолио. Тези с фолиото, нали се сещаш, не са за Европа, а някъде по-на запад .... А толкова ли не може да се светне с фенерче, да се огледа дъното на кутията? Моят майстор слага винаги Mahle. Предполагам ако вървят добре, няма да са ръждясали? Редактирано 6 Януари, 2021 от Legend91 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #61 Отговорено 16 Януари, 2021 (Редактирано) On 8/27/2020 at 12:36 PM, JHM said: Reveal hidden contents Можеш и ти,като вещ във форума,да допринесеш в темата,като събереш снимков материал,като тези от долу-има ги: 1.Made in USA,предлаган сега в дилъра тук: ОЕМ https://imgur.com/gallery/zPb446j Ясно се вижда,нещо пластмасово вътре на дъното,където е клапана 2.Made in Japan,от ebay: OEM Japan https://imgur.com/gallery/Yrb1fAW Бях рязал и един Purflux ls350,но ровя и няма откривате тук. 3.Инъче съм пробвал и тези ,по препоръка на Маркони,за нисък вискозитет и кратък интервал на смени. ОК, би ли могъл да препоръчаш Откъде и Какъв филтър може да се купи? Защото определено от Щатите ще излезе по-скъп от самото масло с митата и доставката. На Амсоил определено не ми харесват тези мижави 5 отворчета... Редактирано 16 Януари, 2021 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #62 Отговорено 16 Януари, 2021 Сега,че и от бая смени, купувам каквото имат в Бутрако. До сега беше15400-RBA-F01 (Purflux ls 350),но от средата на миналата година е заместен с американския вариант 15400-PLM-A02. В purflux -а ми харесваше голямата квадратура (в сантиметри де...🙂), и зигзакообразната прегънка на филтр. хартия.В разтегателен положение 140см.Сменям на сравнително къси интервали и не съм имал драми с него,нито течове. За първи път, поставям от американския ОЕМ вариант,но мисля че и той ще бъде ок.Тука отворите са повече,но като че ли Purflux-а ми беше идеален(нямаш вече избор,няма го...)! На следващата смяна ще резна американеца,за аутопсия и ще го снимам. Колеги тук ползват успешно и афтърмаркет филтри. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #63 Отговорено 16 Януари, 2021 (Редактирано) Днес си намерих един забравен Пърфлукс лс350, на около година, бях го оставил на място с по-висока влажност и около байпаса имаше ръжда, та в този ред на мисли, хвърляйте по едно око вътре Редактирано 16 Януари, 2021 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #64 Отговорено 16 Януари, 2021 Тези американските,от долу на байпаса се вижда, че е пластмаса.Най вероятно,ще е да не корозира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #65 Отговорено 16 Януари, 2021 Този си е метал, няма пластмаса, точно на основата, за която е занитен байпаса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #66 Отговорено 16 Януари, 2021 Дай да видим и дъното на корубата дали има ръжда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #67 Отговорено 16 Януари, 2021 Toва е примерна снимка от нета, моя не съм го рязал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #68 Отговорено 17 Януари, 2021 (Редактирано) 19 hours ago, JHM said: купувам каквото имат в Бутрако Ами от Бутрако купих и аз веднъж да видя какво представляват. Поглеждам вътре: нещо кафяво, прилично на ръжда. Майстора ме успокоява че това било смола. Сега мисля да се Набутам да взема от амазон това или някой от филтрите на Мобил: https://www.amazon.com/Purolator-PL14610-PurolatorONE-Oil-Filter/dp/B000E8V9RG Едни румънци ще го доставят на минимална цена до милата татковина (и все пак поне 20 лв....) Редактирано 17 Януари, 2021 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #69 Отговорено 19 Януари, 2021 По добре от тази марка те и произвеждат ОЕМ за USA филтите на Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #70 Отговорено 19 Януари, 2021 Експериментирайте. Няма лошо! Аз се убедих, че ми е най-изгодно ... според "цена-качество"! ... да си купувам за D14-ката, от Япония, ето това: https://www.amayama.com/en/part/nitto/4hm113 може и това: https://www.amayama.com/en/part/nitto/4m118 Идва за една седмица по "Български пощи". Без мито! Поръчвам си по 2 бр., за да ми е по-малка цената за доставка (разпределена на бройките). Ако се надхвърят $30, ще има и мито, и ДДС, обаче! Да се има предвид! Инструмент за части: https://honda-europe.epc-data.com/ Тестове: https://www.oil-club.ru/forum/topic/28216-nitto-4hm-113-honda-cr-v-civic-crossroad-domani-fit-jazz-stream/ https://www.oil-club.ru/forum/topic/28731-nitto-4m-118-honda-accord-honda-civic-kia-rio-hyundai-accent/ 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #71 Отговорено 19 Януари, 2021 (Редактирано) Цената за доставка пак ли е в долари? Оказва се че Purolator, който толкова си бях харесал, ще бъде с доставка за около 24 лв + 16 лв самия филтър = 40 лв... И това само докато ми е валиден гратисния период за Прайм, който ми дадоха от Амазон. После филтъра скача на 16$ Редактирано 19 Януари, 2021 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #72 Отговорено 19 Януари, 2021 Ами пише го в сайта. Явно да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #73 Отговорено 19 Януари, 2021 А каква е тази боя която са снимали руснаците от вътрешната страна?!?!? Защо боя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #74 Отговорено 19 Януари, 2021 (Редактирано) Каква боя? На кой филтър? Ако е за Purolator, бих предпочел Purolator BOSS. Разликата между ONE и STANDART е минимална. Редактирано 19 Януари, 2021 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #75 Отговорено 20 Януари, 2021 12 hours ago, dandilov said: Ако е за Purolator, бих предпочел Purolator BOSS Именно за Purolator Boss става въпрос. За боята: имам предвид синята боя от вътрешната страна на кена която са заснели руснаците от линковете с тестове които ти даде. 15 hours ago, CARPERA said: По добре от тази марка те и произвеждат ОЕМ за USA филтите на Хонда Фрам, гледах че някои са просто мукава и лепило от вътрешната страна, нямат дори метални капачки. А относно пълненето на филтъра с масло преди да се завие бихте ли се изказали? При смяна на масло отнема около 2 сек филтъра да се напълни и през това време двигателя работи без налягане на маслото, само с това което е останало в него? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #76 Отговорено 20 Януари, 2021 Това последното,не го прави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #77 Отговорено 20 Януари, 2021 Какъв е проблемът Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #78 Отговорено 20 Януари, 2021 (Редактирано) Ако филтъра е вече пълен няма да има загуба на налягане. Но искам да чуя и по-компетентни мнения все пак А какво мислите за този филтър? Made in Korea. https://www.amazon.com/dp/B00VAFAFVS/?coliid=IQA5ILJ1OMDDZ&colid=1VEDF0U1UK5Y1&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it Редактирано 20 Януари, 2021 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #79 Отговорено 20 Януари, 2021 Тази процедура,в ръководството не е описана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #80 Отговорено 20 Януари, 2021 (Редактирано) Това с масления е безмислено,а ако го напълня ,поради хоризонталнот о му положение докато го завия доста масло ще има по мен. Не съм виждал накой да го прави . С масло се маже уплътнението долу . Редактирано 20 Януари, 2021 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове