Николай Георгиев 0 #1 Публикувано 26 Юни, 2020 Здравейте колеги Някой може ли да ми каже,защо ми става така дисплея. Веднъж го свалях да ми презапояват спойките и смених и ценер диода. Но от 2-3 дни седи така и не изгасва.Прилагам и снимка: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #2 Отговорено 26 Юни, 2020 Явно е тотал твоят, купи 2-ра ръка работещ. Има толкова много Сивици за части, че ще намериш за нула време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #3 Отговорено 29 Юни, 2020 И моя дава ядове, и по едно време и той светна така. Ама след това се оправи сам, и пак ту свети, ту изгасва, и като се охлади работи нормално. Според мен температурата му влияе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #4 Отговорено 29 Юни, 2020 Спойките са проблемни поне при моят. Купих и още 1 който е добре въпреки всичко. Не съм поставял новия (стар), както и не съм оправял моят все още. Това да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #5 Отговорено 29 Юни, 2020 Държите ли си колите редовно на слънце? Има голяма вероятност това да е предпоставка за проблема, заради големите температурни амплитуди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #6 Отговорено 29 Юни, 2020 (Редактирано) На сянка е. Слънцето я пече само сутрин за около 1 час On 6/29/2020 at 4:19 PM, Mkilla said: Спойките са проблемни поне при моят. Купих и още 1 който е добре въпреки всичко. Не съм поставял новия (стар), както и не съм оправял моят все още. Това да е проблема. Най- вероятно не са ми запоили спойките на дисплея като хората Редактирано 30 Юни, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #7 Отговорено 29 Юни, 2020 Моята си я пече цяла година Според мен просто проблема е в спойките и некачествената изработка като цяло на тези дисплеи както и на фабричното аудио. Има цели теми в UK форумите. Но както написах и по-горе, то такива да са ни проблемите само Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #8 Отговорено 29 Юни, 2020 (Редактирано) Дребни неща са,но дразнят Редактирано 30 Юни, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #9 Отговорено 29 Юни, 2020 (Редактирано) И ти си прав обаче като си помисля за проблемите при едни други "дойче марки" и ми минава бързо яда 🤣 Редактирано 30 Юни, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #10 Отговорено 29 Юни, 2020 (Редактирано) Ще видя довечера дали не се е махнало, не съм я карал от 3 дена Редактирано 30 Юни, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #11 Отговорено 30 Юни, 2020 Ако има проблем със спойките тогава на дисплея остават сегменти, които не светят/не пропускат светлина. При теб всичките сегменти са налице. Ако светне така цялото в движение, може да е от прегрял дисплей, но в твоя случай потърси причината в аудио устройството. По спомен освен ценера се сменяше още нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #12 Отговорено 30 Юни, 2020 Има комбинация с бутони от СД-то, която кара дисплея да светне по същия начин, та напълно е възможно и заради СД-то да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #13 Отговорено 30 Юни, 2020 (Редактирано) Каква е тази комбинация с бутони? Редактирано 30 Юни, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #14 Отговорено 30 Юни, 2020 https://www.autoinstruct.com.au/manufacturer/honda/fn2-civic/fn-civic-diagnostic-mode/ Надали ще ти реши проблема. Просто отбелязвам, че СД-то може да накара дисплея да светне изцяло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #15 Отговорено 30 Юни, 2020 При нас се оправя с почукване по дисплея ...и след малко - отново. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #16 Отговорено 2 Юли, 2020 Определено дисплеите не понасят добре високата температура. Зимата си преправях моите да светят в червено и нямах никакви проблеми. Но като се стопли времето и взех да виждам 888 на скоростомера. Повторих старателно спойките но без някакъв положителен резултат. Зачетох се из нета и разбрах, че това е често срещан проблем. Решението било смяна на дисплея с друг. Никъде не намерих причината а не ми се запояваше всичко на ново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #17 Отговорено 2 Юли, 2020 Закачих дисплея разглобен, без никакви пластмасови капаци по него, и така покарах известно време без проблеми. Показваше си съвестно скоростта и дори за миг не видях 888. Срях и докато му откачах кабела от буксата се опарих на радиатора на транзистора. Избрах си един голям радиатор, изразах капака за да се охлажда по-ефективно и сега е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #18 Отговорено 2 Юли, 2020 Аз бях сложил 5.6V ценер диода и транзистора не знам колко беше мощен. Сега взех 6.2V ценер диод и по- голям транзистор с радиатор.Ако ги сложа тях дали ще има някакъв проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #19 Отговорено 2 Юли, 2020 Преди да си играеш да презапояваш се опитай да елиминираш останалите фактори - изключи СД-то, откачи акумулатора даже за малко и пробвай как се държи дисплея. Не ми се вярва след рестарт на системите да свети така цялото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #20 Отговорено 2 Юли, 2020 Колега изключих СД-то нямаше промяна, пробвах и с комбинацията с бутоните - пак нищо(свети) и акумулатора изключих, стоя повече от 1 ден с изключен акумулатор и пак свети дисплея като закачих акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #21 Отговорено 2 Юли, 2020 Нещата звучат сериозно. Кога/как ти светна така за първи път? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #22 Отговорено 2 Юли, 2020 В началото на миналия месец като стоеше на слънце колата ми светваше така диспеля, но след около 30 Мин се оправяше(това стана 2-3 пъти в различни дни).А сега от 1 седмица почти свети постоянно. Даже аз не съм я карал от 5 дена и колата седи на сянка, и преди малко минах да видя дали има промяна,но дисплея си свети пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #23 Отговорено 2 Юли, 2020 Свети при паркирана кола и изваден ключ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #24 Отговорено 2 Юли, 2020 Свети като го дам на контакт на 1 или 2 положение на ключа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #25 Отговорено 2 Юли, 2020 Имам един резервен дисплей вкъщи (оригиналния от колата, светещ в бяло) и мога да ти го пратя за проба но на 95% съм убеден, че проблема ти е от СД-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #26 Отговорено 2 Юли, 2020 И аз си мисля че е от СД-то, защото ако беше от дислея щяха да ми изчезват пиксели, а не да ми светят всичките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #27 Отговорено 2 Юли, 2020 Ако тръгнеш да си търсиш друг дисплей - по моргите има много "англичанки", корубата (външната част) е огледална на нашите коли но самите дисплеи вътре са идентични (за климатика/радиото/часа и за скоростта също). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #28 Отговорено 2 Юли, 2020 За СД-то обаче не съм се заглеждал. Моята я купих с монтиран 2DIN плеър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #29 Отговорено 2 Юли, 2020 Същото е и при СД-то. Лицето (пластмасата с бутоните) е огледално, но самото СД отзад е едно и също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #30 Отговорено 5 Юли, 2020 (Редактирано) Допускам вероятността (колкото и малка да е) и в дисплея да е проблема. Ще се върна отново на моята кола (Civic 2008 1.8 iShift) и ще споделя опита си по темата. Исках дисплеите да светят в червено като на спортната версия и си взех на старо комплект дисплеи и табло от английска typeR. При пробния монтаж на новите уреди всичко работеше. Но: 1) таблото е UK и трябва да му задавам "км/ч". Това става чрез един бутон, който е огледален на врътката за регулиране яркостта на дисплея. Съответно трябва: а) да си намерите панел с допълнителния отвор; б) да си пробиете вашия панел за да му осигурите място; в) да демонтирате пластмасовата част, която задейства бутона и да карате без нея (нужен е само след като сте откачили акумулатора, а разглобяването е лесно и бързо); г) да си изкарате допулнително бутонче/ключе и да си го "цъкате" при нужда без да разглобявате нищо. 2) по-големия проблем - не виждах на каква скорост съм (на моделите с роботизирана скоростна кутия има допълнително екранче при скоростомера, което дава информация в какъв режим е кутията и на коя предавка е в момента при ръчен режим). Редактирано 5 Юли, 2020 от rumpalan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #31 Отговорено 5 Юли, 2020 (Редактирано) Следваща стъпка беше да тествам различни комбинации. Замених typeR скоростомера с моя но таблото (уреда с оборотомера) от typeR не му подаваше допълнителната информация за режима на скоростната кутия. Така стигнах до извода, че трябва да разглабям всичко. От английското табло взех червената плака на оборотомера, стрелките и инфо-дисплейчето, и ги прехвърлих на моето табло, като трябваше да сменя подсветката на стрелките от бяла на червена (smd диодчета). Редактирано 5 Юли, 2020 от rumpalan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #32 Отговорено 5 Юли, 2020 Следващата задача беше да разглобя и разпоя дисплеите, показващи скоростта и режима на работа на скоростната кутия. Смених всички бели диоди от подсветката с червени. Стъклото на дисплея, показващ скоростта , е със син отенък и го замених с този от typeR, след което запоих и самите дисплеи обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #33 Отговорено 5 Юли, 2020 От кой отбор си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #34 Отговорено 5 Юли, 2020 (Редактирано) Последната стъпка беше дисплея на климатика. Причината - светлината му беше много по-слаба като интезитет и с различен нюанс на цвета (почти розовееше). Разпоих дисплея (не приличаше на пипан) и изненадващо открих червено фолио залепено върху белите диоди. За да увелича интензитета запоих няколко части от led лента и изрязах вътрешния капак за да осигуря достатъчно светлина (имаше отвори само над местата, където бяха оригиналните диоди на подсветката). Крачетата на този дисплей са много на брой, много на близо и по-тънки от тези на дисплея със скоростта. За да успея да го сглобя обратно се наложи да разшира входящите отвори на платката под формата на конус. Редактирано 5 Юли, 2020 от rumpalan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #35 Отговорено 5 Юли, 2020 След тази интервенция очаквах, че дисплея ще свети нормално но не се получи - щом включа фаровете, дисплея минава в нощен режим и си намаля автоматично интензитета. Разкачих кабелите и започнах да меря напреженията. Така намерих едно кабелче от буксата на скоростомера, което не се влияеше от състоянието на фаровете, и захраних с него дисплея на климатика. Номера стана и реших, че съм приключил с дисплеите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #36 Отговорено 5 Юли, 2020 Радостта ми свърши със затоплянето на времето - започнах да виждам 888 на скоростомера. Както писах по-горе, никъде не можах да намеря решение на проблема. Или са заменяли този дисплей гаранционно при дилъра, или с друг на старо ако е изтекла гаранцията. Не ми се даваха отново пари за дисплей, който също може да се окаже с такива симптоми. В началото 888 светваше за кратко, след което продължаваше да работи нормално. Докато отново не се освети пак цялото, като имаше и моменти, в които сегментите са в полуработно състояние - пропускат светлина, но не изцяло. Проблема се разреши с поставянето на огромен радиатор върху драйвера на дисплея, допиращ се и до охладителната пластина на транзистора (която изобщо не успява да го охлажда). Не ми се занимаваше с допълнителни тестове (нямам информация за схемата на дисплея, не знам какво прави транзистора, а и с електрониката не сме на "ти" а на "вие"). Учудващото за мен беше, че допълнителното дисплейче за режима на скоростната кутия се командва от същия драйвер но там нямах проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #37 Отговорено 5 Юли, 2020 След толкова писане се връщам отново на проблема на колегата. Ако причината за светването на всички сегменти от дисплея (подобно на 888 при скоростомера) е била в прегряващ драйвер (черния квадратен чип с многото крачета) теоретично допускам възможността да се е нагрял/опекъл до такава степен, че да не може да държи повече сегментите на дисплея в "запушено" състояние (да не пропускат светлина). Отново - не разбирам от електроника и това са само догатки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #38 Отговорено 5 Юли, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, Rakeem написа: От кой отбор си? От отбор "Хонда" 😀 Редактирано 5 Юли, 2020 от rumpalan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #39 Отговорено 6 Юли, 2020 Точно така искам да изглежда и моето табло. @rumpalan, колко средства и време ти отне да постигнеш този резултат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #40 Отговорено 6 Юли, 2020 Зависи колко и какви компромиси си склонен да направиш. Вариант 1 - оптимистичен - колата ти е бензинова с ръчна скоростна кутия. Намерил си дисплеи и табло от typeR с ляв волан (ориентир за цена не мога да дам). Заменяш всичко без никакви интервенции. Време за смяната макс 2 часа ако вече си разглобявал тези части и знаеш кое на къде и как да дърпаш. Резултат - всичко работи коректно но виждаш навъртяните километри на колата донор (в UK ги дават на дилъра и им ги препрограмират, за тук не знам дали ще се навият ако ти е важно това) и няма да можеш да развърташ оборотомера чак до червения сектор (при typeR започва от 8500 грубо). Останалите варианти (дизелов автомобил или i-shift) изискват допълнителни интервенции. За i-shift съм обяснил по-горе. Аз смених само плаката на оборотомера. При празен ход стрелката е почти ОК, а когато е на максимални обороти вместо реални 7500 на плаката пише 8500 (грубо) - на мен това не ми е проблем. При дизелов автомобил ако не разглобяваш таблото ще развърташ стрелката само до средата ( няма да стигнат оборотите стрелката да премине в дясната половина на скалата). Ако смениш плаката и си запазиш твоето табло, на максимални обороти разликата между реалните и плаката ще е почти двойна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове