Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги

Някой може ли да ми каже,защо ми става така дисплея. Веднъж го свалях да ми презапояват спойките и смених и ценер диода. Но от 2-3 дни седи така и не изгасва.Прилагам и снимка:

40694C15-B895-42ED-BFA1-3851F05FBFCA.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е тотал твоят, купи 2-ра ръка работещ. Има толкова много Сивици за части, че ще намериш за нула време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя дава ядове, и по едно време и той светна така. Ама след това се оправи сам, и пак ту свети, ту изгасва, и като се охлади работи нормално. Според мен температурата му влияе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спойките са проблемни поне при моят. Купих и още 1 който е добре въпреки всичко. Не съм поставял новия (стар), както и не съм оправял моят все още. Това да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държите ли си колите редовно на слънце? Има голяма вероятност това да е предпоставка за проблема, заради големите температурни амплитуди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На сянка е.

Слънцето я пече само сутрин за около 1 час 

 

On 6/29/2020 at 4:19 PM, Mkilla said:

Спойките са проблемни поне при моят. Купих и още 1 който е добре въпреки всичко. Не съм поставял новия (стар), както и не съм оправял моят все още. Това да е проблема.

Най- вероятно не са ми запоили спойките на дисплея като хората 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си я пече цяла година :) Според мен просто проблема е в спойките и некачествената изработка като цяло на тези дисплеи както и на фабричното аудио. Има цели теми в UK форумите. Но както написах и по-горе, то такива да са ни проблемите само :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дребни неща са,но дразнят 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И ти си прав обаче като си помисля за проблемите при едни други "дойче марки" и ми минава бързо яда 🤣

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще видя довечера дали не се е махнало, не съм я карал от 3 дена

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има проблем със спойките тогава на дисплея остават сегменти, които не светят/не пропускат светлина. При теб всичките сегменти са налице. Ако светне така цялото в движение, може да е от прегрял дисплей, но в твоя случай потърси причината в аудио устройството. По спомен освен ценера се сменяше още нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има комбинация с бутони от СД-то, която кара дисплея да светне по същия начин, та напълно е възможно и заради СД-то да е.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каква е тази комбинация с бутони?

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.autoinstruct.com.au/manufacturer/honda/fn2-civic/fn-civic-diagnostic-mode/

Надали ще ти реши проблема. Просто отбелязвам, че СД-то може да накара дисплея да светне изцяло. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас се оправя с почукване по дисплея :)...и след малко - отново.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено дисплеите не понасят добре високата температура. Зимата си преправях моите да светят в червено и нямах никакви проблеми. Но като се стопли времето и взех да виждам 888 на скоростомера. Повторих старателно спойките но без някакъв положителен резултат. Зачетох се из нета и разбрах, че това е често срещан проблем. Решението било смяна на дисплея с друг. Никъде не намерих причината а не ми се запояваше всичко на ново.

DSC_0288.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачих дисплея разглобен, без никакви пластмасови капаци по него, и така покарах известно време без проблеми. Показваше си съвестно скоростта и дори за миг не видях 888. Срях и докато му откачах кабела от буксата се опарих на радиатора на транзистора. Избрах си един голям радиатор, изразах капака за да се охлажда по-ефективно и сега е ОК.

_20200702_155423.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях сложил 5.6V ценер диода и транзистора не знам колко беше мощен. Сега взех 6.2V ценер диод и по- голям транзистор с радиатор.Ако ги сложа тях дали ще има някакъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си играеш да презапояваш се опитай да елиминираш останалите фактори - изключи СД-то, откачи акумулатора даже за малко и пробвай как се държи дисплея. Не ми се вярва след рестарт на системите да свети така цялото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изключих СД-то нямаше промяна, пробвах и с комбинацията с бутоните - пак нищо(свети) и акумулатора изключих, стоя повече от 1 ден с изключен акумулатор и пак свети дисплея като закачих акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата звучат сериозно. Кога/как ти светна така за първи път?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на миналия месец като стоеше на слънце колата ми светваше така диспеля, но след около 30 Мин се оправяше(това стана 2-3 пъти в различни дни).А сега от 1 седмица почти свети постоянно. Даже аз не съм я карал от 5 дена и колата седи на сянка, и преди малко минах да видя дали има промяна,но дисплея си свети пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети при паркирана кола и изваден ключ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Имам един резервен дисплей вкъщи (оригиналния от колата, светещ в бяло) и мога да ти го пратя за проба но на 95% съм убеден, че проблема ти е от СД-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля че е от СД-то, защото ако беше от дислея щяха да ми изчезват пиксели, а не да ми светят всичките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тръгнеш да си търсиш друг дисплей - по моргите има много "англичанки", корубата (външната част) е огледална на нашите коли но самите дисплеи вътре са идентични (за климатика/радиото/часа и за скоростта също).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За СД-то обаче не съм се заглеждал. Моята я купих с монтиран 2DIN плеър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е и при СД-то. Лицето (пластмасата с бутоните) е огледално, но самото СД отзад е едно и също

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Допускам вероятността (колкото и малка да е) и в дисплея да е проблема. Ще се върна отново на моята кола (Civic 2008 1.8 iShift) и ще споделя опита си по темата. Исках дисплеите да светят в червено като на спортната версия и си взех на старо комплект дисплеи и табло от английска typeR.  При пробния монтаж на новите уреди всичко работеше. Но:

 

1) таблото е UK и трябва да му задавам "км/ч". Това става чрез един бутон, който е огледален на врътката за регулиране яркостта на дисплея. Съответно трябва:

а) да си намерите панел с допълнителния отвор;

б) да си пробиете вашия панел за да му осигурите място;

в) да демонтирате пластмасовата част, която задейства бутона и да карате без нея (нужен е само след като сте откачили акумулатора, а разглобяването е лесно и бързо);

г) да си изкарате допулнително бутонче/ключе и да си го "цъкате" при нужда без да разглобявате нищо.

 

2) по-големия проблем - не виждах на каква скорост съм (на моделите с роботизирана скоростна кутия има допълнително екранче при скоростомера, което дава информация в какъв режим е кутията и на коя предавка е в момента при ръчен режим).

Редактирано от rumpalan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Следваща стъпка беше да тествам различни комбинации. Замених typeR скоростомера с моя но таблото (уреда с оборотомера) от typeR не му подаваше допълнителната информация за режима на скоростната кутия. Така стигнах до извода, че трябва да разглабям всичко. От английското табло взех червената плака на оборотомера, стрелките и инфо-дисплейчето, и ги прехвърлих на моето табло, като трябваше да сменя подсветката на стрелките от бяла на червена (smd диодчета).

_20200705_190856.JPG

_20200705_191220.JPG

Редактирано от rumpalan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата задача беше да разглобя и разпоя дисплеите, показващи скоростта и режима на работа на скоростната кутия. Смених всички бели диоди от подсветката с червени. Стъклото на дисплея, показващ скоростта , е със син отенък и го замених с този от typeR, след което запоих и самите дисплеи обратно.

_20200705_192340.JPG

_20200705_192425.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кой отбор си? :D 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Последната стъпка беше дисплея на климатика. Причината - светлината му беше много по-слаба като интезитет и с различен нюанс на цвета (почти розовееше). Разпоих дисплея (не приличаше на пипан) и изненадващо открих червено фолио залепено върху белите диоди. За да увелича интензитета запоих няколко части от led лента и изрязах вътрешния капак за да осигуря достатъчно светлина (имаше отвори само над местата, където бяха оригиналните диоди на подсветката). Крачетата на този дисплей са много на брой, много на близо и по-тънки от тези на дисплея със скоростта. За да успея да го сглобя обратно се наложи да разшира входящите отвори на платката под формата на конус.

_20200705_193511.JPG

_20200705_193559.JPG

Редактирано от rumpalan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тази интервенция очаквах, че дисплея ще свети нормално но не се получи - щом включа фаровете, дисплея минава в нощен режим и си намаля автоматично интензитета. Разкачих кабелите и започнах да меря напреженията. Така намерих едно кабелче от буксата на скоростомера, което не се влияеше от състоянието на фаровете, и захраних с него дисплея на климатика. Номера стана и реших, че съм приключил с дисплеите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радостта ми свърши със затоплянето на времето - започнах да виждам 888 на скоростомера. Както писах по-горе, никъде не можах да намеря решение на проблема. Или са заменяли този дисплей гаранционно при дилъра, или с друг на старо ако е изтекла гаранцията. Не ми се даваха отново пари за дисплей, който също може да се окаже с такива симптоми. В началото 888 светваше за кратко, след което продължаваше да работи нормално. Докато отново не се освети пак цялото, като имаше и моменти, в които сегментите са в полуработно състояние - пропускат светлина, но не изцяло. Проблема се разреши с поставянето на огромен радиатор върху драйвера на дисплея, допиращ се и до охладителната пластина на транзистора (която изобщо не успява да го охлажда).  Не ми се занимаваше с допълнителни тестове (нямам информация за схемата на дисплея, не знам какво прави транзистора, а и с електрониката не сме на "ти" а на "вие"). Учудващото за мен беше, че допълнителното дисплейче за режима на скоростната кутия се командва от същия драйвер но там нямах проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толкова писане се връщам отново на проблема на колегата. Ако причината за светването на всички сегменти от дисплея (подобно на 888 при скоростомера) е била в прегряващ драйвер (черния квадратен чип с многото крачета) теоретично допускам възможността да се е нагрял/опекъл до такава степен, че да не може да държи повече сегментите на дисплея в "запушено" състояние (да не пропускат светлина). Отново - не разбирам от електроника и това са само догатки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Rakeem написа:

От кой отбор си? :D 

 

От отбор "Хонда" 😀

_20200705_200230.JPG

_20200705_213103.JPG

Редактирано от rumpalan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така искам да изглежда и моето табло. @rumpalan, колко средства и време ти отне да постигнеш този резултат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко и какви компромиси си склонен да направиш.

Вариант 1 - оптимистичен - колата ти е бензинова с ръчна скоростна кутия. Намерил си дисплеи и табло от typeR с ляв волан (ориентир за цена не мога да дам). Заменяш всичко без никакви интервенции. Време за смяната макс 2 часа ако вече си разглобявал тези части и знаеш кое на къде и как да дърпаш. Резултат - всичко работи коректно но виждаш навъртяните километри на колата донор (в UK ги дават на дилъра и им ги препрограмират, за тук не знам дали ще се навият ако ти е важно това) и няма да можеш да развърташ оборотомера чак до червения сектор (при typeR започва от 8500 грубо).

Останалите варианти (дизелов автомобил или i-shift) изискват допълнителни интервенции. За i-shift съм обяснил по-горе. Аз смених само плаката на оборотомера. При празен ход стрелката е почти ОК, а когато е на максимални обороти вместо реални 7500 на плаката пише 8500 (грубо) - на мен това не ми е проблем.

При дизелов автомобил ако не разглобяваш таблото ще развърташ стрелката само до средата ( няма да стигнат оборотите стрелката да премине в дясната половина на скалата). Ако смениш плаката и си запазиш твоето табло, на максимални обороти разликата между реалните и плаката ще е почти двойна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...