z1ggygo 0 #1 Публикувано 11 Юни, 2020 (Редактирано) Здравейте. Съединителя започна да боксува, педала отделя отгоре. Колко пари да наглася за смяната ? Благодаря предварително. Редактирано 11 Юни, 2020 от z1ggygo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #2 Отговорено 11 Юни, 2020 (Редактирано) Между 600 и 1500 лв. Първата цена е без маховик. Разбира се ако ще си я карате, хубаво е да се смени и маховика. По напред сме обсъждали надълго и широко темата за съединителя. Редактирано 11 Юни, 2020 от niksi 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #3 Отговорено 11 Юни, 2020 Съединителя струва 300-400, а има и 600 лв, в зависимост от марката. За труд цените също варират от 200 до 350 лв. Има обаче една голяма въпросителна. Демпферния маховик. Обикновено или и той се сменя или ако го оставиш по-нататък почти сигурно е, че по някое време и той ще исдаде багажа. Принципно като се отвори ще се види в какво състояние е. Ако трябва и маховик добави още 900 лв. На колко км е колата? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1ggygo 0 #4 Отговорено 12 Юни, 2020 (Редактирано) 200хил. Уж реални от Италия. Е това пребуксуване не е ли маховик ?:) Карам примерно на 3та и като я сръчкам и оборотите се вдигат а тя не върви? Редактирано 12 Юни, 2020 от z1ggygo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #5 Отговорено 12 Юни, 2020 (Редактирано) Не е маховик. Той се разбива, в следствие на което има вибрации шум. И все пак като се прави по-добре да е комплект с маховика. Редактирано 12 Юни, 2020 от niksi 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #6 Отговорено 12 Юни, 2020 Ами да ти кажа толкова карат. Ако смяташ да я караш дълго време, явно сега си я взел сменяй комплекта и да знаеш, че повече няма грижи. Много случаи има на около 200 хил сменят съединител и след 20-30 хил идва ред и на маховика и пак пари за труд. Аз също съм един от тях. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #7 Отговорено 12 Юни, 2020 (Редактирано) Преди 4 часа, z1ggygo написа: ... Е това пребуксуване не е ли маховик ? ... Както каза niksi, не е. Да започнем отначало. Ти явно за пръв път чуваш за демпферен маховик ( не е заяждане, упрек, обида, подигравка ...), т.е. не знаеш, какво означава. Това буксуване, за което говориш е за кола с нормален съединител. Когато такъв съединител започне да буксува се сменява комплект - феродов диск и притискателен диск. Маховик не се сменява. Дотук всичко е същото, както и в твоя случай. Ако искаш да спреш буксуването, сменяваш феродов и притискателен, и си ти. При теб, обаче, вече има и демпферен маховик. Това, грубо казано, е маховик с пружини. Още по-грубо казано - имаш втори притискателен диск. Той също се амортизира с времето. Затова: Преди 12 часа, niksi написа: ... хубаво е да се смени и маховика. ... Дори и в момента да нямаш проблеми с него, ще ги отимаш много скоро. Тогава пак ще трябва да разглобяваш всичко, т.е. двойна работа. п.п. Bizzito ме изпревари. Редактирано 12 Юни, 2020 от Krasi-mir 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #8 Отговорено 12 Юни, 2020 (Редактирано) Вади 2000лв. ще смениш и маховика,тампоните на моста и може да рециклираш рейката.После там няма да има нищо за пипане,а ще спестиш доста от труд.Сигурно ще останат за една хубава маса за свършената работа. Редактирано 12 Юни, 2020 от zograffa 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1ggygo 0 #9 Отговорено 12 Юни, 2020 (Редактирано) Да не претраква за сега , но ще го сменим както казахте.Благодаря на всички за бързото отреагиране и съвети !! Номер 1 сте. Редактирано 12 Юни, 2020 от z1ggygo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1ggygo 0 #10 Отговорено 4 Юли, 2020 Да освежим темата с нов проблем. Днес ми светна тая лампа. За дпф ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #11 Отговорено 4 Юли, 2020 Да за филтъра е. Напълни гориво над средата, покрай колата за да загрее до нормалната си работна температура, след което я карай 10/15 минути с около 2100/2200 оборота докато си завърши регенерацията и индикацията изгасне. Ако същата икона ти се появи, но с удивителен знак до нея, ще те вкара в авариен режим и само с принудителна софтуерна регенерация, ще се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1ggygo 0 #12 Отговорено 4 Юли, 2020 преди 59 минути, Emicha написа: Да за филтъра е. Напълни гориво над средата, покрай колата за да загрее до нормалната си работна температура, след което я карай 10/15 минути с около 2100/2200 оборота докато си завърши регенерацията и индикацията изгасне. Ако същата икона ти се появи, но с удивителен знак до нея, ще те вкара в авариен режим и само с принудителна софтуерна регенерация, ще се оправи. преди 59 минути, Emicha написа: Да за филтъра е. Напълни гориво над средата, покрай колата за да загрее до нормалната си работна температура, след което я карай 10/15 минути с около 2100/2200 оборота докато си завърши регенерацията и индикацията изгасне. Ако същата икона ти се появи, но с удивителен знак до нея, ще те вкара в авариен режим и само с принудителна софтуерна регенерация, ще се оправи. Благодаря. Ще пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #13 Отговорено 6 Юли, 2020 На 4.07.2020 г. at 21:06, z1ggygo написа: Благодаря. Ще пробвам. Няма да се оправи с каране ама пробвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #14 Отговорено 11 Юли, 2020 При Хонда идва един момент в който трябва регенерацията да се направи с компютър,иначе не иска с каране.Не питай от къде знам,кенефа светна в Гърция и от там с авариен режим до там и обратно.Не направи регенерация и това е.След прибиране с комп. принудително регенерация и стана работата.Обаче флекса реши проблема кардинално,защото няма кой да се тресе кога пак ще карам зорлем с 70км./ч и кога ще напълни маслото с нафта. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1ggygo 0 #15 Отговорено 18 Септември, 2020 Така, лек ъпдейт, съединителя сдаде багажа-последва смяна и на маховима 1600лв на люк с работата. Имам някви съмнения , че колата не върви както трябва за 2.2 дизел, правя сравнение с астра 1.7 101коня. Второ. Тая лампа за дпф-а пак светна, ще го махна изцяло, има ли вариант от него да не върви колата? И последно, на радиото имам бутони диск- диск+ , това чудо има ли чейнджър, вкарвам 1 диск ама втори не иска 😁 Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #16 Отговорено 19 Септември, 2020 Колега ти си имаш една тема и в нея си пишеш за всичко. Промения с номера на колата. По принцип има чейнджер за 6 диска. Вкарват се като си на CD, натискаш бутон от 1 до 6 и съответно на всяка позиция подаваш диск. После пак от бутоните си извикваш желания диск, папките на МР3 се сменят с дясната врътка. За ДПФ-а по принцип, като се махне се ремапва и ако си оставиш конете пак на 140 не тръгва да върви повече. Би трябвало да върви по добре от астрата, разбира се когато не е в авариен режим - при изгасена лампа за ДПФ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #17 Отговорено 19 Септември, 2020 Честито за новото съединителче. За вървенето имай предвид, че това е сув, няма как да е като малка курабия. На високите скорости също ли не ти харесва как набира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1ggygo 0 #18 Отговорено 19 Септември, 2020 Колата не е моя, карал съм я 2 пъти, преди месец 2 когато буксуваше съединителя и онзи ден след смяната. Пробвал съм я само в града на 3та, но очаквам да върви повече де да знам. Като гледам клипове в тубата ускорение от 0 до 100 на 2.2 дизел 140к. ми се струва , че са по пъргави. Мойта астра 2006 1.7 дизел върви повече, вярно, че е по лека с 400кила ама... сега гледам характеристиките в ауто дата 340 нютона на хондата на 240 за опела. От 0 до 100-10 секунди за хондата на 12 за опела. Значи нещо не е на ред с хондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #19 Отговорено 19 Септември, 2020 (Редактирано) Между предишното ми спейсатарче и СR-V - то сега, разликата е осезаема. Секундите и нютон метрите са същите като при астрата. Бих казал също, че нещо не е наред с хондата, би трябвало да се усеща разлика. Говорим за почти две секунди. Редактирано 19 Септември, 2020 от niksi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sauron 0 #20 Отговорено 23 Септември, 2020 Цитат Второ. Тая лампа за дпф-а пак светна, ще го махна изцяло, има ли вариант от него да не върви колата? Ако свети лампата за дпф-а, колата е в авариен режим и не може да ускорява както обикновено. Тогава турбото не се включва след 2000 оборота. При мен се държеше така, докато не й пусна принудителна регенерация с HDS software-a и лампата не изгасне. Накрая обаче ми омръзна с тези регенерации и махнах филтъра, от тогава нямам проблеми с това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1ggygo 0 #21 Отговорено 25 Септември, 2020 На 23.09.2020 г. at 17:26, Sauron написа: Ако свети лампата за дпф-а, колата е в авариен режим и не може да ускорява както обикновено. Тогава турбото не се включва след 2000 оборота. При мен се държеше така, докато не й пусна принудителна регенерация с HDS software-a и лампата не изгасне. Накрая обаче ми омръзна с тези регенерации и махнах филтъра, от тогава нямам проблеми с това. За региона на Велико Търново, към кого да се обърна за премахване на тоя пдф ? И друг въпрос, струва ли някакви пари роя пдф мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #22 Отговорено 26 Септември, 2020 По първия въпрос не знам а по втория грубо цената за изкупуване е 250 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #23 Отговорено 26 Септември, 2020 Горна Оряховица, О.Е.Моторспорт. Не е във Велико Търново, но е кадърен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1ggygo 0 #24 Отговорено 27 Октомври, 2020 На 26.09.2020 г. at 9:13, jijane написа: Горна Оряховица, О.Е.Моторспорт. Не е във Велико Търново, но е кадърен. Утре ще му я оставям да го маха. А за СД чейнджъра не се получава. Като съм на СД и натисна някоя позиция не се случва нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове