Jump to content
stany681

Нова ХОНДА в отбора

Recommended Posts

Или ибейски катализатор – 220лв в момента вървят за моя Акорд, но може и по-евтино да е за сивика. Колега от форума в една тема писа, че с такъв кара вече 60 хил. км. Според мен това е най-разумното решение.

 

Има вариант и за машинно чистене на стария, но от Дунев ми казаха цена 250лв и без гаранция, че ще работи след това и се отказах. Гарантират само, че ще е прочистен над 90%, но, ако проблемът не е в задръстване, няма да го съживи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е DPF, че да го чистиш и затова не ти дават гаранция. Йбей-ските катализатори са колкото да не свети чек-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, jijane написа:

Това не е DPF, че да го чистиш и затова не ти дават гаранция. Йбей-ските катализатори са колкото да не свети чек-а.

ТО НА ТОЗИ СИВИК - НА ЖЕНА МИ, ТОВА Е ПРОБЛЕМА - ЧЕ И СВЕТИ ЧЕКА. ДАЛИ ВЪРШИ РАБОТА КАТАЛИЗАТОРА  ЗА НЕЯ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ , АМА ИЗОБЩО !МОЖЕ И НАИСТИНА ТОВА ДА Е ВАРИАНТА, ЗАЩОТО ВСЯКАКВИ ДРУГИ НАМЕСИ, ЗАЛЪГАЛКИ И Т.Н.НЕ СА МИ МНОГО ПО ВКУСА.Офф да му се не види.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами приготвяш 600-1000 лева и го сменяш с нов афтърмаркет. Щото всички дават акъл за афтърмаркет катализатор за 200 лева, обаче не отчитат факта,че на тая кола катализатора върви барабар с изпускателния колектор (ако може да се нарече така) и цената му е няколко пъти по 200.  

Те за това са я хвърлили тая кола към третия свят - като са им обявили на предните собственици 3-4-5000 еврО за смяна на катализатора и айде на автовоза и у България.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето какво представлява:
e5d3e76de89bd4b8c0859b16d7c69c17-1056x527.thumb.gif.819a1f6f4f2dd6e00c586ccf69fd773c.gif 

Върви си отделно както и трябва да бъде, въпросът е, че нов ОЕМ е много скъп но както са казали колегите има и заместители. Има поне още 3 начина да си решиш проблема и не е никаква драма. И има логика в това една част от колите с проблем в катализаторите да идват тук, колегата според мен е прав ;) 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега пък и колектор? Как никой досега, че и в сервиза, дума не обели за него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, stany681 написа:

предпочитат да не дадат гаранцията от 2 години

:D Сериозно ли така са казали?

А от КЗП дали имат мнение по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, dindin написа:

:D Сериозно ли така са казали?

А от КЗП дали имат мнение по въпроса?

КЗП със сигурност имат мнение :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 5/21/2020 at 8:37 AM, cucy said:

Така е, и аз не мисля да експериментирам с 0W20, при положение, че производителя дава до 10W40, няма как никой да ме  убеди, кое е по-по-най-подходящото. А и не англичаните трябва да ни казват, а японците. Защото англичаните не са кой знае колко на ти с автомобилите. Те само сглобяват хонди, не ги произвеждат.

Като притежател на Сивик мога да кажа, че сериозните сервизи (на Хонда) категорично ми отказаха да ми сменят маслото с нещо различно от 0W20, не поемат никаква отговорност, а по закон тук трябва да поемат. Та, да прав си.... англичаните сглобяват колата, но ако е под 100к километра, няма проблеми и течове на масло от двигателя... Хонда категорично настоява да се ползва масло 0W20... имам и Майл коренспонденция с тях на темата, отговора им беше... под 100к 0w20... 

ся ако имаш заминали сегменти и тн... е оправдано, но като цяло, двигателя харесва тънките масла...

Редактирано от squid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова животно като кола нов внос под 100к не съществува!!!

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих бил толкова категоричен. Моята я взех на 47к. и до този момент всичко ми говори, че са реални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещата са адски спорни с пробега на една кола. Не знам защо повечето хора гледат километрите а те не са първостепенен фактор. Много зависи от експлоатационните условия. Една кола за под 100 000 може да е дроб а друга на 150 000 да е като нова. Колега Rakeem, това е страхотно което го пишеш но как така позна дали са реални километрите като колата ако не е купена от БГ представителство то няма как да се проследят километрите? Това не е BMW примерно на които им се записват километрите по компютрите. Отделно никой не смята, че новите стандартни коли не са като старите т.е материалите са различни и да кажем един кожен волан на кола от 2000 година не е същият като на такава от 2010 година. На новите кожата е по-тънка и финна, по-лесно се дере и износва. Материалите на салона същата работа. 
cucy, има такива но бързо отиват при нови собственици и не са евтини. Хубавите коли са скъпи и в България и в Германия.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съдя толкова по интериора, макар че като я взех имах чувството, че влизам в нова кола, кожата на седалките беше в изключително добро състояние, дори и белите конци по шевовете бяха като нови, а задните седалки сякаш аз бях този, който за първи път сяда. 

Иначе технически, по общото състояние на автомобили и работа, и по нещата, които съм правил, примерно задните накладки съм 100% сигурен, че бяха заводските ТРВ, предните бяха сини Хонда, спирачните дискове са оригинални, а и няма следи по болтовете, по които да личи, че са сваляни, общо взето нормално износване за този пробег, спирачната течност беше в доста добро състояние и също нямаше следи по пробките, по които да личи, че е точена, при реглажа моя майстор ме увери, че никога до сега не е отваряна, а отклоненията на клапаните бяха нормални за кола на този пробег. В крайна сметка винаги може да се познае една кола дали е на 50 или 150к, а и най-малкото повечето неща си имат ресурс, и ако вземеш нещо на 100к и след 10к почнеш да сменяш неща, които обикновено се сменят на 200к, значи е ясна работата, аз до този момент съм навъртял 50к. по разбитите ни пътища и само дето един амортисьор ми е изпуснал, никакви други проблеми.  

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към темата за километрите - има значение и какъв мотор е колата. Според информацията на Rakeem - кара 1.4. По мои наблюдения, а е и логично този мотор да има много по малко пробег от същата година 2,2 или 1,8 например. Ползват се предимно в града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, squid написа:

Като притежател на Сивик мога да кажа, че сериозните сервизи (на Хонда) категорично ми отказаха да ми сменят маслото с нещо различно от 0W20, не поемат никаква отговорност, а по закон тук трябва да поемат. Та, да прав си.... англичаните сглобяват колата, но ако е под 100к километра, няма проблеми и течове на масло от двигателя... Хонда категорично настоява да се ползва масло 0W20... имам и Майл коренспонденция с тях на темата, отговора им беше... под 100к 0w20... 

ся ако имаш заминали сегменти и тн... е оправдано, но като цяло, двигателя харесва тънките масла...

Карам с 0w20 ,няма никакви проблеми .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, thelastbonbona написа:

 Ползват се предимно в града.

След лошата поддръжка градското е вторият проблем. Според мен ако есе кара градско трябва поне по 3 да умножи пробега. Давам пример със старият ми Акорд : купен на реални 160хкм с нови накладки, подарих го на 380хкм без да съм ги сменял и с оригиналният съединител . Градско почти не карам. 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, vespa написа:

След лошата поддръжка градското е вторият проблем. Според мен ако есе кара градско трябва поне по 3 да умножи пробега. Давам пример със старият ми Акорд : купен на реални 160хкм с нови накладки, подарих го на 380хкм без да съм ги сменял и с оригиналният съединител . Градско почти не карам. 

 

Не ме разбирай грешно колега. Нямах това предвид, а че тези мотори се карат предимно градско и е по възможно да има 50к пробег отколкото 2,2 дето го изпъват извънградско, че и до други държави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката за нас е наистина такава, купуваш 1.3 или 1.4 и караш в града само, че има едно "ЧЕ". Колегата vespa е казал основното, градски цикъл се равнява x3 като пробег, едно е 100км в града а друго извън него. В съседна държава над 2.0 мотор ти смъкват кожата от данъци та си карат маса от хората от 1.0 до 2.0 предимно. Кола на 50 000км рядко продава някой ей така и е още по-рядко е да дойде "ебати офертата" при теб. Доказани километри са такива, които като отидеш в официалният дилър и там ти казват "Г-не/г-жо, колата ви е на xx xxx km", останалото са приказки. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е прекалено относително, за да се обобщава в градско и извънградско, като критерий за състояние, защото от градско до градско и респективно извънградско може да има разлика от тук до луната. Примерно ако работата ти е на 5км от дома и шофираш по булеварди с по един-два светофара и средна скорост от 50км/ч, дали е натоварващ режим, ами ако шофираш по аутубани с по 200км/ч, дали не е смазващ режим за един двигател, ами ако сменяш масло на 20к при този режим? 

Така че е важно общото състояние, една кола за 10г. може да навърти милион, може и 10 000, някои хора си карат колите само уикендите и ходят на работа с метрото. 

Това че е трудно да се определи на пръв поглед дали километрите са реални е така, но с времето почваш да разбираш дали са те минали. 

Аз след като видях в какво състояние е вала и клапаните, сякаш са на първа смяна на масло, всичко свети, без никакви следи от амортизация, дори боята по пружините си стои, не мога да повярвам, че тази кола е на повече от тези километри, които е показвал борда към онзи момент, но дори и да е на повече, то какво значение има след като всичко е в отлично състояние. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Rakeem написа:

Всичко е прекалено относително, за да се обобщава в градско и извънградско, като критерий за състояние, защото от градско до градско и респективно извънградско може да има разлика от тук до луната. Примерно ако работата ти е на 5км от дома и шофираш по булеварди с по един-два светофара и средна скорост от 50км/ч, дали е натоварващ режим, ами ако шофираш по аутубани с по 200км/ч, дали не е смазващ режим за един двигател, ами ако сменяш масло на 20к при този режим? 

Така че е важно общото състояние, една кола за 10г. може да навърти милион, може и 10 000, някои хора си карат колите само уикендите и ходят на работа с метрото. 

Това че е трудно да се определи на пръв поглед дали километрите са реални е така, но с времето почваш да разбираш дали са те минали. 

Аз след като видях в какво състояние е вала и клапаните, сякаш са на първа смяна на масло, всичко свети, без никакви следи от амортизация, дори боята по пружините си стои, не мога да повярвам, че тази кола е на повече от тези километри, които е показвал борда към онзи момент, но дори и да е на повече, то какво значение има след като всичко е в отлично състояние. 

Няма значение, щом всичко е отлично, затова говорим :) Но километрите са съвсем друга тема. На прелюда до преди 4 години ( набор 97 ) т.е кола на 20 години, си и стояха тук там лепенки и боички ( жълта, синя, бяла ) по ходовата част. Това не я прави на реални километри, само тя си знае колко е навъртяла. Просто колите като нашите Сивици са като каруца отдолу, там няма много какво да счупиш и ако караш внимателно, дълго време няма да смениш нищо.  Това важи за почти всяка такава кола с такова окачване. 
Това с аутобаните с 200км/ч е предимно в Германия като предполагам не си мислиш, че всеки шофира с 200км/ч до работа и обратно :D Но да, там наистина си карат колите а не стоят в гаражите но и разстоянията са им по-различни. И да, сменят маслото на 20к км и повече, просто сервиза е далече от тях, трябва да се записва час месец и нагоре напред, скъпо е за сервизиране и затова на чичо Ханс "ич" не му дреме и си кара нова кола. След 5-6-7 години купува друга нова и тази идва при нас на "реални километри, адски запазена" :D 


P.S Това на преден план е заводска хартийка с някакви данни и си стои едни 20-тина години и както каза един приятел "баси японската оризова хартия"
 22.thumb.jpg.d24bc7b5522e172c3a1f2c195cb1fef5.jpg

 

Редактирано от Mkilla
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горната част на изпускателните пружини е боядисана в оранжево и е като нова, нея имах предвид. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...