Pavel_Pavlov 1029 #41 Отговорено 8 Юни, 2020 Или ибейски катализатор – 220лв в момента вървят за моя Акорд, но може и по-евтино да е за сивика. Колега от форума в една тема писа, че с такъв кара вече 60 хил. км. Според мен това е най-разумното решение. Има вариант и за машинно чистене на стария, но от Дунев ми казаха цена 250лв и без гаранция, че ще работи след това и се отказах. Гарантират само, че ще е прочистен над 90%, но, ако проблемът не е в задръстване, няма да го съживи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #42 Отговорено 8 Юни, 2020 Това не е DPF, че да го чистиш и затова не ти дават гаранция. Йбей-ските катализатори са колкото да не свети чек-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #43 Отговорено 8 Юни, 2020 преди 22 минути, jijane написа: Това не е DPF, че да го чистиш и затова не ти дават гаранция. Йбей-ските катализатори са колкото да не свети чек-а. ТО НА ТОЗИ СИВИК - НА ЖЕНА МИ, ТОВА Е ПРОБЛЕМА - ЧЕ И СВЕТИ ЧЕКА. ДАЛИ ВЪРШИ РАБОТА КАТАЛИЗАТОРА ЗА НЕЯ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ , АМА ИЗОБЩО !МОЖЕ И НАИСТИНА ТОВА ДА Е ВАРИАНТА, ЗАЩОТО ВСЯКАКВИ ДРУГИ НАМЕСИ, ЗАЛЪГАЛКИ И Т.Н.НЕ СА МИ МНОГО ПО ВКУСА.Офф да му се не види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #44 Отговорено 8 Юни, 2020 Ами приготвяш 600-1000 лева и го сменяш с нов афтърмаркет. Щото всички дават акъл за афтърмаркет катализатор за 200 лева, обаче не отчитат факта,че на тая кола катализатора върви барабар с изпускателния колектор (ако може да се нарече така) и цената му е няколко пъти по 200. Те за това са я хвърлили тая кола към третия свят - като са им обявили на предните собственици 3-4-5000 еврО за смяна на катализатора и айде на автовоза и у България. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #45 Отговорено 8 Юни, 2020 (Редактирано) Ето какво представлява: Върви си отделно както и трябва да бъде, въпросът е, че нов ОЕМ е много скъп но както са казали колегите има и заместители. Има поне още 3 начина да си решиш проблема и не е никаква драма. И има логика в това една част от колите с проблем в катализаторите да идват тук, колегата според мен е прав Редактирано 8 Юни, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #46 Отговорено 8 Юни, 2020 Хайде сега пък и колектор? Как никой досега, че и в сервиза, дума не обели за него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1253 #47 Отговорено 9 Юни, 2020 Преди 22 часа, stany681 написа: предпочитат да не дадат гаранцията от 2 години Сериозно ли така са казали? А от КЗП дали имат мнение по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #48 Отговорено 9 Юни, 2020 Преди 7 часа, dindin написа: Сериозно ли така са казали? А от КЗП дали имат мнение по въпроса? КЗП със сигурност имат мнение 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
squid 5 #49 Отговорено 10 Юни, 2020 (Редактирано) On 5/21/2020 at 8:37 AM, cucy said: Така е, и аз не мисля да експериментирам с 0W20, при положение, че производителя дава до 10W40, няма как никой да ме убеди, кое е по-по-най-подходящото. А и не англичаните трябва да ни казват, а японците. Защото англичаните не са кой знае колко на ти с автомобилите. Те само сглобяват хонди, не ги произвеждат. Като притежател на Сивик мога да кажа, че сериозните сервизи (на Хонда) категорично ми отказаха да ми сменят маслото с нещо различно от 0W20, не поемат никаква отговорност, а по закон тук трябва да поемат. Та, да прав си.... англичаните сглобяват колата, но ако е под 100к километра, няма проблеми и течове на масло от двигателя... Хонда категорично настоява да се ползва масло 0W20... имам и Майл коренспонденция с тях на темата, отговора им беше... под 100к 0w20... ся ако имаш заминали сегменти и тн... е оправдано, но като цяло, двигателя харесва тънките масла... Редактирано 10 Юни, 2020 от squid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #50 Отговорено 11 Юни, 2020 Такова животно като кола нов внос под 100к не съществува!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #51 Отговорено 11 Юни, 2020 Аз не бих бил толкова категоричен. Моята я взех на 47к. и до този момент всичко ми говори, че са реални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #52 Отговорено 11 Юни, 2020 (Редактирано) Нещата са адски спорни с пробега на една кола. Не знам защо повечето хора гледат километрите а те не са първостепенен фактор. Много зависи от експлоатационните условия. Една кола за под 100 000 може да е дроб а друга на 150 000 да е като нова. Колега Rakeem, това е страхотно което го пишеш но как така позна дали са реални километрите като колата ако не е купена от БГ представителство то няма как да се проследят километрите? Това не е BMW примерно на които им се записват километрите по компютрите. Отделно никой не смята, че новите стандартни коли не са като старите т.е материалите са различни и да кажем един кожен волан на кола от 2000 година не е същият като на такава от 2010 година. На новите кожата е по-тънка и финна, по-лесно се дере и износва. Материалите на салона същата работа. cucy, има такива но бързо отиват при нови собственици и не са евтини. Хубавите коли са скъпи и в България и в Германия. Редактирано 11 Юни, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #53 Отговорено 11 Юни, 2020 Аз не съдя толкова по интериора, макар че като я взех имах чувството, че влизам в нова кола, кожата на седалките беше в изключително добро състояние, дори и белите конци по шевовете бяха като нови, а задните седалки сякаш аз бях този, който за първи път сяда. Иначе технически, по общото състояние на автомобили и работа, и по нещата, които съм правил, примерно задните накладки съм 100% сигурен, че бяха заводските ТРВ, предните бяха сини Хонда, спирачните дискове са оригинални, а и няма следи по болтовете, по които да личи, че са сваляни, общо взето нормално износване за този пробег, спирачната течност беше в доста добро състояние и също нямаше следи по пробките, по които да личи, че е точена, при реглажа моя майстор ме увери, че никога до сега не е отваряна, а отклоненията на клапаните бяха нормални за кола на този пробег. В крайна сметка винаги може да се познае една кола дали е на 50 или 150к, а и най-малкото повечето неща си имат ресурс, и ако вземеш нещо на 100к и след 10к почнеш да сменяш неща, които обикновено се сменят на 200к, значи е ясна работата, аз до този момент съм навъртял 50к. по разбитите ни пътища и само дето един амортисьор ми е изпуснал, никакви други проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #54 Отговорено 11 Юни, 2020 Към темата за километрите - има значение и какъв мотор е колата. Според информацията на Rakeem - кара 1.4. По мои наблюдения, а е и логично този мотор да има много по малко пробег от същата година 2,2 или 1,8 например. Ползват се предимно в града. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #55 Отговорено 11 Юни, 2020 Преди 22 часа, squid написа: Като притежател на Сивик мога да кажа, че сериозните сервизи (на Хонда) категорично ми отказаха да ми сменят маслото с нещо различно от 0W20, не поемат никаква отговорност, а по закон тук трябва да поемат. Та, да прав си.... англичаните сглобяват колата, но ако е под 100к километра, няма проблеми и течове на масло от двигателя... Хонда категорично настоява да се ползва масло 0W20... имам и Майл коренспонденция с тях на темата, отговора им беше... под 100к 0w20... ся ако имаш заминали сегменти и тн... е оправдано, но като цяло, двигателя харесва тънките масла... Карам с 0w20 ,няма никакви проблеми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #56 Отговорено 11 Юни, 2020 Преди 1 час, thelastbonbona написа: Ползват се предимно в града. След лошата поддръжка градското е вторият проблем. Според мен ако есе кара градско трябва поне по 3 да умножи пробега. Давам пример със старият ми Акорд : купен на реални 160хкм с нови накладки, подарих го на 380хкм без да съм ги сменял и с оригиналният съединител . Градско почти не карам. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #57 Отговорено 12 Юни, 2020 Преди 10 часа, vespa написа: След лошата поддръжка градското е вторият проблем. Според мен ако есе кара градско трябва поне по 3 да умножи пробега. Давам пример със старият ми Акорд : купен на реални 160хкм с нови накладки, подарих го на 380хкм без да съм ги сменял и с оригиналният съединител . Градско почти не карам. Не ме разбирай грешно колега. Нямах това предвид, а че тези мотори се карат предимно градско и е по възможно да има 50к пробег отколкото 2,2 дето го изпъват извънградско, че и до други държави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #58 Отговорено 12 Юни, 2020 Логиката за нас е наистина такава, купуваш 1.3 или 1.4 и караш в града само, че има едно "ЧЕ". Колегата vespa е казал основното, градски цикъл се равнява x3 като пробег, едно е 100км в града а друго извън него. В съседна държава над 2.0 мотор ти смъкват кожата от данъци та си карат маса от хората от 1.0 до 2.0 предимно. Кола на 50 000км рядко продава някой ей така и е още по-рядко е да дойде "ебати офертата" при теб. Доказани километри са такива, които като отидеш в официалният дилър и там ти казват "Г-не/г-жо, колата ви е на xx xxx km", останалото са приказки. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #59 Отговорено 12 Юни, 2020 Всичко е прекалено относително, за да се обобщава в градско и извънградско, като критерий за състояние, защото от градско до градско и респективно извънградско може да има разлика от тук до луната. Примерно ако работата ти е на 5км от дома и шофираш по булеварди с по един-два светофара и средна скорост от 50км/ч, дали е натоварващ режим, ами ако шофираш по аутубани с по 200км/ч, дали не е смазващ режим за един двигател, ами ако сменяш масло на 20к при този режим? Така че е важно общото състояние, една кола за 10г. може да навърти милион, може и 10 000, някои хора си карат колите само уикендите и ходят на работа с метрото. Това че е трудно да се определи на пръв поглед дали километрите са реални е така, но с времето почваш да разбираш дали са те минали. Аз след като видях в какво състояние е вала и клапаните, сякаш са на първа смяна на масло, всичко свети, без никакви следи от амортизация, дори боята по пружините си стои, не мога да повярвам, че тази кола е на повече от тези километри, които е показвал борда към онзи момент, но дори и да е на повече, то какво значение има след като всичко е в отлично състояние. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #60 Отговорено 12 Юни, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, Rakeem написа: Всичко е прекалено относително, за да се обобщава в градско и извънградско, като критерий за състояние, защото от градско до градско и респективно извънградско може да има разлика от тук до луната. Примерно ако работата ти е на 5км от дома и шофираш по булеварди с по един-два светофара и средна скорост от 50км/ч, дали е натоварващ режим, ами ако шофираш по аутубани с по 200км/ч, дали не е смазващ режим за един двигател, ами ако сменяш масло на 20к при този режим? Така че е важно общото състояние, една кола за 10г. може да навърти милион, може и 10 000, някои хора си карат колите само уикендите и ходят на работа с метрото. Това че е трудно да се определи на пръв поглед дали километрите са реални е така, но с времето почваш да разбираш дали са те минали. Аз след като видях в какво състояние е вала и клапаните, сякаш са на първа смяна на масло, всичко свети, без никакви следи от амортизация, дори боята по пружините си стои, не мога да повярвам, че тази кола е на повече от тези километри, които е показвал борда към онзи момент, но дори и да е на повече, то какво значение има след като всичко е в отлично състояние. Няма значение, щом всичко е отлично, затова говорим Но километрите са съвсем друга тема. На прелюда до преди 4 години ( набор 97 ) т.е кола на 20 години, си и стояха тук там лепенки и боички ( жълта, синя, бяла ) по ходовата част. Това не я прави на реални километри, само тя си знае колко е навъртяла. Просто колите като нашите Сивици са като каруца отдолу, там няма много какво да счупиш и ако караш внимателно, дълго време няма да смениш нищо. Това важи за почти всяка такава кола с такова окачване. Това с аутобаните с 200км/ч е предимно в Германия като предполагам не си мислиш, че всеки шофира с 200км/ч до работа и обратно Но да, там наистина си карат колите а не стоят в гаражите но и разстоянията са им по-различни. И да, сменят маслото на 20к км и повече, просто сервиза е далече от тях, трябва да се записва час месец и нагоре напред, скъпо е за сервизиране и затова на чичо Ханс "ич" не му дреме и си кара нова кола. След 5-6-7 години купува друга нова и тази идва при нас на "реални километри, адски запазена" P.S Това на преден план е заводска хартийка с някакви данни и си стои едни 20-тина години и както каза един приятел "баси японската оризова хартия" Редактирано 12 Юни, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #61 Отговорено 12 Юни, 2020 Горната част на изпускателните пружини е боядисана в оранжево и е като нова, нея имах предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове