Jump to content
Sign in to follow this  
CaTaHaTa666

Счупена полуоска

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Леко ми се счупи полуоската на предно дясно колело и въпросът ми е следния... Моята хондичка е акорд 2004та бензин 2.4 200к.с. дали ще пасне полуоска от акорд 2004та 2.0 155к.с. Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виждам, че си от Варна. Скоро минах по този път и купих нова полуоска от твой съгражданин. Ако те интересува мога да ти дам контакт.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това да не се окаже,поредната болежка..?Някой засичал ли е проблема,по чуждите форуми?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че това е всеизвестно, чупят се точно от гумения тампон който е сложен на полуоската щото събира там вода и прогнива.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно от там се счупи моята

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако може да попитам, този гумен тампон за какво точно служи? как е захванат за полуоската и пречи ли ако се махне?  Преди месец като слагах летните гуми забелязах че на лявата полуоска от маншона на карето откъм кутията до въпросния гумен тампон се обели боята точно като обвивка на салам, цялата и открай до край а отдолу, ръждясала полуоска. Ръждата не е много дълбока и ще я обработя но ако под гумения тампон ръждата е започнала да работи трябва да се маха мръсната гад и да се види дереджето под него, та как да го махна ако не е "жизнено" важен?

Edited by CCord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз питах също за него, но според човека който ми оправя колата, не само е хванат със скоба, а и е залепен/вулканизиран за полуоската. Ако се е разлепил отстраняването му е почти задължително понеже събира вода и мръстоия и знаем какво става. Моя бил добре и не искаха да го махнат защото не им се занимаваше със рязане, зачистване, шкурене и боядисване и тн..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравйте колеги. Пак проблем... Смених полуоската с нова, но сега при ускорение на втора най вече, между 2000-2500 оборота се усеща едно гадно тресене. Чел съм за проблеми с вътрешно каре, но дали това е проблема, защото каретата идват с полуоската

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нова или втора употреба? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, CaTaHaTa666 написа:

Здравйте колеги. Пак проблем... Смених полуоската с нова, но сега при ускорение на втора най вече, между 2000-2500 оборота се усеща едно гадно тресене. Чел съм за проблеми с вътрешно каре, но дали това е проблема, защото каретата идват с полуоската

Здравей колега.Не можеш ли да си върнеш твоите карета на новия прът ако са здрави?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те са здрави, но ако е от полуоската после отпада рекламацията

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е,но ти тика и така ще направиш такава,защото с тази няма да издържиш дълго.

Какво имам на предвид.  Мой познат със Субару Легаси имаше такъв проблем с едната полуоска и я смени с не оригинал - върна я.После взе две карета за нея пак не оригинал и пак тресене.На края поръча две нови карета от представителството на Субару и всичко заспа.Беше драма един месец за него.От Субару му казаха,че друго освен тяхното не става.Имало едни хлабини на които никой афтърмаркет не отговаря.

Субаруто го купи чисто ново от дилърите в Турция,и въпреки,че плати мито пак му излезна по евтино от колкото ако го беше взел от тук.

Та нищо чудно и с Хонда да го има този филм.

Edited by Митко Йотов
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

В смисъл? На новата полуоска с нови карета или на старата му полуоска с нови карета са се оправили нещата

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук в един сервиз направо му поръчаха нова полуоско с каретата от някъде.След като я върнаха му поръчаха от друго място само каретата,но и тях върнаха.тогава моят познат побесня и се обади в Субару и му пратиха по Еконт двете карета,които ги монтираха на старата полуоска.  цифра са си иначе.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е че моята старата полуоска е счупена, което означава, че всяка проба ще е цифра

Share this post


Link to post
Share on other sites

отивай да вземеш оригинална от някоя морга... 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може ли да кажеш каква полуоска взе. Писахме си на лични каква взех аз и нямам проблеми. Такава ли взе или друга?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Същата каквато ми препоръча

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оправиха се нещата след като сложих старото си каре на новата полуоска.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, пусни модела на полуоската може да е полезно на други след теб.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята беше лява: Euro Driveshafts (axles) Left=670mm, HO-8-192

Аз нямам никакви проблеми от слагането и.

Жалко, че при колегата се е получило така.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата вече я пусна ама моята е дясна

 

Иначе като цяло съм доволен. Цената е повече от добра.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами ето още една от днес, и тя от тампона... Как може да сложиш полуоски от двигател 2.0, 155 к.с. на 190 коня мотор...

20200906_124347.jpg

20200906_124504.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...