CaTaHaTa666 2 #1 Posted April 11, 2020 Здравейте, колеги! Леко ми се счупи полуоската на предно дясно колело и въпросът ми е следния... Моята хондичка е акорд 2004та бензин 2.4 200к.с. дали ще пасне полуоска от акорд 2004та 2.0 155к.с. Благодаря предварително. Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #4 Posted April 12, 2020 Виждам, че си от Варна. Скоро минах по този път и купих нова полуоска от твой съгражданин. Ако те интересува мога да ти дам контакт. 1 Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1860 #5 Posted April 12, 2020 Това да не се окаже,поредната болежка..?Някой засичал ли е проблема,по чуждите форуми? Share this post Link to post Share on other sites
rollin 463 #6 Posted April 12, 2020 Че това е всеизвестно, чупят се точно от гумения тампон който е сложен на полуоската щото събира там вода и прогнива. 1 Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #7 Posted April 14, 2020 Точно от там се счупи моята Share this post Link to post Share on other sites
CCord 294 #8 Posted April 14, 2020 (edited) Ако може да попитам, този гумен тампон за какво точно служи? как е захванат за полуоската и пречи ли ако се махне? Преди месец като слагах летните гуми забелязах че на лявата полуоска от маншона на карето откъм кутията до въпросния гумен тампон се обели боята точно като обвивка на салам, цялата и открай до край а отдолу, ръждясала полуоска. Ръждата не е много дълбока и ще я обработя но ако под гумения тампон ръждата е започнала да работи трябва да се маха мръсната гад и да се види дереджето под него, та как да го махна ако не е "жизнено" важен? Edited April 14, 2020 by CCord Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #9 Posted April 15, 2020 Аз питах също за него, но според човека който ми оправя колата, не само е хванат със скоба, а и е залепен/вулканизиран за полуоската. Ако се е разлепил отстраняването му е почти задължително понеже събира вода и мръстоия и знаем какво става. Моя бил добре и не искаха да го махнат защото не им се занимаваше със рязане, зачистване, шкурене и боядисване и тн.. Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #10 Posted April 23, 2020 Здравйте колеги. Пак проблем... Смених полуоската с нова, но сега при ускорение на втора най вече, между 2000-2500 оборота се усеща едно гадно тресене. Чел съм за проблеми с вътрешно каре, но дали това е проблема, защото каретата идват с полуоската Share this post Link to post Share on other sites
sttekata 167 #11 Posted April 23, 2020 Нова или втора употреба? Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1373 #13 Posted April 23, 2020 Преди 1 час, CaTaHaTa666 написа: Здравйте колеги. Пак проблем... Смених полуоската с нова, но сега при ускорение на втора най вече, между 2000-2500 оборота се усеща едно гадно тресене. Чел съм за проблеми с вътрешно каре, но дали това е проблема, защото каретата идват с полуоската Здравей колега.Не можеш ли да си върнеш твоите карета на новия прът ако са здрави? Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #14 Posted April 23, 2020 Те са здрави, но ако е от полуоската после отпада рекламацията Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1373 #15 Posted April 23, 2020 (edited) Така е,но ти тика и така ще направиш такава,защото с тази няма да издържиш дълго. Какво имам на предвид. Мой познат със Субару Легаси имаше такъв проблем с едната полуоска и я смени с не оригинал - върна я.После взе две карета за нея пак не оригинал и пак тресене.На края поръча две нови карета от представителството на Субару и всичко заспа.Беше драма един месец за него.От Субару му казаха,че друго освен тяхното не става.Имало едни хлабини на които никой афтърмаркет не отговаря. Субаруто го купи чисто ново от дилърите в Турция,и въпреки,че плати мито пак му излезна по евтино от колкото ако го беше взел от тук. Та нищо чудно и с Хонда да го има този филм. Edited April 23, 2020 by Митко Йотов 2 Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #16 Posted April 23, 2020 В смисъл? На новата полуоска с нови карета или на старата му полуоска с нови карета са се оправили нещата Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1373 #17 Posted April 23, 2020 Тук в един сервиз направо му поръчаха нова полуоско с каретата от някъде.След като я върнаха му поръчаха от друго място само каретата,но и тях върнаха.тогава моят познат побесня и се обади в Субару и му пратиха по Еконт двете карета,които ги монтираха на старата полуоска. цифра са си иначе. Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #19 Posted April 23, 2020 Проблема е че моята старата полуоска е счупена, което означава, че всяка проба ще е цифра Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1373 #20 Posted April 23, 2020 За съжаление,така е. Share this post Link to post Share on other sites
sttekata 167 #21 Posted April 23, 2020 отивай да вземеш оригинална от някоя морга... 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #22 Posted April 23, 2020 Така мисля да направя 2 Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #23 Posted April 24, 2020 Може ли да кажеш каква полуоска взе. Писахме си на лични каква взех аз и нямам проблеми. Такава ли взе или друга? Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #24 Posted April 25, 2020 Същата каквато ми препоръча Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #25 Posted April 25, 2020 Оправиха се нещата след като сложих старото си каре на новата полуоска. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_Ch 323 #26 Posted April 25, 2020 Колега, пусни модела на полуоската може да е полезно на други след теб. 1 Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #27 Posted April 25, 2020 Моята беше лява: Euro Driveshafts (axles) Left=670mm, HO-8-192 Аз нямам никакви проблеми от слагането и. Жалко, че при колегата се е получило така. 1 Share this post Link to post Share on other sites
CaTaHaTa666 2 #28 Posted April 25, 2020 Колегата вече я пусна ама моята е дясна Иначе като цяло съм доволен. Цената е повече от добра. Share this post Link to post Share on other sites
tonywoolf 100 #29 Posted September 6, 2020 Ами ето още една от днес, и тя от тампона... Как може да сложиш полуоски от двигател 2.0, 155 к.с. на 190 коня мотор... Share this post Link to post Share on other sites