CaTaHaTa666 2 #1 Публикувано 11 Април, 2020 Здравейте, колеги! Леко ми се счупи полуоската на предно дясно колело и въпросът ми е следния... Моята хондичка е акорд 2004та бензин 2.4 200к.с. дали ще пасне полуоска от акорд 2004та 2.0 155к.с. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 11 Април, 2020 Да. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #3 Отговорено 11 Април, 2020 Мерси. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #4 Отговорено 12 Април, 2020 Виждам, че си от Варна. Скоро минах по този път и купих нова полуоска от твой съгражданин. Ако те интересува мога да ти дам контакт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #5 Отговорено 12 Април, 2020 Това да не се окаже,поредната болежка..?Някой засичал ли е проблема,по чуждите форуми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 12 Април, 2020 Че това е всеизвестно, чупят се точно от гумения тампон който е сложен на полуоската щото събира там вода и прогнива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #7 Отговорено 14 Април, 2020 Точно от там се счупи моята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 235 #8 Отговорено 14 Април, 2020 (Редактирано) Ако може да попитам, този гумен тампон за какво точно служи? как е захванат за полуоската и пречи ли ако се махне? Преди месец като слагах летните гуми забелязах че на лявата полуоска от маншона на карето откъм кутията до въпросния гумен тампон се обели боята точно като обвивка на салам, цялата и открай до край а отдолу, ръждясала полуоска. Ръждата не е много дълбока и ще я обработя но ако под гумения тампон ръждата е започнала да работи трябва да се маха мръсната гад и да се види дереджето под него, та как да го махна ако не е "жизнено" важен? Редактирано 14 Април, 2020 от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #9 Отговорено 15 Април, 2020 Аз питах също за него, но според човека който ми оправя колата, не само е хванат със скоба, а и е залепен/вулканизиран за полуоската. Ако се е разлепил отстраняването му е почти задължително понеже събира вода и мръстоия и знаем какво става. Моя бил добре и не искаха да го махнат защото не им се занимаваше със рязане, зачистване, шкурене и боядисване и тн.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #10 Отговорено 23 Април, 2020 Здравйте колеги. Пак проблем... Смених полуоската с нова, но сега при ускорение на втора най вече, между 2000-2500 оборота се усеща едно гадно тресене. Чел съм за проблеми с вътрешно каре, но дали това е проблема, защото каретата идват с полуоската Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #11 Отговорено 23 Април, 2020 Нова или втора употреба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #12 Отговорено 23 Април, 2020 Нова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #13 Отговорено 23 Април, 2020 Преди 1 час, CaTaHaTa666 написа: Здравйте колеги. Пак проблем... Смених полуоската с нова, но сега при ускорение на втора най вече, между 2000-2500 оборота се усеща едно гадно тресене. Чел съм за проблеми с вътрешно каре, но дали това е проблема, защото каретата идват с полуоската Здравей колега.Не можеш ли да си върнеш твоите карета на новия прът ако са здрави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #14 Отговорено 23 Април, 2020 Те са здрави, но ако е от полуоската после отпада рекламацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #15 Отговорено 23 Април, 2020 (Редактирано) Така е,но ти тика и така ще направиш такава,защото с тази няма да издържиш дълго. Какво имам на предвид. Мой познат със Субару Легаси имаше такъв проблем с едната полуоска и я смени с не оригинал - върна я.После взе две карета за нея пак не оригинал и пак тресене.На края поръча две нови карета от представителството на Субару и всичко заспа.Беше драма един месец за него.От Субару му казаха,че друго освен тяхното не става.Имало едни хлабини на които никой афтърмаркет не отговаря. Субаруто го купи чисто ново от дилърите в Турция,и въпреки,че плати мито пак му излезна по евтино от колкото ако го беше взел от тук. Та нищо чудно и с Хонда да го има този филм. Редактирано 23 Април, 2020 от Митко Йотов 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #16 Отговорено 23 Април, 2020 В смисъл? На новата полуоска с нови карета или на старата му полуоска с нови карета са се оправили нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #17 Отговорено 23 Април, 2020 Тук в един сервиз направо му поръчаха нова полуоско с каретата от някъде.След като я върнаха му поръчаха от друго място само каретата,но и тях върнаха.тогава моят познат побесня и се обади в Субару и му пратиха по Еконт двете карета,които ги монтираха на старата полуоска. цифра са си иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #18 Отговорено 23 Април, 2020 Разбрах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #19 Отговорено 23 Април, 2020 Проблема е че моята старата полуоска е счупена, което означава, че всяка проба ще е цифра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #20 Отговорено 23 Април, 2020 За съжаление,така е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #21 Отговорено 23 Април, 2020 отивай да вземеш оригинална от някоя морга... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #22 Отговорено 23 Април, 2020 Така мисля да направя 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #23 Отговорено 24 Април, 2020 Може ли да кажеш каква полуоска взе. Писахме си на лични каква взех аз и нямам проблеми. Такава ли взе или друга? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #24 Отговорено 25 Април, 2020 Същата каквато ми препоръча Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #25 Отговорено 25 Април, 2020 Оправиха се нещата след като сложих старото си каре на новата полуоска. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #26 Отговорено 25 Април, 2020 Колега, пусни модела на полуоската може да е полезно на други след теб. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #27 Отговорено 25 Април, 2020 Моята беше лява: Euro Driveshafts (axles) Left=670mm, HO-8-192 Аз нямам никакви проблеми от слагането и. Жалко, че при колегата се е получило така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaTaHaTa666 2 #28 Отговорено 25 Април, 2020 Колегата вече я пусна ама моята е дясна Иначе като цяло съм доволен. Цената е повече от добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #29 Отговорено 6 Септември, 2020 Ами ето още една от днес, и тя от тампона... Как може да сложиш полуоски от двигател 2.0, 155 к.с. на 190 коня мотор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове