Jump to content
beby2020

Нов във Форума, въпрос

Recommended Posts

Здравейте, като нов собственик на Civic 1.8 2007 може ли да ми изредите какво като пъвоначално да направя по колата.

Масло,филтри има ли горивен за смяна (досега бях с Мазда и там не се сменяше), свещи, някакъв задължителен реглаж, маслото с какви номера да е,

препоръчителен сервиз за по-сериозни проблеми в София. Ще се слага и газово нещо по-спецефично. Благодаря предварително на отзовалите се.

Редактирано от beby2020

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и честито за колата. Добър избор си направил. От човек ли я взе или автокъща? Част от въпросите ти може да отпаднат само от този отговор. Иначе ако приемем, че не знаеш нищо за този автомобил как, кога и с какво е обслужван: 
- Масло с филтри ( маслен, въздух, поленов ).
- Свещи иридиеви на около 70-80к км. и отгоре, но виж първо какви са ти монтирани и в какво състояние са. Дори и да са обикновенни ако са добри, може да изкараш известно време с тях.
- Реглаж клапани според зависи, без газово както си в момента, проверката не е излишна но ще е доста рядко наложимо. С газово средно през 20к км проверка и реглаж ако се налага а то се налага. 
- Има секция за сервизите

Иначе аз бих проверил също - антифриз, спирачна течност + дискове и накладки. Това са общо взето основните неща. Колата е с верига, при бензина специално нямаш точно определени километри за смяната и. Когато се наложи, тогава.

P.S бензиновият филтър е в резервоара. Ако нямаш някакви оплаквания, може да го смениш по-нататък според мен.
P.S Проверката за реглаж на клапаните, може да се направи от опитен майстор и без да сваля капака. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Купувам я регистрирана, но знае ли се. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
19 hours ago, Mkilla said:


P.S Проверката за реглаж на клапаните, може да се направи от опитен майстор и без да сваля капака. 

Как се прави това можеш ли да обясниш.

 

Газовото не се подлъгвай на евтини полски турски или такива сбирщайн,има доста теми на хора изпати ли си от това.

Прочети темата за алтернативните горива,когато решиш да слагаш газово пусни тема с твоя избор,може да успеем да помогнем с насоки,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не стане реклама: http://www.eurogas-bg.net/price_gas_injection.php

Първото! Плюс емулатор за да не пада стрелката на бензина. Мисля, че полза реална от омасляване на клапаните допълнителни няма, освен ...ако има?

Редактирано от beby2020

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, CARPERA написа:

Как се прави това можеш ли да обясниш.


Никаква идея нямам да ти кажа. Бях си купил и г-ра за капака, нося я прилежно и отговора беше това. Дали на по-новите модели само може и без да се сваля капака или на всички, не разбрах но си имало начин. Единствено чистиха дросел + адаптация. Не ме интересуваше честно казано повече, г-рата стои още ( 3-та година ) в шкафа. Майсторите са едни от гурутата, да не правя реклама. Реглаж не се знае кога последно е правен, със сигурност е била под 100к км, сега е 160 000к, газ нямам а проверка правя 2 пъти в годината на ходова част и двигател.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спомени все пак и кои са майсторите, ако нямаш против.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
8 hours ago, Mkilla said:


Никаква идея нямам да ти кажа. Бях си купил и г-ра за капака, нося я прилежно и отговора беше това. Дали на по-новите модели само може и без да се сваля капака или на всички, не разбрах но си имало начин. Единствено чистиха дросел + адаптация. Не ме интересуваше честно казано повече, г-рата стои още ( 3-та година ) в шкафа. Майсторите са едни от гурутата, да не правя реклама. Реглаж не се знае кога последно е правен, със сигурност е била под 100к км, сега е 160 000к, газ нямам а проверка правя 2 пъти в годината на ходова част и двигател.

  Ето прочети пост номер 4 да видиш какво правят  гуротата,и какво казва  един истински майстор.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, beby2020 said:

Да не стане реклама: http://www.eurogas-bg.net/price_gas_injection.php

Първото! Плюс емулатор за да не пада стрелката на бензина. Мисля, че полза реална от омасляване на клапаните допълнителни няма, освен ...ако има?

 За София  търси Иво Ленков

А постнатите от теб точна с такава уредба колега ходи по мъките .

Омаслител  никакъв ефект. 

Казах ти  хубава газова от елементи на една марка всичките,дюзи рейка комп изпарител нивомер и тн,може ботилката да не е само.

Прочети малко тук

https://forums.hondabg.com/forum/48-алтернативни-горива/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз монтирах моята при Антон от Dynamic Art на Околовръстното и съм много доволен от монтажа и отношението. Други варианти има, ако ти се бие път до други градове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони от,, Динамик Арт" е топ!!! Ама се чака дълго и трудно се намира по телефона... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA, има не малко хора които си разбират от работата. Хората в Мотобокс са едни от тях. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно хората от Мотобокс чакай да ти сложат газова. :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Mkilla said:

CARPERA, има не малко хора които си разбират от работата. Хората в Мотобокс са едни от тях. 

От Хонда са го казали и написали кога се прави проверка на клапаните вижте си сервизните раководства,и как се прави проверка на клапаните,което е само и единствано с пластиномер се мерят хлабините.

Това че някой Варненски корифей го определят само по слух,и явно някой Софийски  такива  не стана ясно как,е за тяхна сметка.

Едно е ясно има определени км през които се проверяват и вече споменах как се прави.

Но както каза колегата темата   се пренасочи към газовите и явно те няма да я сложат на колегата,но използват явно някъкав нов непатентован метод за проверка на клапаните.

Това съм го виждал и аз след обикалянето по сервизите,и да такива които са се специализирали за Хонда.

Та те ти я закачат и гледат стойностите на мапа и преценят,та след такава проверка бях ок,ходене при друг майстор и бяха затегнали,та на кого да вярваш и кой те мами.

Затова постнах темата Двигатели и скоростни кутии. Тема за лакърдии и локуми.и исках да прочетеш това.

Quote

 Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани   , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 .

Ако има газ :
B20 - 15k IN15 -EX20  
k20/24 - 25k
d13-16 - 25k
L 12-14 - 30k

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

@beby2020 @beby78 Колега, ако си си забравил паролата кажи да ти я ресетнем.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а какво масло препоръчате за модела? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
28 minutes ago, CiVic8GEN said:

Колеги, а какво масло препоръчате за модела? 

Каквото и да е, само сменяй навременно :D

За подробности – виж темата с таблица за препоръчани масла или темата за обсъждане на масла. Може и да питаш там.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...