Jump to content
Ivan B

Лампа за маслото, гасне късно. Причина установена.

Recommended Posts

Обадих се в Бултрако, да питам за цената на корпусът на филтъра. Обясниха ми, че корпусът се сменя, през няколко смени на маслото, защото клапанът изпуска. ОЕМ комплект, корпус и филтър 76лв. Ще купя, да видим, какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е от това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих комплекта и получих нова информация. Нормално било, лампата да гасне дори след 4-5 сек. Вече не знам, какво да си мисля. Утре ще сменя комплекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених комплекта. Пак има забавяне от една секунда, ако колата е престояла. А в Хонда казват.....нормално. Успокоението ми е че слагам фюлерин и поне няма сухо триене. Ако периодът на гаснене се увеличи, следващата стъпка ще е сваляне на картера, да се види цедката да няма боклуци.  Ще сложа и по-рядко масло скоро и пак ще пиша за резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toeст след смяна на клапана гасне след секунда, преди това говориш за някакви 4-5сек., което е адски много време, на мен след смяна масло ми гасне по-бързо. Иначе фюлерина е може би единствената добавка, която си струва да се слага в маслото, аз бих я мешал с Петро сюприм 0в30. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прочел правилно. И преди си гаснеше за секунда. ПОследно в Бултрако ми говореше един тип, че дори 4-5 сек., било в норми ( което ме съмнява). Да, фюлерина е единствената, която си струва да се слага. От 4 години слагам по колите ни и съм доволен много. Гледах и тестове. Ами, извънземна е. Няма друга такава.

Редактирано от Ivan B

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е това от клипа закъснението,мисля че си нямал повод за притеснение.

Все пак основната функция на лампата  която е свързана с синзор който прави проверка,и ако всичко е ок тя гасне.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, днес да пия едно за твое здраве 😎

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пий по едно за всичките 50 поста :)

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, CARPERA написа:

Ако е това от клипа закъснението,мисля че си нямал повод за притеснение.

Все пак основната функция на лампата  която е свързана с синзор който прави проверка,и ако всичко е ок тя гасне.

И при мен е същото.... 😳😂😳🤣😁🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Направо притръпвам! 🤯😁

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една нова теория за клапъна при филтъра,как да разбереш дали изпуска, лансирана от моя майстор, при който днес си сменях маслото. Та теорията е следната,много различни марки имат такъв клапан и как се разбира дали изпуска. Паркирал си на равно място, двг е студен, палиш да работи 1 мин., след това гасиш и чакаш 10 мин., мериш си нивото точно на пръчката, след което пак го мериш, след 1час. Ако се е покачило значи клапана изпуска.Не знам дали е достоверно, но реших да го споделя, за себе си го пробвах и нямаше промяна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теорията издиша. Аз сложих ОЕМ филтър с нов ОЕМ клапан, т.е. приемам, че всичко е ОК и работи коректно, но ако двигателя не е работил известно време, лампата пак не гасне на стартер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.02.2020 г. at 21:37, Ivan B написа:

Ето нагледно, колко е закъснението. https://youtu.be/5_lMDuWDRu0

тая тема заради това от клипа ли е ?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Ivan B написа:

Теорията издиша. Аз сложих ОЕМ филтър с нов ОЕМ клапан, т.е. приемам, че всичко е ОК и работи коректно, но ако двигателя не е работил известно време, лампата пак не гасне на стартер.

Не говоря за лампата кога гасне, а за клапана дали държи. 

преди 3 минути, fenabg написа:

тая тема заради това от клипа ли е ?  

Да, за това е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Pi6ligara написа:

Не говоря за лампата кога гасне, а за клапана дали държи. 

 

те двете са свързани ако не държи ще гасне по късно , карай си колата и не се филмирай !

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, fenabg написа:

те двете са свързани ако не държи ще гасне по късно , карай си колата и не се филмирай !

Аз моята си я карам, за колегата го написах, че той се чудеше по едно време. 😁

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото теорията е правилна, защото снощи като паркирах в гаража на равно си проверих маслото по нея и като го премерих след 1 час не беше мръднало, но тази сутрин като го проверих се беше покачило с 4 мм на щеката, а няма от къде да е дошло освен от филтъра, който се е оттекъл. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pi6ligara написа:

Между другото теорията е правилна, защото снощи като паркирах в гаража на равно си проверих маслото по нея и като го премерих след 1 час не беше мръднало, но тази сутрин като го проверих се беше покачило с 4 мм на щеката, а няма от къде да е дошло освен от филтъра, който се е оттекъл. 

Пълна глупост , всичкото масло по блока се е стекло  на всяка кола е така , много теория вече стана .

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, обяснявам! Колата е стояла пред къщи, двг е студен, паля я и я вкарвам в гаража където е равно, меря след 1 час, после след 2 часа, след 3 часа, нивото си е същото, а сутринта се е повишило с 4мм.За 3 часа няма ли да се стече всичкото масло от блока, нали е 5w30, рядко? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде малко да да помислим 1во . 
Има картер -маслена сонда - маслена помпа* - маслени магистрали - маслен филтър с тъпия клапан които не е проблем ! , и всичко останало. Клапана дет ви е бръкнал в здравето трябва да задържи маслото след него а маслената помпа маслото между нея и филтъра .  Теориите в темата издишат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...