Jump to content
Genata77

Смяна на запалителни свещи

Recommended Posts

Здравейте, след поставянето на LPG ми предстои смяна на свещите бихте ли дали мнения каква марка да търся с какво разстояние м/у електроидите колата е  Honda Accord 2005г. 2.4 VTEC 190к.с.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Слагаш си такива каквито са си за колата и не пипаш електродите. 

  • Like 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

NGK са заводски, но с голямо разстояние м/у електроидите което като цяло не е добре за бобините вече 1 изгоря, затова питам някой които вече е минал по този път да каже мнение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма такова нещо като до изгори бобината заради  оригинално

 NGK което е за твоя модел. 

Най много ако си играл да ги намаляш тези разстояния да се случи това. 

Сложи си NGK но Японско ако ти се дават повече пари сложи иридиевите, издържат в пъти повече от обикновените  които ги дават до 40 хил км.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, Genata77 написа:

Здравейте, след поставянето на LPG ми предстои смяна на свещите бихте ли дали мнения каква марка да търся с какво разстояние м/у електроидите колата е  Honda Accord 2005г. 2.4 VTEC 190к.с.

Това са твоите варианти,според NGK:https://www.ngkntk.com/bg/prilozhenie-za-namirane-na-chasti/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/ACCORD/IZFR6K11/6065/

Screenshot_20191202-201446_Chrome.jpg

Edited by JHM
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, Genata77 написа:

NGK са заводски, но с голямо разстояние м/у електроидите което като цяло не е добре за бобините вече 1 изгоря, затова питам някой които вече е минал по този път да каже мнение

В голяма грешка си колега!

Бобините са изчислени за разстояние между електродите на свещите: 1,1мм. Това разстояние обуславя както номиналното напрежение , така и номиналният ток на вторичната намотка на свещта! Когато намалиш това разстояние, увеличаваш работния ток на вторичната намотка на свещта. Следва прегаряне на намотката от по-големия ток на искрата! Респективно, ако пък увеличиш разстоянието, тогава увеличаваш работното напрежение, необходимо за формиране на искрата. В този случай пък следва пробив в изолацията на вторичната намотка от прекомерното повишаване на напрежението!

Тази, която вече ти е изгоряла, или й е дошло времето, или е работила с неправилно подбрана свещ. Или с износена свещ, с по-голямо разстояние м/ду електродите.

Edited by dandilov
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, JHM said:

 

Интересно тези са иридиевите и няма обикновен вариант,според NGK??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

SKJ20DR M11
IZFR6K11 
IZFR5K11 

Edited by fenabg

Share this post


Link to post
Share on other sites

CARPERA пита за обикновени. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, fenabg said:

SKJ20DR M11
IZFR6K11 6994
IZFR5K11 3657

Да това ми беше учудването защо само иридиеви за този двигател,има ли някъкав замисъл в това.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 50 минути, CARPERA написа:

 

Интересно тези са иридиевите и няма обикновен вариант,според NGK??

 

Не само според NGK,но и според Хонда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не успорвам това ,аз знам какво пише в моето ръководство.

Не ми се рови в ръководството на Акорд но щом казваш това е така и е казано от Хонда ,значи има защо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1494456212_AccordK24A3SparkPlugs.thumb.jpg.bddd8716275905cc5afa048333fe61b2.jpg

Наистина само иридиеви дават.

И няма лошо от това.

Edited by dandilov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, CARPERA написа:

Няма такова нещо като до изгори бобината заради  оригинално

 NGK което е за твоя модел. 

Най много ако си играл да ги намаляш тези разстояния да се случи това. 

Сложи си NGK но Японско ако ти се дават повече пари сложи иридиевите, издържат в пъти повече от обикновените  които ги дават до 40 хил км.

Колега парите не са ми проблем изобщо, също съм за NGK но с по-малко разстояние заради LPG според газаджията е по-добре за бобините.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами съпостави постовете (и лайковете им), които те съветват да караш с оригиналните свещи със съответния им гап, с тези, които те съветват друго (няма такива). Виж и други теми, ако искаш – дискусията се е водила и преди. Всеки сам си решава, но ти попита за мнения и ги получи. Няма практическа полза от това да намаляваш гап-а. Но има рискове.

  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Genata77 said:

Колега парите не са ми проблем изобщо, също съм за NGK но с по-малко разстояние заради LPG според газаджията е по-добре за бобините.

Ок щом не са ти проблем  парите вярвай  на газаджията и купувай бобини.

 

Edited by CARPERA
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с такива:thumbs1:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, Genata77 написа:

Колега парите не са ми проблем изобщо, също съм за NGK но с по-малко разстояние заради LPG според газаджията е по-добре за бобините.

Защо питаш тогава и пак продължаваш с  лададжията , оп сори газаджията .? Пълни глупости.

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Свещите са сменени благодаря на адекватните отговори, а на другите живи и здрави ;)

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, Genata77 написа:

Свещите са сменени благодаря на адекватните отговори, а на другите живи и здрави ;)

Да не забравиш да споделиш, какво стана след смяната..!? 😉👨‍🔧

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

Това не го намирам като начало на продуктивна дискусия. А и 50–100лв разлика не е същото като 1000–2000лв икономия на година например.

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с  Denso IK20TT и като гледам са на 1мм, и ги дават за Acura TSX k24a2, но не и за Accord k24a3. Да ги хвърлям ли ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз бих сложил точните!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, isullivan написа:

Да ги хвърлям ли ?

Това сериозно ли или се бъзикаш?  :)

Преди време бях взел същите за K20A4. Седяха бая време в кутията.

 

Тъкмо щях да ги сложа и викам чай да видя пак в каталога и КАКВО ДА ВИДЯ - тея от Denso ги махнали от каталога за моя модел! 

Писах им аджеба кво става тука, ама отговор йок.

 

Мисля, че няма смисъл да казвам, че все пак ги сложих. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...