Jump to content
IvayloVelchev1

ПРИДЪРПВА НА ПЪРВА! - Civic 8-ма, 1.8, ръчка

Recommended Posts

Здравейте, от 1 месец съм собственик на Сивик 8ма генерация, 1.8, 140кс, ръчка!

Проблема е следният: когато загрее колата, започва да придърпва при потегляне. Примерно излизам сутринта и докато е студен двигателят, тръгвам на първа безпроблемно. След известно време каране, само градско, по светофарите започва да придърпва/тресе при тръгване. Това се случва само на първа. При по-високите предавки няма никакъв проблем. 

Мнения какъв може да е проблема?

Не съм специалист по автомобили и се надявам да получа тук вашите мнения за възможни проблеми, тъй като не искам да ме лъжат по сервизите и няма към кого да се обърна, защото съм в чужбина.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако изфорсираш/дигнеш оборотите не се ли държи по-добре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните регулирани ли са някога ,ако да на колко хил км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Restless написа:

ако изфорсираш/дигнеш оборотите не се ли държи по-добре?

И с по-високи обороти като тръгна пак се усеща придърпване, но по-слабо. Но не всеки път е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Клапаните регулирани ли са някога ,ако да на колко хил км.

Мисля, че не са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ако почакаш още малко и ще правиш по-голям ремонт.

Намери в най-скоро време да го направи някой.

От колко хил км мислиш че не са пипани.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще я карам в един сервиз да я погледнат. Тя колата е на 78хил и предишният собственик пази всички обслужвания след изтичането на гаранцията.

Никъде не пише да са пипани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и бобината може да се провери .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам твоите стоиности на входящи и изходящи какви са,може би колегите с твоя модел ще помогнат.

По принцип на бензин каго се кара колата се проверяват на 60хил км това да го знаеш така че мисля че не си ги прихвърлил фатално.

Намери сервиз който е правил регулиране на клапаните наХонда.

Да и бобината може да се провери но те си заминават при несмяна на свещи защото на 80 хил им идва вече трети комплект да се слага.Тях писал ли е че ги е сменял.

Обикновените свещи живота им е 40 хил км,но ако са заменени с иридиеви няма проблем.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител за смяна

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола с оригинален съединител и на 78 да се скапе мноооооого тормоз трябва там.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ся сменяни свещите.

Възможно ли е маховика да е за смяна? Че четох при такива симптоми, маховикът е дефектен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи да отидеш на сервиз и ги провери всички тея работи като клапани които са за регулиране ,свещи които са за смян и бобината,явно предния собственик не ги е поглеждал тея работи.

Съединитела и маховика които са оригинално им е рано за това.

Вземи да прочетеш на колко се сменят или проверяват тея обикновенни консумативи.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, CARPERA написа:

Вземи да отидеш на сервиз и ги провери всички тея работи като клапани които са за регулиране свещи които са за смян и бобината,явно предния собственик не ги е поглеждал тея работи.

Съединитела и маховика които са оригинално им е рано за това.

Да, още утре отивам да запазя час. Благодаря за бързите отговори!

Ще пиша отново, когато се установи проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом не го прави всеки път, виж дали като ти придърпва пак на първа не си с влючен климатик. При мен въпреки, че съм с роботизираната кутия, ако е включен климатика се усеща една лека вибрация, като съм спрял на светофар. На мен не ми прекъсва, но като цяло може да има и друг проблем, но при включен климатик двигателя в ниските обороти го усеща и то при заграял мотор, защото тогава оборотите са 700-800, а като е студен държи около 1200-1300 и тогава не го усещаш. Може да имаш също така някоя разбита, блокирала ролка някъде по обслужващия ремък и при включен климатик донатоварва системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете ми къде може да го направят този реглаж на клапаните?

 

В два сервиза ми казаха, че такова нещо не се прави, защото клапаните се регулират сами електронно. Аз вече 5 години (80к км) си карам колата и не съм усетил проблеми. Лично за мен това е нещо, което е било наложително на старите Хонди, но не мога да намеря надежна информация по темата.

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, revenue написа:

Кажете ми къде може да го направят този реглаж на клапаните?

 

В два сервиза ми казаха, че такова нещо не се прави, защото клапаните се регулират сами електронно. Аз вече 5 години (80к км) си карам колата и не съм усетил проблеми. Лично за мен това е нещо, което е било наложително на старите Хонди, но не мога да намеря надежна информация по темата.

Колега, такова нещо като електронно регулиране на клапаните няма.,или поне аз не съм чувал. Датчик ,който регулира налягането на маслото,за задействане на v tec системата има.Да не би,да става въпрос за това? Тук в темата говорим за регулирането на топлинната хлабина на клапаните. То се прави механично с ключ,отвертка и луфтомерни пластини. Този мотор ,както и на повечето хонди, не е снабден с хидравлични повдигачи и затова се налага ръчно регулиране през определен пробег. Препоръчително е през 60000 км. Колкото до проблема с претрисането се съмнявам да е от клапаните,по скоро съеденител или опорен тампон на двигателя,или нещо подобно. Дано съм бил полезен с моето мнение.

Редактирано от stefan 1
Гршка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 hours ago, revenue said:

Кажете ми къде може да го направят този реглаж на клапаните?

 

В два сервиза ми казаха, че такова нещо не се прави, защото клапаните се регулират сами електронно. Аз вече 5 години (80к км) си карам колата и не съм усетил проблеми. Лично за мен това е нещо, което е било наложително на старите Хонди, но не мога да намеря надежна информация по темата.

 

Боже колко майстори има които трябва да си сменят професията.

Отиди при някой който е правил Хонди при тези двата сервиза не стъпвай повече.

Не карай вече така повече че като усетиш проблема ще е за  друг ремонт по двигателя.

Колегите от София да кажат къде,аз бих отишъл при Фена в Дупница.

п.п. споменатия интервал от колегата  за регулиране е когато колата е само на бензин,ако имаш газ е на 20-25хил км се прави регулиране.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.12.2019 г. at 20:06, cucy написа:

Колега, щом не го прави всеки път, виж дали като ти придърпва пак на първа не си с влючен климатик. При мен въпреки, че съм с роботизираната кутия, ако е включен климатика се усеща една лека вибрация, като съм спрял на светофар. На мен не ми прекъсва, но като цяло може да има и друг проблем, но при включен климатик двигателя в ниските обороти го усеща и то при заграял мотор, защото тогава оборотите са 700-800, а като е студен държи около 1200-1300 и тогава не го усещаш. Може да имаш също така някоя разбита, блокирала ролка някъде по обслужващия ремък и при включен климатик донатоварва системата.

Пробвах и на включен и изключен климатик, тресенето остава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно интервалите за обслужване (в частност реглажа на клапани) не четете постове от непознати по форумите, а си изтеглете и четете ръководствата за съответния модел, за съответния регион, в който шофирате. Генерализация като „клапани на бензинова хонда се регулират на 60к“ не са коректни. Пример е Акорда от подписа ми, в чието ръководство пише, че интервалът е 40 хиляди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.12.2019 г. at 13:38, Pavel_Pavlov написа:

Относно интервалите за обслужване (в частност реглажа на клапани) не четете постове от непознати по форумите, а си изтеглете и четете ръководствата за съответния модел, за съответния регион, в който шофирате. Генерализация като „клапани на бензинова хонда се регулират на 60к“ не са коректни. Пример е Акорда от подписа ми, в чието ръководство пише, че интервалът е 40 хиляди.

Колега,за теб може да съм непознат,за друг да съм познат.Кой какво да чете-сам си избира.Не ангажирам никой с моето мнение. Само не мога да разбира"съответния регион" какво значение има за регулиране на топлинна хлабина на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В частност за хлабините има значение типичната експлоатация на автомобилите. Например К24А3 в америка има много по-голям интервал за проверка и реглаж на клапани отколкото в Европа. Двигателят е еднакъв, но инженерите са преценили, че при режимът на средностатистическият американски акорд не е нужно да се регулират толкова често.

 

Други фактори, които играят роля за различните интервали в различни региони са качеството на горивата и различните законови изисквания на различните държави към производителите и към двигателните масла. Поне за това се сещам в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че по-нагоре в темата, няколко колеги съветват IvayloVelchev1 да си провери бобината.

Но R18-ската е с бобини (мн.ч.). На всяка свещ има отделна бобина, в лулата на свещта. ;)

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Pavel_Pavlov написа:

В частност... 

Което не никак малки фактори от тези които си посочил. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се!

Колата ще я прибирам до България след около 2-3 месеца, защото това са цените които ми обявиха в Германия:

-Смяна съединител : 1100 евро( само работа)

-Реглаж на клапани в Хонда( защото не намерих друг сервиз, който да се занимава с хонди) : 190 евро

- смяна свещи: 120 евро

За момента са ми много високи цените и най-удобния за мен вариант е прибиране до България.

 

Редактирано от IvayloVelchev1
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем колега. Как е оправи ли колата? От какво е бил проблема? Почти съм сигурен че не е от клапаните, дросела и съединители?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм още, защото вече почти не го прави и не се е налагало да се прибирам до България 😃 ама мисля, че е съединител, защото при превключване  от 1ва на 2ра във високи обороти придърпа един път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...