Cyreon 204 #1 Публикувано 16 Септември, 2019 От два месеца имам проблем, който напоследък се задълбочи. Когато спирам или потеглям по-рязко се чува едно изпукване в предницата. Еднократно е, само веднъж се чува и прилича на звука който издава ABS. Когато спирам или потеглям бавно и плавно не го прави. Същото изпукване го прави и когато при ниска скорост или спрял автомобил завъртя леко волана на ляво или на дясно. В началото беше слабо изразено, сега го прави по-отчетливо, т.е. проблемът се е задълбочил. Допълвам, че колата никога не е катастрофирала, не е била блъскана или удряна. Карана е винаги много внимателно. На 90,000 км е. Насоки какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #2 Отговорено 16 Септември, 2019 Прилича на кормилна рейка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #3 Отговорено 16 Септември, 2019 При мен, но на 7, е така от януари т. г. Чакам го да се задълбочи хубаво и да е ясно изразено, че иначе не може да се хване , без да се разглоби из основи. Вече потропва осезаемо при почти всяко потегляне и спиране, както и при преминаване на само едното колело през неравност/дупка, колкото да усуче двете колела едно спрямо друго. Иначе все още не тегли наникъде и при по-висока скорост не се чува нищо, само при ниска скорост е, и го усещам на волана. Ще го потрая още 1-2 месеца и ще мина до сервиза. Заподозрял съм някое от горните тампончета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #4 Отговорено 17 Септември, 2019 ogi28b, и при мен го има това потропване при преминаване на лявото колело през невавност. Осезаемо се чува и това. Изчестох доста стари постове тук и се оказва, че това е често срещан проблем за Акордите. Май при нас проблемът е в рейката или по-специално във втулката на накрайника на рейката. И пак от това, което изчетох проблемът има временно решение - ходят свалят рейки, изработват нови втулки и т.н. и след 30,000 км пак се появява, а тия упражнения никак не са евтини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #5 Отговорено 17 Септември, 2019 Няколко въпроса, ако наистина се окаже, че е рейката (или втулката на накрайника), нещо което според симптоматиката съм вече на 99% сигурен, че това е при мен: 1. Има ли човек, който е имал подобен проблем и го е разрешил трайно (под трайно разбирам поне след 100,000 км да няма проблеми и нищо да не почуква, потраква и похлопва). 2. Ако няма трайно решение, опасно ли е да се кара така? 3. Ако се кара така и с времето шумовете се увеличат, това влошава ли състоянието на други части от кормилната уредба или по окачването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #6 Отговорено 17 Септември, 2019 А дали е рейка или вътрешно каре, защото при рейката шума идва отдясно и отпред, а не от предницата? Иначе отговора и на трите въпроса според мен е "не" . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #7 Отговорено 17 Септември, 2019 Отиди на сервиз дс прегледат колата на подемник. Не "хвърляй" боб в теми в нета.Може и от каре да е,ама се ходи на сервиз да се установи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #8 Отговорено 19 Септември, 2019 На 17.09.2019 г. at 18:14, Cyreon написа: Няколко въпроса, ако наистина се окаже, че е рейката (или втулката на накрайника), нещо което според симптоматиката съм вече на 99% сигурен, че това е при мен: 1. Има ли човек, който е имал подобен проблем и го е разрешил трайно (под трайно разбирам поне след 100,000 км да няма проблеми и нищо да не почуква, потраква и похлопва). 2. Ако няма трайно решение, опасно ли е да се кара така? 3. Ако се кара така и с времето шумовете се увеличат, това влошава ли състоянието на други части от кормилната уредба или по окачването? Здравей колега, 1. Мисля че най-трайно ще е решението на братушите, дълга втулка и изработване на целия държач (виж в темата за рейките при 8-ма). 2. Както колегата е отговорил > НЕ 3. Аз също съм се чудил по този въпрос, колко трябва да се износи втулката за да позволи достатъчно изместване на пръта, че да започне да износва и останалите елементи. Аз постъпих по друг начин, вместо търсене на трайно решение, се насочих към търсене на евтино и бързо решение > такова има , при 8-ма втулката се сваля на място без много разглобяване, прави се бързо и се монтира пак. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #9 Отговорено 19 Септември, 2019 Koлега, присъства ли на ремонта, мисълта ми е дали знаеш имало ли е грес между пръта и водещата втулка и в какво състояние е била. Струва ми се, че ако периодично се чисти старата грес и се полага нова проблемът може да се отложи много напред във времето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #10 Отговорено 13 Октомври, 2019 Здравей, Попринцип се използва материал за втулката който има "смазочни свойства" (не го приемей директно) това идва от калая който има в материала. Грез оригинално няма. Аз лично сложих малко грез колкото да направя тънък слой върху пръта, но не мисля че това ще има голям ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #11 Отговорено 14 Октомври, 2019 Добре си направил, че си сложил грес, ако действително тази рейка излиза от завода без грес то това си е заложена амортизация, то и затова толко проблеми с тези рейки, като имам време ще сваля маншона на моята да видя какво е положението. Каква грес ползва, доколкото знам графитната е подходяща, може и тефлоновата да е подходяща, впрочем втулката не е ли тефлонова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #12 Отговорено 14 Октомври, 2019 И при мен го има това припукване (Акорд 7) но на 5 майстори съм я карал и казват че всичко е БЕТОН а тя си пука при потегляне, но не всеки път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #13 Отговорено 14 Октомври, 2019 Здравейте колеги, Не втулките оригинално не са тефлонови, не знам точния състав на материала, но е медно базиран. Реално при мен пръта беше "леко омазнен" но никаква следа от грез или смазка. нека не забравяме че колата е на 210к и едва ли някой я е рециклирал в Швейцария. Мился да рециклирам и лявата втулка идните седмици, ще пиша ако има промяна със препукването. И при мен не е постоянно, понякога се чува понякога не, в някои неравности се чува леко чукане на метал това предполагам е от рейката. И при мен всичко отдолу изглежда в доста добро състояния, гумените елементи нямат пукнатини и никъде няма луфтове ..... ама пукането си го има Смених дясното вътрешно каре и все още има леко терсене, сега ще сменя и лявото и дано да се оправи, че.... почва много да ме изнервя вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове