rollin 463 #1 Публикувано 24 Август, 2019 Здравейте Някой сменял ли е въпросния тампон с нещо различно от оем и дали карат или са зле като качество? Разликата в цената е доста голяма а и не съм сигурен дали моя е прецакан та ми се иска да го сменя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #2 Отговорено 25 Август, 2019 При мен предния тампон е сцепен отгоре около металното ухо. Гледах на видео, че оригиалния има вакуум маркуч, и при слагането на алтернативния се появяват леки вибрации. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 25 Август, 2019 Предния е с вакуум да, ама задния е без. Аз имам едно пукане при потегляне и абсолютно всичко по окачването е здраво и вече се чудя от къде е. Интересното е, че един Македонец идва при Боби за ремап и като карах неговата кола го имаше същото пукане и той ми каза че е ходил в 5 сервиза и са му казвали че всичко е здраво както казват и на мене а пукането е факт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 26 Август, 2019 Недко при малко по резко потегляне ли пука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 446 #5 Отговорено 26 Август, 2019 И аз имах такова пукане при тръгване. Всичко уж здраво(някой понапукан тампон не се брои) и си пука при тръгване. Оказа се задния болт на десния долен носач, че не беше стегнат. То болта направи половин оборот, но явно е било достатъчно. Кой и за какво го е развивал не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 26 Август, 2019 Преди 10 часа, fenabg написа: Недко при малко по резко потегляне ли пука Фенче по скоро при по внимателно потегляне, даже съм чувал "пукането" още на стартер като паля и това ме навежда на мисълта, че може да е тампон на двигателя. Иначе се чува или при подаване на газ(по плавно) или при потегляне, дори съм го чувал и по неравност ама вече дали се дължи на неравността или на това че съм отпуснал или пък подал газ все още не мога да определя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #7 Отговорено 30 Август, 2019 И аз имам същото пукане, когато купих колата един от болтовете на планката на моста беше скъсан, след смяната му пукането доста се редуцира. Сега миля, че трябва да проверя всички болтове по носачите и моста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Damasko 5 #8 Отговорено 30 Август, 2019 Доскоро и аз имах пукане при потегляне. Оказа се лявата гайка на главината - не беше стегната. Успя да се мръдне съвсем малко, но явно е било достатъчно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 30 Август, 2019 Между другото и аз мисля че е някъде от болтовете на моста ама така яко са стегнати че няма на къде повече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #10 Отговорено 7 Декември, 2021 Малко да възродя темата колеги ще тъй като моят акорд 7 2.4 автомат има пукане което се усеща на волана и след проверка и разглобяване на всичко предното окачване няма нищо, помислих за кормилна рейка, но виждам че е писано за изпъкване при палене, което аз го имам от време на време и от време на време имам по голямо вибрации от мотора на празен ход, зависи дали съм спрял на равно или под наклон. Проверих наскоро тампона при пистовия ремък и е добре, сега ще проверя предния и задния тампон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 17 Декември, 2021 Колеги, само да споделя че няма как да хванеш че е тампон, просто ръчкайки с щанги и какво ли не на канал, освен ако тампона не е леж/разпаднал се. Относно дали ОЕМ или друг, аз знам от опит че само ОЕМ ще свърши това, за което е предназначен. ОЕМ е светлинни години пред "другите" (изключвам тунинг афтърмаркет които са и по-скъпи от ОЕМ). ОЕМ тампони и гумени уплътнения се обработват със специални химикали, които предовратяват напукване и стареене на каучука, докато стои на склад, както и такива които запазват качествата му за мн дълъг период от време. Виждал съм с очите си за какво става дума. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #12 Отговорено 17 Декември, 2021 Моите преден и заден на мотора (Акорд 7 / 2.4 / фейс / АТ) бяха "леш" и ги смених като я купих 2015-та със здрави ОЕМ - от морга и още са ок и на колата. Важното е да са видимо здрави, а на предния да му държи вакуум пневмо мембраната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #13 Отговорено 17 Декември, 2021 Преди 1 час, ceco_accord написа: Важното е да са видимо здрави, а на предния да му държи вакуум пневмо мембраната. Би ли споделил някакъв способ,с който да се диагностицират,освен визуално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #14 Отговорено 17 Декември, 2021 За предния - дърпаш с уста през тръбичката, за да изтеглиш въздуха и затапваш с език. Ако ти дърпа езика за 5-6 секунди и не променя подналягането, значи мембраната е здрава. Малко е монтьорски метод, ама е безотказен за неизнежените. А дали каучука на двата е здрав визуално може да се прецени като се стегне тампона в менгеме и се усуква с нещо горния метален щифт. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове