Jump to content
csf_da

Газаджийски въпрос

Recommended Posts

Здравейте,

 

Извинявам се, ако е разисквано вече, но не намерих същата тема. Предполагам е тривиален проблем - нещо няма мощност и ряз като напълня резервоара на газовата до горе. Като поспадне нивото на газ в резервоара и върви много по-добре. Сега ще сменя въздушия филтър, ако изобщо има значение. Някой знае ли от какво точно се получава? Газовата е нова (на 20к). 

 

Поздрави,

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От настройките на газовото това колко има в резервоара изобщо не влияе  на вървежа. 

На 20 км или 20 хил.км 

Първо смени филтрите  на газовата и двата ако е на 20 хил км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще пробвам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята е нова газова но такива проблеми не съм имал,освен до де е настроят пуста му газова да не свети чека,на 20 000 смених и двата филтъра доста боклучак имаше а зареждам само от лукойл

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам заглавието и темата,да питам газаджиите,а и не само.

Проблем ли е тази кристализация,около края на маркучите,за охладителната течност,към изпарителя и на какво се дължи това?

20200516_160149.thumb.jpg.bbc4dfd353fcffbc90d1663189ebdf87.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От антифриз е това. Имаш/ал си теч от едното коляно на изпарителя. Може да смениш о-пръстените на коляното и малко да стегнеш скобите.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От друго място ми казаха,че бил прекалено концетриран антифриза и за това, на което не гледам на сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какъв антифриз използващ,ако оригинален на Хонда не е прекалено концентриран.

Да имал си теч на антифриз и то  малък ,притегни ги скобите хубаво е да се проверят всичките .

Имах такъв проблем след година след поставяне на газовата правеше една две капки под колата,накрая се оказа едно съединение от газовата притегнах и всичко заспа.

Така изглежда изсъхнал антифриз като твоята снимка.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БРЦ кит-а идва с 15-ски маркуч за вода и затова не се стягат много много скобите. А на алуминиевите щуцери на гениус макс изпарителя може и без скоби направо, толкова са плътни. Това с антифриза е несериозно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 10 минути, jijane написа:

БРЦ кит-а идва с 15-ски маркуч за вода и затова не се стягат много много скобите.

И аз така знам,че не трябва да са "яко" стегнати.

Теч..,както и локви от антифриз,никога за пет години съм нямал от никъде,но явно от време на време си просълзява от там.

Ще видя да ги стегна леко.

П.П.:Антифриз само оригинален,сменен един път преди 70к. Скоро ще го точа и него!

 

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същата ситуация със скобите. Това синкаво сълзене при мен също го имаше, но не съм ги натягал, защото спря от само себе си. Карам само с антифриз от Хонда, и нямам някаква значителна загуба. Доливам съвсем малко веднъж годишно. Струва ми се, че при резки температурни амплитуди се получава това сълзене.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 57 минути, JHM написа:

И аз така знам,че не трябва да са "яко" стегнати.

Теч..,както и локви от антифриз,никога за пет години съм нямал от никъде,но явно от време на време си просълзява от там.

Ще видя да ги стегна леко.

П.П.:Антифриз само оригинален,сменен един път преди 70к. Скоро ще го точа и него!

 

Не знам на колко години е изпарителя, но имай предвид, че гумите(мембраната) на тези изпарители издържа около 150 ккм, максимум до 200. Казано другояче 2500-3000 часа(при по-топли мотори, или повече градско и по-малко)и обикновено се налага смяна.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 86к. е изпарителя,няма ядове за сега.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така, дори бих казал, че и всичко е по-мръсно.

Вече мина 110к. Не съм има никакви драми и на 100 на реших да я закарах за профилактика. Накарах ги да сменят всички маркучи, които бяха лесно достъпни, тройници, филтри и тн. Оказа се, че и клапана в бутилката е замърсен и не затваря хубаво. За цялата процедура олекнах с 80лв, но си струва дори за спокойствие.

Изпарителя го рециклирах на 75к. Струваше ми се, че сутрин се чуди с паленето и първия заподозрян беше той. Питах направо за нов, но ме посъветваха, че ремонтния комплект за рециклирането бил оригинален и по-добре било рециклиране отколкото нов. Олекнах със 120лв. Според газаджията не било фрапантно положението, можел и още да изкара. Гарнитурите били втвърдени, но не и скъсани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам страничен върпос и да не пуска нова тема и той е , след реглаж на клапани трябва ли да се ходи до газаджията за донастройка ?! Защото след реглажа може и да си внушавам при каране по магистралата със 120-130 като дам газ сякаш не поема а педала си го настъпвам добре 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не е нужно, но, ако усещаш разлика в поведението, защо да не отидеш да провериш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...