Jump to content
nedjalko1

Задържа ми педала на съединителя- не върна до горе

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Тази сутрин педала на съединителя не се върна , задържа някъде по средата,

След повторно натискане се върна и после сяла сутрин в задръстването си беше нормално.

Спирачната течност я смених преди месец, и е на ниво - да не кажа до горе ако това може да е проблем ?

Смених и пластмасовата втулка на педала с което оправих скърцането.

Десетки пъти после го натисках на изгасена кола 6,

Какво подсказва този проблем, че ми предстой пътуване в чужбина и да не се капе по път?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Обезвъздушена ли е системата при смяна, снимай казанчето да видим цвета какъв е на течноста сега.

Виж  за омасляване някъде около горната част на педала.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Teчноста е бистра в сравнение с преди, има леко ченнно, но не съм задълбавал да лъсвам казанчето,
няма течове, след смяната изката около 5к и не съм имал проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа на съединителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рязко ли се скапва или ще зачестят проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се скапва изведнъж, минават месеци преди да откаже. Просто когато ти остане долу го повдигне с крака. Това се случва защото течността минава зад буталото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих капачката и изфъска, направило е някакъв вакуум, но нивото си беше над максимуума,

Явно  съм го препълнил в тъмното.
Сега дръпнах с една спиринцовка и е на средата, та дано да не прави повече проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , Падала падна от веднъж и дори да го върнеш на ръка съединител няма - колата си ме остави на пътя .

При подобни симптоми да знаете - подмяна на помпа мигновено - при мен беше горна .

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На близък приятел също му падна изведнъж педала на съединитела (црв 2-ра генерация), като и при него също се оказа, че е хвърлила котва горната помпа (тази при педала).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такива симптоми смени и долната.Тя е причината да замине горната.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е причината тръгнала долна, да скапва горна помпа?

Качва по течността боклуци, въздух. влага в течността от старост или разхеметизирана долна, корозия/язви по цилиндрите и респективно надрани маншети... или последния да затвори?

Преди около 3 години аналогичен случай с Mazda 626. Замених горна помпа и промивка, нова течност и до момента без забележки.

Не съм се усъмнявал в долната, защото под прахозащитния маншон нямаше омасляване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това долното не знам защо го наричате помпа, когато е най обикновено хидравлично бутало. Когато му се скапат гумичките изпуска течност и неможе да натиска вилката. Извода е ако е сухо там проблема е в помпата (горната), но защо да не се смениш всичко за 20лв в повече. Аз сменям само гумичките за 20лв комплекта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защото качеството на афтърмаркет ремоонтните комплекти е доста съмнително и в 90% от случаите проблема се решава за не-повече от няколко месеца... а и ако има язви по цилиндрите, рем комплекта не върши работа.

 Така му е дошло на някой на времето, така му викат, като "подай ми гедорето". Иначе трябва да караме на Master/Slave cylinder. :)

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, педала на съединителя ми е леко по твърд от на другите ми коли. Дали не е това причината да се счупи помпата.

Твърдия педал признак за износен съединител ли е и защо?

Ще съм благодарен, ако някой разясни тези неща.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съединител си и най вероятно и за вилката на лагера. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на вас тежък ли е педала на съединителя, и на колко хил. км обикновенно се сменя обикновенно ?

Мойта е на 204к. реални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готов си. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че пиша в темата на колегата....Има ли някакви външни признаци за причината,когато започне да ти задържа педала ...чат-пат!!!!При мен течноста е чиста,няма омасляване никъде,когато разкачахме отпред да сменим детонационния датчик колегата от форума спомена че долната "помпа" е нова.

То и горната на външен вид е като от магазина!!От известно време ми задържа педала по средата и се връща сам след секунда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...