shikk 0 #1 Публикувано 24 Юни, 2019 Привет Имам огромен проблем , акорда тресе , колкото повече ускорявам повече тресе и криви дискове при покупката дисковете бяха криви съответно смених ги , с среден клас до 5000 км пак криви казах си по евтиното излиза скъпо отново смяна с трв и същия цирк след около 5,6 хил кигато ги сменя тресе между 120/130 силно после понамяля когато са криви колкото повече толкова повече смених десен лагер започна да шуми незнам дали има връзка купих карета втора употреба с дълга полуоска смяна и пак тресе тампони глупости всичко смених като се стегна още повече тресе маховик не съм сменял но смених съединител надали има веъзка с диаковетв мислех за крива главина но надали приятел ми каза че е възможно да имам проблемен спирачен апарат да затяга и да ,..?.???? ужас Сили нямам вече с нея 2006 г 2.2 а ... гуми джанти са балансирани джанти взех оригинални (бяха китайски старите ) купих и нови гуми летни и зимни и с двата сезона е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #2 Отговорено 25 Юни, 2019 Тресене при ускорение трудно ще е от криви дискове. При мен диагнозата беше доста по-лоша. Разбити лагери в диференциала и оттам разбити полуоски. Взел съм нова скоростна кутия и полуоски, но още не съм вкарал колата за смяна. Надявам се тези дни да се случи и когато е готова, ще дам отзив. При мен тресенето се появява около 80-90 и също продължава до около 120-130 само при подаване на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #3 Отговорено 25 Юни, 2019 Колега @shikk, виж от съседния раздел дали няма да извлечеш нещо интересно, ето от тази тема, може да имаш подобен проблем: Линкът е към първото мнение на втора страница, там е описано решението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shikk 0 #4 Отговорено 25 Юни, 2019 Колата тресе от 1 км нагоре при ускорение на свободна със натиснат съедините когато не е на скорост по всяко едно време колкото по бързо се движи толкова повече тресе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #5 Отговорено 25 Юни, 2019 За де тресе от един км. то някоя главина се мята.Качваш се на друга и след нея киризиш кВо става.Макар,че смятам,че не си откровен с километрите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shikk 0 #6 Отговорено 25 Юни, 2019 Когато е на по низки километри не е толкова осезаемо но треперенето си го има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 25 Юни, 2019 Започвай от начало, съответно първо с джантите и гумите, но при друг гумаджия. Първо провери самите джанти - но без гумите, после заедно с гумите - за да елиминираш поне тези две неща. Също, задължително зачисти джантите отвътре, където лягат на дисковете. Гайките дали са правилните (за тези оригинални джанти), че за предишните китайски джанти може и да са били, но за тези да не стават? Относно задържащ спирачен апарат - много вероятно е от там да ти идва проблема, но трябва разглобяване раздвижване , смяна на спирачна течност и съответно обезвъздушаване. Е може да има и нещо разбито/износено по самия апарат, но това ще го видиш след разглобяване. Така че почвай от тези две три неща , и при добри обстоятелства, ще решиш проблема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #8 Отговорено 28 Юни, 2019 На 24.06.2019 г. at 23:53, shikk написа: Привет Имам огромен проблем , акорда тресе , колкото повече ускорявам повече тресе и криви дискове при покупката дисковете бяха криви съответно смених ги , с среден клас до 5000 км пак криви казах си по евтиното излиза скъпо отново смяна с трв и същия цирк след около 5,6 хил кигато ги сменя тресе между 120/130 силно после понамяля когато са криви колкото повече толкова повече смених десен лагер започна да шуми незнам дали има връзка купих карета втора употреба с дълга полуоска смяна и пак тресе тампони глупости всичко смених като се стегна още повече тресе маховик не съм сменял но смених съединител надали има веъзка с диаковетв мислех за крива главина но надали приятел ми каза че е възможно да имам проблемен спирачен апарат да затяга и да ,..?.???? ужас Сили нямам вече с нея 2006 г 2.2 а ... гуми джанти са балансирани джанти взех оригинални (бяха китайски старите ) купих и нови гуми летни и зимни и с двата сезона е така Колега на следващата страница във форума има същата тема за криви дискове от друг колега с Акорд само че бензинов, пусната е през Септември миналата година. Там е написано и евентуално какъв е и как може да бъде решен проблема. Не мога да разбера щом проблема ти е с криви дискове, защо не прочете малко по темата ами пускаш пак същата отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #9 Отговорено 3 Юли, 2019 Как ще е проблема в криви дискове, ако: On 6/25/2019 at 10:07 AM, shikk said: Колата тресе от 1 км нагоре при ускорение на свободна със натиснат съедините когато не е на скорост по всяко едно време колкото по бързо се движи толкова повече тресе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #10 Отговорено 3 Юли, 2019 Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа: Как ще е проблема в криви дискове, ако: Ако апаратите имат нужда от рециклиране и буталото задържа. Ама чак от 1км/ч да започва е странно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #11 Отговорено 29 Юли, 2019 На 25.06.2019 г. at 9:05, Knoxville написа: Тресене при ускорение трудно ще е от криви дискове. При мен диагнозата беше доста по-лоша. Разбити лагери в диференциала и оттам разбити полуоски. Взел съм нова скоростна кутия и полуоски, но още не съм вкарал колата за смяна. Надявам се тези дни да се случи и когато е готова, ще дам отзив. При мен тресенето се появява около 80-90 и също продължава до около 120-130 само при подаване на газ. Един месец по-късно, но вече имам отговор. Проблемът се реши със смяната на скоростна кутия и полуоски. Човекът, който ми прави колата, ми обясни, че ако ми смени само полуоските, тресенето ще се появи отново, тъй като диференциалът е бил много разбит, затова сменихме всичко. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #12 Отговорено 29 Юли, 2019 Добре е че си решил проблема си, но последното изречение от твоят пост №2 е 100% разбито вътрешно каре на някоя от полуоските. Въпреки това, ще е любопитно да видим разбитият диференциал? Иначе - да, вибрациите е нормално да натоварят и износват лагерите му, както и да "натръпнат" леглата им в корпуса на кутията, но чак пък диференциал? Споделям просто свой опит и не подлагам на съмнение действията на твоя майстор, особено ако е отворил кутията и е видял че вътре всичко е леш. Сивикът (от подписа ми) също "се разболя" от вътрешно каре (100% еднакви симптоми) и в рамите на 1000км вибрациите станаха непоносими - поне за моето сърце. Просто го усетих в началото на двупосочно пътуване по диагонал на държавата и нямаше какво да сторя, та яваш - яваш. Смених карето, а на кутията нищо и няма, вече 17 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #13 Отговорено 30 Юли, 2019 Лагери на диференциала по-достоверно ли звучи? Тези неща ги говорихме доста отдавна, а и не се имам за много технически грамотен, затова имам 2-ма човека, на които се доверявам. Мисълта ми е, че може и аз да не пиша 100% коректни неща, но със сигурност имаше и проблем, свързан с диференциала. Старата кутия я метнах в багажника на другата кола, така че мога да направя снимки, ако представлява интерес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #14 Отговорено 4 Август, 2019 На 30.07.2019 г. at 7:51, Knoxville написа: Лагери на диференциала по-достоверно ли звучи? Тези неща ги говорихме доста отдавна, а и не се имам за много технически грамотен, затова имам 2-ма човека, на които се доверявам. Мисълта ми е, че може и аз да не пиша 100% коректни неща, но със сигурност имаше и проблем, свързан с диференциала. Старата кутия я метнах в багажника на другата кола, така че мога да направя снимки, ако представлява интерес. направи ако може,защото и аз клоня на там и се интересувам точно какво е станало,благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #15 Отговорено 16 Юни, 2020 (Редактирано) Здравейте, може да се каже ,че темата е частен случай на автора и в крайна сметка решението може и да е било такова за него, каквото го е описал. Минало е известно време , той не е написал дали кардинално се е решил проблемът и дали се е появявал отново, така че можем да предполагаме ,че нещата са се решили така както ги е описал. Искам обаче да обърна внимание на хората като споделя моя опит. Бих казал ,че в почти всички случаи , вибрациите във волана и купето при нормално шофиране могат да са от най-различен произход, но това не е свързано с вибрациите при спиране. Както всички ще се съгласят вибрациите при натискане на спирачка са почти винаги от криви дискове. Тук идва историята , която се случи на мен и на един приятел , който имаше CR-V . Много често всички казват ,че кривенето на дискове преждевременно ставало понеже имало много ментета. Според мен не е точно така. Макар да е налична вероятността да попаднеш на менте, повечето случаи не е това. В повечето случаи е от пренатягане на гайките на джантите. Не знам дали го знаете, но аз не го знаех и се опарих. Гумаджиичетата, миличките ,те много обичат пистолетчето да го надумкат на максимално налягане и да ти ги врътнат ей така набързо като ти сменят гумите. И аз и моя човек с црв хвърлихме по един комплект trw и ate на около 5000 километра. Не ходим при един и същ гумаджия, затова подозирам ,че е често срещано. Явно много зависи с какво налягане работи пистолета. Нещо повече , оказа се че го пише на много места в интернет за всякакви автомобили, които са с шпилки и гайки( най често корейски и японски). Всичко се случва при пренатягане. Можете да си ги натягате сами с динамометричен ключ, в интернет пише на колко нютона. Уверявам ви ,че няма да изкривите преждевременно диск, дори да е менте. Така , че нека се борим с неграмотността като ние бъдем грамотни и правим нещата както трябва. Споделете на приятелите и познатите си , ако не го знаят. Успех! Редактирано 16 Юни, 2020 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #16 Отговорено 16 Юни, 2020 Доколкото разбирам, при натягане с прекалено голяма сила е възможно да се деформира главината или диска, това ли имаш предвид? Иначе това, което си писал, обяснява защо никога не съм имал проблеми с дисковете - затягам си гумите сам и обикновено го правя на 110-115 Нм. А може би комбинация от пренатягане + внезапно охлаждане на горещ диск? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #17 Отговорено 16 Юни, 2020 Категорично се криви дискът. За да опоска главината хептен трябва да се пренавие. Мисля , че все за толкова внимават гумаджиите. Предполагам се получава от различно стягане на петте гайки. Някои са по-натегнати, други не толкова , понеже всичко е на око. Само може да се предполага какво се случва. Затова понякога се случва и да Не ти се изкривят дисковете от някой гумаджия . Не знам какъв е механизмът на повредата, но е факт и на двама ни се случва вече. Проверил съм го и в интернет на няколко места. Не са случайни приказки. А нютоните ти са точно толкова, колкото трябва. Даже може да ги намалиш с до 30 процента, ако намажеш шпилките с някакъв вид грес, примерно медна, гумички. Ще дам отзив и за това по-натам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #18 Отговорено 16 Юни, 2020 Преди 2 часа, ivailopp написа: Даже може да ги намалиш с до 30 процента, ако намажеш шпилките с някакъв вид грес, примерно медна, гумички. Ще дам отзив и за това по-натам. Специално за мазането на шпилки/болтове - категорично било забранено, ама така чух от еди друг. Той го бил видял в сервизен бюлетин на Тойота (има Приус). Ще го потърся довечера. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #19 Отговорено 16 Юни, 2020 Може, да речем , че в тая ситуация може и да не е правилно, но за натягането без контрол е сигурно, че само то "криви"дискове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове