Радо82 40 #41 Отговорено 7 Юни, 2019 при откачен ремък има ли ги всички тези шумове ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #42 Отговорено 7 Юни, 2019 преди 2 минути, Радо82 написа: при откачен ремък има ли ги всички тези шумове ? За виенето, което се чува най-отчетливо на клиповете знам че си го има при откачен ремък. За другите не са слушали майсторите, но като цяло казаха, че няма разлика. Между другото турото откъде взема движение? На пистовия ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #43 Отговорено 7 Юни, 2019 (Редактирано) пратих ти клипчето на един мой приятел, той залага на маслена помпа работи в сервиз на Нисан Лион Франция Разходи се до Бултрако Варна за да я диагностицират Редактирано 7 Юни, 2019 от Радо82 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #44 Отговорено 7 Юни, 2019 (Редактирано) Ето ти един проблем когато е сложена добавка,може би при теб е станал обратния ефект,сменил си маслото отмил си добавката и ето виене. Редактирано 7 Юни, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #45 Отговорено 8 Юни, 2019 Преди 4 часа, Bizzito написа: .........Между другото турото откъде взема движение? На пистовия ли е? Сериозно ли питаш турбото от къде взема движение или се майтапиш. 😄 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #46 Отговорено 8 Юни, 2019 Типичния звук,появяващ се след смяна на веригите - както ти казах получава се при 70/80% при тези които са сменявали вериги. Този звук, най-вероятно е накарал предишния собственик, да се раздели с колата. Оригинален ОЕМ комплект няма и не се предлага. Всичките 12 или 13 елементи за пълна смяна, се поръчват отделно за да се събере целия комплект. Както ти казах, няма конкретен отговор, от какво се получава този звук. Имаше и колеги, които са извършвали този ремонт в Бултрако, но и при тях се е получило същото. Според Бултрако, нямало проблем. Аз за мен си имам някакво виждане, но пак е само предположение и няма смисъл да го коментирам сега , а евентуално след като направя тази процедура, която я планирам за другата година за едното СРВ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #47 Отговорено 8 Юни, 2019 Преди 7 часа, Bizzito написа: За виенето, което се чува най-отчетливо на клиповете знам че си го има при откачен ремък. За другите не са слушали майсторите, но като цяло казаха, че няма разлика. Между другото турбото откъде взема движение? На пистовия ли е? Един съвет колега,без да се обиждаш. - Не пипай нищо в коша.Ама нищо значи нищо! Това е дизел и то турбиниран и няма много общо с бензинов атмосферен мотор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #48 Отговорено 8 Юни, 2019 (Редактирано) Преди 4 часа, mccoy написа: Сериозно ли питаш турбото от къде взема движение или се майтапиш. 😄 Да това беше тъпо. Изобщо не помислих. Към другите колеги, не знам как приемате такива звуци за нормални. Като слушам другите дизели как пеят имам чувството че моя е за кофата. Този път хонда нещо са се поизложили май. Да, върви добре, динамиката му е добра сигурно ама.... Пак казвам, гледах друга кола със същия двигател и е ок. Звука няма нищо общо с моята, а май е на доста повече км. Пак със сменена верига. Редактирано 8 Юни, 2019 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #49 Отговорено 8 Юни, 2019 Преди 1 час, Bizzito написа: Да това беше тъпо. Изобщо не помислих. ОК. Правя и аз редакция. Ми не са нормални и едва ли някой би трябвало да ги приема.Няма лошо това да искаш колата да ти е топ,щеше да е лошо другото. Няма да забравя преди няколко години как изсипах един мотор на земята заради една дюза.Но ти не споменаваш за никакви сериозни вибрации. Дизела трябва да работи леко,спокойно и с леко почукване което идва от комънрейла.Не трябва да има никакво виене,стържене,хлопане и тресене. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #50 Отговорено 16 Юни, 2019 Здравейте отново, Според вас при смяна на маховик има ли шанс да изчезне някой от паразитните звуци. От чисто любопитство питам в момента. Така или иначе ще се сменя. Може би някой който, който е сменял може да сподели дали дали е имало смяна на звука ма двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #51 Отговорено 17 Юни, 2019 На 8.06.2019 г. at 9:51, Митко Йотов написа: ......Дизела трябва да работи леко,спокойно и с леко почукване което идва от комънрейла..... Мите, това не е атмосферен двигател, или помпа-дюза, затова удебеленото е излишно, за комънрейла. Преди 2 часа, Bizzito написа: .....Според вас при смяна на маховик има ли шанс да изчезне някой от паразитните звуци...... Има шанс - ама сега слушай звуците, за да усетиш после разликата (нали казваш: "че така или иначе ще се сменя ") п.п. Сменявал съм целия комплект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #52 Отговорено 17 Юни, 2019 Определено, откакто съм я взел не съм пускал музика. Само слушам двигателя То и аз ще сменям комплект, въпреки, че съединителя е сменян преди 30-тина хиляди. Надявам се поне металическия вук да изчезне. Ще споделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #53 Отговорено 5 Август, 2019 Малко ъпдейт, след смяна на демпферната шайба на коляновия вал двигателя малко утихна. Изчезна един от най-притеснителните шумове. Неравномерния металически звук, който най-много ме притесняваше. Сега отчетливо се чува ромоленето на веригата, но не е толкова силно като клипчето от @Радо82 . Няма чаткания, звукът и е равномерен. Вибрациите също намаляха и сега на преден план излиза смяна на веригата, а след това съединител и маховик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #54 Отговорено 27 Септември, 2019 (Редактирано) Здравейте отново, май дойде време за добри новини. Дано не се сметне за спам. Трети пост подред. Моля за извинение. Смених пълния комплект вериги. Всичко оригинално. Сега колата направо пее. Няма ги звуците. Звукът е като на нормален дизел, това което исках да чуя. В купето също вече е комфортно откъм звук. Остана единствено типичното виене след смяна на вериги. Но вече е доста по-слабо доловимо, а и аз му свикнах вече. Ако някой се интересува удоволствието струваше 2200 лв. Вече мога да кажа и че след смяна на демпферната шайба няма вибрации. Съединителя и демпфера са добре. Наздраве колеги! Редактирано 27 Септември, 2019 от Bizzito 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 402 #55 Отговорено 27 Септември, 2019 Честито, колега! Дано да нямаш повече проблеми. А на колко километри е колата ти, да знам и аз какво да очаквам? И на мен ми звучи малко стържещо мотора, но пък това ми е първия дизел с верига. Може да е нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #56 Отговорено 27 Септември, 2019 (Редактирано) преди 12 минути, inspektora написа: Честито, колега! Дано да нямаш повече проблеми. А на колко километри е колата ти, да знам и аз какво да очаквам? И на мен ми звучи малко стържещо мотора, но пък това ми е първия дизел с верига. Може да е нормално 220 хил пише на километража. Но тя е сменяна на 160. Уж е вкарвана преди 2 години за човек от приятел. Може и да са реални. И аз го бях приел за нормално, защото всичко, което гледах беше така. Опредлено ще се чува, че е с верига след определен пробег, вече зависи колко, колко те дразни и колко може да изкара. Лошото е, че и веригите се късат. Отиди при Дидо Миямото най-добре да ти каже на какво дередже е. Редактирано 27 Септември, 2019 от Bizzito 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #57 Отговорено 28 Септември, 2019 (Редактирано) Преди 14 часа, Bizzito написа: 220 хил пише на километража. Но тя е сменяна на 160. Уж е вкарвана преди 2 години за човек от приятел. Може и да са реални. Знам,че на 200х. трябва да се провери,а защо са я сменили на 160...предполагам има едни 100-тина хиляди отгоре,така по се връзват нещата.Италианка ли е?Отделно ако наистина е сменяна как е заминала за 60 000. Редактирано 28 Септември, 2019 от zograffa 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #58 Отговорено 28 Септември, 2019 преди 29 минути, zograffa написа: Знам,че на 200х. трябва да се провери,а защо са я сменили на 160...предполагам има едни 100-тина хиляди отгоре,така по се връзват нещата.Италианка ли е?Отделно ако наистина е сменяна как е заминала за 60 000. Може и така да се погледне. Италианка е да. Итаианците ако са я върнали, защото примерно мой човек ако ми вкара кола ако го излъжат него ще излъже и мен. Както и да е, колкото толкова. Другото за сменената. И майстора се чуди как се е получило така, щото е сложена сравнително хубава верига DAIDO, каквато е оригиналната. Или е менте или не е сменяно масло. Жената преди мен ги е навъртяла тези 60 хил за две години. Надали е смянала 6 пъти масло за тия 2 години. С кастрол 5/30 е карана последно преди мен. Натрупват се нящата явно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #59 Отговорено 28 Септември, 2019 (Редактирано) Все пак на веригата имаше ли и нещо,да се е разтегнала за тези километри ме съмнява колкото и да не е сменяно масло.Може тогава да са сменили само верига без колела и от там да ти е шумяла повече.Ако пък 2000лв. си ги дал за твое успокоение е друг въпрос.Тая кола да не я купи от Бургас и преди това да е карана в Русе? Редактирано 28 Септември, 2019 от zograffa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #60 Отговорено 28 Септември, 2019 От време на време пришляпваше сутрин на студен мотор, което е признак за разтегляне в начален стадий. Не знам при смяната дали е съпоставяна, не сме го коментирали. Мога да я измеря ако имам данните. Сменен е бил целия комплект. А шумът си беше просто нетърпим, сега е песен. Няма обяснение защо се е получило така, както и няма обяснение за дразнещото виене, което се получава при всички след смяна на верига. Въпреки, че смених абсолютно всичко с оригинални части пак си го има. Смених си я и за мое спокойствие, все пак имам намерение да я карам дълго време, но за пореден път да се повторя шумът беше умопомрачителен, особено и преди да сменя демпферната шайба беше ужас. Не знам как не ми е направило такова впечатление като я купувах, два пъти я гледах и в сервиз влиза. Пак си се чуваше, но нищо чудно да е имало някаква добавка и след 100тина километра след обслужването - бум. От Варна е колата, не е тази за която си мислиш. Да сме живи и здрави и да си споделяме тук. От тук бях подготвен какво да очаквам от тази кола. Иначе щеше да има голяма изненада. И пак наздраве! Че то за тия пари човек си купува кола. Старата я дадох за по-малко 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #61 Отговорено 28 Септември, 2019 А дано,вече само каране да има.Според мен тази верига си е била оригиналната и нищо не са сменяли и колата е над 250х.Моята е на 200 000 и няма шумове при палене и мотора си работи сравнително тихо,за километрите съм сигурен понеже от нова се кара в Бургас.Сигурно и аз ще го играя тоя филм рано или късно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 402 #62 Отговорено 28 Септември, 2019 Поправете ме ако греша, но веригата се разтропва и се сменя, защото се разтяга, или по-точно се разширяват дупките за щифтовете на звената и от там става по-дълга. Честно казано, не виждам тук какво толкова голямо влияние би оказало качеството на маслото, още повече веригата не се маже принудително, а си загребва масло от картера. Евентуално триенето по обтегача и успокоителя, но там голямо напрежение няма. По-скоро стила на каране и дългият пробег са от значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #63 Отговорено 28 Септември, 2019 (Редактирано) Поправям те: Веригата не се разтяга, а износва (както и всички компоненти контактуващи с нея). И: Цитат ...Честно казано, не виждам тук какво толкова голямо влияние би оказало качеството на маслото... Ми то е най-важното - нищо че смяташ обратното, обаче не ми се влиза в полемика, а и нямам нерви да обяснявам. Редактирано 28 Септември, 2019 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #64 Отговорено 28 Септември, 2019 преди 7 минути, Emicha написа: Ми то е най-важното - нищо че смяташ обратното, обаче не ми се влиза в полемика, а и нямам нерви да обяснявам. Напълно съгласен. Тя си е механичен елемент с голямо триене, както всяко друго нещо в двигателя и има нужда от добро мазане. Не съм много сигурен дали няма и принудително мазане. На маслената помпа със сигурност загребва от картера, но агренажната дали успява да се маже добре ако няма принудително мазане не знам. Не съм сигурен, затова не твърдя, че има, или няма. Качеството на маслото си е фактор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SystemError 4 #65 Отговорено 29 Септември, 2019 На 28.09.2019 г. at 14:48, inspektora написа: Честно казано, не виждам тук какво толкова голямо влияние би оказало качеството на маслото Тогава защо не караме колите с олио хем е евтино хем има смазочни свойства. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 402 #66 Отговорено 1 Октомври, 2019 (Редактирано) Разбира се, че веригата има нужда от мазане, кой твърди обратното? Казвам, че останалите триещи точки на мотора са много по-зависими от качеството на маслото, отколкото веригата. Там всяко моторно масло би свършило работа. Същата конструкция се използва откакто има двигатели и се е мазала с много по-ниски класове масла. Жигулитата и Москвичите се караха с М10Д и какви ли не други бълвочи и веригите им пак изкарваха поне 150 000 км. Т.е., ако колата се кара с нискокачествени масла, веригата ще е последния проблем. Далеч преди това ще възникнат проблеми с турбо, лагери и др. компоненти с принудително мазане. Редактирано 1 Октомври, 2019 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #67 Отговорено 17 Октомври, 2019 На 7.06.2019 г. at 21:45, Bizzito написа: @Радо82 Колега, днес слушах и карах Сивик със същия двигател. Освен, че малко му трака веригата няма никой от моите странични шумове. А те са три. Виене, свирене и металически звук. Турбото отделно си го чувам и го различавам от тези три. Там мисля, че нямам проблем, освен че свиренето се чува от ляво. Казаха ми да проверя някой маркуч на турбото. Видео 1: https://1drv.ms/v/s!Aj6p8PQOUustslGxzdXCME5Ej25k?e=OGPFov Видео 2: https://1drv.ms/v/s!Aj6p8PQOUustslCgq2ekcx6OjIzi?e=GsNVyO Разбира се не е това, което се чува релано, но нещо се чува. Поздрави колега така си е колата на втория клип накрая преди да паднат оборотите нацяло се чува едно румолене,моя акорд го прави същото,купих я на 165хил сега е на 315хил. нито верига съм сменял нито нищо до ден днешен го прави и нямам никакви проблеми с това,понякога даже си мисля че има някъде нещо дето е захванато не както трябва и си тропка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #68 Отговорено 17 Октомври, 2019 преди 48 минути, benjamin4o написа: колега така си е колата на втория клип накрая преди да паднат оборотите нацяло се чува едно румолене,моя акорд го прави същото,купих я на 165хил сега е на 315хил. нито верига съм сменял нито нищо до ден днешен го прави и нямам никакви проблеми с това,понякога даже си мисля че има някъде нещо дето е захванато не както трябва и си тропка Това, което цитираш е още преди да сменя демпферната шайба. Там се смесват звуците и определено от нея идваше неравномерен звук. Виж коментар номер 53. То като цяло всичко може да кара, докато не се строши или не те остави на пътя Много голям фактор е и колко те дразни, аз не можах да го изтърпя. Според мен на твоите километри определено трябва да се погледне от читав майстор. Особено щом чуваш нещо ненормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове