ceco_accord 5783 #681 Posted May 2 Явно не вадят триногите при валеж, или тез смелчаци си мислят така. Share this post Link to post Share on other sites
vespa 308 #682 Posted May 3 Преди 22 часа, darius написа: Карам от Равда към Бургас. Дъжда вали, като из ведро. След колелото на Лидл, вдигам 110 и се установявам в дясното платно. И се почва, голфове, корси, пунто, грандис, сценици, всичките бараки възможни над 20г ме изпреварват като спрял. Смели хора, състезатели, в дъжда се юркат като штумахер! На другият ден, същият маршрут времето сухо, пак карам със 110, подобни коли карат кротко с 90 в ограничението. При дъжд какво значение има възрастта на колата, определящо е състоянието на гумите и после теглото. Share this post Link to post Share on other sites
darius 914 #683 Posted May 8 При дъжд веднага обяснявам: Окачване, височина, шоферски умения, ситуация и системи. 20г. бараки с люлеещи се амортесОри, никакви спирачки, самонадеяни състезатели. Теглото е много важно, колкото по тежък, толкова повече щети и ангелчета. Бмв нямаше, те си знаят и броят тоталките. Share this post Link to post Share on other sites
darius 914 #684 Posted May 8 И днес 4.30 Люлин - 7.30 Бургас караулака. Над 90% от тировете изпълняват ромската приказка: "Фаровете ден"! С правилно настроени фарове ме изпревари, Ауди S6 и S klasse след 2016! Добре са ми затъмнени стъклата и огледалото за задно виждане ме спасяват! Насрещното го боря със сенника! Share this post Link to post Share on other sites
electric28 11 #685 Posted May 12 Последно време пътуването по магистралата е тегаво. Масово каране в лява лента безпричинно. Не разбирам защо след 5-6 подминати коли не им става неудобно? Поне да пускат опитващите се да изпреварят бавните мепесета в дясната лента(има камиони и не само които карат с много под 90).Каране броня в броня и безпричинно притискане при изпреваване(същите тези, които не помръдват от ляво). Много трябва да си играя да режа видеа от регистратора иначе да съм ги извадил досега). Включване на магистралата без да се използва ускорителната лента.В града е същата трагедия - кара се в най ненатоварената лента, при престояване засичаме всички, мигачи не се използват 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5783 #686 Posted May 12 Отдавна не ползвам магистралите ни, или само в много краен случай. А и като цяло, пътната ни мрежа е трагедия. Каква култура без анфраструктура?! Share this post Link to post Share on other sites
darius 914 #687 Posted May 13 Да пишем до министърУт, да оправи магистралите и да изчакаме 3 седмици, тея с 250 сами ще се елиминират! 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5783 #688 Posted May 13 Mда. Естествен подбор. Снощи в Пловдив пак 2-мина загинали и Ренджа на 2 строшен. Културно - с 200 по булеварда. СУВ-овете дупки по асфалта ги не плашат, но дърветата са яки. А сегашният министър-ка (за малко) е толко "извън час", че чак ... ама, няма как - калпав е матрЯла. Share this post Link to post Share on other sites
darius 914 #689 Posted May 13 Поне не са убили невинни ! Вчера по ам тракия имаше на места ужасни пориви и проливен дъжд. И пилотите пак си мигаха и караха с над 140! Share this post Link to post Share on other sites
Legal 42 #690 Posted May 13 Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата. Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване. Това е повече от противно и нагло поведение!! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk 3 Share this post Link to post Share on other sites
gena_bs 12 #691 Posted May 14 Радвай се, че въобще дават мигач! Макар при някои да е като светкавица. Още не е светнал и вече са го изключили. 1 Share this post Link to post Share on other sites
electric28 11 #692 Posted May 14 16 hours ago, darius said: Да пишем до министърУт, да оправи магистралите и да изчакаме 3 седмици, тея с 250 сами ще се елиминират! пробвал съм, но нямаше отговор. Предимно на апи пращам сигнали, но става многоооого бавно. Примерно, около 2 години им отне да видят че преди тунел витиня посока София, настилката е трагична и трябва ремонт. Засега само знаци има, но един ден 1 Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1525 #693 Posted May 14 Off Topic Преди 1 час, gena_bs написа: Радвай се, че въобще дават мигач! За културата на английските шофьори. Инструкторът на синът ни му беше казал: "Това, че мигачът мига означава само, че мигачите на колата са изправни. Накъде иска да свие само той си знае!" През годините, каране в Англия, лично съм се убедил, колко е прав. Особено при преминаване през кръгово. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5783 #694 Posted May 14 Преди 13 часа, darius написа: Поне не са убили невинни ! Напротив! Самоубиецът е невинен - просто лоши примери и възпитание, а убитото от него момиче само е виновно за лоша преценка на партньор. Share this post Link to post Share on other sites
jt26 47 #695 Posted May 14 (edited) Преди 12 часа, Legal написа: Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата. Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване. Това е повече от противно и нагло поведение!! В Асеновград видиш ли да ти идва кола отдясно веднага трябва да намалиш, защото от мен да знаеш - НЯМА да спре! Вдига ръката за благодаря, дори без да те погледне. Преминавал съм от там с автомобили с три различни регистрации (не и местната). Това, че са на стоп или обърнат триъгълник си е изцяло твой проблем. И това важи за всякакви цветове и полове шофьори. А контекста за английските мигачи - когато попитали шофьора на автобус с 40 годишен стаж, как така няма едно произшествие, той отговорил: - Никога не съм се възползвал от предимството си! Edited May 14 by jt26 Share this post Link to post Share on other sites
electric28 11 #696 Posted May 14 12 hours ago, Legal said: Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата. Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване. Това е повече от противно и нагло поведение!! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk градска среда, ако има достатъчна дистанция и не те принуждават да намаляш, е по добрия вариант.По София много рядко в града да видиш мигачи. Имам случай, когато подавам, стоя и чакам да ме пуснат, защото никой не се сеща. Това създава тапи и предпоставки за птп Share this post Link to post Share on other sites
darius 914 #697 Posted May 14 В Бургас на кръгово е ужасно! Share this post Link to post Share on other sites
darius 914 #698 Posted May 14 Преди 3 часа, electric28 написа: пробвал съм, но нямаше отговор. Предимно на апи пращам сигнали, но става многоооого бавно. Примерно, около 2 години им отне да видят че преди тунел витиня посока София, настилката е трагична и трябва ремонт. Засега само знаци има, но един ден Градска мобилност в София са много бързи и реагират! Share this post Link to post Share on other sites
darius 914 #699 Posted May 30 Последни наблюдения за живущите в Айтос и Ветрен! След кръговото от Бургас/Пети километър/ посока София става магистрален път! Катаджийските съединители са ограничили скороста в градски условия! И след Ромпетрол се почва, святкане, изпреварване от дясно, 120 до 200 зависи от състезателя. Интересни пилоти, почти всички са с десен мигач да слезнат във Ветрен! Същото е и от Бургас до Сарафово! Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5783 #700 Posted May 30 Не си ли забелязал че където има "органи" за контрол, винаги има секване на потока и тапи? Такава ни е системата: Има ли леви педали, да прекъсват трансмисията, ще има и десни педали, дет са ускоряват като елементарни частици - закон за действието и противодействието. На запад органите се опитват да постигнат ламинарен поток на трафика, а у нас непрекъснат поток на парите от глоби. Share this post Link to post Share on other sites
electric28 11 #701 Posted June 9 Не препоръчвам ляв завой от Малинов към Филип Аврамов в София, освен ако точно там не трябва да завиете. Опашката започва още от Сахаров, никой не те пуска в лентата, а и светофара е кратък, може би 4-5 коли минават. По добре завой малко по надолу по Москов, където има нормален свеотфар и няма опашкиДругият почти невъзможен ляв е от Никола Габровски към Гм Димитров Share this post Link to post Share on other sites