ceco_accord 5459 #681 Отговорено 2 Май Явно не вадят триногите при валеж, или тез смелчаци си мислят така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 299 #682 Отговорено 3 Май Преди 22 часа, darius написа: Карам от Равда към Бургас. Дъжда вали, като из ведро. След колелото на Лидл, вдигам 110 и се установявам в дясното платно. И се почва, голфове, корси, пунто, грандис, сценици, всичките бараки възможни над 20г ме изпреварват като спрял. Смели хора, състезатели, в дъжда се юркат като штумахер! На другият ден, същият маршрут времето сухо, пак карам със 110, подобни коли карат кротко с 90 в ограничението. При дъжд какво значение има възрастта на колата, определящо е състоянието на гумите и после теглото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 911 #683 Отговорено 8 Май При дъжд веднага обяснявам: Окачване, височина, шоферски умения, ситуация и системи. 20г. бараки с люлеещи се амортесОри, никакви спирачки, самонадеяни състезатели. Теглото е много важно, колкото по тежък, толкова повече щети и ангелчета. Бмв нямаше, те си знаят и броят тоталките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 911 #684 Отговорено 8 Май И днес 4.30 Люлин - 7.30 Бургас караулака. Над 90% от тировете изпълняват ромската приказка: "Фаровете ден"! С правилно настроени фарове ме изпревари, Ауди S6 и S klasse след 2016! Добре са ми затъмнени стъклата и огледалото за задно виждане ме спасяват! Насрещното го боря със сенника! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 9 #685 Отговорено 12 Май Последно време пътуването по магистралата е тегаво. Масово каране в лява лента безпричинно. Не разбирам защо след 5-6 подминати коли не им става неудобно? Поне да пускат опитващите се да изпреварят бавните мепесета в дясната лента(има камиони и не само които карат с много под 90).Каране броня в броня и безпричинно притискане при изпреваване(същите тези, които не помръдват от ляво). Много трябва да си играя да режа видеа от регистратора иначе да съм ги извадил досега). Включване на магистралата без да се използва ускорителната лента.В града е същата трагедия - кара се в най ненатоварената лента, при престояване засичаме всички, мигачи не се използват 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5459 #686 Отговорено 12 Май Отдавна не ползвам магистралите ни, или само в много краен случай. А и като цяло, пътната ни мрежа е трагедия. Каква култура без анфраструктура?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 911 #687 Отговорено 13 Май Да пишем до министърУт, да оправи магистралите и да изчакаме 3 седмици, тея с 250 сами ще се елиминират! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5459 #688 Отговорено 13 Май Mда. Естествен подбор. Снощи в Пловдив пак 2-мина загинали и Ренджа на 2 строшен. Културно - с 200 по булеварда. СУВ-овете дупки по асфалта ги не плашат, но дърветата са яки. А сегашният министър-ка (за малко) е толко "извън час", че чак ... ама, няма как - калпав е матрЯла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 911 #689 Отговорено 13 Май Поне не са убили невинни ! Вчера по ам тракия имаше на места ужасни пориви и проливен дъжд. И пилотите пак си мигаха и караха с над 140! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 40 #690 Отговорено 13 Май Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата. Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване. Това е повече от противно и нагло поведение!! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #691 Отговорено 14 Май Радвай се, че въобще дават мигач! Макар при някои да е като светкавица. Още не е светнал и вече са го изключили. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 9 #692 Отговорено 14 Май 16 hours ago, darius said: Да пишем до министърУт, да оправи магистралите и да изчакаме 3 седмици, тея с 250 сами ще се елиминират! пробвал съм, но нямаше отговор. Предимно на апи пращам сигнали, но става многоооого бавно. Примерно, около 2 години им отне да видят че преди тунел витиня посока София, настилката е трагична и трябва ремонт. Засега само знаци има, но един ден 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1507 #693 Отговорено 14 Май Off Topic Преди 1 час, gena_bs написа: Радвай се, че въобще дават мигач! За културата на английските шофьори. Инструкторът на синът ни му беше казал: "Това, че мигачът мига означава само, че мигачите на колата са изправни. Накъде иска да свие само той си знае!" През годините, каране в Англия, лично съм се убедил, колко е прав. Особено при преминаване през кръгово. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5459 #694 Отговорено 14 Май Преди 13 часа, darius написа: Поне не са убили невинни ! Напротив! Самоубиецът е невинен - просто лоши примери и възпитание, а убитото от него момиче само е виновно за лоша преценка на партньор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 46 #695 Отговорено 14 Май (Редактирано) Преди 12 часа, Legal написа: Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата. Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване. Това е повече от противно и нагло поведение!! В Асеновград видиш ли да ти идва кола отдясно веднага трябва да намалиш, защото от мен да знаеш - НЯМА да спре! Вдига ръката за благодаря, дори без да те погледне. Преминавал съм от там с автомобили с три различни регистрации (не и местната). Това, че са на стоп или обърнат триъгълник си е изцяло твой проблем. И това важи за всякакви цветове и полове шофьори. А контекста за английските мигачи - когато попитали шофьора на автобус с 40 годишен стаж, как така няма едно произшествие, той отговорил: - Никога не съм се възползвал от предимството си! Редактирано 14 Май от jt26 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 9 #696 Отговорено 14 Май 12 hours ago, Legal said: Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата. Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване. Това е повече от противно и нагло поведение!! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk градска среда, ако има достатъчна дистанция и не те принуждават да намаляш, е по добрия вариант.По София много рядко в града да видиш мигачи. Имам случай, когато подавам, стоя и чакам да ме пуснат, защото никой не се сеща. Това създава тапи и предпоставки за птп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 911 #697 Отговорено 14 Май В Бургас на кръгово е ужасно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 911 #698 Отговорено 14 Май Преди 3 часа, electric28 написа: пробвал съм, но нямаше отговор. Предимно на апи пращам сигнали, но става многоооого бавно. Примерно, около 2 години им отне да видят че преди тунел витиня посока София, настилката е трагична и трябва ремонт. Засега само знаци има, но един ден Градска мобилност в София са много бързи и реагират! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове