Jump to content
None2Left

DPF проблем с 2.2 i-ctdi 140кс

Recommended Posts

Здравейте, карам Honda Civic 2.2 i-ctdi 140кс, преди известно време светна лампата на DPF-a с удивителен знак. Четох и видях че това значи че не е възможно да се саморегенерира филтъра, закарах я в "Бултрако/Хонда БГ" и изключиха лампата, но след като им платих казаха че рано или късно ще светне пак, но не се знае кога. Минаха 4-5 дена и не повече от 100км и лампата светна отново. Мисля си да премахна DPF-а но в нета чета доста че при премахване на филтъра може после да не работи VSA, подгрев на свещи, Cruise control и други неща, също четох че доста хора са добре след премахването на филтъра защото са отишли при майстор който знае какво прави. Но си мисля, че е възможно да спрат системите отново, защото хората са дали скоро мненията си, а има 1-2 места където прочетох, че проблемите с въпросните системи са се проявили след над 1500-1600км каране. Звънях в "VRPerformance" човека по телефона звучеше че като знае за какво говори и какво прави, но се намират в град Русе, на друго място четох че "MadnessMotosport" били добри, чувал съм ги и в други среди но за не и за решаване на такива DPF проблеми. Смятам да го премахна DPF-a и да се възползвам от коплектна цена за чип тунинг и премахване на DPF.

 

Та въпросите ми са:

1. Как бихте ме посъветвали да процедирам ? 

2. Има ли някой от вас, който е премахнал DPF-a и е нямал проблем повече от 2000-3000км ?

3. При чип тунинг, колко е вероятно да се наложи веднага да сменя съединител ?

4. Коя фирма бихте ми препоръчали вие, използвали ли сте я ?

 

Мерси предварително, за отделеното преме. Ако се сетя нещо допълнително ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, None2Left написа:

1. Как бихте ме посъветвали да процедирам ?

Сваляш DPF-a и го пращаш да го почистят машинно.

Напр. тук - https://www.olx.bg/ad/mashinno-pochistvane-na-dpf-fap-filtar-CID555-ID5pLjC.html

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за отговора, знаете ли дали това работи със сигурност, дали лампата няма да светне пак след 100км ? И знаете ли дали в ХОНДА БЪЛГАРИЯ не са го почистили така и сега лампата пак да е светнала.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети тази тема и си прецени сам:

 

Линка който ти е дал DTEC ,е въпросната фирма и човек от Варна в горната тема.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси, започвам да я чета :)

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраверйте, след като го обмислих сериозно и разглеждах доста варианти с дози небезизвестен DPF филтър накрая отидох в MadnessMotosport в гр.Пловдив, за да го премахнат физически и софтуерно, а след това да направят и чип тунинг. Понеже колата беше вдигнала нивото на маслото се наложи и маслото там да го сменя. Момчетата премахнаха филтъра, качиха я на диното и изкара 137кс и 322Нм без чипа, след чипа колати извати 175кс и 400Нм, това е първата коля която чипвам, според мен разлика има в поведението. За мен разликата е в това че набира малко по-бързо и че на 2-ра скорост има значително повече тяга когато турбото се пусне. Като цяло обаче ми се струва че колата е една лека идея по шумна от преди. Цялото това удоволствие с премахването и чипа ми струва 850лв със смяната на маслото, без смяната щеше да е 650лв. Лично на мен ми допадна отношението на MADNESS и това как си вършат работата, препоръчвам ги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консултира ли се дали филтъра може да бъде почистен или направо реши да го режеш, поне взе ли си го? И това, че ти качва нивото на маслото въобще не е добър признак, а ти и чип слагаш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не ти замине съединителя, че са малко кашкавалени и държат до към 400Нм. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Rakeem написа:

Консултира ли се дали филтъра може да бъде почистен или направо реши да го режеш, поне взе ли си го? И това, че ти качва нивото на маслото въобще не е добър признак, а ти и чип слагаш!

Да консултирал съм се и е прекалено замърсен, маслото е качено в следствие на филтъра а не заради друго. Да DPF-а си го взех, сега ще го връщам.

 

Преди 8 часа, Drone написа:

Дано да не ти замине съединителя, че са малко кашкавалени и държат до към 400Нм. 

На усет така както го усещам съединителя е ОК, но времето ще покаже, ако се наложи да го сменям мисля да сложа този от линка по-долу. Ако име някакви наблудения за тези съединители ще съм благодарен да дадете мнение.

http://www.clutch-specialists.co.uk/cg-motorsport-666-clutch-and-flywheel-kit_p31003908.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.civinfo.com/forum/engines-transmission-8g/137650-cgs-666-clutch-review-diesel-fk3-2-2-a.html

 

Тук има писано за този съединител. На пича мап-а с него е 430Нм и 200 коня :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ползвам темата на колегата да питам и аз за този DPF. Ще гледам Хонда Сивик с цел покупка - ако е имала проблем с DPF при предишния собственик възможно ли е това да е довело до по-сериозни проблеми? Това покачване на нивото на маслото е притеснително - с нафта ли се пълни картерът, че се качва маслото? Съответно, ако е карана така колата може ли да се очаква повреда в мотора (лагери, валове) заради лошо мазане. Или просто влиза в авариен режим и не върви докато не се подмени/почисти филтърът?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато ви премахват ДПФ софтуерно,винаги проверявайте дали ви работи криуз контрола,подгрева на свещите и дали върви нормално,чести симптоми на некачествен софтуер са неработещ Круиз контрол,не пали когато е студена или запалва трудно,както и липса на мощност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Сивик дойде от Австрия с премахнат dpf, и круиза ми не работи, имате ли идея как мога да го оправя? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах през всичко това и аз.
Колата беше с махнат физически ДПФ и неработещ круиз и дпф лампа светеща 2мин след всяко палене.
След МАП софтуерно ми пуснаха круиза,свещите и премахнаха егр и дпф + попкорн прекъсвач. За свещите незнаех, че не работят, две зими изкарах без никакви ядове преди това с палене и ме съмнява да не са работели.
На диното в НРР колата беше настроена на 185кс/430Нм, имах и графиките, при един рън извади пик 490Нм но умишлено ги свалиха


Всичко това е от преди 3г и 40000км, проблеми нула! 

 

минуси:
- пуши малко , но само ако е с цялата газ и чак след 3500об и това е защото така исках да я настроят , че да продължава да върви и след 3000об.
- екологично не е ок, ясно
- след 40к км турбото почна да вие, но не го отдавам на мап-а, проблема е чисто "козметичен" засега.

- може би е наложително смяната на съед+притискател+демпфер (бях го свършил преди мап-а упражнението- приплъзваше леко)

- магистрално каране с висока скорост гори една идея повече(според мен). Ако се мачка отива на 7,5-8 и мисля е пак от каприза ми да продължава да има мощност след 3000об (повече нафта, оттам и припушването) иначе ако я гъделичкам си гори 5-6


плюсове:
- забравяш за дпф (моя пробег е 90% градско на къси разстояния и немога да си позволя дпф)
- круиз работещ ( след функционирането му осъзнах че круиз контрол в БГ няма приложение )
- ниска цена- преди 3години за всичко ми взеха 300лв, а самия дпф продадох на вторични за 200 !
- малко повече сила 
 

като заключение ако колата беше заводски без дпф никога няма да чип-на, но при такъв е неизбежно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми с паленето мисля че подгрева ми работи реотанчето си светва и гасне след това, мислиш ли че след като е махнат dpf-a физически дали е пипана и от към конски сили и въртящ момент щото аз си нямам никъква идея?  А направи ми впечатление че и пръскалата на фаровете не работят. 

Редактирано от dinko833

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръскалата на фаровете - трябва да са ти включени фаровете, за да пръскат и разбира се да имаш повечко течност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.02.2021 г. at 14:08, dinko833 написа:

Моят Сивик дойде от Австрия с премахнат dpf, и круиза ми не работи, имате ли идея как мога да го оправя? 

ДА,потърси в гугъл за нашата фирма VRPerformance,понеже админите се сърдят като се пуска линк към страницата ни...

иначе това клипче е добре да се изгледа

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...