None2Left 0 #1 Публикувано 12 Май, 2019 Здравейте, карам Honda Civic 2.2 i-ctdi 140кс, преди известно време светна лампата на DPF-a с удивителен знак. Четох и видях че това значи че не е възможно да се саморегенерира филтъра, закарах я в "Бултрако/Хонда БГ" и изключиха лампата, но след като им платих казаха че рано или късно ще светне пак, но не се знае кога. Минаха 4-5 дена и не повече от 100км и лампата светна отново. Мисля си да премахна DPF-а но в нета чета доста че при премахване на филтъра може после да не работи VSA, подгрев на свещи, Cruise control и други неща, също четох че доста хора са добре след премахването на филтъра защото са отишли при майстор който знае какво прави. Но си мисля, че е възможно да спрат системите отново, защото хората са дали скоро мненията си, а има 1-2 места където прочетох, че проблемите с въпросните системи са се проявили след над 1500-1600км каране. Звънях в "VRPerformance" човека по телефона звучеше че като знае за какво говори и какво прави, но се намират в град Русе, на друго място четох че "MadnessMotosport" били добри, чувал съм ги и в други среди но за не и за решаване на такива DPF проблеми. Смятам да го премахна DPF-a и да се възползвам от коплектна цена за чип тунинг и премахване на DPF. Та въпросите ми са: 1. Как бихте ме посъветвали да процедирам ? 2. Има ли някой от вас, който е премахнал DPF-a и е нямал проблем повече от 2000-3000км ? 3. При чип тунинг, колко е вероятно да се наложи веднага да сменя съединител ? 4. Коя фирма бихте ми препоръчали вие, използвали ли сте я ? Мерси предварително, за отделеното преме. Ако се сетя нещо допълнително ще пиша пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #2 Отговорено 13 Май, 2019 Преди 13 часа, None2Left написа: 1. Как бихте ме посъветвали да процедирам ? Сваляш DPF-a и го пращаш да го почистят машинно. Напр. тук - https://www.olx.bg/ad/mashinno-pochistvane-na-dpf-fap-filtar-CID555-ID5pLjC.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #3 Отговорено 13 Май, 2019 (Редактирано) Благодаря за отговора, знаете ли дали това работи със сигурност, дали лампата няма да светне пак след 100км ? И знаете ли дали в ХОНДА БЪЛГАРИЯ не са го почистили така и сега лампата пак да е светнала. Редактирано 13 Май, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1837 #4 Отговорено 13 Май, 2019 Прочети тази тема и си прецени сам: Линка който ти е дал DTEC ,е въпросната фирма и човек от Варна в горната тема. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #5 Отговорено 13 Май, 2019 (Редактирано) Мерси, започвам да я чета Редактирано 13 Май, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #6 Отговорено 21 Май, 2019 Здраверйте, след като го обмислих сериозно и разглеждах доста варианти с дози небезизвестен DPF филтър накрая отидох в MadnessMotosport в гр.Пловдив, за да го премахнат физически и софтуерно, а след това да направят и чип тунинг. Понеже колата беше вдигнала нивото на маслото се наложи и маслото там да го сменя. Момчетата премахнаха филтъра, качиха я на диното и изкара 137кс и 322Нм без чипа, след чипа колати извати 175кс и 400Нм, това е първата коля която чипвам, според мен разлика има в поведението. За мен разликата е в това че набира малко по-бързо и че на 2-ра скорост има значително повече тяга когато турбото се пусне. Като цяло обаче ми се струва че колата е една лека идея по шумна от преди. Цялото това удоволствие с премахването и чипа ми струва 850лв със смяната на маслото, без смяната щеше да е 650лв. Лично на мен ми допадна отношението на MADNESS и това как си вършат работата, препоръчвам ги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 762 #7 Отговорено 21 Май, 2019 Консултира ли се дали филтъра може да бъде почистен или направо реши да го режеш, поне взе ли си го? И това, че ти качва нивото на маслото въобще не е добър признак, а ти и чип слагаш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 21 Май, 2019 Дано да не ти замине съединителя, че са малко кашкавалени и държат до към 400Нм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #9 Отговорено 21 Май, 2019 Преди 10 часа, Rakeem написа: Консултира ли се дали филтъра може да бъде почистен или направо реши да го режеш, поне взе ли си го? И това, че ти качва нивото на маслото въобще не е добър признак, а ти и чип слагаш! Да консултирал съм се и е прекалено замърсен, маслото е качено в следствие на филтъра а не заради друго. Да DPF-а си го взех, сега ще го връщам. Преди 8 часа, Drone написа: Дано да не ти замине съединителя, че са малко кашкавалени и държат до към 400Нм. На усет така както го усещам съединителя е ОК, но времето ще покаже, ако се наложи да го сменям мисля да сложа този от линка по-долу. Ако име някакви наблудения за тези съединители ще съм благодарен да дадете мнение. http://www.clutch-specialists.co.uk/cg-motorsport-666-clutch-and-flywheel-kit_p31003908.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 21 Май, 2019 https://www.civinfo.com/forum/engines-transmission-8g/137650-cgs-666-clutch-review-diesel-fk3-2-2-a.html Тук има писано за този съединител. На пича мап-а с него е 430Нм и 200 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimicha 3 #11 Отговорено 17 Юли, 2019 Здравейте, ползвам темата на колегата да питам и аз за този DPF. Ще гледам Хонда Сивик с цел покупка - ако е имала проблем с DPF при предишния собственик възможно ли е това да е довело до по-сериозни проблеми? Това покачване на нивото на маслото е притеснително - с нафта ли се пълни картерът, че се качва маслото? Съответно, ако е карана така колата може ли да се очаква повреда в мотора (лагери, валове) заради лошо мазане. Или просто влиза в авариен режим и не върви докато не се подмени/почисти филтърът? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VRPerformance 0 #12 Отговорено 4 Февруари, 2021 когато ви премахват ДПФ софтуерно,винаги проверявайте дали ви работи криуз контрола,подгрева на свещите и дали върви нормално,чести симптоми на некачествен софтуер са неработещ Круиз контрол,не пали когато е студена или запалва трудно,както и липса на мощност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinko833 4 #13 Отговорено 6 Февруари, 2021 Моят Сивик дойде от Австрия с премахнат dpf, и круиза ми не работи, имате ли идея как мога да го оправя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r5gtr 16 #14 Отговорено 7 Февруари, 2021 Минах през всичко това и аз. Колата беше с махнат физически ДПФ и неработещ круиз и дпф лампа светеща 2мин след всяко палене. След МАП софтуерно ми пуснаха круиза,свещите и премахнаха егр и дпф + попкорн прекъсвач. За свещите незнаех, че не работят, две зими изкарах без никакви ядове преди това с палене и ме съмнява да не са работели. На диното в НРР колата беше настроена на 185кс/430Нм, имах и графиките, при един рън извади пик 490Нм но умишлено ги свалиха Всичко това е от преди 3г и 40000км, проблеми нула! минуси: - пуши малко , но само ако е с цялата газ и чак след 3500об и това е защото така исках да я настроят , че да продължава да върви и след 3000об. - екологично не е ок, ясно - след 40к км турбото почна да вие, но не го отдавам на мап-а, проблема е чисто "козметичен" засега. - може би е наложително смяната на съед+притискател+демпфер (бях го свършил преди мап-а упражнението- приплъзваше леко) - магистрално каране с висока скорост гори една идея повече(според мен). Ако се мачка отива на 7,5-8 и мисля е пак от каприза ми да продължава да има мощност след 3000об (повече нафта, оттам и припушването) иначе ако я гъделичкам си гори 5-6 плюсове: - забравяш за дпф (моя пробег е 90% градско на къси разстояния и немога да си позволя дпф) - круиз работещ ( след функционирането му осъзнах че круиз контрол в БГ няма приложение ) - ниска цена- преди 3години за всичко ми взеха 300лв, а самия дпф продадох на вторични за 200 ! - малко повече сила като заключение ако колата беше заводски без дпф никога няма да чип-на, но при такъв е неизбежно. video-1530465167.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinko833 4 #15 Отговорено 7 Февруари, 2021 (Редактирано) Няма проблеми с паленето мисля че подгрева ми работи реотанчето си светва и гасне след това, мислиш ли че след като е махнат dpf-a физически дали е пипана и от към конски сили и въртящ момент щото аз си нямам никъква идея? А направи ми впечатление че и пръскалата на фаровете не работят. Редактирано 7 Февруари, 2021 от dinko833 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #16 Отговорено 8 Февруари, 2021 За пръскалата на фаровете - трябва да са ти включени фаровете, за да пръскат и разбира се да имаш повечко течност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VRPerformance 0 #17 Отговорено 31 Май, 2021 На 6.02.2021 г. at 14:08, dinko833 написа: Моят Сивик дойде от Австрия с премахнат dpf, и круиза ми не работи, имате ли идея как мога да го оправя? ДА,потърси в гугъл за нашата фирма VRPerformance,понеже админите се сърдят като се пуска линк към страницата ни... иначе това клипче е добре да се изгледа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове