Nikito82 61 #41 Отговорено 27 Май, 2019 Ами така мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #42 Отговорено 17 Юни, 2019 (Редактирано) Никой ли не знае дали има разлика в дроселовуте клапи? Понеже ми предлсгст същара като моята от две места, обаче едната е от ръчна, другата е от автомат. Моята е като на снимката в дясно, обаче сега същата намерих ама е от атомат. В друга морфа ми предлагат като на снимката отляво и казват че е от ръчка. В трета мога ми казват, че в момента има ли само от автомат и имало разлика, но не знаели каква. Редактирано 17 Юни, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 792 #43 Отговорено 17 Юни, 2019 (Редактирано) A обмислил ли си варианта да не правиш нещо както трябва с обучението и с новият дросел пак да стигнеш до същата задънена улица, защото по всяка вероятност и той ще иска обучение. Редактирано 17 Юни, 2019 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #44 Отговорено 17 Юни, 2019 Да и това може да го има, но докато не опитам няма как да разбера. Следва точно инструкциите, но това е резултата. За съжаление софтуер не ми изписва статуса на клапата. Та имат ли разлики тия клапи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #45 Отговорено 6 Октомври, 2019 Днес направих почистване и адаптация на Акорд префейс, аз съм с обикновен дросел и адаптацията стана по описаният начин: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #46 Отговорено 7 Октомври, 2019 И аз едно време го пробвах този начин ама не стана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #47 Отговорено 8 Октомври, 2019 Колеги, каква магия точно очаквате да се случи? Демек на какво се надявате след успешно изпълнена процедура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 446 #48 Отговорено 9 Октомври, 2019 Преди 9 часа, dindin написа: Колеги, каква магия точно очаквате да се случи? Демек на какво се надявате след успешно изпълнена процедура? +10 коня 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #49 Отговорено 9 Октомври, 2019 На празен ход викаш може и да ги докарат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #50 Отговорено 18 Октомври, 2019 въпрос-как седят нещата при дизел префейс? там май няма нужда от такива донастройки заради ИМРЦ-вентила или някъде сбърках с сметките?благодаря предвварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #51 Отговорено 1 Ноември, 2019 На 17.06.2019 г. at 14:47, Nikito82 написа: Да и това може да го има, но докато не опитам няма как да разбера. Следва точно инструкциите, но това е резултата. За съжаление софтуер не ми изписва статуса на клапата. Мина доста време..., как завърши сагата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #52 Отговорено 1 Ноември, 2019 Ами не съм сигурен и аз, направих няколко пъти инструкциите, но клапата не се държи както преди почистването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #53 Отговорено 2 Ноември, 2019 Преди 9 часа, Nikito82 написа: Ами не съм сигурен и аз, направих няколко пъти инструкциите, но клапата не се държи както преди почистването Т.е. по-зле от преди почистването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #54 Отговорено 2 Ноември, 2019 Ам не зная и аз точно. Докато загре малко преди да паднат оборотите ги вдига до 1700 един път и после си падат нормално. Аз я Чистих клапата, заради едно предърпване при натискане на педала на газта. Не се оправи сега го има и при пускане на педала. Ако педала е леко натиснат и подам газ няма проблеми, от от начално положение първо придърпва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #55 Отговорено 4 Ноември, 2019 (Редактирано) Значи след почистването не е под нужния ъгъл за правилното и функциониране . Този ъгъл се регулират от ТПС са и това се оправя с нужния софтуер и диагностиката не е нужен чак оторизиран сервиз. Редактирано 4 Ноември, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #56 Отговорено 5 Ноември, 2019 (Редактирано) Нямам опция да нулирам тпс. Например видях коментар при црв 3, как колегата е нулирал тпс.При мене тази опция липсва. Така както липсва индикация та, че е обучена клапата. Редактирано 5 Ноември, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #57 Отговорено 5 Ноември, 2019 (Редактирано) ТПС е на два болта които имат ход. Трябва да знаеш какъв е ъгъла на клапато мисля че го показваше в проценти. Гледа се на компа и се наглася на правилния ъгъл. Поне така стана при моята 1ген когато бях свалил ТПС по невнимание и оборотите луднаха. Редактирано 5 Ноември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #58 Отговорено 5 Ноември, 2019 За различни неща говорите и двамата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #59 Отговорено 10 Януари, 2020 Аз искам да попитам, когато се прави адаптация на дросела, трябва ли прозорците са са затворени, както и да е сложен колана, за да не свети лампичката? Другото което е как мофюга да направя ресет на ECU и да съм сигурен, че е направено, без да имам кабел и hds? И последно, Сега когато не съм я свалял, може ли на ново да се направи адаптация на дроселовата клапа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лъчезар Димитров 1 #60 Отговорено 1 Август, 2020 Здравейте колеги, тъй като реших да си почистя и моята дросел клапа, на Акорд 2.4 мотор 8 генерация с механична скоростна кутия, исках да ви съдействам за обучението след това. При мен се получиха нещата на 100 %. Първо да споделя след почистването, колата започна да държи 1000 оборота при загрял мотор и при превключване на предавките вдигаше рязко оборотите с около 500/600 оборота. Към съществената част, след като почистите дросела, без да го разкачате от буксите, трябва да запалите мотора и да вдигне нормална работна температура 70/90 градуса. След това преди да загасите мотора се изключва всичко в автомобила: светлини, климатик, радио и т.н. Откачате буксата на минуса на акумулатора за 1 минута и го закачате обратно, след което завъртате ключа на предпоследно положение, преди палене и изчаквате от 40 секунди до 1 мин., палите двигателя и чакате да паднат обороротите на 750, колкото е нормата за празен ход. При мен нещата се получиха и съм доволен. Имайте предвид, че ще ви трябва код за радиото в колата след тази процедура, да не останете изненадани. Аз си го намерих в сервизната книжка на автомобила. Успех, дано да съм ви бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове