Jump to content
civicgonemad

Регистрация на кола от Швейцария...

Recommended Posts

Здравейте! Моля, някой който е минал по пътя да регистрира кола от Швейцария да сподели как става... Минава ли се технотест? Знам, че се плаща мито и ддс. 
Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли какви са ставките за мито и ДДС? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10%   мито и ДДС едното само се плаща другото отдавна го няма за Швейцария,но кое беше,забравих вече

Но ти трябва да действаш с поставено лице и да напишете малка сума а причината да е нещо от рода на повреден двигател,трансмисия ....

Имай на предвид,че по закон митницата може да направи проверка ако се усъмни и да викнат техническо лице.За това ти трябва човек (джамбазин). Те са в час и знаят на кой и колко,пък ти вече се разбирай с него.Това е само съвет.Ако имаш приятел който е в играта е най добре.

Харесал си си нещо швейцарско ли?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но много се колебая точно заради тези "игрички" . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Акорд е внос от Швейцария и мога да потвърдя, че се плаща и мито, и ДДС.

Както те е посъветвал колегата, е най-добре да минеш митница на по-ниска стойност, защото иначе първо се начисляват 10% мито върху декларираната стойност и после 20% ДДС върху получената сума след митото.

Аз бях помолил продавача да впише в договора за покупко-продажба, че имам проблем в АТ и заради това ми го продава по-евтино. Така минах митница на около 35% от реалната стойност и въпреки това, платих около 1500 лв мито и ДДС.

Много е важно или да имаш късмет и да попаднеш на човек, или да имаш познат, който да те свърже с някого от митницата.

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат който внася коли от Швейцария иии ..., не е проста работа и наистина трябва да имаш връзки в митницата. Иначе цената е в тавана, а за коли след 2008-ма си е там априори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все повече се разколебавам...  Май ще си търся нещо тук, макар автосалоните да не познават парите... 
В автосалоните всички пишат, че е платено мито и ддс. Има ли как да се провери наистина това? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако попаднеш на нещо, което ти хареса, дори и да платиш повече отколкото би платил за една "италианка", си струва, защото в Швейцария колите генерално са по-добре поддържани и ако пък има и техен валиден преглед "MFK", то наистина ще имаш гаранция, че взимаш добра кола и всичко й е изрядно. Шансът да попаднеш на калпава бройка е минимален.

Винаги е по-добре ти да си я вкараш или някой да ти я вкара по заявка, отколкото да разчиташ на джамбазите тук.

Поне аз така мисля.

 

Относно това дали има начин да се провери дали е платено митото - не съм вещ в материята, но според мен няма как да стане сделка ако не са платени мито и ДДС. Освен ако не я вкарат директно на твое име и ти да си задълженото лице.

Все пак някой по-запознат е добре да се изкаже по въпроса.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, civicgonemad написа:

Все повече се разколебавам...  Май ще си търся нещо тук, макар автосалоните да не познават парите... 
В автосалоните всички пишат, че е платено мито и ддс. Има ли как да се провери наистина това? 

Не се колебай.

Точно това се и опитах да напиша както колегата romborak е написал,че има мито примерно на 2000 франка 10 % което са си 200 франка плюс 20% на 200та франка са си 40 франка което само по себе си е нищо.Но бях забравил вече кое как беше,и сега не съм сигурен дали беше баш така.

Струва си колега да си вземеш кола от там.Виждам разликата.Аз търсих ЦРВ  но излезе Акорда на 117 000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Става дума за кола между 10 и  14 хил. лева. Да наистина ще е по-добрият избор, но ще дойдат и много разходи от пътя, мито,ддс и прочее. 
А до нашите джамбази... Ясни са миналата седмица обиколих с. Труд и се нагледах... Посмях се, порадвах се, че си и поплаках какви цени, какви коли и какво отношение.. 

Редактирано от civicgonemad
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има хора от форума, които вкарват коли от Швейцария. Опитай да говориш с тях

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.03.2019 г. at 22:16, civicgonemad написа:

Става дума за кола между 10 и  14 хил. лева. Да наистина ще е по-добрият избор, но ще дойдат и много разходи от пътя, мито,ддс и прочее. 
А до нашите джамбази... Ясни са миналата седмица обиколих с. Труд и се нагледах... Посмях се, порадвах се, че си и поплаках какви цени, какви коли и какво отношение.. 

 

 

Пиши на колегата @pepur  Той Внася Хонди/Лексуси от Швейцария. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Швейцарките е добре да се гледат на място. Приятел си взе Мазда 5 / 2008-ма, на реални 160К, с току що сменен ДПФ, но задният мост бе за тотален ребилд. Там шосетата са идеални, а като стъпи на родна земя, едвам държеше пътя. Амортесьори, тампони, биалетки - всичко си беше нейно - от рождението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност... Какво ще се случи със стандарта Евро 5 при дизелите? Кога ще ни ги "забранят" ?  Хем се изкучавам за дизелов Акорд, хем се притеснявам... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, но понеже доста хора ме питат за разходите от край до край (Швейцария - България!) Та : Транспорт на ход през Италия - ферибот Анкона, пристигане Гърция - Игуменица  и живот и здраве прибиране в България струват от 1300  до 2000лв. в зависимост от сезона. Естествено на ферибота се купува най-евтиният билет без каюта. Спи се където намериш и в отпускарският сезон си е гадно. Вариант 2, транспорт на ремарке(количка) от 1000 до 1100-1500 лв в зависимост от кой район е и колко тежи колата. Някои искат за джип и по 1800лв.  Няма никаква гаранция кога точно ще натоварят и как ще ви свалят колата. Може да Ви я качат след ден-два, а може и след десет дни. Шофьорите са изключително елементарни и много-много не им пука как товарят и разтоварват вашата кола. Не всички, но почти всички са такива :-))))  Има и автовози, ма те са като еднорог и ги има много рядко, щото таксите които плащат им бъркат сметките. Никой не се напъва с голям камион да ходи на там.

П.С. Регистрацията в КАТ си е стандартна от 307-310 лв. за Екотакса, Гражданска от 250 и повече, номера и преглед с тия на банката май са около 50 лв.

И естествено след това следва обслужване и каско :-)

Сметката си е правите вие! Успех ;-)

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е при условие,че страната е членка на Еврото и колата е предварително (намерена,огледана,тествана и капарирана).Това в скобите е поне 300/500 $

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моля за помощ! Живея в Швейцария и искам да подаря старата ми кола на родителите ми в България. Можете ли да ми кажете как точно ства процедурата в България? Баща ми има документ за инвалидност-в този случай трябва ли да плащам мито? Благодаря предварително за отговорите ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук колега можеш да потърсиш това което ти трябва.

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/info-citizens/car-import

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пълен лайк на тема внос на коли, надявам се да помогнете. Ако имаш роднина в Швейцария и той купи колата на негово име може ли да ми я продаде в БГ или да отида до там и да помога за сделката.

🙄  🤔  🙄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички искам да попитам при внос на кола в България от Швейцария през фирма която е платила митото и ДДС а после е продадена от физическо лице на трето лице без да бъде регистрирана и е изваден зелен талон с временни български номера за да се придвижи от един град до друг и там да бъде регистрирана от третото лице? Какво е нужно да се направи и кое е правилно.Защото казуса при мен е такъв ,аз не мога да я регистрирам в гр.Велико Търново каза ми се ,че дори този документ за покупко продажба не важи за нищо та дори колата е още собственост на предишният собственик и само той може да я регистрира и чак след това да я прехвърлим пред нотариус.Сега трябва да я върна в градът в който е платено митото и където се намира собственика но няма как защото само той може да извади временни номера по талон. За продажба на колата в Търновски регион не може да става и дума и ако човекът който ми я е продал по някакви причини не може да я регистрира единствената участ на тази кола е на части. Благодаря предварително. КАТ Търново казват ,че който плати мито на коли извън ЕС е длъжен да я регистрира преди продажба.

Редактирано от Коколино
Дописване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че тук разковничето е, че физическо лице ти я продава, защото в моя случай с договор за покупко-продажба от фирма и швейцарските документи нямах никави проблеми при регистрацията в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...