Jump to content
Sign in to follow this  
Nuclear

Смяна на демпферна шайба Акорд 8 ген.

Recommended Posts

Здравейте,

Демпферната шайба ми е за смяна на моя акорд и искам да ви попитам за някакви препоръки от къде да си взема качествена такава.

Чел съм че някой от вас си поръчват от английски сайтове други от БГ си ги зимат.

Питам ви защото до колкото разбрах това им е слабото място на дизеловите акорди и тази шайба нямала кой знае колко дълъг живот дори и след смяна с чисто нова.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм сменял на стария акорд.. там двигателя е n22a1..

Нямам идея дали шайбата има разлика.. Но ако се интересуваш мога на лично да ти кажа от къде си купих оригинална на Хонда..

Та препоръката ми е да си намериш нова, оригинална.. моята не си знаеше километрите.. над 300-350 хиляди изкара..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да абсолютно всяка информация ми е ценна, така че ако можеш пиши ми налични :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имат разлика между стария мотор на 7 генерация и новия. Лично аз моята я смених с 2ра упортеба нова беше към 650 лв по спомен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, нали споделяме опит. Защо на лични споделяте магазините с оригинални части.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен от Бултрако ми искат към 850 лв само за шайбата. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, inzomnya написа:

Колеги, нали споделяме опит. Защо на лични споделяте магазините с оригинални части.

За да не излезне като реклама на дадена фирма.. дали добра или лоша.. и да не противоречи с някои от правилата на форума..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Nuclear написа:

На мен от Бултрако ми искат към 850 лв само за шайбата. 

Прекалено висока цена.. това със смяната или само частта?? Потърси и на други места...

Между другото се стяга много здраво и развиването и е мъка... Аз съм я сменял заедно със съединител и тогава заклинихме маховика, за да развием шайбата от другата страна..

Share this post


Link to post
Share on other sites

petko_z От този мазин за японски части който ми препоръча зад казино Риц ми искат близо 1000 лв и няма алтернативни варианти. 😁

 

Аз искам да питам дали някой който е сменял вече такава демпферна шайба е имал възможност да сравни шайбата от новия двигател на 8-ма ген с шайбата от стария двигател на 7-ма ген., защото на всякъде ми се казва, че има някаква малка разлика между двете шайби.

Такава информация би била адски ценна за нас които им предстои такава смяна понеже цената на шайбата от стария двигател 140 к.с. е двойно по ниска в сравнение с новата, да не говорим че има и алтернативни варианти които са още по евтини! 

Edited by Nuclear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мда... тази за стария дизел ми беше на половин цена от това, което ти казваш.. ужас!

Яд ме е, че скоро изхвърлих старата.. иначе можеше да ти я дам и да се сравни в някой магазин..

И по парт номера излизат различни..

 

13810-RL0-G01PULLEY COMP., CRANKSHAFT - новата

13810-RBD-E01PULLEY COMP., CRANKSHAFT - старата..

 

Та сигурно имат разлика..

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Между другото провери дали няма сервизна акция за това.. За 7-ма генерация имаше и ги подменяха при проблем безплатно..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми утре ще звънна да питам в Бултрако ама ме съмнява .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има акция само за 7-ма генерация :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Демпферните шайби на коляновия вал са еднакви на дизеловите двигатели 2,2 без значение дали е Акорд 7-8 или CR-V.  Може да са с различни номера, но се заменят 1:1, пробвано е.  За бензиновите нямам информация.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Tokio написа:

Демпферните шайби на коляновия вал са еднакви на дизеловите двигатели 2,2 без значение дали е Акорд 7-8 или CR-V.  Може да са с различни номера, но се заменят 1:1, пробвано е.  За бензиновите нямам информация.

Сигурен си на 100% , че са еднакви и че е пробвано и че в последствие няма да иамам пропблеми?

Защото от сервиза на Бултрако на директния въпрос еднакви ли са двете шайби от стария и новия дизелов мотор на 7-ма и 8-ма генерация , отговора беше:

Шайбите са различни и не са съвместими(демек не мога да сложа  шайба от 140 к.с мотора на моя мотор 180 к.с).

Ако това е верно ми спестяваш доста пари приятелю!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чакай малко, за какви 180 коня говориш? Коя година ти е колата? Ако е осмица дизел, трябва да е 150 коня.

 

Edited by Tokio

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.2 diesel Type S 2012 г 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно на Type S след фейса не съм сменял, но предполагам, че е същата. Нищо не ти пречи да пробваш, а ако случайно не стане, винаги  можеш да я продадеш на някой закъсал колега със седмица, осмица или CR-V. 75 евро е много добра цена за тази шайба.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фейсовата осмица е 180 коня при дизела.

AUTOBILD.DE казват,че има леки разлики,както в мотора така и при окачването.Може и шайбата да е различна.

Edited by Митко Йотов

Share this post


Link to post
Share on other sites

Възможно е да е различна, но също така може и да не е, защото става дума за фейслифт, която дума всички знаем какво означава. Надявам се колегата да се престраши и да пробва. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

О да да ще пробвам определено, майстора каза, че можем да поръчаме шайбата и да е пробваме без да е плащаме :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. :)

Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване :)

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да попитам някой знае ли от CR-V 2.2 ДИЗЕЛОВ I-DTEC 150кс. И Асорд 8 2.2 ДИЗЕЛОВ I-DTEC 150кс. шайбата дали е еднаква като са със еднакви мотори.Въпреки различните номера. За Акорд8            13810-RL0-G01. CR-V 13810-RFW-G01

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 27.03.2019 г. at 20:58, Nuclear написа:

Смених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. :)

Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване :)

Ремъка не си сменял нали? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 24.12.2019 г. at 8:08, Мирослав Митев написа:

Да попитам някой знае ли от CR-V 2.2 ДИЗЕЛОВ I-DTEC 150кс. И Асорд 8 2.2 ДИЗЕЛОВ I-DTEC 150кс. шайбата дали е еднаква като са със еднакви мотори.Въпреки различните номера. За Акорд8            13810-RL0-G01. CR-V 13810-RFW-G01

Би трябвало да да еднакви

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги като закарах моята хондичка за зареждане и проверка на климатика защото не включваше компресора майстора в последствие ми каза, че демпфернара шайба също е за смяна.След по подробен оглед ми каза обаче, че е здрава, но е по твърда нямало никаде скъсано, така ли трябва да бъде или те са си така по принцип, трябва ли да мисля за смяна или на този етап не е наложащо?Благодаря!😃

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега ,

 

как измериха, че е по-твърда / по-мека...??? Имат уред ли ?? :D

 

Не ги слушай ! Смени ги !

Или  шайбата има дисбаланс и/или има шум от нея или е е здрава!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така на пипане, той не е майстор на климатици и т.н. не е по тази част, но това ми каза вика питай някой хондаджия вика ми, че е твърда, но не е скъсана и не ми тресе, то се усеща ако го прави мисля

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз мека шайба не съм виждал😁Карай си колата,ако се закъса тогава е проблем.

Edited by policeman
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет колеги. Нов съм във форума,но да карам по същество. Карам Хонда акорд 8 феслифт 2012. Карам я от 3години без никакви проблеми,но ми се появи едно леко почукване от дясно и ходих при майстор. Та той ми каза че е тампон на двигателя,но също така и че съединителя ми е много твърд. Сега мисля да сменя съединителя и депферната шайба. Правилно ли е? И някой който го е правил може ли да ми препоръча качествени такива. Благодаря предварително.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет колеги. Някой сменял ли е съединител и демпферна шайба? Може ли да ми препоръчате качествени такива. Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз също потвърждавам ,че от акорд 7 2.2 пасва за Акорд 8 2.2 дизел.

Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...