Nuclear 4 #1 Posted March 18 Здравейте, Демпферната шайба ми е за смяна на моя акорд и искам да ви попитам за някакви препоръки от къде да си взема качествена такава. Чел съм че някой от вас си поръчват от английски сайтове други от БГ си ги зимат. Питам ви защото до колкото разбрах това им е слабото място на дизеловите акорди и тази шайба нямала кой знае колко дълъг живот дори и след смяна с чисто нова. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petko_z 92 #2 Posted March 18 Аз съм сменял на стария акорд.. там двигателя е n22a1.. Нямам идея дали шайбата има разлика.. Но ако се интересуваш мога на лично да ти кажа от къде си купих оригинална на Хонда.. Та препоръката ми е да си намериш нова, оригинална.. моята не си знаеше километрите.. над 300-350 хиляди изкара.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #3 Posted March 18 Да абсолютно всяка информация ми е ценна, така че ако можеш пиши ми налични Quote Share this post Link to post Share on other sites
zemnovodno 4 #4 Posted March 18 Имат разлика между стария мотор на 7 генерация и новия. Лично аз моята я смених с 2ра упортеба нова беше към 650 лв по спомен. Quote Share this post Link to post Share on other sites
inzomnya 0 #5 Posted March 19 Колеги, нали споделяме опит. Защо на лични споделяте магазините с оригинални части. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #6 Posted March 19 На мен от Бултрако ми искат към 850 лв само за шайбата. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petko_z 92 #7 Posted March 19 Преди 4 часа, inzomnya написа: Колеги, нали споделяме опит. Защо на лични споделяте магазините с оригинални части. За да не излезне като реклама на дадена фирма.. дали добра или лоша.. и да не противоречи с някои от правилата на форума.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petko_z 92 #8 Posted March 19 Преди 3 часа, Nuclear написа: На мен от Бултрако ми искат към 850 лв само за шайбата. Прекалено висока цена.. това със смяната или само частта?? Потърси и на други места... Между другото се стяга много здраво и развиването и е мъка... Аз съм я сменял заедно със съединител и тогава заклинихме маховика, за да развием шайбата от другата страна.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #9 Posted March 19 (edited) petko_z От този мазин за японски части който ми препоръча зад казино Риц ми искат близо 1000 лв и няма алтернативни варианти. 😁 Аз искам да питам дали някой който е сменял вече такава демпферна шайба е имал възможност да сравни шайбата от новия двигател на 8-ма ген с шайбата от стария двигател на 7-ма ген., защото на всякъде ми се казва, че има някаква малка разлика между двете шайби. Такава информация би била адски ценна за нас които им предстои такава смяна понеже цената на шайбата от стария двигател 140 к.с. е двойно по ниска в сравнение с новата, да не говорим че има и алтернативни варианти които са още по евтини! Edited March 19 by Nuclear Quote Share this post Link to post Share on other sites
petko_z 92 #10 Posted March 19 Мда... тази за стария дизел ми беше на половин цена от това, което ти казваш.. ужас! Яд ме е, че скоро изхвърлих старата.. иначе можеше да ти я дам и да се сравни в някой магазин.. И по парт номера излизат различни.. 13810-RL0-G01PULLEY COMP., CRANKSHAFT - новата 13810-RBD-E01PULLEY COMP., CRANKSHAFT - старата.. Та сигурно имат разлика.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petko_z 92 #11 Posted March 19 Между другото провери дали няма сервизна акция за това.. За 7-ма генерация имаше и ги подменяха при проблем безплатно.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #12 Posted March 19 Еми утре ще звънна да питам в Бултрако ама ме съмнява . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #13 Posted March 20 Има акция само за 7-ма генерация Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tokio 143 #14 Posted March 21 Демпферните шайби на коляновия вал са еднакви на дизеловите двигатели 2,2 без значение дали е Акорд 7-8 или CR-V. Може да са с различни номера, но се заменят 1:1, пробвано е. За бензиновите нямам информация. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #15 Posted March 21 Преди 1 час, Tokio написа: Демпферните шайби на коляновия вал са еднакви на дизеловите двигатели 2,2 без значение дали е Акорд 7-8 или CR-V. Може да са с различни номера, но се заменят 1:1, пробвано е. За бензиновите нямам информация. Сигурен си на 100% , че са еднакви и че е пробвано и че в последствие няма да иамам пропблеми? Защото от сервиза на Бултрако на директния въпрос еднакви ли са двете шайби от стария и новия дизелов мотор на 7-ма и 8-ма генерация , отговора беше: Шайбите са различни и не са съвместими(демек не мога да сложа шайба от 140 к.с мотора на моя мотор 180 к.с). Ако това е верно ми спестяваш доста пари приятелю! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tokio 143 #16 Posted March 21 (edited) Чакай малко, за какви 180 коня говориш? Коя година ти е колата? Ако е осмица дизел, трябва да е 150 коня. Edited March 21 by Tokio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #17 Posted March 21 2.2 diesel Type S 2012 г Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tokio 143 #18 Posted March 21 Точно на Type S след фейса не съм сменял, но предполагам, че е същата. Нищо не ти пречи да пробваш, а ако случайно не стане, винаги можеш да я продадеш на някой закъсал колега със седмица, осмица или CR-V. 75 евро е много добра цена за тази шайба. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 202 #19 Posted March 21 (edited) Фейсовата осмица е 180 коня при дизела. AUTOBILD.DE казват,че има леки разлики,както в мотора така и при окачването.Може и шайбата да е различна. Edited March 21 by Митко Йотов Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tokio 143 #20 Posted March 22 Възможно е да е различна, но също така може и да не е, защото става дума за фейслифт, която дума всички знаем какво означава. Надявам се колегата да се престраши и да пробва. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #21 Posted March 23 О да да ще пробвам определено, майстора каза, че можем да поръчаме шайбата и да е пробваме без да е плащаме Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuclear 4 #22 Posted March 27 Смених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites