Nuclear 7 #1 Публикувано 18 Март, 2019 Здравейте, Демпферната шайба ми е за смяна на моя акорд и искам да ви попитам за някакви препоръки от къде да си взема качествена такава. Чел съм че някой от вас си поръчват от английски сайтове други от БГ си ги зимат. Питам ви защото до колкото разбрах това им е слабото място на дизеловите акорди и тази шайба нямала кой знае колко дълъг живот дори и след смяна с чисто нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #2 Отговорено 18 Март, 2019 Аз съм сменял на стария акорд.. там двигателя е n22a1.. Нямам идея дали шайбата има разлика.. Но ако се интересуваш мога на лично да ти кажа от къде си купих оригинална на Хонда.. Та препоръката ми е да си намериш нова, оригинална.. моята не си знаеше километрите.. над 300-350 хиляди изкара.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #3 Отговорено 18 Март, 2019 Да абсолютно всяка информация ми е ценна, така че ако можеш пиши ми налични Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zemnovodno 12 #4 Отговорено 18 Март, 2019 Имат разлика между стария мотор на 7 генерация и новия. Лично аз моята я смених с 2ра упортеба нова беше към 650 лв по спомен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #5 Отговорено 19 Март, 2019 Колеги, нали споделяме опит. Защо на лични споделяте магазините с оригинални части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #6 Отговорено 19 Март, 2019 На мен от Бултрако ми искат към 850 лв само за шайбата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #7 Отговорено 19 Март, 2019 Преди 4 часа, inzomnya написа: Колеги, нали споделяме опит. Защо на лични споделяте магазините с оригинални части. За да не излезне като реклама на дадена фирма.. дали добра или лоша.. и да не противоречи с някои от правилата на форума.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #8 Отговорено 19 Март, 2019 Преди 3 часа, Nuclear написа: На мен от Бултрако ми искат към 850 лв само за шайбата. Прекалено висока цена.. това със смяната или само частта?? Потърси и на други места... Между другото се стяга много здраво и развиването и е мъка... Аз съм я сменял заедно със съединител и тогава заклинихме маховика, за да развием шайбата от другата страна.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #9 Отговорено 19 Март, 2019 (Редактирано) petko_z От този мазин за японски части който ми препоръча зад казино Риц ми искат близо 1000 лв и няма алтернативни варианти. 😁 Аз искам да питам дали някой който е сменял вече такава демпферна шайба е имал възможност да сравни шайбата от новия двигател на 8-ма ген с шайбата от стария двигател на 7-ма ген., защото на всякъде ми се казва, че има някаква малка разлика между двете шайби. Такава информация би била адски ценна за нас които им предстои такава смяна понеже цената на шайбата от стария двигател 140 к.с. е двойно по ниска в сравнение с новата, да не говорим че има и алтернативни варианти които са още по евтини! Редактирано 19 Март, 2019 от Nuclear Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #10 Отговорено 19 Март, 2019 Мда... тази за стария дизел ми беше на половин цена от това, което ти казваш.. ужас! Яд ме е, че скоро изхвърлих старата.. иначе можеше да ти я дам и да се сравни в някой магазин.. И по парт номера излизат различни.. 13810-RL0-G01PULLEY COMP., CRANKSHAFT - новата 13810-RBD-E01PULLEY COMP., CRANKSHAFT - старата.. Та сигурно имат разлика.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #11 Отговорено 19 Март, 2019 Между другото провери дали няма сервизна акция за това.. За 7-ма генерация имаше и ги подменяха при проблем безплатно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #12 Отговорено 19 Март, 2019 Еми утре ще звънна да питам в Бултрако ама ме съмнява . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #13 Отговорено 20 Март, 2019 Има акция само за 7-ма генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #14 Отговорено 21 Март, 2019 Демпферните шайби на коляновия вал са еднакви на дизеловите двигатели 2,2 без значение дали е Акорд 7-8 или CR-V. Може да са с различни номера, но се заменят 1:1, пробвано е. За бензиновите нямам информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #15 Отговорено 21 Март, 2019 Преди 1 час, Tokio написа: Демпферните шайби на коляновия вал са еднакви на дизеловите двигатели 2,2 без значение дали е Акорд 7-8 или CR-V. Може да са с различни номера, но се заменят 1:1, пробвано е. За бензиновите нямам информация. Сигурен си на 100% , че са еднакви и че е пробвано и че в последствие няма да иамам пропблеми? Защото от сервиза на Бултрако на директния въпрос еднакви ли са двете шайби от стария и новия дизелов мотор на 7-ма и 8-ма генерация , отговора беше: Шайбите са различни и не са съвместими(демек не мога да сложа шайба от 140 к.с мотора на моя мотор 180 к.с). Ако това е верно ми спестяваш доста пари приятелю! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #16 Отговорено 21 Март, 2019 (Редактирано) Чакай малко, за какви 180 коня говориш? Коя година ти е колата? Ако е осмица дизел, трябва да е 150 коня. Редактирано 21 Март, 2019 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #17 Отговорено 21 Март, 2019 2.2 diesel Type S 2012 г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #18 Отговорено 21 Март, 2019 Точно на Type S след фейса не съм сменял, но предполагам, че е същата. Нищо не ти пречи да пробваш, а ако случайно не стане, винаги можеш да я продадеш на някой закъсал колега със седмица, осмица или CR-V. 75 евро е много добра цена за тази шайба. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #19 Отговорено 21 Март, 2019 (Редактирано) Фейсовата осмица е 180 коня при дизела. AUTOBILD.DE казват,че има леки разлики,както в мотора така и при окачването.Може и шайбата да е различна. Редактирано 21 Март, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #20 Отговорено 22 Март, 2019 Възможно е да е различна, но също така може и да не е, защото става дума за фейслифт, която дума всички знаем какво означава. Надявам се колегата да се престраши и да пробва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #21 Отговорено 23 Март, 2019 О да да ще пробвам определено, майстора каза, че можем да поръчаме шайбата и да е пробваме без да е плащаме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #22 Отговорено 27 Март, 2019 Смених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мирослав Митев 0 #23 Отговорено 24 Декември, 2019 Да попитам някой знае ли от CR-V 2.2 ДИЗЕЛОВ I-DTEC 150кс. И Асорд 8 2.2 ДИЗЕЛОВ I-DTEC 150кс. шайбата дали е еднаква като са със еднакви мотори.Въпреки различните номера. За Акорд8 13810-RL0-G01. CR-V 13810-RFW-G01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #24 Отговорено 24 Декември, 2019 На 27.03.2019 г. at 20:58, Nuclear написа: Смених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване Ремъка не си сменял нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #25 Отговорено 28 Декември, 2019 На 24.12.2019 г. at 8:08, Мирослав Митев написа: Да попитам някой знае ли от CR-V 2.2 ДИЗЕЛОВ I-DTEC 150кс. И Асорд 8 2.2 ДИЗЕЛОВ I-DTEC 150кс. шайбата дали е еднаква като са със еднакви мотори.Въпреки различните номера. За Акорд8 13810-RL0-G01. CR-V 13810-RFW-G01 Би трябвало да да еднакви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #26 Отговорено 17 Юни, 2020 Здравейте колеги като закарах моята хондичка за зареждане и проверка на климатика защото не включваше компресора майстора в последствие ми каза, че демпфернара шайба също е за смяна.След по подробен оглед ми каза обаче, че е здрава, но е по твърда нямало никаде скъсано, така ли трябва да бъде или те са си така по принцип, трябва ли да мисля за смяна или на този етап не е наложащо?Благодаря!😃 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #27 Отговорено 17 Юни, 2020 Колега , как измериха, че е по-твърда / по-мека...??? Имат уред ли ?? Не ги слушай ! Смени ги ! Или шайбата има дисбаланс и/или има шум от нея или е е здрава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #28 Отговорено 17 Юни, 2020 Така на пипане, той не е майстор на климатици и т.н. не е по тази част, но това ми каза вика питай някой хондаджия вика ми, че е твърда, но не е скъсана и не ми тресе, то се усеща ако го прави мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #29 Отговорено 20 Юни, 2020 (Редактирано) Аз мека шайба не съм виждал😁Карай си колата,ако се закъса тогава е проблем. Редактирано 20 Юни, 2020 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади 39 8 #30 Отговорено 9 Септември, 2021 Привет колеги. Нов съм във форума,но да карам по същество. Карам Хонда акорд 8 феслифт 2012. Карам я от 3години без никакви проблеми,но ми се появи едно леко почукване от дясно и ходих при майстор. Та той ми каза че е тампон на двигателя,но също така и че съединителя ми е много твърд. Сега мисля да сменя съединителя и депферната шайба. Правилно ли е? И някой който го е правил може ли да ми препоръча качествени такива. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади 39 8 #31 Отговорено 9 Септември, 2021 Привет колеги. Някой сменял ли е съединител и демпферна шайба? Може ли да ми препоръчате качествени такива. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Illyto 1 #32 Отговорено 25 Януари, 2022 Аз също потвърждавам ,че от акорд 7 2.2 пасва за Акорд 8 2.2 дизел. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kzlatkov 0 #33 Отговорено 13 Април, 2023 Някой да каже дали е имал проблеми след като е сложил демпферна шайба на акорд 8 150 кс от акорд 7 2.2 140 кс? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #34 Отговорено 13 Април, 2023 Става без проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове