Jump to content
Deyanlotta

Съединител 2.2

Recommended Posts

Здравейте колеги карам сивик 2.2 дизел колата е на 165 хиляди реални км от известно време започна като съм на 4та 5та или 6та предавка и натисна рязко газта след 2 хиляди оборота колата качва рязко оборотите на 3 хиляди (преплъзва) отпускам малко падат на 2.200 и продължава да набира нормално а когато колата е в ниски оборати и натисна рязко качва нормално оборотите пробвах да потегля на 3та и колата потегли нормално  не изгасна иначе скоростите влизат нормално та вапроса ми е дали това е съединителя и колко още може да изкара или да сменям веднага благодаря предварително

Редактирано от Deyanlotta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител е да. По добре го смени да не ти разбие и маховика макар, че обикновенно и маховика се налага да се сменя, но това се преценява след като се отвори кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е, и аз имах същия проблем, но аз го смени още когато само на 6-та ми преплъзваше 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, goga написа:

Съединител е да. По добре го смени да не ти разбие и маховика макар, че обикновенно и маховика се налага да се сменя, но това се преценява след като се отвори кутията.

Маховика е желателно да се смени заедно със съединителя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 10 часа, Deyanlotta написа:

Ясно начи да гласа 2 бона :D

 

Ще гласиш 2 бона ако си ги поръчаш от България :) На мен оригинален комплект съединител, маховик на Люк и масло за скоростната ми излязаха 1282лв с доставката от Англия от Coxmotor.

Редактирано от thelastbonbona

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховик е добре да се сменя със съединител, за да не се налага да сваляш отново трансмисия след х километри и да плащаш 2 пъти за труд, но ако колата не ти тресе при тръгване, няма вибрации и почуквания, тоест си тръгва и спира глатко, маховикът ти е наред и можеш да минеш само със съединител, като се свали трансмисията ще се разбере в какво състояние и колко ресурс има в него, само я закарай на читав майстор. Няма смисъл да сменяш нещо, в което може да има още 100 000км ресурс, особено ако си караш колата нормално без резки тръгвания и ускорения. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сменяй притискателен със феродов диск и лагер,за маховика когато отворите ще се разбере дали е за смяна/въпреки че маховика и на обикновена диагностика ще го хванеш ако е тръгнал да се разбива преди да  усетиш вибрации и почуквания/.Това го играх преди седмица 550лв с труда.Успех

Редактирано от todor145

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колеги говорих вече с майстор за него маховика е здрав но като го види тогава ще говори на 100 % а относно цени комплект съединител  400 лв за ЛуК и 530 лв за закс а за маховика 1200 лв ЛуК и 1700 лв закс без труда

Редактирано от Deyanlotta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да предложа 1390 лева комплект на  Люк - маховик, комплект съединител и два литра масло. Знам че събира 2.5 литра но нямам литрови разфасовки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, fenabg написа:

Благодаря колега но майстора си взима частите иначе ако можеше така аз мога да го взема с 35 % отстъпка но няма как

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Понеже имам същата кола и същия проблем, да не отварям нова тема ще питам тук.

 

Безопасно ли е да се кара с такова приплъзване на съединителя. Може ли колата да ме остави насред нищото?

 

Ще го оправя, разбира се, но парите не са малко и ще ми трябва време. Може ли през това време да се кара спокойно и разумно ли е да се ходи далече... в Гърция примерно. Благодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото, е че демпферния съединител умира от веднъж. Може да кара и месец след като е почнал да създава предпоставки за смяна, може и още утре да приключи.

Аз не бих рискувал да пътувам надалеч, ако знам, че всеки един момент може да ме остави на пътя, но всеки сам си преценява.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се хваля, но поради ред причини карах с приплъзващ съединител (приплъзваше при по-рязко ускоряване на 5-та и 6-та предавка) в продължение на 3-4 месеца (над 2000 км). Симптоми на проблеми в демпферния маховик имах в продължение на  над половин година преди да го сменя. Двете процедури не ги направих наведнъж, просто защото при смяната на съединителя нямаше нужда да се сменя маховика, той се обади за първи път 6 месеца след смяната на съединителя.  Все пак всичко е съдба, може аз да съм бил супер късметлия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карх 6 месеца със симптомен маховик, но за съединителя не мога да кажа. Никога не съм карал кола с приплъзващ съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...