Jump to content
Sign in to follow this  
harvi

Honda cr-v внос от щатите?

Recommended Posts

Здравейте,

 

От известно време се оглеждам за crv 4та генерация и забелязвам доста обяви на коли, внесени от Щатите  или Канада.Има ли някаква същестена разлика с моделите, които се продават в Европа предвид части и подръжка?

Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрасти, няма да взема отношение за поддръжката и частите, но хубаво проверявай конкретния екземпляр. Истински случай отпреди 2 месеца лизък познат почти купи кола вкарана от там ,но за щастие по номера на рамата откри колата със смазана предница в чужд сайт. По тоя повод научих, че често ударени коли там минават за тотална щета и не се ремонтират.Вкарват я в БГ, ремонтират я такава и я пускат за продажба. Не знам колко е масова тази практика, но дава логичен отговор на ниските цени .Виждам по обяви CRV IV 2015 . внос от САЩ и то регистрирани на цената на CRV III 2010г. примерно.

Edited by AzSum
  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Аз също се оглеждам за такава и на два пъти харесвам и се отказвам , след като проверя по номера на рамата за щети.Това беше едната , другата още по- зле. 

image.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно за това говоря. Колега, ти в кой сайт ги проверяваш? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси за отговорите!

 

До колкото знам номерата се проверяват в представителства на хонда или киа. Но има ли някъде в мрежата къде да проверяваме коли по номер на рама?

И ако всичко е наред с колата, трябва ли да се притеснявам, че е внос отвъд океана?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има доста сайтове за проверка на VIN .Аз ползвах https://www.autodna.com/ .Пускаш ВИН-а за справка и излиза дали има подробна информация за конкретния автомобил.Ако искаш да я получиш плащаш десетина долара и ти изпращат доклад ,в които може да има и снимки.

  Моля , ако някой проверява за автомобил , които се предлага в Мобиле или Карс да го сподели тук .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси за инфото и успех в търсенето на автомобил!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Миналата седмица бях на оглед на една канадка и ми направха впечатление следните разлики с европейските:

- в предна броня има едно скосяване и някак не изглежда, толкова агресивно.

- страничните огледалал са по-простовати.

- фаровете са различни  като вътрешна структура и крушките светят едно жълтаво.

- вратата на багажника няма тази опция за автоматично отваряни и затвряне.

- вътре между предните седалки конзолата е с плъзгащ капак и подлакатниците са два за всяка седалка, доста неудобни междудругото.

 

Та предполагам, че има и още външни и вътрешни разлики между двата.

Питането ми е има ли от къде да се вземат резервни брони , огледала и всякакви други части за канадска или американска кола? 

Бултрако могат ли да доставят такива?

Разликата в цената между внос отвъд океана и Европейските хич не малка и изглеждат доста примамливо, обаче ако после трябва да 

поръчвам нещо от щатите...не ми се иска.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имаш ли ВИН номера на колата , която си гледал. Има онлайн каталози ,в които може да се направи справка и да се сравни с някоя от Европа.Фаровете и стоповете са винаги различни , защото са различни стандарти. Интересно ми е имаше ли ръжда по колата , че в Канада за 5-6 години им се разказва играта.Цените за доставка на части от Щатите понякога за доста по-евтини от това да си пазаруваш тук.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 27.02.2019 г. at 21:47, harvi написа:

 

Питането ми е има ли от къде да се вземат резервни брони , огледала и всякакви други части за канадска или американска кола? 

Бултрако могат ли да доставят такива?

Разликата в цената между внос отвъд океана и Европейските хич не малка и изглеждат доста примамливо, обаче ако после трябва да 

поръчвам нещо от щатите...не ми се иска.

 

 

Предполагам ще й направиш пълно автокаско, т.е. би трябвало ремонта да е за сметка на застрахователя в доверен сервиз.Ако колата е нова(имам предвид до няколко години) има вероятност сервиза да е в Бултрако.Т.е. поне за брони,маски и др. подобни не би трябвало да имаш проблем.

Edited by AzSum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

за внесените от Щатите модели CR-V 4gen консумативите и резервни части специфични ли са (в инчови размери) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всяка кола има консумативи които подлежат на подмяна, и това е нормално. Внос от САЩ не прави всеки, което означава че ще чакаш а и цената ще бъде леко завишена. Така че помисли си.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте и от мен,

Аз съм горд собственик на Honda CR-V 2015 г. 2,4, 190 к.с, колата е внос от Канада и мога да кажа, че съм изключително доволен, една от най - евтините за подръжка  коли, която съм имал, нямам никакви проблеми с намирането на части за нея.

Имам я от една година, 25 000 км. съм и навъртял и за  за сега, само каране капака не съм го вдигал :) само за обслужване.... масло, филтри и това е, направо супер.

Само за сведение относно едро габаритните части в avtosklad.bg има почти всичко и то на мн. изгодни цени.

Ето ви снимка на средния разход при изминати 1800км. комбинирано 60% извънградско (110 - 120 км/ч) и 40% градско шофиране 7,2 л/100км.

Горещо препоръчвам на всеки, само гледайте да е направена добре, това че е имала някакъв удар според мен не е проблем пък и все пак взимаш кола на 50 000- 60 0000 почти на половин цена, тека че е нормално да е имала някакъв инцидент, ако искате може и от вносителя, нова ама за 70 000 лв. там са без удари :).

P.S

Не забравяйте, че и в Европа стават катастрофи и може да си вземете някоя от Швейцария или Германия уж без удар а де факто да е била направо хармоника....

 

    

 

Razhod.jpg

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, не разбрах автомат ли е?Интересно ми е заради разхода. Също ако не ти е проблем би ли изредил всички + и - според теб на модела?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Автоматик с най - новата CVT скоростна кутия на Хонда затова и разхода е толкова малък, изчислена е за минимален разход на гориво и максимално да щади двигателя  при 110 км/ч на магистралата мотора е на 1500 об. при това минимално натоварване според мен би трябвало да изкара доста км.  ако се подържа добре. 

 

Единственно, което мога да посоча като - за сега е, че двигателя е малко тромав но като се има предвид, че е без турбо е нормално но за сметка на това е супер опростен няма нищо, ЕВРО 5 е има само един катализатор и това е всичко, няма DPF филтър, няма Add Blue за разлика от дизелите..... 

Иначе за сега др. не мога да намеря, истинско удоволствие е да се кара този автомобил. 

 

 

 

 

Edited by 2015 CR-V
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, 2015 CR-V написа:

Здравейте и от мен,

Аз съм горд собственик на Honda CR-V 2015 г. 2,4, 190 к.с, колата е внос от Канада и мога да кажа, че съм изключително доволен, една от най - евтините за подръжка  коли, която съм имал, нямам никакви проблеми с намирането на части за нея.

Имам я от една година, 25 000 км. съм и навъртял и за  за сега, само каране капака не съм го вдигал :) само за обслужване.... масло, филтри и това е, направо супер.

Само за сведение относно едро габаритните части в avtosklad.bg има почти всичко и то на мн. изгодни цени.

Ето ви снимка на средния разход при изминати 1800км. комбинирано 60% извънградско (110 - 120 км/ч) и 40% градско шофиране 7,2 л/100км.

Горещо препоръчвам на всеки, само гледайте да е направена добре, това че е имала някакъв удар според мен не е проблем пък и все пак взимаш кола на 50 000- 60 0000 почти на половин цена, тека че е нормално да е имала някакъв инцидент, ако искате може и от вносителя, нова ама за 70 000 лв. там са без удари :).

P.S

Не забравяйте, че и в Европа стават катастрофи и може да си вземете някоя от Швейцария или Германия уж без удар а де факто да е била направо хармоника....

 

    

 

Razhod.jpg

 

Здравей колега и честито.

Тези 43 градуса къде са в БГ.в момента?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Случайно да знаете при кола от САЩ или Канада, как стои въпроса с евросертификата ? Какво вписват в талона ? Размера на данъка как го изчисляват, като кола без ЕВРО (3,4,5,6) ли ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колите в Америка и в Канада са по-евтини от тези в Европа, независимо дали са с катастрофи или не. Това, което ми прави впечатление специално за хонда CRV, че единствено за този регион дълго време за бензиновите агрегати слагат к24 мотор (втора, трета, четвърта генерация crv). Важно е когато се взима от там кола да се провери дали е 4x4 или 2x4, има много екземпляри, които фабрично са си 2x4. Преди да взема моето crv, бях се запалил по една канадка 3-та генерация 2010 година на много добра цена. До последно търговецът твърдеше, че е 4x4, докато не отидох в Пловдив сам да проверя, накрая се оказа 2x4. Експериментално с пръст проверих и ауспуха, оказа се, че в ауспуха има повече масло отколкото в мотора 😃. Като капак на всичко беше и наводнявана, много екземпляри от този регион идват и с щети от наводнения, като тези наводнения се случват най-често по време на превоза с контейнера и престоя на пристанището, да се има това предвид!

Edited by diezz
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, nix111 написа:

Случайно да знаете при кола от САЩ или Канада, как стои въпроса с евросертификата ? Какво вписват в талона ? Размера на данъка как го изчисляват, като кола без ЕВРО (3,4,5,6) ли ?  

Не гарантирам за 100% достоверност, но доколкото знам ще ти впишат в талона,че колата е без ЕВРО сертификат.А и чувам ,че Бултрако отказват да дадат документ за есвросертификат на коли внос от Северна Америка.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 17.10.2019 г. at 13:51, nix111 написа:

Случайно да знаете при кола от САЩ или Канада, как стои въпроса с евросертификата ? Какво вписват в талона ? Размера на данъка как го изчисляват, като кола без ЕВРО (3,4,5,6) ли ?  

Аз карам CR-V 2015 от Канада.В талона ми пише Евро 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма как да регистрирате кола без евро сертификат, в техно теста пише на кой евро стандарт отговаря. 

 

На 17.10.2019 г. at 14:39, diezz написа:

Колите в Америка и в Канада са по-евтини от тези в Европа, независимо дали са с катастрофи или не. Това, което ми прави впечатление специално за хонда CRV, че единствено за този регион дълго време за бензиновите агрегати слагат к24 мотор (втора, трета, четвърта генерация crv). Важно е когато се взима от там кола да се провери дали е 4x4 или 2x4, има много екземпляри, които фабрично са си 2x4. Преди да взема моето crv, бях се запалил по една канадка 3-та генерация 2010 година на много добра цена. До последно търговецът твърдеше, че е 4x4, докато не отидох в Пловдив сам да проверя, накрая се оказа 2x4. Експериментално с пръст проверих и ауспуха, оказа се, че в ауспуха има повече масло отколкото в мотора 😃. Като капак на всичко беше и наводнявана, много екземпляри от този регион идват и с щети от наводнения, като тези наводнения се случват най-често по време на превоза с контейнера и престоя на пристанището, да се има това предвид!

Ако колата е наводнена задължително го пише в Канадския талон и се обявява като Непоправима. 

А за това с ударите не е проблем само гледайте да е направена добре. 

Колите от Европа пристигат с мн. по зверски удари, 90 % процента от колите внесени от Европа на по 2 - 3  години са с удар и няма как да разберете за разлика от Канадските, кадето в талона задължително пише и ако щетата е мн. сериозна в талона пише че колата е непоправима (ireparable). 

Ако пише salvage или Gravement Accidente тогава няма проблем, това значи, че по канадските тех. изисквания, че може да се отремонтира. 

Така, че гледайте колата да е направена добре и ще може да я карате дълго време без проблеми. 

Иначе има и без удари ама са по 50 000лв за 2015г. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, 2015 CR-V said:

Няма как да регистрирате кола без евро сертификат, в техно теста пише на кой евро стандарт отговаря. 

 

Ако колата е наводнена задължително го пише в Канадския талон и се обявява като Непоправима. 

А за това с ударите не е проблем само гледайте да е направена добре. 

Колите от Европа пристигат с мн. по зверски удари, 90 % процента от колите внесени от Европа на по 2 - 3  години са с удар и няма как да разберете за разлика от Канадските, кадето в талона задължително пише и ако щетата е мн. сериозна в талона пише че колата е непоправима (ireparable). 

Ако пише salvage или Gravement Accidente тогава няма проблем, това значи, че по канадските тех. изисквания, че може да се отремонтира. 

Така, че гледайте колата да е направена добре и ще може да я карате дълго време без проблеми. 

Иначе има и без удари ама са по 50 000лв за 2015г. :)

 

Колега изглежда не си ми прочел написаното до край, аз съм написал, че обикновено щетите от наводненията се случват по време на превоза с контейнера или по време на престоя по пристанищата пак в контейнера. В този случай няма как да го пише в Канадския талон.

 

Вижте в тази статия (малко е стара) и се отнася за Сащ, от някакъв ураган над 500 000 автомобила са наводнени ....

 

http://www.bulgariasega.com/interesting_facts/bulgarians_transport_usa_canada/38515.html

Edited by diezz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 17.10.2019 г. at 13:51, nix111 написа:

Случайно да знаете при кола от САЩ или Канада, как стои въпроса с евросертификата ? Какво вписват в талона ? Размера на данъка как го изчисляват, като кола без ЕВРО (3,4,5,6) ли ?  

 

Crv 2015 facelift от Канада.

В талона ми е Евро 6

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.11.2019 г. at 21:32, 2015 CR-V написа:

Няма как да регистрирате кола без евро сертификат, в техно теста пише на кой евро стандарт отговаря. 

 

Ако колата е наводнена задължително го пише в Канадския талон и се обявява като Непоправима. 

А за това с ударите не е проблем само гледайте да е направена добре. 

Колите от Европа пристигат с мн. по зверски удари, 90 % процента от колите внесени от Европа на по 2 - 3  години са с удар и няма как да разберете за разлика от Канадските, кадето в талона задължително пише и ако щетата е мн. сериозна в талона пише че колата е непоправима (ireparable). 

Ако пише salvage или Gravement Accidente тогава няма проблем, това значи, че по канадските тех. изисквания, че може да се отремонтира. 

Така, че гледайте колата да е направена добре и ще може да я карате дълго време без проблеми. 

Иначе има и без удари ама са по 50 000лв за 2015г. :)

Потвърждавам пише на канадския талон. Ако е salvage, значи е имало инцидент, но е поправена там!!!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да използвам темата на колегата ,за да попитам дали има някой тук с американска версия HONDA CR-V 2012-2014 г. .Налагало ли му се е да търси  части и съвместими ли са с европейските /Брони,калници,амортисьори ,фарове ,стопове,радиатори/.Знам че предната броня е по скосена но предполагам захващането е същото.За двигателя 2.4 185к.с намира ли се всичко за обслужването му.На всички ли црв-та 2012 -2016 г. скоростната кутия е cvt или само на фейса който е с новия двигател с директно впръскване.Някой намерил ли е лек за радиочестотите и навигацията.Обмислям да си вкарам една канадка и трябва да съм поготвен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравей mutanta,

не всички детайли са съвместими. но от моя опит до сега мога да кажа, че например страничните огледала са различни и несъвестими. също така предните дискове са различни, тук трябва отбележа, че има ралика в годините и за колите происведени в Северна Америка. Някой са с двубутални апарати отпред, други са с еднобутални. мисля, че до 2013 са с едно бутало, а след това са с две. за фейс-лифт-а нямам информация. но така или иначе за колите след 2014 или файс-лифт, можем да кажем, че са съвсем различни от тези преди това. до колкото съм запознат фейс-лифт-ът се с дирекно пръскване и CVT. между впрочем лесно можеш да познаеш CVT, вместо D-2-1 ще намериш D-S-L. не знам каква е точно раликатя в режимите S и L, но предполгам е същото като при европейските модели, така че колегите със CVT могат да кажат повече.

Що се касае за консумативите, не мисля, че е проблем, поне аз не съм се сблъсквал с трудности. въздушен филтър и филтър за купето взех от autodoc. за въздушния съм сигурен, че е различен от тези на европейските.

масленият филтър не е проблем, да кажем, че е стандарнтен за Хонда и съвместим с този за европейските но с безинов двигател R20. ако те интерсува мога да ти каза парт номер от MAN-FILTER, има ги без проблем.

Щората за багажника също е съвместима, казвам това защото повечето коли от северна америко, по мои наблюдения, нямат щора и не защото липсва, а просто така е закупена, разбира се има и изключения за това.

за амортисьори, брони, калници и др. не знам, предполагам стоповете са еднакви, но дали крепежа е един и същ не знам. за радиатора на двигателя, предполагам е различен, но дали става от R20....все пак моторът  /K24/ е различен и то доста.

 

да споделя и за радиото. факт е, че в северна америка стандартът е различен за FM и в резултат на това, е че радиото не хваща всички станции, всъщност хваща само тези с нечетни честоти, например за София Дарик е 105 Mhz и няма да можеш да го слушаш. 

за съжаления, аз поне, не можах да открия начин как да се препограмира стоковото радио, а и смятам, че това няма как да стане. за мен решението намерих, като суапна радио от европейска кола, има ги в нета. тук обаче трябва се рабере стокотово с колко кабела е. има два варианта с 4 и с 5. освен това трябва да намериш такова, което да работи с bluetooth модула, ако има такъв/май всички имат ама.../, за да ти работи съвместимоста с телфона. иначе става перфектно.....вече съм го направил и всичко работи. мислех си, че ще мога да свикна с тоаи проблем, но чашата преля като рабрах, че дори не следи станциите...странно, но факт, то е и невъзможно за някой, защото както писах по горе хваща само нечетни, а някой станции в различните региони имат както четни, така и нечетни честоти.

 

опитът ми е на базата на CRV 2014 EX от канада. добре е да погледнеш на канадския талон какво пише, има и доста сайтове с рaпoрти по VIN, според мен сериозните с достоверна информация струват пари. истина е, че докарват и тоталки.....

за съжаления от канада повечето коли са малко или повече  с корозия по долната част на купето. мсиля, че представлява в този смисъл интерс кола от нова скотия, но това е мое мнение, то и няма гаранция къде е карана. но там, в канада като цяло, сипят здраво и не се шегуват през зимата когато има сняг. пътищата стават буквално сухи......дори след обилен снеговалеж, не знам какво е това чудо, но определено е много агресивно. дори коли на по 4-5 години имат корозия. принципно не е фатално и затова по добре не гледай отдолу........

 

ако имаш още въпроси, можеш да ми пишеш и на лични, ако мога ще споделя опит. успех!

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря колега за изчерпателния отговор,колата ще си я купя аз, така че ще знам какви щети ще има.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...