Avatar3569 0 #1 Публикувано 11 Януари, 2019 Здравейте колеги, тъй забелязах,че моята хондичка подхарчва масълце, а и отзад излиза пушек като на трабант няма съмнение че става въпрос за основен ремонт ( сегменти, гарнитури и т.н). Та искам да попитам колко би ми струвало целия този филм в някой сервиз? Моля да ме извините ако има създадена вече такава тема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #2 Отговорено 11 Януари, 2019 И защо реши че директно си за основен ремонт на двг? Може проблема да са заминали гумички на клапаните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 11 Януари, 2019 Цената е относителна величина. Не е от гумички. Много е относително какво и как ще бъде вложено като труд и материали. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #4 Отговорено 11 Януари, 2019 Дайте му ориентир на човека. 800 - 1200лв. нещо такова... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #5 Отговорено 11 Януари, 2019 Аз имам една Хонда Д14А7, която е на 250 000 навартяни от мен и роднини на село. Последните 3 години се ползва се на село за товарна. Купихме я 2009 все си гори масло (около литър и нещо до смяна). Може и да е за основен ремонт ама няма да дам 1000+ лева. За 1000 лева бая масло трябва да изпие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 11 Януари, 2019 Преди 4 часа, dandilov написа: Дайте му ориентир на човека. 800 - 1200лв. нещо такова... 1000 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #7 Отговорено 11 Януари, 2019 Преди няколко месеца сменяхме сегменти, гумички клапани и гарнитури на D14A8 в Димитровград и ремонта излезе 650 лв (познат сервиз). Колата спря да докосва маслото изцяло. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #8 Отговорено 19 Януари, 2019 Аз моята хонда и без това я карам само на село. Като чета сега тук и мисля сам да пробвам да сменя сегменти и клапани. Ако може да кажете какви инструменти да си приготвя. Гледам че има някакви скоби за сегменти, за клапаните нещо по-специфично ще ми трябва ли ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 20 Януари, 2019 Клапаните защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #10 Отговорено 22 Януари, 2019 Още когато я купих преди 10 години оставя ли я на по-гоямо надонище и леко помръдва. Трябва да дръпна ръчната. И си мисля, че може и клапаните да са заминали. Ще взема да отворя двигателя хем да видя дали сам ще мога да се справя ако не на вторични и нов двигател. Днес и мерих компресията с манометър - 7.3, 7.4, 7,5, 7,2. Не знам колко трябва да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #11 Отговорено 22 Януари, 2019 (Редактирано) преди 24 минути, Executor написа: Днес и мерих компресията с манометър - 7.3, 7.4, 7,5, 7,2. Не знам колко трябва да е. Под 10 е зле. Сигурен ли си, че правилно ти е зацепен ангренажният ремък? Редактирано 22 Януари, 2019 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #12 Отговорено 23 Януари, 2019 (Редактирано) След като я замерих и на мен ми се стори доста ниско. Понеже се кара само на село с 40-50-60 реших да я разкърша - 178 по GPS вдига. А защо е толкова ниска компресията не знам. За ремъка не знам като я купих го смених и преди година пак и все при един и същ човек. Какво те съмнява за ангренажа ?! Редактирано 23 Януари, 2019 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #13 Отговорено 23 Януари, 2019 Абе щом гори яко и масло, най-вероятно не е от зацепването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #14 Отговорено 23 Януари, 2019 (Редактирано) Не гори много, около литър до смяна...... По ми е интересно това че ако не опъна ръчна тръгва на голям наклон. Но ще я отворя да видя какво става. Но държа аз да го нарпавя лично . Едва ли има нещо кой знае колко сложно. Редактирано 23 Януари, 2019 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #15 Отговорено 23 Януари, 2019 Ако не си правил двигатели до сега, бих те посъветвал да не се заемаш. Има си доста тънкости, а са необходими и доста специфични инструменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #16 Отговорено 23 Януари, 2019 (Редактирано) Не съм. Но все пак съм технически грамотен. Ще го разглобя. Ще сменя сегментите (до колкото гледах за тях ще ми трябва скоба и клещи), ще сменя биелните лагери, гарнитури, клапаните ще прегледам дали няма нещо за смяна. Динамометричен ключ имам. Първи път винаги има Ако някакъв по специфичен инструмент трябва ще се радвам да ми кажете да си го купя. Редактирано 23 Януари, 2019 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #17 Отговорено 24 Януари, 2019 Вчера купих същия двигател за 200 лева. Първо ще си поиграя да разглобя и сглобя него. Ако всичко е наред ще направя същото с моя . Не че имам време точно за тия глупости ама ей така за заигравка. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #18 Отговорено 27 Януари, 2019 Няма нищо сложно, стига да имаш място и време. Аз преди години оставих една за основен ремонт на майстори (нямах свободно време) и след тях аз си го направих отново..... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #19 Отговорено 27 Януари, 2019 Преди 9 часа, viktor11 написа: Няма нищо сложно, стига да имаш място и време. Аз преди години оставих една за основен ремонт на майстори (нямах свободно време) и след тях аз си го направих отново..... Място имам, време не толкова, но от любопитство ще го направя. Малко по малко. Значи ако възникни нещо непредвидено ще те търся . От няколко години само аз си правя колите, както и тези на роднините. Баща ми кара ауди, брата кара тойота. Аман от "майстори". Първо те бавят със седмици после те натоварват в цената за частите, които и без това взимат на дилърски цени. Накрая ти слагат минимум 50 лева за всеки ден в който са се занимавали с твоята кола било то и по 1-2 часа. Поправете ме ако греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #20 Отговорено 13 Август, 2020 Направи ли ремонт на колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Живко_Минев 2 #21 Отговорено 12 Септември, 2020 На 11.01.2019 г. at 8:32, Avatar3569 написа: Здравейте колеги, тъй забелязах,че моята хондичка подхарчва масълце, а и отзад излиза пушек като на трабант няма съмнение че става въпрос за основен ремонт ( сегменти, гарнитури и т.н). Та искам да попитам колко би ми струвало целия този филм в някой сервиз? Моля да ме извините ако има създадена вече такава тема! Ще ти струва (зависи от нещата и парите който ще трябват и за ремонтна ръка) 900 лв до 1200 и какво масло слагаш това също е важно препоръката ми е Elf evolution 900 NF 5W 40 или Castrol magnetic ама забравих модела но пак 5W 40 Може и на Shell helix 5W 30. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове