Rogue123 1 #1 Публикувано 6 Януари, 2019 Както карах на магистралата, спрях на една бензиностанция. На тръгване вече парно нямаше. Проверих горен долен маркуч на радиатор, топли са. кранчето за вход в радиатора за парното отваря и затваря. При изреждането на посоките къде да духа си ги пренасочва. Винаги духа срещу мен, кога по-леко, кога не, но това не е проблем. Духа много силно. Студено. На първа степен от една от духалките, тази до шофьора, много леко се усеща топло. Нещото, което виждам и предполагам е проблем, е, че ми се струва, че изходния маркуч на радиатора на парното е студен. Въпреки че къде отива топлото, ако е студен. Филтърът на купето е сменян преди половин година и 7 хиляди километра. Да я карам да чистят радиатор на парното, да търся да купувам. Благодарен съм на всички предложения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #2 Отговорено 6 Януари, 2019 Явно има запушване на радиатора на парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #3 Отговорено 6 Януари, 2019 преди 51 минути, Rogue123 написа: Въпреки че къде отива топлото, ако е студен. Циркулира си в двигателя и външния радиатор. Все едно, че си затворил кранчето за вход в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #4 Отговорено 6 Януари, 2019 Дамн, значи правилно предполагам. Да търся ли машинно да се чисти? Или направо да търся ново и кой да го сменя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 6 Януари, 2019 Играта е голяма. Разглобявал съм... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 6 Януари, 2019 А да е имало леко покачване на стрелката за температурата ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #7 Отговорено 6 Януари, 2019 Така рязко умира и зацепва в отворено положение термостата.Провери ли дали е пълна системата с антифриз има ли в разширителния съд антифриз ето до къде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #8 Отговорено 6 Януари, 2019 Колега откачаш двата маркуча от парното, продухваш от изхода към входа с въздух да излезе антифриза слагаш на изходящия маркуч фуния и наливаш calgon препарат за прочистване на пералня, оставяш го да накисне 30 мин. и изплакваш с вода или въздух. CARPERA е желателно да спре с писането на глупости. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #9 Отговорено 7 Януари, 2019 Машинно почистване? Мнения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #10 Отговорено 7 Януари, 2019 (Редактирано) Аз съм ходил на машинно почистване. В Ямбол ми струва 45 лв. . Заслужава си. Самата машина има стъклен цилиндър и можеш да видиш какво излиза от радиатора ти. Отнема около час, понеже прави и някакво накисване. Преди съм правил накисване с лимонена киселина и калгон за половин час също помага. Редактирано 7 Януари, 2019 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #11 Отговорено 7 Януари, 2019 Благодаря, следващите дни ще я свърша тази работа и ще докладвам резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #12 Отговорено 7 Януари, 2019 Виж клапите под таблото дали се местят може и в тях да е проблема 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #13 Отговорено 7 Януари, 2019 Няма как да е проблема в тях. Има само жило към кранчето под капака, което е вероятна причина, но той го е проверил вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #14 Отговорено 10 Януари, 2019 Само да вмъкна. От време на време е хубаво лятото да пускате топлото да превърти водата в радиаторчето за парното. Мисля 1 път в седмицата за 1 мин. стига. За да не се получават отлагания. Вкъщи съм с парно и тези, които го монтираха, препоръчаха 1 път в месеца да пускам помпата да превърти водата за 10-20 мин.. Мислих да го източвам но казаха, че е по-зле. Но това вече е друга тема за спорене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #15 Отговорено 10 Януари, 2019 Вчера бях на почистване. Хората твърдят, че са си поиграли доста. Даже ми взеха по-малко пари, явно резултатът е незадоволителен от тяхна гледна точка. От моя ... парното ми работи слабо, както си беше преди да спре окончателно. Даже се чудех, защо е толкова слабо на тази кола. Но поне може да се кара, защото в това време иначе е ад Така че или карам така или търся къде да ми сменят радиатора. Благодаря на всички, изказали мнение по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 10 Януари, 2019 Термостата сменили го? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #17 Отговорено 10 Януари, 2019 С машина ли го чистиха ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #18 Отговорено 10 Януари, 2019 Преди 4 часа, fenabg написа: Термостата сменили го? Не, да го сменям ли? Преди 4 часа, Executor написа: С машина ли го чистиха ? Да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #19 Отговорено 10 Януари, 2019 Колега, най-вероятно си на газ. Ако ти обръща за нормално време на газ, и стрелката за температурата е на нормално положение дали е нужно да сменяш термостата ? Ама fenabg да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 10 Януари, 2019 (Редактирано) На 10.01.2019 г. at 15:56, Rogue123 написа: Не, да го сменям ли? Да. Сменяй ако нямаш пиши да ти пратя. Редактирано 16 Януари, 2019 от dindin 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #21 Отговорено 16 Януари, 2019 След смяна на термостата и машинно почистване на радиатора на парното, парно имам. Кое и доколко е помогнало, не се наемам да кажа. Благодаря 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #22 Отговорено 13 Февруари, 2019 Да допълня темата. Колата вече загрява нормално, явно наистина е имало проблем със стария термостат. Парно имам. Обаче постоянно се чува шум като от вода зад таблото. Според вече трети човек това било защото са направили нещо на радиатора на парното при почистването. Не загрява, не губи антрифриз, така че чакам да се случи нещо и да продължавам с ремонтите. При подобен проблем не бих отишъл повече на машинно почистване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #23 Отговорено 13 Февруари, 2019 Rogue123 Когато писа първият температурите бяха -10, -5. Сега температурите навън са около 6,7,8-10градуса. Ще видиш че ако паднат температурите пак на -10 парното ще е както преди. Дано не съм прав де. Но преди година имах такъв проблем с друга кола и в крайна сметка смених радиаторчето. На сегашната се оправи с машинно почистване......... Който пита само с червен антифриз карам, разреден за -15 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове