Kissman 4 #1 Публикувано 5 Януари, 2019 Колеги,какъв точно акумулатор трябва да се сложи на този модел -Акорд 7-мо поколение,2006 год.фейслифт,2.4 ,190 к.с.,автоматик?Знам,че това е слабо място на този автомобил и не може да се сложи силен акумулатор ,поради малкото място предвидено за него,но аз карах с един YUASA 12V 48Ah 430A и точно след като му изтече 2 год.гаранцията и свърши.Сега търся нов и затова питам за съвет вие с какви карате.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 5 Януари, 2019 (Редактирано) Не си казал кой точно модел на марката,но има няколко предпоставки да се скапе една батерия ако позволява мястото вземи по-голям от същата марка. http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor Предпоставките: - каране градско палиш сутрин на студено 5 км и гасиш,това най-много скапва батерията,електролита се е утаил на дъното в горните слоеве е останала почти вода която в много случаи е на точката на замръзване.Начин да раздвижиш,затоплиш преносно казано този електролит,включваш фаровете за 5-7 сек изчакваш и палиш,неприложимо при крайно разредена батерия. -имаш утечка и тя трайно и постепено скапва батерията,по принцип с попълване на гаранцията трябва да ти я замерят,дефакто не знаят как,правят го неточно,и никой няма изгода от теб да ти продаде бетерия издържаща много.Провери за утечка преди да купиш нова. -взимаш батерия с голям складов престой,след две години престой в склада тя се е саморазредила повече от 30%,слагаш и караш по старомо още тогава и скъсяваш живота.Сваляш батерията и я зареждаш,така удържаваш живота и. -хубаво е ако имаш време и зарядно,не от старите руски които колкото са добри при забравяне и презареждане пак скапват батерията,да свалиш и дозаредиш по време на зимния период при дълго каране само градско на къси растояния.Хубаво зарядно мултипроцесорно при зареждане на батерията спира,буджетно от Кауфланд Лидл по 35-39лв. - ако алтернатора не зарежда на 14,2-14,4,не зарежда ефективно батерята всичко от 13,5 надолу е пагубно. -при закупуването искай да ти разчетат топлия печат колкото по-нов излязал от завода толкова по-добре -при далго разреждане плочите се сулфатизират по повърхноста и дори при свалянето за дозареждане ,батерията не се зарежда ефективно.По скъпите зарядни имат тази функция за десулфатизация.Това са цикли на заряд и разряд които премахват тази сулфатизация-може да се направи и с обикновено зарядно,след заряд се върза една крушка от фарове за разряд,трудоемко и постояно трябва да се следи разряда. Смесих малко предпоставки с препоръки но всеки да извлече за себе си това които му е нужно.Ако няма време и на човек не му се занимава отиваш купуваш каквото ти кажат и се надяваш да те издържи повече години. Ето какво да гледаш когато купуваш нов ,накарай да ти замерят новия преди да го сложат на колата, и прецени какво се оптиват да ти прададат,повярвай това няма да е най новата партида получена в магазина,всеки продавач знае и подрежда за продажба в магазина си по-старите такива. Редактирано 5 Януари, 2019 от CARPERA 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kissman 4 #3 Отговорено 5 Януари, 2019 Благодаря колега за изчерпателния отговор,мен ме интересуваше основно какъв капацитет на акумулатора е подходящ за нашия модел-48Ah 430A добре ли е или трябва по-мощен? По-често се намират 45 Ah 400 A ...стават ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #4 Отговорено 5 Януари, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kissman 4 #5 Отговорено 5 Януари, 2019 Откъде го купуваш този акумулатор,колега :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 5 Януари, 2019 Този от снимката е ясно от къде е, а и не е мой. Не ми се даваха 180лв. за батерия за атв. Всичко е въпрос на желанние и финанси. Има една друга тема нещо от рода "трябва да купа акумолатор днес". Там има много мнения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #7 Отговорено 5 Януари, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1799 #8 Отговорено 5 Януари, 2019 На 5.01.2019 г. at 21:29, h5rov написа: Не ми се даваха 180лв. за батерия за атв. 205лв. са вече,проверено! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kissman 4 #9 Отговорено 6 Януари, 2019 (Редактирано) Край,ясно е!Благодаря на всички,ясна е работата -по характеристики трябва да е както е на снимката от колегата h5rov: 12V, 48 A 420 A. Не го бърка ако последната цифра,пусковия ток е 430A.Точно моя беше такъв,явно правилно са ми го препоръчали от фирмата от която го купих,но изкара 2 години само..вероятно е бил залежал,защото всичко съм проверил-алтернатор , утечки и т.н.Неприятната новина е,че преди 2 години го взех за 150 лв. а сега е 190 лв. Може да потърся със същите данни на други марки.А и това,че караме цяла година със запалени фарове няма как да не дава отражение върху живота му.А и аз си обичам силната музика;-) Редактирано 6 Януари, 2019 от Kissman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6150 #10 Отговорено 6 Януари, 2019 Аз карам с такъв http://akumulatori.bg/302/Product/965/Solite 45Ah-55B24L вече 3г. за сега е добре. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #11 Отговорено 6 Януари, 2019 (Редактирано) Ако можеш да си вземеш показаната от колегата Хонда батерия ,всички други пред нея бледнеят.Повярвай една такава се равнява на три от другите посочени като издържливост..Като вземеш батершята я дозареди и няма да имаш грижи за дълги години.Има и фирма посочена в постнатата тема която да я вкара и да ти даде гаранция . Провери още веднъж за утечка, ако има как я намали съществуващата консумация показана при замерванията.Пак замери алтернатора колко зарежда при включени консуматори са важни показанията. Редактирано 6 Януари, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kissman 4 #12 Отговорено 17 Януари, 2019 Мисля си проблем ли ще е ако вместо 45-48 Ah се сложи по-мощен -65 примерно.Няма ли да изкара по-дълго време когато е по-мощен?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kissman 4 #13 Отговорено 17 Януари, 2019 На 6.01.2019 г. at 17:37, CARPERA написа: Ако можеш да си вземеш показаната от колегата Хонда батерия ,всички други пред нея бледнеят.Повярвай една такава се равнява на три от другите посочени като издържливост..Като вземеш батершята я дозареди и няма да имаш грижи за дълги години.Има и фирма посочена в постнатата тема която да я вкара и да ти даде гаранция . Провери още веднъж за утечка, ако има как я намали съществуващата консумация показана при замерванията.Пак замери алтернатора колко зарежда при включени консуматори са важни показанията. Откъде може да се купи оригинален и колко струва ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #14 Отговорено 17 Януари, 2019 Quote Откъде може да се купи оригинален и колко струва ? Бултрако незнам къде е в София,но внимавай да не ти набутат стар. В постнатата тема на Митко Йотов 39ти пост дадена е фирмата помогнала на колегата с доставката на Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1799 #15 Отговорено 17 Януари, 2019 На 17.01.2019 г. at 11:31, Kissman написа: Откъде може да се купи оригинален и колко струва ? Бултрако, 205лв. писах по горе или от Англия с 30лв. по евтино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kissman 4 #16 Отговорено 17 Януари, 2019 А по-мощен става ли? Повече от 45-48 Ah? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #17 Отговорено 17 Януари, 2019 (Редактирано) Вземи си този който ти показах и не мисли за други.Както казах в преден пост японската батерия е доста по-добро от всяка произведена по евро стандартите. Да го разясня японските батерии ги тестват за капацитет С5(Аh)-тест който се използва само за тягови батерии в Европа за 5 часа батерията се подлага на голям разряд.Европа изисква от батериите и капацитетС20(Аh) при който се изисква доста по -малко.Спокойно може да се каже че 48Ah японска с С5 (Ah )капацитет отговаря на наша 58Ah с С20 капацитет . Затова и оригиналните издържат по-дълги и мястото оставено в колата при някой модели е много малко изчислено е за Хонда батерия. Редактирано 17 Януари, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #18 Отговорено 18 Януари, 2019 (Редактирано) На 17.01.2019 г. at 16:41, Kissman написа: А по-мощен става ли? Повече от 45-48 Ah? Разбира се, колкото по-голям е капацитетът на акумулатора, толкова по-леко ще понася моментното натоварване от стартера. Важно е обаче електрическата система да ти е напълно изправна, защото малък проблем може да го съсипе много бързо. Разбира се, излишно е да слагаш 100-ампер-часов акумулатор, защото е много скъп (за конкретните нужди на този автомобил). Но ако имаш място за 55-60-64 Ач- слагай по-голям. Така ще си гарантираш малко повече ток в случай на нужда. Важно е също алтернаторът да е в изправност. Ако някой ти каже, че няма да може да се зарежда - пращай го да се връща в училище в час по химия и да учи за оловни акумулатори. Редактирано 18 Януари, 2019 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Димитър 0 #19 Отговорено 22 Април, 2019 А сами ли си сменяте акумулаторите и изисква ли някакви кодове после за радио например? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #20 Отговорено 22 Април, 2019 На 22.04.2019 г. at 14:20, Д.Димитър написа: А сами ли си сменяте акумулаторите и изисква ли някакви кодове после за радио например? Изисква за радиото.добре е да го имаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #21 Отговорено 22 Април, 2019 (Редактирано) При мен не е изисквало код никога, свалял съм акумулатора 3 пъти, веднъж да го заредя, стоя цяла нощ без ток, веднъж да изтрия една грешка, и веднъж след като го сменях с нов. Единствено губи часа. Говорим за премиум саунд, без навигация. Редактирано 22 Април, 2019 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #22 Отговорено 22 Април, 2019 Доколкото знам само американските имат защита срещу кражба – код. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliya Iliev 7 #23 Отговорено 22 Април, 2019 Не се изисква код.Свалял съм акумулатори на пре-фейс и фейс няколко пъти и код не е искало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Димитър 0 #24 Отговорено 22 Април, 2019 Благодаря за информацията. Колата е 2007 Honda Accord 2.0 i-VTEC Type-S с навигация , купена и се кара в UK от 3 години. Мисля че акумулатора скоро ще трябва да се сменя но никъде не намерих такъв код. Чудех се дали да си го сменя сам или ще трябва да я водя в сервиз 🙄. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове