Jump to content
pollq_georgiewa

Парно система

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Имам Honda Civic 2006 г. , 2.2 мотор. Пиша ви с молба да окажете съдействие за причината, поради която парното на колата е слабо - възможна ли е алтернативата да е запушен филтърът. Освен това някой има ли представа къде се намира филтърът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помогни си оттук...Много възможно да е запушен филтъра!

 

->>

 

Редактирано от BlueDream4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабо парно- слаба струя на въздуха или ниски градуси?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, дизелите по принцип загряват по бавно, проверете при майстор термостата и клапите за топъл и горещ въздух дали затварят, и накрая радиаторчето за парното да не е запушено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърът на купето се намира отпред от лявата страна на пасажера има капаче долу в краката от лявата страна- където е централната конзола, вижда се добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

При мен е подобен проблема - като сложа градусите на High - след известно време си става топло в колата. Смъкна ли обаче с 1 степен надолу (28) и вече се усеща сериозна хладина. Иначе духа силно, няма проблем и със загряването на колата, но парното зимата е вечно на High и пак е тегаво във Варна с кратко шофиране.

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно няма направено измерване на температурата на влизащия въздух в купето. Направете измерване и тогава можете да предполагате дали и къде може да има проблем. За сравнение с Акорд 7 със същия двигател:

 

На празен ход, посока през централните духалки, вентилатор на макс, температура на HI, клапа за външен въздух отворена, при 0 градуса на външния въздух, в купето влиза въздух с температура над 55 градуса. И ако това ще ви помогне да изключите филтъра - моят не е сменян от 16 месеца, като за това време съм изминал около 17 000 км. 

 

Ред.: излъгах, от 14 месеца и 14 000 км не е сменян. 

Редактирано от ogi28b
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 1.8 бензин, но парното също е слабо. Държи се по същия начин, както описват колегите. Колата при студено време не може да загрее купето само на празен ход. Скоро минавах през Ришкия проход и на изкачване духаше стабилно топло. Когато взех да се спускам за секунди струята стана хладна и колата изстина. Мисля, че колата просто не е направена добре в това отношение.

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два вида термостати, зависи колата за коя държава е правена, може да пробваш да смениш термостата с такъв за по студени държави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Моята е 1.8 бензин, но парното също е слабо. Държи се по същия начин, както описват колегите. Колата при студено време не може да загрее купето само на празен ход. Скоро минавах през Ришкия проход и на изкачване духаше стабилно топло. Когато взех да се спускам за секунди струята стана хладна и колата изстина. Мисля, че колата просто не е направена добре в това отношение.
Много вероятно термостата не затваря напълно. Ако при спускане и стрелката на температурата пада със сигурност е така.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При спускане температура на двигателя не мърда, но парно духа хладно. Като цяло температурата на двигателя се подържа изключително стабилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е стара, но може да помогна на някой друг. Имах същия проблем със Сивика. Оказа се счупена ръка на моторчето превключващо от топло на студено. Старо моторче ( може и неработещо ) от Сивик с десен волан ( различни са по принцип ) - маха се напитата ръка на здравото и се слага на вашето/ Набита е грубо казано, може да е била лепена някога но с права отверка и леко завъртане м/у ръката и тялото на моторчето си излиза 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз карам Honda CIvic 2.2 i-ctdi 2008 FK3, колата от студен старт загравя страшно бавно, почва да духа хладно към топло след 10-15 мин каране, и на около 20-та вече почва да духа топло. Струята винаги е била ок като сила, сега ще прочиствам системата с някакви спрейове, че нещо ми мирише на кофти, но филтъра на купено е чисто нов. Предполагам че проблема с топлината идва от термостата, или колата е сметната така но не ми се вярва това да е нормално, чак след 20 мин да духа топлото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се държи температурата на мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...