pollq_georgiewa 0 #1 Публикувано 1 Декември, 2018 Здравейте, колеги! Имам Honda Civic 2006 г. , 2.2 мотор. Пиша ви с молба да окажете съдействие за причината, поради която парното на колата е слабо - възможна ли е алтернативата да е запушен филтърът. Освен това някой има ли представа къде се намира филтърът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #2 Отговорено 1 Декември, 2018 (Редактирано) Помогни си оттук...Много възможно да е запушен филтъра! ->> Редактирано 1 Декември, 2018 от BlueDream4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 1 Декември, 2018 Слабо парно- слаба струя на въздуха или ниски градуси? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pollq_georgiewa 0 #4 Отговорено 2 Декември, 2018 Здравейте. Градусите са ниски, иначе струята е силна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Добо 2 #5 Отговорено 2 Декември, 2018 Здравейте, дизелите по принцип загряват по бавно, проверете при майстор термостата и клапите за топъл и горещ въздух дали затварят, и накрая радиаторчето за парното да не е запушено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Добо 2 #6 Отговорено 2 Декември, 2018 Филтърът на купето се намира отпред от лявата страна на пасажера има капаче долу в краката от лявата страна- където е централната конзола, вижда се добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smbonev 0 #7 Отговорено 2 Декември, 2018 Здравейте,При мен е подобен проблема - като сложа градусите на High - след известно време си става топло в колата. Смъкна ли обаче с 1 степен надолу (28) и вече се усеща сериозна хладина. Иначе духа силно, няма проблем и със загряването на колата, но парното зимата е вечно на High и пак е тегаво във Варна с кратко шофиране. Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #8 Отговорено 2 Декември, 2018 (Редактирано) Най-вероятно няма направено измерване на температурата на влизащия въздух в купето. Направете измерване и тогава можете да предполагате дали и къде може да има проблем. За сравнение с Акорд 7 със същия двигател: На празен ход, посока през централните духалки, вентилатор на макс, температура на HI, клапа за външен въздух отворена, при 0 градуса на външния въздух, в купето влиза въздух с температура над 55 градуса. И ако това ще ви помогне да изключите филтъра - моят не е сменян от 16 месеца, като за това време съм изминал около 17 000 км. Ред.: излъгах, от 14 месеца и 14 000 км не е сменян. Редактирано 2 Декември, 2018 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #9 Отговорено 4 Декември, 2018 (Редактирано) Моята е 1.8 бензин, но парното също е слабо. Държи се по същия начин, както описват колегите. Колата при студено време не може да загрее купето само на празен ход. Скоро минавах през Ришкия проход и на изкачване духаше стабилно топло. Когато взех да се спускам за секунди струята стана хладна и колата изстина. Мисля, че колата просто не е направена добре в това отношение. Редактирано 4 Декември, 2018 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Добо 2 #10 Отговорено 4 Декември, 2018 Има два вида термостати, зависи колата за коя държава е правена, може да пробваш да смениш термостата с такъв за по студени държави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rangel111 34 #11 Отговорено 5 Декември, 2018 Моята е 1.8 бензин, но парното също е слабо. Държи се по същия начин, както описват колегите. Колата при студено време не може да загрее купето само на празен ход. Скоро минавах през Ришкия проход и на изкачване духаше стабилно топло. Когато взех да се спускам за секунди струята стана хладна и колата изстина. Мисля, че колата просто не е направена добре в това отношение.Много вероятно термостата не затваря напълно. Ако при спускане и стрелката на температурата пада със сигурност е така.Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #12 Отговорено 6 Декември, 2018 При спускане температура на двигателя не мърда, но парно духа хладно. Като цяло температурата на двигателя се подържа изключително стабилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #13 Отговорено 16 Май, 2019 Темата е стара, но може да помогна на някой друг. Имах същия проблем със Сивика. Оказа се счупена ръка на моторчето превключващо от топло на студено. Старо моторче ( може и неработещо ) от Сивик с десен волан ( различни са по принцип ) - маха се напитата ръка на здравото и се слага на вашето/ Набита е грубо казано, може да е била лепена някога но с права отверка и леко завъртане м/у ръката и тялото на моторчето си излиза 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
None2Left 0 #14 Отговорено 30 Май, 2019 Здравейте, аз карам Honda CIvic 2.2 i-ctdi 2008 FK3, колата от студен старт загравя страшно бавно, почва да духа хладно към топло след 10-15 мин каране, и на около 20-та вече почва да духа топло. Струята винаги е била ок като сила, сега ще прочиствам системата с някакви спрейове, че нещо ми мирише на кофти, но филтъра на купено е чисто нов. Предполагам че проблема с топлината идва от термостата, или колата е сметната така но не ми се вярва това да е нормално, чак след 20 мин да духа топлото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #15 Отговорено 31 Май, 2019 Как се държи температурата на мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове